Új hozzászólás Aktív témák

  • KrAt

    veterán

    Sziasztok!

    VFR 2009-esről van szó, azt figyeltem ma egy autó mögött ebben a borús időben, hogy ahogy a fékkart elengedtem, "villant" egyet a fényszóró erőssége, mintha egy pillanatra lassan szabályzott volna az elmúló terhelésre.

    Itthon nekiálltam mérni, alapjáraton és fordulaton is csak fényszóróval 14,7V körül van a fesz, viszonylag stabilan. Nem sok egy picit? Fullra töltött akksival.
    Vészvillogóval kicsit ugrál a fesz, nyilván a terhelésre, de 14V felett van még.
    Ha kapcsoltam távolságit, vészvillogót, féket, kieg ledes lámpát (tehát kb mindent), akkor esett 13-13,5V körülre alapjáraton, nyilván ekkor minden terhelés rajta volt.
    Ami viszont egy kicsit zavar, ha volt terhelés rajta, akkor fordulaton (~4-5k) simán 15V fölé töltött pár tizeddel.

    Tudom, japán és fesz szabályzó, nem jó ómen, (a generátor már át van alakítva olajosra) de itt kell már kezdeni aggódni rajta, vagy ez még így rendben van?

Új hozzászólás Aktív témák