-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #147711 üzenetére
nem a telo kottyan. Ha akkora jateka lenne, hogy hallanad, akkor a szimering nem tudja ellatni a feladatat, es folyna orran-szajan.
Szet kell szedni, megnezni a teflon csapagyakat, hogy mennyire kopottak, ha femig vannak kopva, akkor sem kottyan. Szerszam nelkul szopas, szerszammal pillanatok alatt szetjon termeszetesen.
Ha mar ki van szedve a telo, a nyakcsapagyat is cserelnem, mert ha be van verodve, hiaba csinalod meg a telot, kanyarban, ledontott motornal billegni fog a motor.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #147718 üzenetére
Nem jellemzo. A nyakcsapagy altalaban beverodik, nem pedig kilazul. A beverodes azt jelenti, hogy egyenes allasba vissza akar terni mindig a kormany, ott lesz egy pont ahonnan nehezebb kimozditani. Ezt erezni, ha levegoben van az elso kerek es szep lassan forditod a kormanyt.
Nem tudom pogacsa alatt mit ertesz, en eloszor azt hittem usd villa, ott mindig szet kell szedni tefloncsapagyig a szimeringcserehez. Sztm egyszeruen a teloban szól valami, de nem amiatt, hogy log vmi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #147733 üzenetére
Nem lehet es nem is kell megszuntetni.
Minden motornal ilyen.
Furcsa hogy meg nem lattatok mas motornal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #147735 üzenetére
A lancot soha SOHA ne fujjatok ugy, hogy berakjatok sebessegbe a motort.
Kezzel forgassatok a hatso kereket, es lehetoleg a lanc belso felere fujjatok. Ha igy teszitek pl 1 esben, akkor az ujjvesztessel is jarhat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147748 üzenetére
Az uv altalaban a felso nemton hany mikronos lakkretegen nem jut tul.
hogy a hungarocell hogyan oregszik, ez jo kerdes.
Az tulzas, hogy nem tudja ellatni a feladatat, mert akkor por formajaban kellene kiesnie a sisakbol.
Egyebkent vettem 5 eves raktaron beragadt sisakot, ujkent aruljak. Nagy kedvezmennyel. Garanciaval.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147777 üzenetére
A fizika ebben az esetben az, hogy infra tartomanya a lednek kisebb, mint a sima izzonak, viszont az uv resze biztos nagyobb, ami eheti a foncsort. Viszont az infratol lesz meleg. Ugye.
A foncsor tovet melegitheti a led.
Nekem annyi tapasztalatom meg nincs a leddel, hogy ilyenekre valaszolni tudjak, az biztos, hogy a sima halogen is kinyirja a foncsort, ezzel eleg nagy tapasztalatom van. Sajnos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Apophis #147798 üzenetére
De itt nem a kuplungban levo olaj hajtja a hatso kereket, hanem az uresben levo fogaskerekparnal az olaj ugyanugy atviszi a hajtast. Ebben az esetben van egy fix fogaskerekunk es egy nem fix. A nem fixet lefogja egy kicsit az olaj, igy kerul hatra vegul a hajtas. Uresben nincs koze a kuplunghoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Maci- #147801 üzenetére
Igen, a nagyobb infratartomannyal melegebb a hagyomanyos izzo, de mint mondtam korabban, itt a nagyobb uv fogja enni az alkatreszeket-elmeletileg. Gyakrolatban ez hogy mukodik, melyik gyartonal, ezt megtippelni sem lehet. Tobb tapasztalatra van szukseg.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #147841 üzenetére
Hogy az rc30 az vfr nem pedig rvf.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #147850 üzenetére
Nekem van par konyvem az rc30 rol, az alapjan ugy tudtam, hogy az rc30 versenymotor modernebb valtozatat hivtak rvf nek, (mielott az rc45 kijott volna) aminek mar volt ram-air-je, de kulsore rc30nak nezett ki. Ez viszont a 90 es evek eleje. Nem a 80 as vege.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #147866 üzenetére
30 eves belpiacost kezdo motornak inkabb ontokonszuras.
Minden szarra varni kell 3 hetet, meg akkor is, ha van ujban. Ezeket en mindenkepp elvetnem.
Eletbentartani is egy vagyon oket. Es erteni kellene hozza.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #147895 üzenetére
A baj csak es kizarolag a kinti tarolassal van.
Van olyan karburatoros motorom, amiben 3 eves 100 as benzin van, pocc-roff. Mindig szaraz, fedett helyen volt. Ha kint tarolnam telen, leeresztenem a karbit. Gond nelkul lehet uzemeltetni karburatoros motorokat. A baj a tankban levo benzinnel lenne igy is egy tel utan. Az injektoros motorok kinti tarolasanal is problemat jelent a benzinpumpanal.
Tehat az injektoros motor sem teljes megoldas ridegtartas eseten.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #147914 üzenetére
Sztm az eloirt bioreszaranyt nem csak etanolbol rakjak ossze, hanem etbe-bol is az etanol melle. Korabban beszeltuk ezt a temat, az akkori eu kovetelmenyrendszert belinkeltem, mennyi resznek kell bionak lenni, ezen belul mennyinek etanolbol, de nem tudom mennyire aktualis manapsag az.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #147920 üzenetére
13e km utan kockasnak kellene lennie, plane ha 3000 van mar csak benne. Hacsak nem csak es kizarolag szerpentineztek vele. A kovetelmenybe irt varosi felhasznalas sem ebbe az iranyba mutat.
Az elkepesztoen csuszkal a hatulja, kanyarban lemaszik az ivrol... gyakorlatilag powerslide-ol egy motorral, amiben van kiporgesgatlo?
Road6 mehet ra. Varosban sztm semmi ertelme, meg ezt az egesz problema leirast nem tudom ertelmezni, ugyhogy sztm mindegy milyen a gumi, a usernel tunik az errornak lenni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #147927 üzenetére
A 450 fix arbol azert volt balhe, mert torvenyben volt eloirva, hogy rendelkezesre kell allj, meg akkor is, ha ennel tobbert vasarlod meg a benzint, amin tuladsz. Amennyiben ezt nem tudtad meglepni- tehat nem raktal bele a sajat penzedbol, hogy tankoljanak a te sajat penzedbol az emberek- a mol vette at a kutadat.
Kesobb a mol bejelentette, h nem tud adni benzint a kis kutaknak, ellatasi problemak miatt, de a torveny tovabbra is hatalyban volt, hogy rendelkezesre kell allniuk a kis kutaknak, kulonben jon a mol es atveszi. Ugy, hogy nem kapnak benzint... ezert alakult ki az a helyzet, hogy max 1litert, vagy 5 litert lehetett tankolni/ ember.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #147931 üzenetére
Nezd, ez alapjan nyelgazon indul el varosban... ne csusszon a gumi? Supercorsa nem fog csuszni.
De erre most mit lehet mondani? Nyelen indul, emeli az elejet, meg csuszik varosi hasznalatnal. Hat nemtom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147958 üzenetére
Erre azert nem vennek merget, plane egy ilyen utcai auto eseteben.
Nem relevans hogy min ulnek az emberek. Lehet alattad 300 loeros turbo busa, ha osszeszarod magad kanyarban.
Utcan pedig tessenek felniMotorozashoz tobb kepzettseg kell, nagyobb batorsag is- ezt inkabb visszavonom- nem batorsag igazabol, hanem egyszeruen tisztaban van az adott pilota a hatarokkal, es ez nem komfort zonan kivuli tempo- mert ahhoz kellene batorsag, ha komfortzonan kivul kellene motorozni.
ami latszik inkabb sztm, hogy az atlag motoros mennyi tapasztalatot halmozott fel, es hol, milyen kanyarsebessegnel van a komfort zonajuk. Ami utcan nem is baj egyebkent.
A baj azzal van, ha komfort zonan kivul motorozik vki utcan. ilyenkor nagyon magas a hibazas valoszinusege, es a rossz reakcio is. Pl panikfekezes kanyarban, es a szembejovo savba atteres, mert egyszeruen nem hiheto, hogy be lehet venni a kanyart azzal a sebesseggel. Pedig a legtobb esetben be lehet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147964 üzenetére
De motorral kozuton tempot menni kanyarban azt jelenti, hogy lapon vagy. Autoval ezt biztonsagosabbnak erzed. Ezert autoval komfortzonan belul eleve nagyobb tempot mehetsz.
De ha motorral ugyanugy kozlekednel, nem biztos, hogy utban lennel az autosnak, de ehhez tudni kell motorozni, mig autot vezetni annyira nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #148000 üzenetére
Adalekkent nevezi, de az elso linken talalhato termek egy eszter olaj, amit mellerakhatsz a sima olajadhoz.
Az eszter alapu olajok tulajdonsaga tobbek kozt, hogy polárisak, tehat femfelulethez tapadnak. Manapsag a legtobb szintetikus olaj eszter, mert konnyen lebomlik savakra es alkoholra. Kornyezetvedelmi okokbol ez jo, a motorban nem annyira.
Viszont nem annyira jol adalekolhato, mint a nem eszter bazisu pao appolaris olajok, amelyek elektrosztatikusan nem tapadnak a femekhez."Javítja a termikus-oxidatív stabilitást" viszont emelle valszeg rontja a vizpára miatti disszociácioval szembeni ellenallast
A tobbi adalek az osszes szintetikus olajban megtalalhato, pl az elasztomerekhez (tomitesek) terfogatnovelo adalek satobbi.
Egy halmaz bullshit a leiras. Amennyiben osszevetnenk egy normalis szintetikus olajjal ezeket, kivancsi vagyok, milyen tulajdonsagot tud ez felhuzni. Valoszinuleg semmit. Ha meg veszel egy olcso olajat, amibe kulon vasarolsz egy eszter olajat, masik adalekcsomaggal hogy feljavitsd, akkor miert nem vettel normalis olajat eleve abbol a penzbol? (altalanos alany, nem terad gondolok)
Ezenkivul a motul 5100 a legalso polcon van besorolas tekinteteben.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #148004 üzenetére
A bullshitet ugy ertem, hogy kepzelj el egy okostelefon tulajdonsag leirasat, ahol kiemelik, hogy felulmulhatatlanul modern erintokepernyoje van.
Igaznak igaz. De melyiknek nincs?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #148012 üzenetére
Irtam, hogy altalanos alanykent ertelmezd, nem teged kerdojelezlek meg, szerk: de a vegen irod, h nem vetted magadra. Jolvan
Annyit akartam irni, hogy egy olcso olaj, masik, kis mennyisegu olajjal valo felhigitasa plusz penz, (es szerintem annyit nem hoz) ami ertelmetlenne teszi az olcso olaj vasarlasat, mert akkor lehetett volna normalis olajat is venni, es meg melo sincs vele.
Ne markat nezz, hanem a besorolast. Hiaba van motul rairva, ha az 5100. Az egy also besorolasu olaj, hiaba motul.
Ha elfer az olcso olaj, nem ez az adalek fogja megmenteni a jarmuvet. Ez lehuzas. Feleslegesen kiadott penz.A zajokrol ugy altalaban. ezeket nem erdemes figyelni, es semmit nem tudsz kovetkeztetni azokbol, csak amikor mar a dugattyu uti a hajtokart es a hengerfejet. Addig semmilyen kovetkeztetest nem lehet levonni.
Az adalekcsomag az olajokban egy kompromisszum. Minden kompromisszum, a viszkozitas is. Ha beleraksz egy plusz adalekolast valamibe, azzal nem teszed jobba azt az olajat, csak valamilyen tulajdonsagat felhuzod, valamilyen tulajdonsagat elrontod. Nem egyertelmuen upgrade. Ezt kellene feldolgozni, hogy ez bonyolultabb annal, mintsem te hazilag kitalald, hogy hogyan lesz ez jobb. Annal sokkal penztarcabaratabb, ha egyaltalan nem koltesz ilyenekre, es hasznalod olcso olajjal a jarmuvedet.
Ezert mondtam, hogy ami le van irva a tulajdonsaganal, az egy atveres, mert nem irjak le, milyen tulajdonsagiaban szenved emelle kart az olaj. Ugy van beallitva, mintha csak jobba tudnad azzal tenni az olajadat, holott ez nem igy mukodik. Ezen kivul valoszinuleg a te mannol olajad is eszter bazisu, felszintetikus. Ami melle ontesz nehany deci eszter bazisu olajat mas adalekolassal. Ez homeopatia. Megnyugtatja a lelkedet, de mas hatasa nem lesz.
A pao olajoktol sem megy elobb tonkre semmilyen jarmu, pedig azok nem tapadnak a fem feluletere.
Nagy nyomason amugy sem az elektrosztatikus vonzoero menti meg az alkatreszeidet, hanem az EP adalek, ami reakcioba lep a femmel, es ugy vedi az alkatreszeket.
Siklocsapagynal meg megette a fene, ha az elektrosztatikus vonzoerore kell tamaszkodnod, nem pedig a 2 bar olajnyomasra.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148053 üzenetére
Azt lehet hogy akarjatok, de ha egy dl fenntartasi koltsege/ belefektetett munka mennyisege kenyelmetlennek tunik, akkor egy 20 ezret forgo sor4 sem lesz jobb ebben a tekintetben, sot. Az en zxr 250 esembol kiindulva az elso 30-35e km-ig minden jo lesz, aztan elkezdi kerni az alkatreszeket, reped a dugattyu, kopik a hajtokar. (Az en 250 esemen olyan 40e kmnel ki lehetett dobni a fotengellyel egyutt a blokkot a kukaba) Amennyiben 6000-el utazik vele az ember, akkor nem. De akkor minek forog 20 ezret? Es minek szopatja magat az ember egy olyan motorral, ami azon a fordulaton ugyanolyan gyenge, mint egy 125?
Koltoi kerdes. Termeszetesen a statusz es kinezet miatt.Steven
Tudtommal azon ment a beszelgetes, hogy mennyivel dragabb ma jogsit csinalni, mennyivel dragabb a benzin, az adok es illetekek, es ezzel a fenntartasi koltsegei egy jarmunek, mint korabban. Nem az akaras hianyzik sztm.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #148055 üzenetére
Nemtom, vagany a sportmotor volt talan, amikor en belecsoppentem ebbe a dologba. olyan ertelemben, mint a cigarettazas. Meghaltal tole, de legalabb tartast adott, hogy te ezt csinalod.
Lattam par reels-t vagy insta postot hogy mennyire pna magnes a sportmotor.
Haaat. Szerbiaban biztos, de europaban a kornyeken inkabb az 50+ os ferfiakat vonzod vele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #148082 üzenetére
Romahoz kepest napoly es szicilia meg hektikusabb. Bar nekem roma nem tunt annyira szelsosegesnek. Talan 90` budapest? Dedelebbre annyi lampa sincsen, az egesz forgalom inkabb indiaihoz kezd hasonlitani, pl 2 savbol 3at csinalnak, es az egesz forgalom egy lenduletes hömpölygés ahol ha minden szabalyt betartasz, akkor csinalsz balesetet. Tobbszor lattam anyukat-apukat gyereket, tehat 3 szemelyt robogon. Ez a kozlekedesi eszkozuk. Az egyetlen.
Hogy badárt idézzem: A biciklis az az autos, akinek nincs pénze autora.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148088 üzenetére
van aminek egyaltalan nem lehet irni az ecujat, es manapsag vmilyen kod kell. Ezzel lehet crackelni az ecut, 100e forinttol felfele lehet ilyesmit vasarolni.
Gyengebb lehet a jobb aramlastol, vagy a kisebb kipufogonyomastol, mivel a kevereket nem allitod hozza.
A scavanging egy fogalom, (tulkepp a gazcsere) amit nem lehet megkerulni, vagy nem tervezni vele. Nincs olyan motor, ahol ne lenne szeleposszenyitas, amikor a kipufogo bele tud szolni jocskan a gazcserebe. Azt hiszem erre gondoltal scavanging alatt.
Illetve a visszatero nyomashullammal szeleposszenyitasnal vissza tudsz tolni oblitesi veszteseget a hengerbe, de ez nem scavanging.
A gazelegy tisztasagarol meselhetne vmi hozzaerto, en erre kivancsi vagyok.Ezzel is szinte mindig szamolnak, ezert van kipufogo csappantyu a kipufogokban, hogy a rosszkor erkezo nyomashullamot kiiktassak, es ne csak egyetlen fordulaton mukodjon az amugy egyetlen fordulatszamon idealis motor.
Ezt nem a kisebb ellenallasu kipufogo karositja, hanem a mas hosszal rendelkezo, mivel a hossz befolyasolja a visszatero nyomashullam erkezesi idejet (es a hang sebessege is, ami a hovel gyorsulni fog, tehat a gaz homerseklete is)
A gyarto nem mindig szamol ezzel, plane egy open loop befecsnel egy egyszeru slip-onnal teljesen szetbszod a gazreakciot.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148097 üzenetére
Nem, a hossza biztosan szamolva van a gyari kipufogodnak is.
A tobbit ugyis meglatod, h mennyire erzekeny.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #148100 üzenetére
Tudtommal nem. De egyebken guglizva azt is jelenti amit ti irtok. Tulkepp a szeleposszenyitasnal a negativ nyomashullam hasznalata.
2T nel az atomlok iranyaval es azok gazoszlopainak utkoztetesevel alakitod a scavaninget, mig 4T nel a kipufogoszelep es szivoszelepek egymashoz viszonyitott helyzetevel. Ez az oldscool jelentese.amikor a negativ nyomashullammal (mondhatjuk hogy a forro kipufogogaz kezdeti nagy nyomaskulonbsegebol megmaradt lendulete miatt) szeleposszenyitasnal kirantod a gazokat, tehat a szivooldalon is megjelenik nyomaskulonbsegkent, ekkor sziv mar a motor- holott a kipufogas meg folyamatban van (nem sziv, hanem a nyomaskulonbseg miatt beömlik a nagyobb nyomasu levego- de erted) - es en ugy tudtam- tultoltod a hengert a megfelelo idoben visszaerkezo pozitiv nyomashullammal, ami 2T nel akar 2bar is lehet. 4T nel mar nem emlekszem, es nem talaltam ra emlitest jelenleg, szoval most elbizonytalanodtam. de en igy tanultam, hogy itt is van pozitiv nyomashullam. Mivel engem a 2T jobban erdekel, ezzel most nem lesz idom foglalkozni, megkoszonom, ha valaki felvilagosit.
A kipufogo osszekotese az meg interferencia cső.
Az osszekotesuk fugg a gyujtassorrendtol. motoroknal joval tobb fajta van, mint autoknal igy minden mashogy is nez ki (ugy ertem sor4 bol van screamer (flatplane) es crossplane) utcan es a gp ben is van crossplane es 360°-os v4. utcara 180° os v4 (rc24-36) itt masnak kell lennie a kipuff rendszernek, holott a blokk ugyanugy 90 fokos v4.
Vagy az r1 crossplane sor4 nel mashogy van osszekotve a leomlo, mint a screamer sor4 nel. Utcan legfokepp sehogy, de akra rendszernel mar valamifele 4a 2a 2az 1a 2be van.
De van egy evo rendszer a garazsban. lefotozom, ha kell.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #148103 üzenetére
[link]
8. perctol, jol emlekeztem, az exup a pozitiv nyomashullam miatt van. De ezzel nem toltod tul a hengert ebbe az esetben.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148107 üzenetére
Nem ismerek olyan motorkerekpar motort, ahol ne lenne szeleposszenyitas (amikor szivo es kipuf nyitva van). Es ahol szeleposszenyitas van, ott a negativ nyomashullamot kihasznaljak.
A pozitiv lokeshullam - igy tobb evtized utan belegondolok ( ) - azert nem mukodik, mert a szivoszelep vegig nyitva marad, mivel akkor kezdodik a szivoutem. Igy logikusan ugy kovetkeztetem, h nem tudod tultolteni ezzel, mivel a szivoszelep nyitva lesz. Ez akkor mukodne ha a szivoutem befejezodne es a kipufogoszelep nyitva lenne, amin keresztul feljebb pumpalod a hengert, de ehhez a pozitiv nyomashullamnak nagyobbnak kellene lennie a hengerben levo nyomasnal is, de olyan allapot meg nincs. szoval sztm ezt rosszul tanitottak, feltetelezem osszekevertek a 2T nel visszatero pozitiv nyomashullammal.
Illetve a yamaha exup-os vieojaban is ugy hivatkoznak ra, mint ami elrontja a gazcseret, tehat akadalyozza, kevesebb lesz a nyomatek, es ez ellen csinaltak az exup szelepet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148176 üzenetére
Nagy a gyanu, hogy kenyszermunkaval keszulnek a termekek, emelle adathalasz tevekenyseget vegez. Testvercege bizonyitottan torvenytelenul adathalaszott, a tulajdonos ugyanaz, mint a temunal.
a middle man lenne felelos, hogy megfeleljen a termek az eu szabvanyoknak, pl ne legyen mergezo, vagy ne usson meg az aram elektromos termekek eseten, stb. Ami ezeknel a termekeknel egyaltalan nem magatol ertetodo.
Neki kellene idealis esetben keszletet felhalmoznia, es azt a kezedbe nyomni, nem pedig megrendelni, mert azt mindenki tudja. Emelle garancialis kerdesekben ot keresed, nem a felszivodott kinai ceget. Ezek koltseggel jarnak.
Ha pedig barmilyen kinai gyartot nagy tomegben raeresztesz az orszagodra, ahol a gyartoknak meg kell felelniuk minden eloirasnak, mig egy kinai ki tudja milyen ceg, amelyik nehany honapig el, ellenorizni sem tudsz, es mondjuk ujgur kissebbseggel allitatja elo a muanyagokat barmilyen kornyezetvedelmi vagy munkavedelmi eloirast be nem tartva, az valoazinuleg szet fogja bszni azokat a cegeket, amelyeknek bert kell adnia dolgozoknak, es nem engedheti meg maganak, hogy megmergezze a dolgozoit, cserebe dragabbak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148186 üzenetére
A vanvan nagyon jo, es a yamaha TW is. Abbol volt 200 köbös is, az mar elheto, de a baj nem is a 125 tel van, hanem a kannibalokkal, akik egyfolytaban elozni akarnak, ugy, hogy a kovetkezo lampanal ugyis ugyanott lesztek mindketten.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #148190 üzenetére
Nem pontosan ez volt a mondandoja, egy kisse osszetettebb, de ha szansz ra idot, kicsit ijeszto, hogy ez mar megtortent europa bányaiparaval. Dömpingar kinabol, tobbszor annyira alacsony nyersanyag arral, ami nekik sem erte meg, csak azert, hogy kiverezzenek az europai cegek, ezutan kina fuggove valt tobbek kozt europa autoipara, ekkor pedig kina elkezdte korlatozni a nyersanyagok banyaszatat, hogy azok ara feljebb menjen pl, es van csodalkozas, hogy ugy rangatjak a nyersanyagarakat, ahogy akarjak, vagy covid idejen nem volt szallitas.
Epp ilyen okokbol van minden orszagnak mezogazdasaga. Nincs ertelme sok helyen, nem is eri meg, ezert allamilag tamogatott, de ha nem lenne, nagyon gyorsan zsarolhatova valna az orszag.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #148188 üzenetére
Ezzel teljesen egyetertek, emellett az eu-s cegeknek sokszor megfelelt az a green washing, amit ugy csinaltak, hogy nagyon mocskos munkakat kiszerveztek kinaba, ahol az embereletet nem annyiert merik, mint europaban.
Szoval egy nagy lofasz a seggukbe nekik is.
Es az opiumhaborukert valahogy megertem kina imperialista torekveset, meg hogy megszopassa a nyugatot a megaláztatás évszazada miatt. Ha annak csak a felet fogjak velunk megcsinalni, akkor szarul allunkNem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs