- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- Xbox Series X|S
- Nintendo Switch
- EAFC 24
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Assetto Corsa Competizione
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #148095 üzenetére
A scavenging az nem az, amikor az egyik hengerből érkező kipufogógáz úgy áramlik el a másik hengerrel közös y elágazásnál, hogy annak akkor nyílik a kipufogószelep, így segítve a henger ürítését?
És így vannak a 4-2-1-es leömlők autóra, amik középtartományban tudják növelni a nyomatékot, míg a 4-1-es leömlők meg magas fordulaton segítenek inkább.
Motorok kipufogó rendszerét még sose nézegettem, de motogp-n ha jól emlékszem mindig 2 dob van a 4 hengerhez, gondolom a 4-1 helyett két arányaiban hosszabb 2-1-es leömlő van.Amúgy alacsony literteljesítményhez nem kell semmi extra leömlő, Honda B16A2 meg K20A2 is 100 lóerőt tud literenként, teljesen igénytelen, kifejezetten rövid leömlőkkel.
Ez meg már csak érdekesség, a Cosworth a F1-es motorjait úgy építette, hogy először egy 1 hengeres modellt csináltak, ami tudta azt a lóerőt, amit 1 hengerre leosztva tudnia kellett a motornak, ami pont a scavenging, vagyis hiánya miatt érdekes, hiszen így a hengerek nem tudtak összedolgozni.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen