-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
eightykid
csendes tag
Kösz a válaszokat, elég hamar el fog dőlni, csak legyen má' a fülemen
Nem vagyok profi hangmérnök, keverni amúgy sem fülessel kéne, bár én mindig így kezdem és csak a finomításkor teszem ki monitorokra, nálam ez vált be. (A hangszeres hibákat is jobban hallani fülessel.)
Az én tapasztalatom az, hogy mély szegény fülessel könnyebben elrontom, illetve nehezebben-lassabban lövöm be az arányokat. (HD 555-tel pölö katasztrófa volt, nem is erőltettem) A mély-orientált sem jó, de inkább az legyen, hogy picit több a mély mint, hogy kevés. (Ha picit kevés, az okés.) Mondom, nálam ez gyakorlati tapasztalat, nem a 'nagykönyv' -
PuMbA
titán
A kompressziót azért használják, hogy zajos helyen (utca, busz, autó stb.) tudj zenét hallgatni. Én még nem vettem észre, hogy egy 50dB-es dinamikatartományt átfogó szám rosszabbul szólt volna a "fos" rendszeremen, pont ellenkezőleg. A jó masterelés egyébként feltételez egy jó mix-et is, de azt nem szokták elrontani általában. Jó master alatt azt is értem, hogy YT-on is egy ez igen felkiáltással nyugtázod a hangzást.
[ Szerkesztve ]
-
krichd1
addikt
válasz dudika10 #2549 üzenetére
"Ha tudod, hogy balra húz a puska, akkor picit jobbra célzol."
Ha tudom hogy rossz a puska, akkor megcsinálom vagy megcsináltatom vagy veszek olyat, ami jó, minek szívassam meg magam feleslegesen ?
Az M50-nél a mély tartományával nem csak az a gond, hogy mennyiségre sok, hanem nem elég gyors, nem elég részletes, jól textúrázott, hajlamos masszává összefolyni, amikor több basszus sáv van a zenében.
[ Szerkesztve ]
Az év legjobb zenei albumai: http://tinyurl.com/ou4u3ql
-
angol
tag
Sziasztok,
10e-t ér a Senheiser hd 203 ? Esetleg valami más ennyiért, ami jobb vétel ?
Előre is köszi a válaszokat. -
dudika10
veterán
válasz krichd1 #2553 üzenetére
Az különbözteti meg a jó vadászt a rossz vadásztól, hogy rossz puskával is tud lőni.
Ha nincs pénzem jó puskára, akkor veszek olyat ami balra húz, nem pedig olyat, ami nem tud leteríteni egy nyulat sem.
K1000-ret ilyen célra akkor se tudod használni, ha a fene fenét eszik is. Nincs ott a legalja. Csinálsz valamit, mindenhol jól szól, de mivel gőzöd sincs, hogy mi történik legalul, ezért amikor már berakja a lemezt egy mélynyomóval megtámogatott rendszerbe mondjuk, akkor adott esetben semmit nem fog hallani abból, amit mutatni akartál neki például.
Hasonlíthatnám a Karp-redukcióhoz is a témát, de a puska talán szemléletesebb.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
eightykid
csendes tag
válasz krichd1 #2553 üzenetére
Na igen, itt én eljutottam arra a pontra, hogy hallani kéne...
Kompresszor témához: kis túlzással minden baj okozója Frankó dolog lenne, ha nem arról szólna manapság a mainstream zene, hogy minél inkább szétkompresszált és az egekbe hangosított nóták menjenek. Remixelésnél a fülem is kettéáll sokszor, mikor a referenciának beimportált original nóták sztereósávját meglátom. Nulla közeli dinamika, a sáv kis túlzással egy hosszú téglalap, ha ránézel.
-
contaxg
veterán
válasz krichd1 #2553 üzenetére
Erre a következtetésre milyen eszközökkel sikerült jutni?
(#2557) eightykid
Az egyik kedvenc előadóm utolsó lemezért egyszerűen lehalkítottam -3dB-vel, hogy ne a digitálisan túlvezérelt DAC-ot hallgassam, ha már a dinamikát kinyírták belőle. Rögtön hallgathatóbb lett a felvétel!![ Szerkesztve ]
A jó zenehallgatáshoz nem feltétlen kell minőség. Az egy intellektuális kaland, amit mindenki a saját szintjén élhet meg. A hifi egy eszköz ami ezt az élményt fokozza, de nem feltétlen szükséges hozzá.
-
eightykid
csendes tag
válasz contaxg #2558 üzenetére
Ez sajnos egyre inkább általános, bár már sokan ágálnak a loudness war ellen. Az a durva, amikor konkrétan tönkreteszik vele a zenét. Iskolapélda erre a Metallica 'Death Magnetic' lemeze. Először nem hittem el, hogy ilyen van, azt gondoltam valami demót szereztem be, de nem
-
DBAtti
aktív tag
válasz krichd1 #2559 üzenetére
"Az M50-nél a mély tartományával nem csak az a gond, hogy mennyiségre sok, hanem nem elég gyors, nem elég részletes, jól textúrázott, hajlamos masszává összefolyni, amikor több basszus sáv van a zenében."
Az azt megelőző pesti találkozón kb ugyanerre jutottam a Lavry-ról. Bejáratottság tekintetében nem tudom hogy állt az M50, de én a 840-el szemben is ezt éreztem, magasabb kategóriákkal szemben még inkább.
"A szél fú, a zöld fű. A Föld kering, a Nap korong..."
-
Predator2
addikt
erre valaki esetleg?[link]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
#56474624
törölt tag
Bármennyire is nem szerettem a St. Anger-t anno, de az egy sokkal-sokkal jobb album szerintem, mint a Death Magnetic. Mellesleg mostanra, ahogy kiteljesedett az ízlésem, egyre inkább tudom értékelni, bár még mindig inkább hallgatom pl. a Down albumait.
De egyébként a Load/Reload-éra is magasan színvonalasabb, mint ez a legutóbbi próbálkozásuk. Én amondó vagyok, hogy inkább folytatnák azt a st. anger-es vonalat, picit a stoner/southern rock/metál irányába elmozdulva, mint ezt a thrash-es erőlködést.[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Na még annyit, hogy a rendes és normális kompresszálás engem nem zavar, de amikor elveszik a zene lényegét akkor vagyok nagyon mérges, tehát eightykid A túlzott kompresszálás a legcsúnyább dolog, amit el lehet követni a zenével. Tőlem lehet akár jóval szarabb a minőség, csak ezt ne. Ez például mi ez? Vokál még úgy ahogy ott van limitesen, de az alatta lévő zenében semmi ütés, mert ahogy bejön a kórus rész vége mindennek. Annak ütnie kéne, mint a fene és ezért nem jön át annyira a zene/feeling. A hallgathatóságot a vokál dinamikája meg a háttérbe szoruló zene menti meg, de iszonyat nagy hangzást lehetne kihozni belőle
-
SunSoul
tag
Lakossági kompresszor simogató. Mindenkinek ajánlom, aki legalább a legalapvetőbb fogalmakról szeretne valamit tudni.
-
#71562240
törölt tag
válasz eightykid #2560 üzenetére
Hozzászólok én is a Shure mélytartományához.
Az SRH440 hallgatási élménye többé-kevésbé korrelálni fog a frekvenciaméréssel. A mélyek mennyiségét elegendőnek, minőségét jónak ("gyors" mélyek) fogod érezni, bizonyos zenéken azonban érezhető lesz egy kevéssé, hogy a legmélyebb tartományokban egy kicsit elfogy majd. Megjegyzem, a mérési eredményei közel sem olyan riasztóak, mint amilyen váratlanul ért esetleg téged, hiszen a (zárt!) SRH440-nek különösebb akusztikai machinációk nélkül kb. 50Hz-ig majdnem lineáris a frekvenciája, és az alatt sem olyan lesújtó az esés meredeksége, mint amilyennek te azt értékeled. Azt tudni érdemes, hogy azon fejhalgatóknál, amelyeknek a frekvenciagörbéin azt látod, hogy 10-20Hz környékén is még "vízszintes" (vagy netán még kiemelt is) a görbe, a "bravúros" mélyvisszaadás általában nem közvetlenül annak köszönhető, hogy a driver olyan mélyre kiegyenlítetten le tudna menni probléma nélkül (tisztelet a kivételnek), hanem inkább bizonyos akusztikai "pótcselekvések" révén valósítható ez meg, amely "pótcselekvések" valami egyéb paraméternek a rovására történnek, ezért rányomják a bélyegüket a hangminőségre (még egyszer hangsúlyozom, vannak tiszteletre méltó kivételek, általában drágán). A Shure 440 tervezése során azonban a rendkívül jó ár-érték arányú hangminőség volt az elsődleges, ezért kevésbé "bass boost" jellegű a kiképzése, mint a fejhallgatók jelentős részének, ergo a driveréből kb. annyit hoztak csak ki, amennyi benne is van. A fejhallgatókban ugyebár jellemzően egyetlen "szélessávú" hangszóróval oldják meg a teljes hangsáv átvitelét, míg hangdobozok esetében erre általában legalább két hangszóró áll rendelkezésre. Csodák nincsenek, egy "driver" nem képes a teljes hangsáv "problémátlan" átvitelére, azaz kompromisszumot kell kötni, a Shure pedig a hangminőség (középsávorientáltság) felé vitte el a kompromisszumot, nem pedig a "bass boost" felé, ezzel együtt, a zenehallgatáshoz szinte mindig elegendőnek és elegendően mélynek fogod érezni a mélyeit, mint ahogyan a frekvenciajelleg-görbéje sem olyan vészes, mint amilyennek te értékelted.[ Szerkesztve ]
-
Audison
senior tag
Nekem pedig nem tűnik lomhának az M50 mélye. Pedig én metálra hallgatom(!) és ha van a zenében egy dupla tripla lábdob + basszusgitárral vegyítve, kihallom, nincs elmosódás, főleg ha koncertfelvételt hallok. Jazzen nekem sem túl textúrázott, ott már adódhatnak és adódnak is gondok vele, no' de nem arra találták ki.
-
9Petya2
tag
válasz Deadzone41 #2524 üzenetére
Közben kipróbáltam ,hogy hátulra dugom be, nem a front panelhez a kivezetésbe és így megszűnt a zúgás csak az halaltszik aminek kell.
-
Predator2
addikt
válasz fi:zi'k #2565 üzenetére
dobtak ki pár találatot
de láttam olcsóbban is vásároltak itt páran ilyen fejhallgatót
meg gondoltam hátha tudtok külföldről valami olcsó/de megbízható helyetPanasonic RP-HTF600
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
szakibá...
senior tag
A példád nem jó. Ez a felvétel teljesen korrekt. Ez ugyanis egy televíziós tehetségkutató vetélkedő műsor. Itt a cél az, hogy az énekesek teljesítményét a lehető legjobban meg lehessen ítélni. Itt a zene nem "üthet", a kíséretnek csak alárendelt szerepe lehet. Ezt a műfajt nem szabad úgy nézni, mint egy videoklipet. Én nem hallok semmilyen durva kompresszálást, egyszerűen úgy van keverve, hogy a zsűri ítélkezni tudjon.
Az EGYENLŐRE nem egyenlő azzal, hogy EGYELŐRE. Még nem!
-
a_r_p_i
csendes tag
Sziasztok! Milyen fejhallgatót ajánlanátok kb 25000 ft-ig? Egy iMac hajtaná meg,néha napján egy iPhone,de ez elég ritka lenne. Jelenleg egy Superlux 668B-m van.
-
a_r_p_i
csendes tag
Mindenféle stílusú zenehallgatásra leginkább,csak nem szeretnék megállni azért az 5000-es kategóriánál. a shure srh440-re meg ránézek,köszi
-
PuMbA
titán
válasz szakibá... #2574 üzenetére
De nyomorék vagyok, kösz, hogy szóltál Megnéztem Audacity-vel és tényleg izeg-mozog a DR meter. Első probléma, hogy halkan hallgattam eddig, mert muszáj volt és a Videotonnak kell egy kis kakaó, hogy rendesebben szóljon, másrészt YT-on nem aktív resample az asztali gépemen ami dob egy kicsit a hangzáson, mert csak egy 1k-s SB Live-om van és 48-at fogad natívba és még csak most jött le a teljes adás 48kHz-es AC3-mal.
[ Szerkesztve ]
-
Audison
senior tag
Ha már túlvezérlés(10mp-től). Borzasztóan torzít a gitár, nem tudom ezt hogy baltázták el.
[ Szerkesztve ]
-
krichd1
addikt
Jajj, csörömpölős lárma elektromos zajjal...metál...inkább a csend
Az év legjobb zenei albumai: http://tinyurl.com/ou4u3ql
-
#71562240
törölt tag
válasz dudika10 #2531 üzenetére
"Mindenki" ismeri a különféle hangsugárzó eszközök frekvenciajelleggörbe-mérésének elvi és gyakorlati problémáit, ezek szajkózása csak a spanyolviasz felfedezése. Mindettől függetlenül, van "A" pozíció, mégpedig az a pozíció, amely pozíciót a méréstechnikai szabályok leírnak, mint a frekvenciamenet-mérés során alkalmazandó "A" pozíciót (leegyszerűsítve ez lehetőleg/elvileg az a pozíció, amelyből "nézve" a hangsugárzó eszköz elvileg-gyakorlatilag a leginkább megközelíti a pontszerű hangforrás elvi ideálját). Tehát "A" mérés történik, és éppen azért, mert "A" mérés történik, és mert évtizedek óta berögzültek ennek az "A" mérésnek a méréstechnikai szabályai az "A" pozíció behatárolására vonatkozólag, ezért viszonylag hatékonyan, évtizedekre visszamenőleg összehasonlíthatóak a különféle hangsugárzó eszközök frekvenciajelleg-görbéinek "A" mérései az adott hangsugárzóeszköz-kategórián belül (hangdoboz a hangdobozzal, fejhallgató a fejhallgatóval...). Hogy a mérési eredmények egzaktságát csökkentik, összevethetőségüket nehezítik azok a torzító hatások, amelyeket mindannyian ismerünk (például az "A" pozíció megtalálásának nehézségei, és általában a fejhallgatók mérésének nehézségei-pontatlanságai) az nem szünteti be azt a sok-sok évtizedes állapotot, hogy van "A" pozíció, ergo "A" mérés történik, és a frekvenciajelleggörbe grafikonján ezt az "A" mérést láthatjuk (amely "A" mérés egzaktsága persze közel sem azonos a 2x2=4 egzaktságával, de ez spanyolviasz, nem ide tartozik).
Ezt kérdezed: "Ha lenne "A mérés" akkor miért tennék közzé több pozícióban is az adatokat?" Na de nem teszik közzé több pozícióban!!! EGY pozícióban, az "A" pozícióban mért adatokat tesznek közzé a készülék "A" frekvenciajelleg-görbéjeként! Amikor egy hifi hangsugárzó eszköz (hangdoboz, fejhallgató...) frekvenciamenetének méréséről készült frekvenciajelleg-görbét látsz a grafikonon, akkor EGY mérést, azaz EGY görbét látsz, mégpedig EGY pozícióból mérve, jelesül azt, amelyet az "A" pozícióban rögzítettek! Már a krichd kollégának a kérdésére adott válaszomban idejekorán elmagyaráztam, hogy a szóbakerült (Fischer fejhallgató) mérésben A színes görbe jelenti A frekvenciajelleg-görbét. Azon a grafikonon is EGY van belőle!!! Akkor is EGY van belőle, ha az éppen tárgyalt grafikonon éppen kettő, egy piros és kék van belőle, mert az egyik "A" mérés, a másik pedig egy úgynevezett kompenzált görbe, aminek a jelentése itt most lényegtelen. Bármely hangsugárzó készülék frekvenciajelleg-görbéje (ami EGY görbe) azt mutatja meg, hogy az elvi-gyakorlati "A" pozícióban, végeredményben "AZ" optimális hallgatási pozícióban milyen frekvenciamenetre számíthatunk a hangsugárzó készüléktől. Amit pedig most feltételezhetően idekeversz az idézett kérdéseddel, azt is elmagyaráztam, csak nem olvastad el figyelmesen. A Fischer fejhallgató kapcsán szóbakerült grafikonon alul levő szürke görbék az adott fejhallgató irányjelleg-görbéi, amelyeket a hangdobozok esetében automatikusabban mérnek, mint fejhallgatók esetében (a fejhallgatók esetében kevésbé fontos ezek ismerete, mint a hangdobozoknál, hozzáteendő, hogy a hangdobozok esetében még a közeltéri görbék is összefüggenek ezzel). Az irányjelleg-görbe azt mutatja meg, hogy mennyire változik meg a frekvenciamenet, ha kimegyünk az "A" pontból, azaz "AZ" optimális hallgatási pozícióból. Ez ugyebár hangdoboz esetében fontos igazán, mert megmutatja, hogy úgymond "mekkora méretű" "AZ" optimális hallgatási "pont", azaz hány ember tudja egymás mellett-mögött egyszerre úgy hallgatni az adott hangdobozt, hogy nagyjából "AZ" optimális hallgatási pontban jelentkező optimális frekvenciamenetet megközelítő frekvenciamenettel hallgathassa a zenét, illetve megmutatja, hogy ha mondjuk nem "AZ" optimális hallgatási pontba helyezett zenehallgató foteledben hallgatod a zenét, hanem oldalt az ágyadon könyvolvasás közben, akkor ott mennyi eltérésre számíthatsz a készülék frekvenciamenetében. Mint tudjuk, a magashangok irányítottabbak, ezért a magashangszóróknak nem csak a frekvenciajelleg-görbéje fontos, hanem az irányjelleg-görbéje is, éppen azért, hogy az adott magashangszórót használó adott hangdoboznak minél kiterjedtebb lehessen "AZ" optimális hallgatási "pontja" (ami természetesen a jelen kifejtésünk szempontjából független az akusztikai környezet egyébként meglevő torzító hatásaitól). Értelemszerűen, ha az igényesebb mérések fejhallgatónál is megmérnek néhány irányjeleg-görbét, akkor azon mérések görbéi azt jelzi, hogy az adott fejhallgató frekvenciamenete (hangminősége) mennyire kényes arra, hogy ha nem "AZ" optimális hallgatási pozícióban, azaz nem "A" mérési pozícióban helyezed fel a füledre az adott fejhallgatót (ami természetesen a jelen kifejtésünk szempontjából független a különféle fej- és fülalakok mint "akusztikai környezet egyébként meglévő torzító hatásaitól). Az irányjelleg-görbék mérése hangdobozok mérése esetében viszonylag automatikus, de ott is opcionális, fejhallgatók esetében pedig inkább igényes bónusz, de mindenképpen külön céllal elvégzett külön mérés, azaz nem a hangkeltő készülék frekvenciamenetéről szól, hanem a lesugárzási képességének térbeli egyenletességéről (pontosabban egyenetlenségérő.Összegezve tehát:
A hangsugárzó eszköz (hangdoboz, fejhallgató...) frekvenciamenetének mérése, azaz a frekvenciajelleg-görbe EGY mérés, EGY adat (EGY görbe), vagyis "A" mérés, "A" pozícióban mérve. Az "A" pozíció megtalálása és az "A" mérés eredménye hangdobozok esetében egzaktabb, fejhallgatók esetében kevésbé egzakt, de mindkét esetben a lehető legegzaktabbul szabályozott "A" mérés és "A" pozíció - többek között ez teremti meg a különféle helyeken és időben és eszközökkel készített "A" mérések viszonylagos összehasonlíthatóságát is. -
Samus
addikt
Kérdés. Összességében 6k körül lehet olyan fejest kapni, ami jobb, mint a Maxell Audio Wild családja? Nagyon sok jót olvastam erről a termékről. A Retro DJ utódjának tartják, állítólag a hangja ugyanolyan szép, és nagyon messze körözi a dupla ennyibe kerülő fejhallgatókat is.
Általános használatra kell, filmezni, zenét hallgatni (metál és rap, tudom, teljesen más kategória), csöppet több basszussal, de szép magasakkal, nem szeretnék dobozhangot, hordozhatóság nem fontos, a kábelhossz sem, extra hangkártya nincs, mindenképp zárt típusú érdekelne, és fület körülölelő, csak és kizárólag.
Milyen ajánlatok vannak, amit érdemes megfontolnom?
Érdekes, hogy az Audio Wild sokkal impozánsabb paraméterekkel rendelkezik, 38 helyett 40 mm-es hangsugárzó, az érzékenysége...
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
nsgeri
csendes tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek a Sennheiser HD 449 -ről? [link]
ajánlott vétel, vagy 20ezer körül van jobb nála multimédiás felhasználásra? (film, zene, játék)
ui.: nem csak otthoni használatra kéne, ezért a dizájn és a hordózhatóság sem utolsó szempontElőre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Audison
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
válasz #71562240 #2591 üzenetére
Mutatnál két független mérést egyazon hangkeltőről, ami ugyan azt a végeredményt mutatja?
Nagyon messze kóborolsz, és tipped sincs, hogy mit kifogásoltam, de sebaj.Jó veled beszélgetni, mert mindig megtud valami hasznosat az ember. Nem másolgatom a dokumentumaim, mert tudom, hogyha túl sokat másolom, akkor a bonyolultságelméleti jegyzeteim átváltoznak Micimackóvá, tudom, hogy a hangszóró kimászik a dobozból, tudom hogy nem lehet bitpontosan adatot átvinni sehova és hogy a D1100 egy kiegyenlített hangzású, természetes, hangszórós fejhallgató, még akkor is, ha számomra egyáltalán nem az.Veszélyes szó az az "optimális".
Nem tudom, hogy az általad meghatározott "A pozíció" miért, milyen szempontból lett objektíven optimális, de sose fogom megtudni.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
#71562240
törölt tag
válasz dudika10 #2597 üzenetére
Az első mondatod még viszonylag értelmezhető, ezért ahhoz (sokadszor) annyit: természetesen én magam is többször hangsúlyoztam (néha tipográfiai kiemeléssel is) a körülményekből adódó viszonylagos egzaktságot, és emiatt az eredmények összehasonlíthatóságának viszonylagosságát, korlátait - ám ennek kapcsán azt is, hogy mindennek (amellett, hogy spanyolviasz) semmi köze a tárgyalt témánkhoz.
Amit pedig a módszereid kapcsán ezekben a helyzetekben igazából adekvát lenne válaszolnom egy rövid mondatban, azt sajnos kimoderálnák, ezért aztán ilyenkor eddig balga módon mindig hosszú litániákat, logikai okfejtéseket írtam, hátha egyszer hatással van valamelyest. Engedelmeddel a továbbiakban részemről mindkét találkozási topikunkat tekintve behelyezlek s... kolléga mellé, az ignorálandó kategóriába. Te elmondod, ha el akarsz valamit mondani, én meg ignorálom, bármilyen témában. A fórumtársaknak is könnyebb lesz. Kösz.
-
Samus
addikt
válasz #71562240 #2596 üzenetére
Az lenne az igazi, ha ha meg tudnám őket hallgatni. Benézek az MM-be, hátha van. A Retro DJ nem tetszik annyira, bár nyilván a kinézet hangkeltőknél sokadlagos. Anno feltettem a fejemre MM-ben a JBL Reference 610et, olyan kényelmes volt, mintha nem lett volna semmi a fejemen, de mégis stabil, de borzasztó drága.
Szóval akkor 6k-ért a Wild nem ajánlott? Mindenképp újat szeretnék, a Superlux újonnan 9k körül van...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Ear001
addikt
válasz #71562240 #2591 üzenetére
Ezt kérdezed: "Ha lenne "A mérés" akkor miért tennék közzé több pozícióban is az adatokat?" Na de nem teszik közzé több pozícióban!!! EGY pozícióban, az "A" pozícióban mért adatokat tesznek közzé a készülék "A" frekvenciajelleg-görbéjeként!
Ja, mert gondolom ennyi hely van.
Ha egy autó motorjáról csak annyit tesznek közzé, hogy 123 lóerős, arról azért nem mondod ugye, hogy pontosan specifikált?
Ha tényleg elég lenne egy frekvenciaátvitelt mérni, akkor a szabványban minek specifikálnának mást is, például olyan homályos dolgot, mint a sweet spotot, vagyis a mérőmikrofon addig keringtetését, amíg a legegyenletesebb görbét kapjuk?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutató Beyerdynamic DT880 Bass Mod
- Hír Eszement zajszűrő koncepció a Panasonictól
- Hír Üvegborítású high-end fejhallgató a Sennheisertől
- Hír Hamarosan érkezik a kézzel készített high-end fejhallgató Japánból
- Hír Abszolút prémium high end fejhallgatót villantott a Grado
- Blogbejegyzés Gyémántokkal "kipitykézett" Focal fejhallgató 30 millióért
- Hír Korrektnek tűnő fejhallgatóval jelentkezik az Onkyo
- Hír Fa fejhallgatóval próbálkozik a JVC
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...