Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Én is így gondolom. Egy rugdalt <1.4 turbó 3 hengeres a maga kis 2,5-3 liter olajtöltetével (márkafüggetlenül) érhető, hogy kéri 8000-nél, hogy ne pusztuljon rá az első tulajra. De egy nagyobb motor, dupla ennyi olajjal talán nem ennyire érzékeny.
Igaz, az 1.8 tCe-be se megy sok olaj - forrástól függően 4,1-4,5 liter. Ez régen az 1.2-es szívómotorok, majd 1.5 dCi territóriuma volt nagyjábólAz 1.5 EcoBoost Ford "motor" a maga 2,7 literes olajtöltetével mondjuk tényleg egy hulladék, 10 ezer kilóméter alatt meg is eszi a 3 liter olajató nem túl öreg formában. Vezetni sem jó - erről van saját tapasztalatom, az előbbi állításról nincs.
Összehasonlítva az egyforma súlyú 2.0 tCe és 1.5 EcoBoost ég és föld. Lóerőben alig van különbség (Ford 184, Renault 178), nyomatékban már más a helyzet (Ford 260, Renault 300), de valahogy egyszerűen nem olyan. Tök karaktertelen, olyan tök semmilyen az egész. És jelentősen rosszabb a menése is, sehol sem húz jól. Sokkal többnek tűnik a különbség a nyomatékban. Igaz, a Ford-ban 7 sebességes DCT volt, bár ez szerintem előny kéne legyen, nem hátrány - max a vesztesége nagyobb annak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen