Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #143829 üzenetére
Nekem nincs bajom veluk. Csak ha leér kanyarban, akkor nagyon szomoru vagyok, es kiabrandulok abbol a motorbol.
En csak a sulycsokkentes miatt csereltem le egy motoromon, mivel az akra slip on-nal es az akkuval egyutt 3.8 kg ot sporoltam meg. A kinezet masodlagos, a lenyeg, hogy jol mukodjon a motor. Beszereztem konnyebb hutoventilatorokat is, ezeken tovabbi 0.5 kg-ot fogok sporolni. Es minden gyari a motoron. Rendszamtarto, index. Az osszes haverom azt kerdezi, hogy miert nem cserelem le ezeket, es miert nem veszem ki a db eatert.
A tobbi motoromon leginkabb visszacsereltem a gyarira azt a szart, amit az elozo tulajok ráaggattak, es ami miatt vezethetetlen szarkupacot csinaltak ezekbol a motorokbol.
Ahelyett, hogy egy normalis futomure koltottek volna, vagy barmi masra, amitol motorozni lehet, nem pozerkedni.Direkt csinaljak ilyenre. Ezek a megoldasok szuksegesek, hogy a kipufogodhoz a motorod elettartama alatt ne kelljen nyulnod soha. Ertsd: ne kelljen gyapotot cserelni, stb.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
neutron23
csendes tag
válasz Topiccsendőr #143851 üzenetére
Én leszedtem a fazerről a doboztartó rendszert, a középsztendert meg az utaslábtartókat. Ez 6,5kg mínusz plusz Micron dob van rajta, ott is még 1-2kg kb. lejön.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #143851 üzenetére
Egy jó diéta hasonló és olcsóbb
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143847 üzenetére
De, más lesz a hangja. Legalábbis az enyémnek egyértelműen más hangja lett, mélyebb, morcosabb, főleg az alsóbb tartományban, 5-6 ezer alatt, ahol a gyárinak semmi hangja sem volt kb. De a dB méréseken hozza a gyári értéket ez is.
Egyszer a Mátrában is megállított a motoros rendőr, hogy neki fülre hangos, aztán látta hogy E jeles, mérés is rendben volt, mehettem tovább.
TÜV-ös, teljesen legális kipufogó. Katalizátor érintetlen.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143859 üzenetére
Elvileg euro 4-ben már mind van, máskülönben nem tudná az értékeket. Ettől függetlenül ezekre a kérdésekre nem tudom a választ
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
[link] na mibe fogadunk kivel, hogy a következő célpont az engedély nélküli veszélyes csomagrögzítők lesznek?
Hívom is a Shoxot kérem a Givi 250F és az M3 Platni TÜV-jét.Régen meg ha hülye voltál úgy jártál… sajnálom szegényeket nagyon mielőtt valaki nekem esik de sátrat kerék föl azért na… common sense .
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143861 üzenetére
95 dB 5850-es fordulaton.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
macilaci78
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #143866 üzenetére
Mi más adta volna? Blokkolt a kerék mert beszipkázta a sátrat majd neki a korlátnak.
Groteszk akartam lenni ofc ha nem ment át.
macilaci78 Decathlonos nylon táska rá spanifer erősen és így a doboz tetejére pók háló alá <- háló a spaniferen keresztbe kasul áthúzva. Inkább hagyom el mint tekerem fel. De az elmúlt 4 évben még sose volt vele gond még csak meg se lazultak a rögzített csomagok.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz macilaci78 #143867 üzenetére
Értem a kiváltó okot, de az ilyen sima szalagkorlát általában a legnagyobb probléma motorosoknál. Átcsúszni nem tudunk alatta, a tartóoszlopot pedig vagy eltaláljuk vagy nem.
Szalagkorlát nélkül becsúszik a susnyásba ami megfogja, biztos úgy is lett volna sérülése, de nem halál. Pl itt van ez a srác, aki lezuhant a szakadékba, de a bokrok megfogták. Van ennek egy hosszabb verziója is, de most nem találom. Vagy ha mondjuk dupla szalagkorlát van...Én nem is nagyon tudom így hirtelen, hogy mire jó ez a sima szalagkorlát. Esetleg lassú tempónál. Autósok is általában átszakítják, kamionok pláne, az autó utasterébe simán bevág ha úgy van, motorosoknak meg semmi esélyük ellene...
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #143869 üzenetére
Fogj kezet faterral... 27 év baleset és bűnügyihelyszínelés után sem látja a szalagkorlát értelmét.
"Húst darálni, pontosan arra jó"
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz csongi #143862 üzenetére
A cél az lenne, hogy feltárni, hogy miért nem oörög 3k-nál jobban ki a motor. (valami tiltás vagy akármi maradhatott az agyában esetleg - sajnos én nem értek hozzá).
Régebben volt egy 9-es hiba, a net "IAT sensor" hibát írt, ezt kicserélte, villogás megszűnt, de mégsem megy 3k fölé a fordulat
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-Maci-
addikt
válasz macilaci78 #143864 üzenetére
Nézzétek meg a képeket.
Hiányzik a bal oldali doboza.
Lehet abban volt a sártor. Kinyílt a doboz, onnan téphette ki a szél.
legalábbis nekem ez a tippem.If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Micsurin
nagyúr
válasz -Maci- #143872 üzenetére
Az ki nem esik onnan ha az a doboz zárva van, plusz akkor még mindig hengerben esne az a sátor ahogy fel volt tekerve, mire kinyílik Te nem vagy ott... itt az elvtárs 99,9%, hogy felpókozta még felfér az elven azt a sátrat vagy felkötötte ráadásul meg merem tippelni, hogy a motor hosszanti tengelyére merőlegesen, hogy ha kinyílik akkor biztosan letekerhető legyen.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Maci-
addikt
válasz Micsurin #143873 üzenetére
Vagy csak trehányul bevágta a sátrat a dobozba és észre sem vette, hogy rosszul zárta le.
kikandikált a sátor sarka, azt meg elkapta a huzat 140-nél.
Csak abból gondolom, hogy hiányzik a bal oldali doboz.
Persze nyilván csak találgat az ember ilyenkor, értetlenül.If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
neutron23
csendes tag
Szerintem felesleges erről így beszélni, a dolog egyetlen tanulsága az legyen, hogy mindenki jól nézze meg hogyan pakolja a motorját.
-
Micsurin
nagyúr
válasz -Maci- #143874 üzenetére
Ha a kerék leblokkolt az csoda, hogy csak a doboz hiányzik. Ez nem adat.
Ha csak a saját K73-amból indulok ki kb vitorla kell ahhoz de négyzetméteres méretben, hogy kinyissa a dobozt. Ott a fülnek fel kell adnia a harcot és törnie, hogy nyíljon a fedél.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #143865 üzenetére
Mondjuk kb ezt adtad meg, ahol hangosabb is. Akkor nem tudom
Vagy ott mar kinyit a csappantyu eleve, es ez alatt hangosabb, mashogy nem lehet megoldani, hogy mas hangja legyen. En csak erre tudok gondolni.
Amiket en szerelek fel, euro 5, termi, akra ott semmi kulonbseg nincs 1000€ ert. Ahol van kulonbseg, az azonnal illegal. Mondjuk azoknak bitang hangja van, de katalizator azonnal kiesik.
De meg euro 3 nal sincs semmi hangnövekmény, csak ha kiveszed a db eatert. De feltoltok vmi mintat ha hazamegyek.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz cappa72 #143871 üzenetére
Sztm egyszerubb ha bemesz a diagnosztikai menube muszerfalon keresztul. Nincs manualod hozza?
Tiltas nem marad az agyaban, plane egy homerseklet szenzor miatt. Ramernek a benzinnyomasra elso korben. Csak ugy nem csinal ilyet, barmilyen elektromos hibaja van, ami el lett haritva. Ez nem attol van.
Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #143877 üzenetére
Ezzel a Bódissal sem lett nagyobb a hangerő, legalábbis nem annyival, hogy én azt fülre megmondjam. Én magam mérni nem tudom, csak a hatóságok, meg a gépátvétel, de azok is csak 6 ezren mértek Ott jó volt az érték. De a kipu hangszíne tök más, az alacsony tartományokban is egyértelműen más, 6 ezer fölött meg pláne.
Szóval nem azt mondom, hogy elkezd üvölteni mint egy nyitott dob, hanem hogy más a hangszín, nincs az a bezárt letompult érzés, mint a gyárinál.Majd ha végre nem leszek egy lusta szar, és elviszem végre leműszakiztatni, akkor úgyis vissza kell raknom a gyárit (mert a műszakiba nem írattam be), felveszem majd a hangját előtte-utána.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bardi
aktív tag
válasz vihartigris #143805 üzenetére
Köszi mindenkinek a segítséget, ha ráveszem magam ennyi pénz költésére, benevezek majd a quadlock szettre, olyan 40k körül áll meg az egész, ha jól látom. Persze addig még lehet 430as euro
'92 Honda VFR 750
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #143882 üzenetére
Dingding és itt az a pont amiért 4 évig észrevétlen volt a Delken az E jel hiánya.
Ha a sok surmo aprókaviccsal durrogtató és lakotton egyes kettesben vonnyítattó nem lenne még jó pár évet elmentünk volna... ahogy Visegrádon is vígan gurulnánk még mindig.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Micsurin #143883 üzenetére
érdekes dolog ez. cimbi v4 tuono E jeles akra, db killerrel jóval hangosabb, mint nekem az üres "versenyrendszer".
ami amúgy érdekes módon gyárilag behegesztett db killerrel készült, kissé gyári extraként. anno senkit nem érdekelt az E betű, én ezerszer vittem műszakizni a CBReket, hangosak voltak, és pont nem érdekelte a biztosokat. pedig hangosak voltak, és valahogy mégse zavarta a népet se, és a biztosokat se.
eladó topping dac
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #143884 üzenetére
Gyorsan raneztem az akra honlapjara, még a slip-on ra is azt irja, hogy nem legalis utcara.
Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #143884 üzenetére
Még mindig tartom... ez itthon még meg is állja a helyét nekem sem azzal volt bajom, hogy itthon nincs műszaki hanem, hogy átmegyek burgerlandba várat nézni és már nem lesz műszaki. /szarkazmust remélem érezzük
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
palfitom
félisten
Nyugodj békében somatom!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
Nagyon fogy minden értelemben a korábbi core banda akiket még 17 körül megismertem itt. Nem jó.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #143894 üzenetére
Ne is mond... ilyenkor szoktam elagyalni, hogy apám és anyám milyen idős és a magyar EÜ hátteret figyelembe véve nem is annyira jó már az 57/58.
bacus [link]
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #143896 üzenetére
Pont ennyi vagyok én is, 55. Azért bízom benne, hogy van még valamennyi vidámság hátra, de Isten útjai...
Igen, a szüleid is már "veszélyeztetett korban" vannak...
Sajnos ami eü ellátás címén folyik, az minden, csak nem megfelelő... Sajnos..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bajnokpityu
félisten
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #143899 üzenetére
Mi 10 napja ettünk vele egy-két jó falatot. Ahogy észrevettem, a fahéjas palacsinta neki is nagyon ízlett. A sisakja pedig szűk volt nekem.
Akkor az utolsók közt voltam, akivel szót váltott. Épp szóval tartottam, miközben a motorra pakolta fel az összecsukható székét, akkurátusan, két gumipókkal rögzítette.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs