-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #143898 üzenetére
96dB a 2020 tuono, ha E jeles. Amit linkeltem 2022 E jel nelkuli 106dB. 96 dB viszonylag halk, en nem tudom elkepzelni, hogy a te illegalis rendszered, nem pedig vegcsoved ennel halkabb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #143913 üzenetére
Veletlenul sem kotoszkodesbol, de hozza kell tegyem, hogy a 2ct nel valoban jobb a rosso3, de te egy kockasra kopott gumirol ultel at egy uj gumira. Persze, hogy jobb. A 2ct nem tapad ugy, mint a rosso3, de jobb minosegu uton eleg kicsi kulonbseg van koztuk, amennyiben mindketto uj.
Mindenesetre nem ekkora, amit leirsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #143928 üzenetére
ebbol sok mindent nem tudsz leszurni. A supercorsak olyan lazan vannak a felnin, plane a hatson, hogy neha kezzel fel tudod rakni.
Aztan van nehany gumi ami nagyonlaza, asszem metzeler vmelyik tipusa amelyik brutal feszes. Ebbol kovetkeztetninem tudsz semmireNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Megborogattam egy 60e euros motort. Ezt tul sokan nem mondhatjak el magukrol.
Illetve a Mcdonalds parkoloban megdicsertek a szartartaly ducatimat. Ilyen se volt meg. Es meg nincs vege az evnek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #143978 üzenetére
Fotot nem csinaltam. a fonok vmi miatt nem volt nyugodt, nem ertem miert. Szoval nem kezdtem el szelfizni a fekvo motor mellett.
A biztositos ficko viszont annal tobbet. Ahogy neztem 4000€ kart sikerult csinalnom.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz martonx #143988 üzenetére
Epitkezes van a cegnel es egy panigale sp2 ot leraktam a dongolt soderre, ami nehol kemeny, es az is marad, nehol pedig kemeny, de a sztender idovel belesupped.
Kitoltam azt a draga fospumpat, szolok a gyakornokunknak, hogy tolja be a szalon reszbe azonnal (ertetlenkedik, hogy miert), mondom azert hogy nehogy valami ba... es ekkor mar fekudt a motor.
Azota mar fel lett minden terkovezve, es erdekes modon a rekordtarto nem en vagyok, hanem a kollegam, aki egy desmosedicivel szantotta vegig az udvart a tulaj szeme lattara, mert az ujja beakadt tologatas kozben a fekkar es a fejidom koze, es feket huzott gazzal egyutt. Mert az ergonomia azon a motoron nem az igazi.Mindent cserelni kellett, ami karcos lett, lengovillat is, a leendo tulajnak meg lett mutatva- mert persze ez egy vadonat uj motor volt- mi tortent, amugy biztosito fizet mindent, mert szerencsere nem sufni ceg vagyunk, igy van ilyen.
Szoval annyira nem para, de azert megegyszer nem csinalnam meg. A premium ha elmaradna, akkor biztos munkahelyet valtanek amugy. Ahol fat vagnak, ott hullik a forgacs.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #143995 üzenetére
Kisse draga lenne ilyennel palyazni.
bar volt olyan nalunk, aki superleggerat rendelt, es azonnal palyara alakitatta. Ott van penz lovera.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #144002 üzenetére
Epp elottem perecelt a hringen. De akkor nem piros volt emlekeim szerint. De mar nagyon regen volt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #144012 üzenetére
Egy sor4 minden fordulaton jobban raz, mint a te karbis sv650 esed??? Kisse koltoi tulzasnak erzem.
Azt a sor4 et 1500 tol be tudod rakni 1 be es semmit nem fog rangatni. A te sv d olyan 3000 tol lesz rangasmentes, es alul eleve nagyon raz. A sor4 nek mikrorezgesei ugyan vannak, de azert osszehasonlithatatlan egy v2 vel. Es teny, hogy vannak sor4 ek, ahol a vibracio tenyleg zavaro, de ez nem minden fordulatszamtartomanyban jelentkezik, illetve ezeknek is van kiegyenlitotengelyuk altalaban, hiaba screamer sor4 ek.
Tehat eleg vajpuhak szoktak lenni egy v2 hoz kepest ezek az ujabbak. Raadasul, ha naked bike-os az attetel akar 50 el is tudsz 6. ban menni, rangatasmentesen.A deszka ules az legyen mar egy ezres sor4 en! Ez nem bug, ez feature. Erezned kell, mi tortenik a motorral, ezt egy szarra puhitott ulessel nem fogod erezni. Ha kenyelmes motor kell, ott van a harley, de egy ezres sor4 gep inkabb motorozasra van keszitve, nem bameszkodasra, meg gyöngyfűzésre.
Ha eldoles miatt raz a motor, az azt jelentene, hogy a generatorra esett ra a motor, es elhajtogatta a fotengelyt. Keves eselyt latok erre.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144054 üzenetére
Nem tisztitjak az injektort es nem igy hivjak a szinkront. Ellenorizni akkor fogjak a befecs rendszert, ha barmilyen jele van, h rossz. Ha ezeket, amit gondolsz, megcsinalnak, 3-4 ora ki lenne neked szamlazva a semmire. Aminek te is nagyon orulnel.
Jobb lenne pedig melyebben belemenni, mert nem pontosan erted, h mirol is beszelsz, es felreerted az ehhez kapcsolodo hsz eket: azt gondolod, h az injektorszinkron nem javasolt. Vagy uldozve van.
Nem ez van uldozve. hanem a "szakemberek" eloadasmodja, ahogy ezt kommunikaljak injektor- karbiszinkronkent, a mukodesre gyakorolt hatasat hogyan hatarozzak meg, es hogyan generalnak ra igenyt. A vilagon ennyi fojtoszelepszinkront nem csinalnak, mint mo-on. Mivel kis penzbefektetesbol veszel egy piezoelektronikus vakuummerot, amit ossze tudsz kotni egy laptoppal, es mutogatod az ugyfelednek, hogy odanezz, milyen szar az egyik hengernel ez a kepernyon piros szinu szegmens, nade jovok egy csavarhuzoval es most figyelj, beszarsz. Megjavitottam!
Zold lett a szegmens mindenhol. Harmincezer lesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #144076 üzenetére
Orulok, hogy sikerult olyan motort venned, ami szamodra telitalalat, de sracok, azt a mennyisegu reszrehajlo kritikat, ertelmetlen szempontok egymassal szembeallitasat, amit az utobbi idoben itt olvastam gumi vagy motor temaban...
Szedjuk ossze magunkat.
Kulonben kenytelen leszek zsandárkodni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az atmeneti ellenallast hivatott ez a megoldas orvosolni, ha a csuszosaruk idovel lazabbak lesznek. Nalad a fesszab halt meg, sztm a saruk nem lesznek megégve.
En sem forrasztanam ossze, sztm egy oldhato csatlakozot oldhatatlanna tenni paraszt megoldas. Probalkoznek kontakt rézpasztával. Azzal sztm nem fog elofordulni, hogy atmeneti ellenallas lesz a csatlakozonal es szétég.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Elmentem tuv re, elotte bszakodtam ezzel a fospumpaval ket napot, hogy tudja az eloirt CO szintet, mert elkopott a fojtoszeleppoti, szoval azt lehet ujat venni, mert most szarul veszi a gazt, es nem lehet beallitani. Vagyis be lehet, de akkor nem tudja a CO erteket. A fojtoszelep tengely sem az igazi, lehet azert megy ossze-vissza a poti is.
Szelephezag allitasnal, megint az osszes szelep el volt maszva, 4 nyito 2 zaro hezag, ez azt jelenti, hogy nem tesz jot neki, ahogy hasznalom.
Ebayrol akkor mar rendeltem egy egesz fojtoszelephazat, komplett, mert olcso volt. A generator sztm le van egve, amiota megvettem, olyan 6x 000 km ota, de mivel sose hagyott ott, ezert nem tervezem a cserejet. Never touch a running system, ahogy a bölcs francia mondja.
A kuplungot is kene cserelni, de nem fogom, mert nem csuszik. Addig olyan 10e km van. De mar nagyon kalapál, sokszor mar nekem is sok, amilyen hangot kiad.
Ha mar szelephezagot allitottam, lecsereltem az olajat is, egy nagyon jo evjaratu 3 eves 300V re, amiben ~600 km volt.
A motort kolcsonadtam egy haveromnak, aki eloszor is a parkolofennyel zarta le a motort egesz napra, majd nem indult el, amikor indulni akart a munkabol. Nem ertem miert.
Ekkor a kapkodas miatt elboritotta egy jardaszegelyre, aminek eredmenyekepp az egyik idomcsavar kilyukasztotta az akku egy cellajat. Mivel 16 Ah s akku van benne, egy cellaval kevesebbel is beindult vegul, miutan be lett tolva. Azutan, anelkul, hogy ratoltottem volna, hasznaltam 2 honapot, most csereltem le az akkut, mert ez mar a masodik lyuk volt rajta, mivel az elsot en csinaltam olaszorszagban egy optimistan vett jobbkanyarban.
Es a haverom eleteben eloszor ult ducatin. Ezek utan hogyan tud barki lerohasztani egy ilyen motort ugy, hogy ne induljon el, ezt nem ertem. Az elmenye mindenestre nem pozitiv a markavalNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144168 üzenetére
A szaga oke. Az van. Hozzank is kijott a katasztrofavedelem, mert vki azt hitte, felgyujtottam a hazat, amikor beinditottam hosszabb allas utan azt a jo kis motort. Szerencsere addigra en mar nem voltam ott, nem nekem kellett magyarazkodnom.
Ha castrol A747 et raksz bele akkor viszont eleg fasza a szag. Mint annak idejen a GP-n. Megint elmentem verseny iranyba, elnezest, azt nem rakhatod olajpumpas 2T be, de nagyon menő, foleg amikor egy wartburgnal is ereztem egy piros lampanal. Nem is alltam ki mogule.
A legszurobe a 4T nel is bebofog az olaj (???) (Ez is mifele szempont) ez az un. kartergazvisszavezetes, de 2T nel az olajjal egyutt a benzin is visszamegy, akarcsak a 4T nel, az okokat lassitott videoval szemleltettem korabban.
Karosanyag kibocsajtas. Ez most komoly?De nektek nem a 2T vel van bajotok. Nektek a 30 eves lerugott szar motorokkal van bajotok, amik egy idoben annyira olcsok voltak, h minden ruppotlan hulyegyerek azzal kezdhette a motoros palyafutasat. Az pedig a 4T nel is szar es megbizhatatlan, ahogy azt nehanyan tapasztalhattatok fiatalabb motoroknal is. Egy karbantartott 2T sokkal jobb, mint egy ugyanolyan kobcentis 4T peldaul terepre.
ha el akarsz menni sarazni, inkabb menj egy 200 kobcentis 33 loeros 108 kg teletankolt tomeggel rendelkezo kettő üteművel, mert gyagyára vered vele a drz400 ast, ugy hogy fogalmad sincs a motorozasrol. Ezt szamtalanszor leirtam ide, nem akarom vén faszok katonatörténete szintre zulleszteni. ha rakeresel a dt200 ra a topicban megtalalod, tobbszor is. Meg hogy hany kmt bir, bontatlanul, azt is.
Masik nem letezo lehetoseg a japan belpiacos 250-300 4T éra, kawasaki klx 300. 1998 bol. Az ugy pariban lenne egy 2T vel.
Ejj de egy jo motor, micsodat fekudtem azzal is.
dehat 30 ev... egy tragyapumpa mind mára. Pedig ezek valok endurozasra. Termeszetesen mar elerhetetlen minden szempontbol. Ha jo, akkor draga, es ritka mint a feher hollo.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144169 üzenetére
Azt is vedd szamitasba, hogy annak idejen ezek milyen futomuvel rendelkeztek, felforditott telo alap volt az rx nel, hatul kiegyenlitotartalyos boge rugostag egy hulyegyerekeknek szant 125 ben. A supercity 7 sebesseggel es tarcsafek hutessel? Manapsag 250 euroert vehetsz a panigalera egy olyan leghuto csatornat, ezek meg raraktak utcai 125 re
Ma miket kapsz, mint 125? Az egy vicc.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144178 üzenetére
Ertem. De ezeknek mi koze van ahhoz hogy valami 2T?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144187 üzenetére
Ezt megertem, es teljesen igazad van.
De. A futasteljesitmenyben nem annyira. 50 ezret elfut egy dt 125 bontatlan blokkal, gyari dugoval. ezt irtam korabban, es en is erdekesnek talaltam, hogy hogy birhat ki ennyit, de ez szerintem ugyanugy felhasznalasfuggo. Ha derekig sarban nyelezed, eleg hamar kell dugattyut cserelned. Es olyankor egy 4T se bir 100 ezret. Ha arra hasznalod, hogy turazol, max a kipufogo fog eldugulni. Es arra valoban nincs ertelme konnyu motort venni, mert minek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #144186 üzenetére
Ha raneznek, en nem vagyok ebben biztos, hogy mast nem kell rakolteni, de ertem, jon-megy- megall, erre kell.
Percek alatt... -ahogy Gabennek mondtak: ezt nekem neee, en is ebbol elek.
Ertem ezt is, nincs bajom vele. csak hagyjuk mar ezt az önmeggyőzős felesleget.Es 14 ezer alatt nem fog 10 Nm elhasznalni egy kuplungszettet. Csak ha nagyon csunyan bantak vele, vagy ha nagyon sok a km. De ezt latod a kosar allapotan. Mashogy nez ki, ha szimplan elegettek, es mashogy, ha sok a km, mert akkor be van verodve a lamella.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144195 üzenetére
Egesz pontosan milyen motoroknal tapasztaltad ezeket? tehat hogy nincs hozza alkatresz, hogy millio forint a felujitasa?
Milyen motorokat neztel, milyen endurozasra kellene, vagyis milyen felhasznalasra? Kicsit konkretizald az igenyeket, a büdzsét.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144199 üzenetére
ha hardendurozni akarsz, akkor 12 loeros 4T 125-el azt sztm nem tudod csinalni. Emelle ~130 kilo. 12 loerore.
Talan valami alapot megtanulsz vele, de ha azt kinzod, azt nem akarod oem uj alkatreszekkel etetni.
Epp erre valo volt regen a 2T. Volt. Mert manapsag csak a rotax 122 hoz van alkatreszellatas a gokartok miatt, mert ugyanazokon az alkatreszeken osztoznak.
Egy szokvanyos felhasznalasa lathato itt. Rettenet balfaszok, a labaval kalimpal, ahelyett, hogy egyensulyozna nyélen, de a motor megoldja az ilyen szintu sarat is, mert van ereje, es konnyu. Ezek mindenkitol ezt a felhasznalast kaptak 1990 ota. nem tudom honnan vetted, hogy a 4T alul huz. Valoszinuleg egy 125 os van osszehasonlotva egy 400 assal. Egy 125 4T nem hogy alul nem fog huzni, hanem sehol. Hiaba 4T. Emelle egy exc 300 sem fordulatra van hangolva, hanem kozeptartomanyra.
A berugokar pedig ilyen kis ccm eseten nem olyan, mint a 4T nel, az nem tori el a labad, ha hulye vagy hozza, vagy annyira nincs karbantartva a motor, hogy szenvedni kell az inditassal. Tehat az onindito se olyan fontos ilyen kobcenti eseten.Ezek a 125 4T enduro motorok nem enduro motorok. Eleve tul alacsonyak, a kormany tulsagosan lent van, es keskeny, kiallva nem lehet rajtuk rendesen motorozni, es rettenetesen gyengek, nulla futomuvel, nagyon olcso alkatreszekkel. Ezek loti-futi motorok kozutra. Nagyon hamar ki fogod nyirni mindenet, ha hardendurora hasznalod. Talan a blokkjat nem, csak ami a blokkot korulveszi. Emelle pozitivum, hogy sok van belole, es hasznalt alkatreszt csak talalsz.
Ha gyari alkatreszekkel akarsz megoldani olyan szintu hibakat, mint teljes hengerfej, ott a munkadij kb ugyanannyi lenne, mint az anyag. Nem eletszeru megjavitani egy ilyen motor hengerfejet, mert olcsobban kapsz egy komplett hasznalt blokkot, mint egy ures hengerfejet, amivel rengeteg melo van, csak azzal, hogy be tudd epiteni. Plusz gyari uj alkatreszt venni ilyen kis erteku motornal barmilyen foelemnel gazdasagi totalkar.
Ha vmi komolyabb 4T motorrol beszelnek nagyobb literteljesitmennyel, ott megertenem ezt a felelmet, hogy nem lehet hfejet venni ujonnan, de oda eleve rengeteg penz kell a karbantartashoz, es eleve mas liga lenne penzben, es elmenyben is.
Ezeknel az alkatreszeknek nezted az arat is? Tehat te vennel annyiert valoban power szelepet? Tehat mondjuk ujonnan, ha lehetne kapni 300-500€ ert? Komplett telot meg dragabban? Egy minimum mára már 50-60e kmt futott, 600-700e forintos motor eseteben helyezd el a koordinata rendszeren.
Osszefoglalva 125 bol 2T -t vennek, abbol is rotax 122, vagy minarelli (dt125, ktm lc) azonnal szetszedni, futomuvet is, himbarendszert, mindent. Ez kb ugy nez ki, hogy 600e ert megveszed a motort, a blokkra rakoltesz azonnal 300e-t a futomure, aprosagokra kb 100-200e-t es akkor hasznalhatod nyugodtan ilyenekre, de kopni fog rendesen, tehat a karbantartas az kelleni fog, nem orokre epitetted ujra.
En most arrol beszelek, amikor a munkakat te magad csinalod. Ha nem ertesz hozza, kell egy szerelo, aki ezeket neked ossze is rakja, ez plusz koltseg.
Viszont egy normalis pilota egy ilyen lampas-rendszamos rotax 122-vel ilyet megy.Mivel nekem rotax 122 vel van tapasztalatom, meg DT vel, (XT vel annyi, hogy mentem vele dirt kepzesen) ezert en ebbol a szemszogbol irtam. Tudom, hogy egy ilyen motort manapsag nem kapsz, vagy dragan, es egyre dragabb es ertekesebb lesz. De 125 kobcentiben nem gondolkoznek hardendurozasnal 4T ben, mert idopocsekolasnak erzem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #144202 üzenetére
A lerakodasokat nem fogja elfujni a nagyobb legmozgas, a dugattyu tetorol pedig egyaltalan nem mondod meg 4T nel, melyik volt hogyan hasznalva, csak az olajeves nagysagat lathatod. Egyeduli tisztito hatasa a benzinben levő adaleknak van. A premium penzin tobbet er, mintha forgatnad a motort. A ket dugattyu meg volt csiszolva, amit peldanak rakott a kamera ele. Az alacsonyabb fordulatszam- szivo motorok eseteben nem ugyanakkora hengernyomassal jar, mert a hengerfeltoltes nem idealis, igy sem az alkatreszekre juto stressz nem ugyanakkora, akarcsak a hengertoltottseg.
LowSpeedPreIgnition csak a turbofeltoltos kozvetlenbefecs autoknal letezo jelenseg. Mivel ott nagy hengertoltottseget tudsz csinalni alacsony fordulaton.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144203 üzenetére
[link]
ez a minarelli blokk. 23 loero, vashengeres.
Ugyanez van a ktm lc2 125 ben is.A rotax az aprilia rx, etx-ekben van. aluhenger, 30 koruli loero.
Vmelyik evjarat rotax 123 valamelyik 122[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144211 üzenetére
1V feszultsegeses az akkut nem karositja.
Ha toltore rakod, a tolto is rangatja a feszt, hogy lerobbantsa a szekunderszulfatreteget a lemezekrol.
Nem a fesszab miatt esik a fesz, hanem a fogyasztok szama miatt.
Bar neha 12.8, ami vagy a multimeter pontatlansaga, vagy nem tudom. de az valoban gyanus, hogy fordulaton ennyire leesik. Ami nem 13.1
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Csak hasznald. Ha nem jo, le fog merulni az akku. (Nem fog, mert jo)
Hogy a te sajatos terheleses vizsgalatodat hogyan lehetne osszehasonlotani egy gepkonyvben leirttal, tehat mondjuk 5000 fordulaton ennyi es ennyi a kapocsfesz...
Te meg mindent rakapcsolsz. Teljesen mashogy mered.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
Euro3 motor. A lambda szabalyzasnal ne kepzelj el vmi tűpontos rendszert motoroknal. csak dus es szegeny allapotot kulonboztet meg, tehat mindig pattog az ertek dus es szegeny kozott, azonnal, ahogy bekapcsolod. Adaptalodni csak ilyen keretek kozott tud.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz static00 #144354 üzenetére
Nem lehet.
Ez kisebb tartalyok, legszurodobozok, vilagito berendezesek vagy konyebb kipufogo reszek gumis rogzitesere valo, hogy a rezgestol ne repedjen meg maga a tartoful, csavarfurat, ami vagy muanyag, vagy vmilyen lemez. Nem alkalmasak eleve a meretukbol adodoan nagyobb, nehezebb elemek rogzitesere. Kis alkatreszekhez valoak.Gumilapot pedig sehova ne tegyel lehetoleg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144359 üzenetére
10 db os kiszereles csak a magyar webshopban letezik. (Bemehetsz markaszalonba, es darabonkent rendelheted, ha mas ut nincs)
Darabonken vasarolhato, ilyen mennyisegi megkoteseket csak ennel a magyar webshopnal lattam, semmilyen mas oem alkatreszshopban nincs ez a fszsag. Raadasul meg dragabb is, mint egy barmelyik oem shop. Pl az msp.eu olcsobb.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144380 üzenetére
Dob hibakodot, de nem P (powertrain), ezert ez nem jelenik meg a muszerfalon valszeg. Az index es feklampa sem szokott, csak kiolvasasnal latszik.
Ha pedig egy bizti ment ki, az valamitol kiment. Az hiba nelkul nem vagja le a biztositekot se, tehat az sem epp megoldas, ha bizti ki van cserelve altalaban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144387 üzenetére
Sosem ertettem ezt a fajta osszehasonlitast. Ertem, h frusztralt vagy, de a vfr egy rakas szar ahhoz a motorhoz kepest. Es ha veszel uj motort, az ilyen. Gariba ki lesz cserelve, es akkor jo lesz. Ez ilyen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #144389 üzenetére
Nem. abban mar a masodik generator van, es a harmadik benzinpumpa
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144392 üzenetére
Nekem szabad szaroznom, mivel nekem is van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen