-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
rá küll ülni. ezt így nem fogod megtudni, hiába vagy 190 lehet neked 5000cm3 sörhasad meg rövid lábad,kezed. más 190-esnek me 7500cm3 sörhasa hosszú kezekkel... a második személyről nem is beszélve, kisiskolás, vagy plus size modell..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
JoinR
senior tag
Szerintem átlagos arányokkal rendben van 2 személlyel mindkettő (az NX500 lényegében ugyanaz hátul). Én 188 vagyok, nekem túl hegyes a térdszög alapból, de a lábtartócsere megoldotta. Sokat megyek utassal, eddig nem panaszkodott.
-
Sys85
veterán
válasz rottenbull #147303 üzenetére
Pofásak, de egy Horneten furán mutatnának.
Ha egy Africa Twinnel csapatnám akkor más lenne a helyzet.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
nagyúr
Szerintem futomuben es fekben keves, bar nekem ugyanez a platformos cbr van (a motorblokk is ua., fék is), lehet az x futomuve jobban birja... Mindenesetre ha 2 fővel gyakran hasznalnad vagy a nagyobb 750-es honda vagy a Suzuki vstrom szerintem jobb választás.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Ki kell próbálni, de nekem egyértelműen jobb így (bár nekem érzékeny a térdem, anno a 390 Adv-ön meg is fájdult).
#147306 tboy93: '22 utániakon dupla tárcsafék van, bőven elég 2 személyre is. Katalógusadatok alapján a Transalpnak éppen csak valamivel nagyobb futóműve és féke van a +15 kg meg főleg a +50% felár mellé, ha az erőt nem használná ki, nem mondanám, hogy megéri. Kényelemben biztos jobb mondjuk.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz tboy93 #147308 üzenetére
Igen, bár 80 kilós utassal az igazi élmény több erővel is az lenne, amikor megérkezel és leszállsz a motorról.
Egyébként az NX500 meglepően dinamikusabb. Először azt hittem, hogy azért, mert eleinte még nem szereltem át a dobozokat a CB-ről, de azóta is mentem felváltva is, és megmaradt az érzés. Az össz. 3 kilóval könnyebb kerekek sokat számítanak. -
Sys85
veterán
válasz rottenbull #147310 üzenetére
Ha dct-s lenne, akkor a mezítláb is jó lenne.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
etnies
senior tag
válasz JoinR #147307 üzenetére
Transalp-pal a legnagyobb bajom, hogy belsős gumival szerelt.
Megnéztem ezt az NX500-at, végül is tetszik. Asszony úgy sem jön mostanában motorozni, egyedül nekem meg elég ez a teljesítmény, kényelmesnek tűnik. Idén foglalok majd egy tesztmotorozást."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz queens #147292 üzenetére
Legyen 100 és vegyél egy rendes, vízálló csizmát. Ha nem vízálló a csizmád, akkor szarban leszel, ha elkap egy eső még nyáron is, tocsogó zokniban nem élmény a motorozás. Márka: TCX, Sidi, Dainese, Alpine stars. Legyen Gore-tex-es.
15 évig Sidit használtam, bevált. Most Daytona van, ez jobb, de sokkal drágább is.
Pont ma sikerült tesztelnem egy két órás, még Angliában is szokatlanul izmos esőben, hibátlan. Még csak párás sem volt a zoknim."önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz etnies #147313 üzenetére
Nem ilyen egyszerű ! A csizma hiába vízálló önmagában, kell hozzá a nadrág is, meg a felső is.
Nekem pl a rövid szárú csizmák jönnek be, motoros farmerral megyek 90%, ha elkap az eső a nadrág szépen belevezeti a vizet a csizmába, de mivel vízálló, jól benne is marad
Van esőnadrágom, csak nem igen szeretem , csúszkálok utána az üésen, stb.Ha mindent is felveszek, a bukósisakon a nyaknál még mindig be tud jutni némi víz, ez csak eső kérdése.
Nekem a megoldás (félig legalábbis) a vízálló zokni, van víz a csizmában, érzem is, hogy tocsog, de a zokni miatt a lábam mégis száraz. Tökéletes megoldást még nem találtam, ami vízálló megoldás, ott tuti a komfort érzetem romlik
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz bacus #147314 üzenetére
Hát nem tudom. Én futárkodtam is, sima kétrészes esőruha kellett csak. Nyaknál legyen magas és érjen be a bukósisak alá/mögé. Deréknál legyen magas, hogy fel tud húzni magasra és arra a felsőt kivülről. A nadrág legyen hosszú, hogy leérjen a csizmáig akkor is, ha ülsz a motoron. Mindig Bering márkájú esőruhám volt (de a Sidi is jó), tökéletesen működött, soha sem áztam be, pedig volt olyan, hogy másfél hónapig szakadt az eső miközben hordtam a pizzát.A kesztyű szokott a gond lenni, azok előbb-utóbb elvesztik a vízállóságukat akkor is, ha a legdrágábbat veszed. Ezért van a futároknak "muff", az kibír minden esőt.
De hát kinek a pap...
"önmagam hite vagyok magamban"
-
xmad
őstag
köszi mindenkinek.
Nekem a forza 26 lóerő és eltudunk menni vele ketten is. mondom, normális közlekedéshez teljesen jó.
egyértelmű, hogy kikéne próbálni csak nem igazan van tesztmotor sehol
ketten vagyunk összvissz kb 130kg
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #147298 üzenetére
Ugyan ebből a boltból csak road 6 lenne párban méretben jó, az majdnem 140k, amúgy erre is gondoltam.
'92 Honda VFR 750
-
bajnokpityu
félisten
válasz bardi #147319 üzenetére
nekem nem jött be a road4.
nem tudott mit kezdeni a 90Nmel, és már 2000es fordulaton csúszkált gázra, 4km-el otthonról. és mivel sokszor elforgott, igy szummában semmivel se bír többet, mint az M7rr, ami meg nagyon hamar elkezdett dolgozni, ezért nem pörgött ki a kerék szinte soha.ha visszaolvasol, 3 éve hülyének néztek az elméletemmel, hogy tartósabb lesz a puhább gumi nekem, de igazam lett.
ha nem is 50% on áll a gumi, de mondjuk 1- 1.5mm a kopásjelzőig, és kb 3mm a minta. szélen kicsit kevesebb. 6e km alatt. sztem ez parádés ilyen jól tapadló sportos utcai gumin.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
V.Stryker
nagyúr
Alátéteket hogy szoktatok keresni/rendelni/venni?
Már sokadszorra idegelem fel magam, hogy nem találom meg sehol, hogy milyen méretű alátétet kéne rendelnem.
Jelen esetben az R1150RT-ben cserélném le a váltóolajat, amihez két csavar kell kitekerni és normál esetben mindkettőnél alátétet cserélni. Egy robbantott ábrán sem találom, bár biztos én vagyok a béna.
Ezen a rövid videón látszik miről van szó. Esetleg valakinek van javaslata a témában?
Megint legyek "magyar" és rakjam vissza a régit?[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
bardi
aktív tag
válasz bajnokpityu #147320 üzenetére
Ez milyen motor? Nekem épp nincs 80 Nm, de 2000-ren ha tövig húzom, nem történik semmi, max elkezd nagyon kellemetlenül vibrálni a motor.
Egyszer forgott el a hátsó kerék, hidegen, egy kereszteződésben kicsit nagyobb gázzal indulva, meg ma egy trail braking közben mintha az első picit mintha megcsúszott volna, legalábbis furán bizonytalanná vált abban a pillanatban a motor.'92 Honda VFR 750
-
etnies
senior tag
válasz V.Stryker #147321 üzenetére
https://www.euromotoelectrics.com/product-p/oh-cwkitoe.htm
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #147320 üzenetére
Nem nezett senki hulyenek, csak tulsagosan leegyszerusited ezt a kerdest egyetlen jellemzore, mintha csupan ez lenne az egyetlen kulonbseg a ket gumiban.
A tobbi dologra is reagalnom kell. A 90 Nm a fotengelyen ebredo nyomatek VOT eseten. Tehat nyelgazon. Hogy ebbol mi megy hatra a kerekedre, az fugg az atteteltol, tehat ez az egy szam nem segit sokat szemleltetni, milyen ero van hatul a gumin - mert lehet ugy erzed nyelgazon mentel - megszepulnek az emlekek is- , kozben pedig nem biztos, hogy az nyelgaz volt az., emelett magyarorszagon az utak szarok. Makroerdesseg tekinteteben is. Ha pedig vmi por is van, amit nem latsz, egyszeruen ellenorizhetetlenek a korulmenyek, ami mellett hasonlitasz gumikat. Mondok egy peldat:
A szerpentin, ahol szoktam menni bajororszagban, rosso2, rosso3, es m7rr kozott nem ereztem semmi kulonbseget, terdhuzos tempoban, mert az aszfalt olyan ott. Pedig eleg tavol allnak egymastol, foleg ugy, hogy a rosso2 10 eves. Es en pontosan tudom, hogy a rosso2 egy szar.
Mindezt a bonyolult, sok tenyezos dolgot megmagyarazod a gumi puasagaval?
Honnan tudod, hogy puhabb a gumi? Mert belenyomtad a kormod? Silica arány, vagy oregseg szempontjabol puhabb? Milyen regi volt a road4 es mennyire kopott? Ehhez kepest mennyire uj az m7rr? Satobbi.
Az pedig, hogy a szelen kevesebb a minta, mint a kozepen csak annyit jelent, hogy kijarsz palyara.Torvenyszeru, hogy tobb kmt tudsz bele rakni, mert normalisabban kopik a gumi, ellentetben a kozuti hasznalattal, amikor csak a kozepe kopik, es dobhatod el emiatt hamarabb.
Nost nem foglaltam allast semmilyen gumi mellett, mielott felreertheto voltam, csak kerdeseim merultek fel az osszehasonlitasi mododdal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147322 üzenetére
Vfr 3000 korul lesz normalis jarasu, es ezek a Nm-ek sokat nem arulnak el a ket motor kozotti kulonbsegrol.
Az elso futomu rettenetesen puha a vfr en. Az, hogy beesik az eleje, nagyon konnyen osszekeverheto elso kerek megcsusszassal. En innen a tavolbol, inkabb arra tippelnek, hogy a tul puha elejet erezted (persze nem voltam ott, de ez a jellemzobb)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #147327 üzenetére
Ez is benne van, mondjuk itt épp sima volt az aszfalt (héreg-bajna). Amit te írsz, akkor lenne igazán érezhető, ha teljesen összeül a futómű, nem? Mondjuk akkor meg szépen megszűnik a tapadás. Azt amúgy észrevettem, hogy utassal, kanyarból kifelé valahogy jobban viselkedik ez a motor, itt most nem nyélgázon veretésre gondolok, hanem nagyjából normál közlekedésre. Kell találnom idénre egy hátizsákot
A nyomaték önmagában valóban nem jelent semmit, attól még egy jármű se gyorsult. Az a vonóerő. A véresszájú dízelesek valahogy sose tudják megmagyarázni, hogy háromszor annyi nyomatékkal miért tart másodpercekkel tovább tovább a 0-100 nekik, mint nekem
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147328 üzenetére
Nem, amit en mondok, az az szokott lenni, hogy a fekezes kozben nem stabil a motor eleje, es meg beljebb ul az elso villa- ilyenkor ugy erzed ezt a mozgast, mintha elcsuszna az eleje, holott csak az eleje omlott ossze.
Ha teljesen osszeul, a gumi megallast gumi csikorgas kiseri. Ha teljesen osszeult elso villanal csuszik meg a gumi, eloszor elkezd sikitani.Nekem ezekkel a nyomatek ertekekkel az a bajom, hogy fotengelyen ebrendek wot nal. a fotengely es a hatso kerek kozott van par dolog meg, ami miatt a hatso kereken ebredo nyomatek teljesen mas lehet ket azonos nyomateku motor eseten peldaul. Vagy van egy v2 esed 120 Nm el, meg van egy 600 sornegyed 75 Nm-el. 1. sebessegi fokozatban megis lesz olyan fordulatszam tartomany, ahol a ket motor ugyanannyira fog huzni, azaz a hatso kereken ebredo nyomatek ugyanakkora lesz, majd' feleannyi nyomatekkal
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #147329 üzenetére
Áh, értelek, így körülírva valószínű ez történt.
Én ha számok alapján akarok hasonlítani két járművet, mindig súly/lóerőt nézek, sokkal többet elárul, mint maga a nyomaték.
'92 Honda VFR 750
-
V.Stryker
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #147329 üzenetére
Egyetértek. ezért írtam bele hogy elég rövid a gyári áttétel. 100ig váltok egyet, pl.. És igen, utca utca, és nyilván nem tudom reprodukálni toketesen azonos parameterekre. De a benyomás ez volt.
És amit még aztán esélytelen leirni pontosan, hiszen fogalmam sincs mi történt, hogy a road4 többször melegen, forszirozas nélkül is frászt hozott rám, amikor közepes döntésnel nem 1 2 cm t hanem sokkal többet megcsuszott hátul. Ilyet a m7rr sose csinált.
Nem akarom a véleményemet ojjektivnek beallitani, eleve minden véleményt ily szoktam tekinteni, hogy statisztika. És ha egy adott dolgot a többség pluszol akkor valszeg nekem is jó. Veled ellentétben nem akarok abszolút értékű véleményt alkotni. Engem ilyen szempontból ne vegyél komolyan...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #147332 üzenetére
Elvesztunk a reszletekben. Leegyszerusitve amit irni akartam:
Biztosan jobb gumi az m7rr, szaraz tapadas szempontjabol, nedvesnel mar nem biztos es elettartamban sem hinnem, hogy jobb az m7rr, foleg nem azert, mert puhabb.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
elbandi2
tag
válasz V.Stryker #147331 üzenetére
Nem vagyok biztos, hogy jó típusról linkelted a videót, mert ahogy nézem a robbantott ábrákat, az R1100RT-nek van oldalt a leeresztő, az R1150RT-n alul van és nagyobb.
Legegyszerűbben pl,itt tudod megnézni, kiválasztod a motorod típusát, vagy a főoldalon beírod az vázszámot. Nem kell itt venni, de méretek fel vannak tüntetve. -
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #147326 üzenetére
Rosso 2 mondjuk az Angel GT2-höz képest is szar? Most láttam, hogy van az is méretben párban. Bár valószínű az én tudásommal ezt most nagyon túlgondolom, a jelenlegi guminál kb bármi jobb lenne minden szempontból.
'92 Honda VFR 750
-
elbandi2
tag
Amúgy múlt héten újítottam ezt a gépet, relatív szép állapotban van, egy év állás utáni nagy szerviz, az azért kell, illetve pár kisebb nagyobb preventív javítás.
Fiatal korom óta kíváncsi voltam egy "tégla blokkos" BMW-re, K100 poszterem volt a falamon a 80'-as években
A kép még mosás előtt készült...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz elbandi2 #147337 üzenetére
Mit jelent az hogy tegla blokkos? Mert azt latom hogy ez nem boxer motoros, vagy megis az? Ha nem, akkor milyen? Az se baj ha irsz egy tipust es rakeresek magamnak.
Kepkereses alapjan BMW K1200RS, sor4, koszi a segitseget
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
elbandi2
tag
válasz Oppenheimer #147338 üzenetére
Fekvő hosszában elhelyezett sor4
Szívesen -
V.Stryker
nagyúr
-
Shadowbull
addikt
válasz elbandi2 #147337 üzenetére
Grat.
Ez egy nagyob érdekes gép, kár hogy ez a vonal elhalt a BMWnél. 4 hengeres sport túra, kardán, hosszmotor, hátul Paralevel, elől Telelever.
Az utódja a K 1200 S elhagyta a hosszmotort, viszont elől Duolevert kapott. Utána jött még a K 1300 S, és aztán ennyi volt a BMWnél a négyhengeres sport túra vonalnak.
Mára lett belőle S 1000 XR, amiben se kardán, se Duolever, se Paralevel, se Telelever, és ugye nem sport túra.Sport túra vonalnak meg egyedül az R 1250 RS maradt, abban legalább van hátul kardán.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
hroberto
veterán
válasz bardi #147336 üzenetére
A Rosso 2 egy sport gumi, igaz már régi fejlesztés (sokan nem szeretik), az Angel pedig túra/sport, szóval nem egy kategória.
Angel ST-m, GT-m is volt és Rosso 2-m is. Közúton használtam őket, de igazából egyikkel sem volt problémám. Nyilván a Rosso jobban tapadt. Mondjuk tényleg jó pár év ezelőtt használtam ezeket, úgyhogy nem frissek az emlékek.
Nem tudom, hogy motorozol, de általában gumik jóval többet tudnak mint az átlag motoros.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
bacus
őstag
válasz Shadowbull #147341 üzenetére
Én nem tudom mi nincs még az S 1000 XR-ben, de tegnap együtt mentünk Stevennel pár km-t, bárhol megálltunk a motorja elvitte a show-t. Az enyémet le se sz@rták.., mindenki csak a pirossat nézegette.
És lehet nem is sport, de kapaszkodni kellett, hogy ne maradjak le, mert úgy lőtt ki autópálya tempóról, mintha én álltam volna.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147336 üzenetére
Az angel gt2 alakja turagumi szeru. A rosso2 nagyon regi fejlesztes, de nem olyan az alakja, mint egy turaguminak. 2 komponensu, azt mondanam, a pilot power 2ct nel jobb, vagy akorul van. Csodalkozom, h egyaltalan rendelni lehet még. Inkabb hajlanek a gt2 fele a ket gumi kozul arra a hasznalatra, amire neked kell. Bar megneznem a rosso3 at is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz bacus #147343 üzenetére
Persze, az egy nagyon jó motor, megy is mint az állat. Egyszerűen nekem nem jön be a túraendúró-allrounder stílus.
Én személy szerint nagyon fájlalom hogy gyakorlatilag kihalt a sport túra / szupersport vonal, a 90es évek csúcsgépei, a ZZR-1100, a CBR-1100 XX, a GSX-R1100 nekem a szívem csücskei voltak. Ma ilyen már gyakorlatilag nincs, talán az egy Kawasaki H2 SX-en kívül. Oké, tán még Hayabusa is van.És van helyettük a túraendúró minden mennyiségben.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Winne
nagyúr
Sziasztok,
Egyelőre A1-es kategóriában motorozok, jelenleg robogózok, max 110 körül megy a motor. Ehhez szeretnék venni új sisakot, ami itt még nem nagyon szélzajos. 40k körül szánnék rá max, tudom, hogy ez rendes motoros berkekben alap kategória, de ha tudnátok ajánlani valamilyen modellt örülnék neki.
Köszi
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
elbandi2
tag
válasz Shadowbull #147345 üzenetére
Én is így gondolkodom, valamiért nekem is ez a nagy sporttúra kategória akadt be, a cafe racer mellett. Ma már a presztizsük szinte teljesen eltűnt, ami látszik az áraikon. Pedig ami technika annak idején belekerült, az még ma is megállja a helyét.
Illetve ahogyan korosodok, egyre kevésbé érdekelnek az újdonságok (autóban-motorban). Látom, és műszaki emberként értékelem is a fejlődést, de abszolút nem vonz.
Ezért van itthon autó-motor vonalon szinte csak youngtimer ill oldtimer korú gép.
A másik még épülő motorom meg már 45éves -
etnies
senior tag
válasz Shadowbull #147345 üzenetére
Ez azért van, mert a motorostársadalom elöregedett. A fiatalok alig motoroznak, sőt, alig autóznak. Így a motorosok átlagéletkora felment, ezért a többség a kényelmes motorokat keresi.
Nem véletlen, hogy összezuhantak a SS eladások és az egekbe emelgedtek a túraenduróké, ugyanis azok kényelmesek.Odaadtam a szerelőmnek tegnap a DL-t, nagyon nehezen mászott fel rá, de amikor visszajött, mondta, hogy nagyon kényelmes vele menni.
A 40 évesek kényelemre vágynak, nem akarnak görnyedni a motoron, és én ezt meg is értem. A fiatalok nem tudják eltartani a sportvonalat.
Én is tervezem új motor vásárlását, de csak túra vagy túrás motorokat nézegetek."önmagam hite vagyok magamban"
-
JoinR
senior tag
válasz Winne #147346 üzenetére
Ha nem cserés amúgy is a sisakod, akkor egy füldugóval kezdj, többet ér, mint egy jobb sisak. 40k környékén nemigen tudsz válogatni, a szempontod alapján a lényeg, hogy zárt sisakot vegyél, ne felnyithatót.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gmail
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen asztali médialejátszót?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen