Új hozzászólás Aktív témák

  • InfiniteReality

    őstag

    válasz pschio #4521 üzenetére

    Szerintem az automatikus mentés gyakoriságát módosítsd 1 vagy 2 percre. Így nem órák munkáját veszíti el, hanem csak perceket, ha ennyi esze van és mentés nélkül bezárja.
    Ugyanigy halálos itélet levélből megnyitott csatolmánnyal közvetlenül dolgozni, mert az is először egy átmeneti helyre készül el, és 2 helyen is mentést kell nyomni, hogy tényleg elmentődjön, s még így sem biztos, hogy az átszerkesztett file tényleg visszamentődik-e a levélbe. Sok helyen csúszhat el a dolog.
    Főleg 2003-as Office és nem Exchange hanem valami egyéb (POP3 / IMAP) levelezés esetén.
    Tényleg jó lenne először mondjuk 2010-es Office-ra migrálni ha ez lehetséges, s ott az automatikus mentés gyakoriságát jó sűrűre venni.

    Egyetértek valamelyik előttem hozzászólóval, emberi hülyeségre nem megoldás az IT. Az embereket nem lehet megvédeni saját maguktól. Igenis a számítógép, a levelezés, illetve az azzal való munka készségszintű kellene legyen. Alap dolog, hogy amiben dolgozom azt valamilyenszinten elmentem először, s csak utána dolgozom benne. Ezt tudatosítani kell(ene) az emberekben. Ha így tenne, Téged sok felesleges munkától kimélne meg, valamint rögtön biztosítaná azt, hogy a rendkivül fontos munkája ne vesszen el. Azért mert ő űberfőnök, attól neki még nem fog máshogy működni az Informatika.

    Szerintem.

    http://logout.hu/cikk/samsung_led_tv_tudastar_d_szeria/alapok.html

Új hozzászólás Aktív témák