Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz mycso #91452 üzenetére

    Én is így gondolom. Egy rugdalt <1.4 turbó 3 hengeres a maga kis 2,5-3 liter olajtöltetével (márkafüggetlenül) érhető, hogy kéri 8000-nél, hogy ne pusztuljon rá az első tulajra. De egy nagyobb motor, dupla ennyi olajjal talán nem ennyire érzékeny.
    Igaz, az 1.8 tCe-be se megy sok olaj - forrástól függően 4,1-4,5 liter. Ez régen az 1.2-es szívómotorok, majd 1.5 dCi territóriuma volt nagyjából :(

    Az 1.5 EcoBoost Ford "motor" a maga 2,7 literes olajtöltetével mondjuk tényleg egy hulladék, 10 ezer kilóméter alatt meg is eszi a 3 liter olajató nem túl öreg formában. Vezetni sem jó - erről van saját tapasztalatom, az előbbi állításról nincs.
    Összehasonlítva az egyforma súlyú 2.0 tCe és 1.5 EcoBoost ég és föld. Lóerőben alig van különbség (Ford 184, Renault 178), nyomatékban már más a helyzet (Ford 260, Renault 300), de valahogy egyszerűen nem olyan. Tök karaktertelen, olyan tök semmilyen az egész. És jelentősen rosszabb a menése is, sehol sem húz jól. Sokkal többnek tűnik a különbség a nyomatékban. Igaz, a Ford-ban 7 sebességes DCT volt, bár ez szerintem előny kéne legyen, nem hátrány - max a vesztesége nagyobb annak?

Új hozzászólás Aktív témák