-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
eTrade, gaabdy, rob210: Szelep és hf közötti tömítésről van szó, amit azért cseréltek mert szivárog ott a olaj; vagy ez egyéb tömítés? A 8200162970 lenne az?
Úgy látom 25000-től indulnak a szelepek (ebayről olcsóbban is); ha pár nap állás után csatogva indul, érdemes ennek a cseréjével kezdenem; vagy csak kapjam ki a meglévőt, egy tisztítás féktisztítóval, tömítéscsere ha már ott járok, oszt nézzem meg van-e javulás? Ha meg nincs változás, akkor még idén a vezérléscseréhez mindenképp csapjam hozzá a kereket.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dj79
senior tag
Sziasztok!
Scenic 3 1.6 benzin mennyire kényes jószág? A motor meg a váltó gondolom ugyanaz, mint a faceliftes kettesnél. Asszonynak keresek valami gyerekszállítót, aztán utamba került 1-2 példány.
A szokásos Renault dolgok mellett mire érdemes figyelmet fordítani?[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Sziasztok!
Twingo II RS napi használatra mennyire vállalható? Méretben a sima Twingo II-t ismerem, abba befértem és jóval több a hely benne, mint a Swift Sportban. Van valami extra szop*roller benne, amiért nem ajánlott?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rob210
Topikgazda
válasz CactuS #67662 üzenetére
Ha tudod itatni akkor oké.
Ha szerelni kell a motortérben akkor ott nem sok hely van, de elég ritkán kell szerelni.
Remélem Balázs olvas, neki ilyen van meg tudja osztani a tapasztalatait. Ha az előző gazda csak rúgta, mert milyen jól megy akkor nagyon bele lehet tapsolni a sz@rba. De ez minden autóra igaz.Renault power
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #67663 üzenetére
Köszi az infót. Igen, pont ettől félek igazából, hogy mit kapott az évek alatt. Nekem igazából nincs reális érvem ilyet venni, jelenleg egy Toyota P2t használok, de kéne valami izgalmasabb, valami, ami nem egy sima átlag közlekedési eszköz. Bár majd 2 méter vagyok, szeretem a kisautókat, Twingo I-esből is volt egy sokáig. Néztem ebben az ársávban Swift sportot is, sokkal kisebb sajnos belül, plusz abba hátulra beszállni nagyon necces.
Etetése nem tűnik vészesnek a spritmonitor alapján, ott a user átlag 8 liter, min. 7, max 10,5. Nyilván nem egy prius, de nem is ezt várnám el.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #67662 üzenetére
CactuS: Nem simerem az RS-t. Nem félek jobban a sportos (kis)autóktól mint a simáktól, átlagban a sportosaknak inkább volt gazdájuk; szopó mindennel lehet.
RS-nél, Swisft Sportnál is kicsit a kerék/futómű nyugtalanít, amikor mentem hasonlókkal, minden komolyabb kátyú stresszfaktor volt a /45 vagy /40-el és fájt is ha nem sikerült kerülni.
Clio 3 GT(mondjuk ritka), Punto 1.4T (szívócsőbefecskendezéses a 120 lovas), DS3 (1.6 szívót céloznék be magamnak elsőkörben ezek közül, de a THP sem vállalhatatlan csak több törődést igényel megvételkor).
Esetleg Megane 3 (GT Line) 1.4T, C4 VTR (meglepően jól megy a 120 lovas 1.6ossal).
Pályanapozni viszont ezek közül az RS-t venném.eTrade: Köszi, ha cserélek szelepet akkor hozzádom ezt is. Kintről a szelep 13k-ból megáll, nem is olyan vészes; kérdés inkább az, hogy mit cseréljek először(szelep/kerék), ha pár nap állás után csattogva indul.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
glx
csendes tag
Sziasztok,
Vizsgára megy Scenic-em, (2003-04 1,6 benzines 199480 km) az első futóműnél szükséges beavatkozni. Cserealkatrészékre két ajánlat van, árban nem jelentős a különbség.
Véleményeteket szeretném kérni a gyártókról:Kormány összekötő g.fej: DELPHI - RUVILLE
Alsó támasz g.fej: SIDEM - TrW
Stab.pálca szilentekre: Moog - SIDEMJól ítélem meg, nem egy bonyolult ezeknek a cseréje? Akna - szerszámok vannak.
Időközben ismerős körben egy Scenic lett vásárolva, az is1,6 benzines. Mielőtt barátom megvette. voltunk vele egy hosszabb úton!! Nem tudom mi vitte rá, de azóta gyakran mosolyog. O betűvel kezdődő és L-lel végződő volt előző kocsija.
-
femiki
tag
rob210! Ha motorolaj van a szívótorokban egy 1,5dci-nél, az turbó hibára utal/utalhat? A turbó nyomó oldalán a gumi összekötő csőnél látni hogy szivárog/csöppen a motorolaj.
-
Scalar24
csendes tag
Hali,
Megane I-ben az utas oldali légzsákot kilehet kapcsolni? -
MC Pite
veterán
Hasonló árban van a (ha van nagykerben) Meyle, Monroe, inkább azt preferálnám; de ha belefér leginkább Lemförder(ez kb gyári minőség), ez mindegyikre vonatkozik.
Ruville, TRW, Sidem ezek közül, Moog cuccokból amikkell találkoztam elég rövid ideig bírták.
Nem bonyolult a csere, esetleg az alsó gömbfejre nézz rá hogy ennél hogy megy, lánc/nagypajszer vagy egyéb szokott kelleni általában.
Futóműállításra szükség lesz utána.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
mdav88
senior tag
Lageszban bemelegedés után szorosabban jár a váltó, hátramenet elég nehezen kapcsolható, a többi azért használható. Ám jó lenne megoldani és nem erőszakot alkalmazni.
Egy fiesztás-fusion-ös fórumon olvastam, hogy a bowden mozgatta alkatrések koszolódása-kenéshiánya produkál ilyen tüneteket, ezek szétszedése, takarítása, kenése után megjavultak a szerkezetek. Itt is hasonló lehet a megoldás? (és úgy sejtem, mivel a melegedéssel van kapcsolatban, van realitása)
Köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
Cyborg
őstag
válasz #89309696 #67655 üzenetére
Este "koppant" még egyet, és most érzem azt, hogy innen már nincs lejjebb
Tréler 50 ezer lenne , természetesen a szerelők be vannak táblázva hetekre előre.
A renault bontóba, pestre csak a hidat lehet vinni, mert ugye előre kérik a cserealkatrészt, uh megint az lesz, hogy leszedjük itt helyben kollegákkal. Jó kis csapatépítő lesz, mindenki fel van spanolvaScalar24 Igazából semmi fizikai törés nem látható, gondolom, ahol elfordul a híd, abban van a rugó, vagy mi, azok törtek el, vagy ugrottak át.
-
femiki
tag
válasz molnarpeter #67673 üzenetére
Gondolom az olajhűtőre gondolsz, akkor ebben olyan nincs, csak 48Kw-os.
-
rob210
Topikgazda
válasz femiki #67668 üzenetére
Első körben az EGr-t takarítanám.
Az intercoolert ellenőrizném, és levákumoznám a rendszert.
Az is lehet, hogy csak az olajpára visszavezetés nem megy.
Nem kell rögtön felharapni az ereidet.
De lehet akár komoly gond is.
Élőadatos diag és hozzáértő szem sokat segít.Renault power
-
eTrade
tag
válasz Gabady #67646 üzenetére
Sikerült!!! Szomszéd srác segítségével akinek volt hozzá szerszáma végre sikerült... így max 5 perc alatt kint is volt.
Ez minden csak gumi nem volt, kivolt keményedve a pereme, tisztára mint műanyag. (a kép kedvéért direkt össze lett nyomva)
Köszönöm mindenkinek!
UI: Itt több segítséget kaptam mint a FB Megane 3&4 csoportjában.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz rob210 #67663 üzenetére
Ha en Balázs, akkor jelentkezem.
A Clio es Twingo RS nem ugyan az, kiveve, hogy mindkettot valoban szivas szerelni motor teren a kicsi hely miatt.
De a Twingoban levo 1,6-os az a Rob altal is sokat dicsert osi Renault blokk, csak minden tekintetben ugyan ugy meghegyezve, mint az F4R a Cliokban.
Ha tiprod, akkor kajas, de egyebkent esszel kozlekedve pofatlanul alacsony ertekeket tud hozni. En atlagos reggel begurulok a meloba 45km-t, hazafele ugyan ez, de picit rugdosva, megallt 7 liter korul...varosban 10 korul siman ker, de meg egyszer mondom, esetemben egy 2 lityis Clio RS-rol van szo.
Kasztnielemekre tessek vigyazni, mert ritka, mint a megkimelt magyar vese, a tobbi meg atlagos arszinvonal, foleg annak fenyeben, hogy mit tudnak ezek a kis seggraketak.Üdv, Balázs
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #67665 üzenetére
Város, agglomeráció. Pályára nem tévednék vele. Ahogy írtam jelenleg egy Priussal közlekedem, szeretem, imádom, semmi baja, 4,5-5,2 körül eszik a Bp és környékén, még úgyis, hogy alapvetően tempózok, ha nincsenek a gyerkőcök velem. Viszont időnként elmennék erre-arra, kanyarogni, abba pedig sok élvezetet nem ad a P2 (hacsak nem azt, hogy beesik 4 liter alá a fogyasztása. ). Koromnál fogva sem vagyok éppen egy boyracer. 11 körüli fogyasztáshoz tartós fogyasztáshoz azért már pörgetni kell rendesen, nem? Nem mondom, hogy néha nem forgatnám meg a hangja miatt, de alapvetően nem az az életcél, hogy tiltáson gangoljak vele lámpától lámpáig.
Meló miatt azért akadt a kezembe számos nagyobb vas, hosszabb, rövidebb időre (mondjuk úgy 500 lóig), és pont azok karbantartási költségei miatt sem szeretné egy akkora dögöt. Meg bármennyire is szép hangja van egy majd 500 lovas v8-asnak, azért az túlzás közútra szvsz. Turbos darabok kiestek, főleg a korai TSIk az egész VW csoportból, szintén flotta szinten nagyon rossz tapasztalat volt velük. Twingo felé azért mentem el, mert a régit is imádtam és szeretem a pici kisautókat, ha elférek bennük. A hátsó mozgó üléssor pazar, ISOFIX van (2 gyerkőc van, de napi ingában csak 1 utazik velem a jobb egyen). Az RS alapvetően azért lett, mert nagyon mokány kinézete van a domborításokkal, illetve elég dinamikusnak tűnik a súly/Le alapján. A twingo GT nekem valahogy túl alapnak tűnik (bár az üvegtető plusz pont, ha befér a fejem) és talán a 100 Le sem lesz éppen egy táltos.
Clio GT külsőre már alakul, de belül elveszíti a twingo játékosságát. Pl: a Gordini kiadás is valahogy szolidabb lett.
Meganeból a GT is elég jól néz ki, de már ez is turbo-s, plusz azért +200 van rajta a twingohoz képest. Az RS 200 feletti lóval meg már a túl nagy kategória napi lötyögéshez.
MC Pite: van egy hybrid Auris asszonynak, 215/45 R17-eseken gurul gyárilag. Szerintem elment az eszük anno, de én szeretem, viszont valóban nem átgázolós mindenen.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Plero
tag
Milyen trafó ajánlott (Motorkód K4J 712) motorhoz. Mind a 4-et cserélni kellene?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
#89309696
törölt tag
[link]
Kíváncsi lennék rá mekkora szopóroller lehet egy ilyen autó ami alig kerül többe az enyémnél. Kitűnő állapot, ahha vicces. -
CactuS
Arcképgyáros
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #67695 üzenetére
Twingo II-ben 1.2 ~101 paci és a az FL-eknél jelzik csak TCEként, de gondolom akkor ez ugyanaz lesz. Marad a szívó benzin, még talán így is lesz némi izgalom a Toyota után (bár nem annyi, mintha asszonynak megvettük volna az 1007-est, amibe beleszeretett. )
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest