-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #124509 üzenetére
A kontakt tisztito semmit nem szokott erni, ha valami kontaktos, mert nem piszok miatt van, vagy nem olyan piszok miatt, ami oldhato azzal a lottyel, hanem a rezsaru laza lesz, annyira oreg, vagy korrozio miatt, amivel a kontaktspre semmit nem tud csinalni. En legalabbis ezt szoktam tapasztalni.
Bar itt jo a toltes, en nem gyanakodnek semmi ilyesmire.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ezzel egyetertek.
Ket pelda jut eszembe: amikor a Schrick ceg, amelyik az F1-nek szallitott vezermutengelyeket, a nascarnak is elkezdett fejleszteni. A nascarban korabban semmilyen szimulaciot nem hasznaltak, vagy semmilyen vegeselem szamolast, siman empirikus modon, ami jobb lett, azt megtartottak, amitol rossz, azt kidobtak. A Schrick amelyik az F1 nek fejlesztett, mondhatjuk kinevette ezt a modszert es a nascart. A Schrick 1 ev utan sem tudott olyan veztengelyt gyartani, ami alkalmas lett volna egy verseny teljesitesere...
Vagy ott van Jan Thiel, aki az aprilia RSA t fejlesztette. Mindig kerdezgetik tole a tunerek hogy exakt szamokat mondjon, time/area -nak mekkoranak kell lennie. Erre azt mondta, sosem szamolt ilyeneket, fejlesztett. Amitol loero lett, megtartotta, amitol nem, attol megszabadult. Es igazabol vilagbajnok motort csinalt, tehat neki van igaza.Ezzel azt akarom mondani, hogy hiaba vagy mernok, ha nincsenek a kezedben adatok, konkretan ahhoz a dologhoz. Nem valami tudasrol beszelunk, amit megtanulhatsz az iskolapadban. Az mindig elavult a gyakorlathoz kepest. Ezert sem ertem, hogy pl a facebookon olajtemaban miert mutatja fel a mernok kartyajat valaki. Vagy barmilyen temaban igazabol. Attol hogy gepeszmernok, fogalma sincs az olajokrol, hacsak nem o fejleszti oket, de az nem ir facebookra.
Mielott arra kovetkeztetesre jutnank, hogy az elmeleti tudas felesleges, azonnal cafolnom kell, mert a hibakereseshez elengedhetetlen, akarcsak a fejleszteshez is.
Az oreggel "beszelgettem" forumon. Nem tudja mitol mukodik a karburator. Nem tudja hogy mukodik a generator. Alap dolgokat nem tud. Hiaba csinal meg 100 at, ha jon egy olyan, ahol gondolkodni kell, ott csak a szopas lesz, mert nem tudja, mi mitol van. Ezert kuldozgeti vissza a motorokat, hogy ezzel nem lehet mit csinalni. Mig egy olyan szakember, aki tisztaban van a mukodesevel konnyebben rajon a hibara.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Kisse az az erzesem, tobbet beszelunk errol az emberrol, mint amit erdemel.
(Aszaloshoz barmikor elviheti sztm, de az nem lesz olcso valszeg.)
Sztm mindig sir, hogy elokeszitse az esetleges kudarcot.
Ami fenntartasom van, hogy rengeteg visszahivas volt erre a tipusra, es nagyon kepben kell legyel, epp mi lett elvegezve, vagy mi nem, mert hiaba rakod ossze, utana ugyanugy szar lesz. Nalam 11 szervizlevel van, nem tudom, hogy az osszes megvan-e.
Egy ilyen regi vagasu szerelo hogy fog kutakodni utana, az meg erdekes. Osszerakni, hogy utana megint legyen valami... ez az alapja, hogy rakoltod a vilag penzet, aztan mindig szar. Aztan lehet szidni a motort, hogy egy szar.Az autoversenyzo azert elegge kepben van a futomuvel, motor mukodessel. Nem ertem a parhuzamot. Ez az ember ebbol el. Sok esetben rutinbol plusz koltsegeket okoz az ugyfelnek, kicserel csapagyakat, amik telejesen jok, kicserel csavarokat feleslegesen, tomitopasztazik mindenhol, meres, muszer nelkul temet el tipusokat, hogy totalkarosak. Egy hibakeresesnel egyertelmuen tudnod kell hogyan mukodik mi, kulonben nem fogod megtalalni a hibat.
Az osszeszeromunkasrol jut eszembe. Tudtad, hogy a ktm nek volt egy felmerese, hogy a no osszeszerelo munkasok megbizhatobbak, mert a ferfiak onkenyesen redukaltak az osszeszereles lepeseit, ami a minoseg rovasara ment? a nok betartottak a szabalyokat.
Szoval nem feltetlen tudsz jol osszerakni dolgokat azzal, hogy magabiztos vagy :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #124523 üzenetére
Velhetoen?
nem lattad a gsxr-es videot, amikor ket blokkbol probal egyet csinalni, de nem veszi figyelembe, hogy ket blokkba kulonbozo meretu csapagyazassal kerul fotengely. Ez alap, hogy tudnod kell, hogy nem tudsz mindennel atrakni fotengelyt-csapagyazast masik blokkba.
Szoval az osszerakas sem mindig megy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
sxv dyno.
hat nem tudom kinek van ezzel baja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #124646 üzenetére
Az jo regen volt.
ilyen korulmenyek kozott is jol boldogulok biciklivel. Az autout ugyanilyen jeges-latyakos volt.Valoszinusitem, csak arnyekos helyen ilyen az az ut, ahol sut a nap, ott nincs ennyi jeg, sot. Majdnem szaraz.
Ilyesmi idoben motoroztam a Furka-hagon, es nem kopogtatott a hiflo, hogy reklamozzon velem. Kisse tul van gondolva.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajaki #124666 üzenetére
50 est sornegyhez joval 30 fok feletti homerseklethez ajanlja altalaban a szervizkonyv.
A valtot nem a viszkozitas keni, hanem az adalek, ami az olajban van. Szinte fuggetlen a viszkozitastol, mivel kemiai reakcio tortenik a surlodasnal bekovetkezo hovillanasoknal.
Egy 50 es olaj surubb hidegen, ugyanolyan hidegoldali viszkozitas eseten is. Ezt a kuplungon lehet erezni, hogy amikor hideg, nagyobbat csattan.
Kart nem okozol vele, rakhatsz bele 50 est is, de hideginditaskor elonytelenebb. Jobban lefogja a csapagyakat, nagyobb az ellenallasa. A siklocsapagyaknak elonytelenebb. A melegebb alkatreszeknel elonyosebb lehet talan, de egy bizonyos olajhofokon tul (kb 140) ugyanolyan folyos az osszes olaj. Tehat a meleg ellen nem ved a viszkozitas, csak egy bizonyos kis tartomanyban.
Termeszetesen hetkoznapi hasznalatnal csak a valton, vagy az uresbe rakasnal erezhetsz barmilyen kulonbseget, de elettartamban soha nem fogsz. Sosem fog ilyen kis megallni viszkozitas kulonbseg miatt egy motor alattad.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #124693 üzenetére
Pl a felszint olajoknal (amik alacsonyabb api besorolasuak, mint a 7100), akar az 5100 assal nehany motor tipusnal extra melegben, vagy nagy tempo utani magas olajhomersekletnel akadozo valtora panaszkodnak, vagy nehez ures kapcsolasra. Ez 7100 asnal nincs jelen, igy mondhatjuk, hogy tobbeknek jo tapasztalata van vele.
Ez nem kenesi kepesseg, hanem valoszinuleg viszkozitasstabilitasi kulonbseg. Tehat ettol sem fog tonkremenni semmi, nem mutatja az olaj kenokepesseget.
Forras van, de tul regi, azota az etanolos tuzeloanyagok miatt tobbszor valtoztattak azokat az olajokat, amikkel a teszt keszult.Mivel jelenleg a motul gyartja a piacon elerheto "legjobb"* olajat, a 300v-t, ami tulteljesiti az api szabvanyt, ezert tobbek osszekotik a marka osszes termekevel, igy nepszeru olaj.
Amugy api besorolasa nem rossz, igy egy eleg jo olaj. Csak az api besorolas all rendelkezesunkre, hogy kulonbsegeket tegyunk ket olaj kozott. Erzekszervek erre alkalmatlanok.*
Epp mi a cel, mi a jo. A legjobb ha a legtobb loerore es legnagyobb alkatreszvedelmre van szukseg. Ehhez az adalekokkal a surlodascsokkentes iranyaba mentek el. mivel eszter bazisu, savakbol es alkoholokbol allitjak elo, ami reverzibilis folyamat, tehat ezekre bomlik le, pl ha tul sok viz kerul bele. Pl hidegben kis tavok, vagy teli inditgatas soran. Igy nem elonyos hosszu tavon motorban tartani, es emelle meg draga is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pocee #124700 üzenetére
Tudtommal atmerore.
A nyakcsapagyat biztosan zsiroznod kell, es nem is akarhogy. Kulon a csapagycseszeket alaposan, kulon a gorgoket, annyira, hogy tolja ki a zsirt, ha osszerakod. Nagyon sokat kell ra rakni, ez nagyon fontos!
Vityaa
Kulon ilyen stekkert is tudsz venni, a pineket belerakni egyszeru, de kell a pinekhez egy krimpelofogo. Pineket is tudsz kulon venni. Ducati is ugyanezt hasznalja egyebkent.Madwe
Jobb lenne, ha garancia ido alatt olajcserere is szervizbe vinned, mert a visszahivasokat, update-eket is megcsinaljak, ezekre neked nem lesz ralatasod.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #124773 üzenetére
Az a legjobb, ha feszes, de nehany mm mozgastol nem lesz problema. A nagyobb japan motoroknal nem gumiagy van, hanem rugok, amik eleg hamar meretvaltozast szenvednek, igy ott ugyanugy van egy kis jatek a primerhajtas es a kosar kozott. Altalaban nincs gyari javitokeszlet, a kuplungkosarat ugy tervezik meg, hogy a gumi faradasanal mar erosen beverodik a kosar maga is, igy az egeszet cserelni kell. Mire odajutsz, hogy ez problemat okozzon, addigra kidobhatod az egesz kosarat.
Talan krosszmotorokhoz van kulon javitokeszlet, de ott eleg hamar hasznalodnak a dolgok
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #124775 üzenetére
Magyarorszagon is van kulon ceg, amelyik autokuplungot szegecsel/ujit fel. Illetve ismerek ceget, amelyik motorkuplungok szegecselesere is specializalodott, bar az nemetben van. En mindenkepp ilyen helyre vinnem. Homemade megoldasban olyat is lattam, hogy repulogepiparban hasznalt titan csavart rakott be, de en azt is ganyolasnak etekelem, csak egy rakat penzt is ralocsolt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz RA541 #125038 üzenetére
Szemely szerint azt gondolom, hogy nincs ertelme az ilyenekbe belemenni, hogy ki milyen motort vegyen, plane forumon, ebbe a reszebe nem szolnek bele.
de tisztazzunk nehany dolgot.
Azert kisse meg vagyok dobbenve az ilyen hozzaallasokon, hogy 600 tol kezdodik a motorozas, meg hogy ket szemellyel az sem eleg.Nem kell 12 000 ig porgetni.
A loero egy szamolt adat a nyomarekbol. A nyomatekgorbet kell nezni, milyen fordulaton mekkora nyomatek all rendelkezesre. Ezt erzed huzoerokent, ebbol kovetkeztethetsz arra, milyen fordulaton mit erezhetsz, de a valtoattetel megint szamit, mert minel nagyobb fokozatban vagy, annal gyengebb lesz a huzoero az attetel miatt. A loerot vegsebesseg tekinteteben erdemes nezni. Talan.
elozesnel vissza kell valtani, az miert baj? ez a motorozas. Nem ertem, miert kellene minden helyzetet egyetlen sebessegfokozatbol megoldani, vagy ez miert baj. Azert van 5 vagy 6 fokozat.
80-90 nel egyesbe visszavaltasz egy sornegy 600 al, ott azert eleg erdekes dolgok vannak ugy is, hogy az elso 4 fokozatig le van szedalva. Elso motorkent osszeszarod magad rajta olyan fordulaton 1 ben, ha az egesz csaladot rarakod, akkor is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz RA541 #125048 üzenetére
Nem igazan beszeltuk tul, sok szempontot egyaltalan nem emlitettunk.
Azt kell atlatnod, hogy a kevesebb hengeres motoroknak ugyanakkora kobcenti eseten kevesebb loereje lesz, mint a tobbhengereseknek, megsincs akkora kulonbseg koztuk, hogy ne lehessen kozlekedni barmelyikkel.
A tobbhengeres motorok tobbet tudnak forogni, ezert joval nagyobb fordulatszamon kell elvaltanod a nyomatekot az erre a celra elnevezett nyomatekvaltoval. Minden valtas eseten egyre kisebb ero jut a hatso kerekedre, minel tovabb tudsz egy fokozatot kiforgatni, annal tovabb lesz nagy ero a hatso kereken, nagyon egyszeruen, szakszerutlenul megfogalmazva.Egy keveshengeresnek altalaban nagyobb a nyomateka also fordulatszamon, de nem tud annyit porogni, a nagyobb alternalo tomegek miatt.
Igy lesz az, hogy egy 65 Nm nyomateku sornegy 600 as ugyanugy 120 loeros lesz, mint egy 100 Nm nyomateku 1000-es V2-es. Miert? Mert a sornegynel hiaba kisebb a nyomatek a fotengelyen, ha elforog 13 000 ig, a vegsebesseguk ugyanakkora lesz, kulonbozo nyomatek karakterisztikaval, mas valtoval. Azaz a sor4 alul a v2 hoz kepest gyengebb lesz, de azt a joval nagyobb nyomatekot a keveshengeressel hamarabb kell elvaltanod, mert nem tud annyit porogni. Ha ugyanolyan valtoja lenne a keveshengeresnek, mint a sornegynek, akkor termeszetesen hanyattbszna, es nem lenne vegsebessege. Gyakorlatilag azt a joval nagyobb nyomatekot olyan atetellel kell parositani, ami nagyon leredukalja a hatso kerekre juto erot, hiaba majdnem duplaakkora a nyomatek.
igy lesznek ugyanakkora loerosek, hiaba gyengebb az egyik. Szoval 70 loerovel is vigan elvagy, de velemenyem szerint meg kevesebbel is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #125078 üzenetére
valos tapasztalatok?
A biztositasi oldala is ugyanolyan zavaros, mint a video.Ha biztositasokkal foglalkozol, bizz meg egy szakembert, aki osszerak egy oldalt erre, ne vmi sufni internet aljabol szarmazo hulladekkal talalkozzon az ember egy erosen bizalomra epulo dolognal.
Husszor elhangzik az osszefogas, meg tobbszor nyomaszt azzal, hogy most lehet megmutatni.
Aztan kiderul, hogy az egesz osszefogas alapjaul egy fovaros kozeli, de mindenki szamara kenyelmesen megkozelitheto 120 millios 2 hektaros trapez alaku teruletrol van szo, amit meg kene venni. A fakat meghagyjuk arnyeknak.
Ez az alapja az osszefogasnak.
Pozitivum hogy elmeletileg ingyenesen visszamehetsz oda barmikor gyakorolni, es ha nem jon ossze a beruhazas, akkor visszakapod a penzedet.
De az egesz korites a videoval egyutt egy mult szazadi idegesito zagyvasag.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #125082 üzenetére
Ezt igy nem elolegeznem meg, nem ezzel van a bajom, hanem azzal, hogy az osszefogas egisze alatt kell megvenni egy teruletet.
amint iroda lesz rajta, penzbe fog kerulni, meg az is ha csak all ott minden, amit elo kell teremteni. Az aszfaltozas horror penz lesz.
Ez az alapja az osszefogasnak, a video szerint, ami szerintem felrevezeto, es homalyos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #125202 üzenetére
Karosodik a motor, lemerul az akku, hogy ezt emberek felhozzak, mint szempontot? Nagy kobcentinel ez lesz.
Egy savon nem tudom varosban hol kell megfordulnod, milyen gyakran, de ha mar a cb-t sem mered ledonteni annyira kis sebessegnel, es a labaddal segited a megfordulast, akkor szamit a tomeg. Az meg inkabb vezetestechnikatol fugg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125212 üzenetére
A rugout gyarilag elol 132, hatul 150 mm.
A 65 mm valoban nagyon keves, mernek egy ulesmagassagot, mert valoszinuleg le lett ultetve. Ahogy nezem gyarilag 80 cm nek kellene lennie.
Szoval szerintem kapott meg regebben egy ultetoszettet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125223 üzenetére
Sajat sulya kerekeken.
Bar ha ennyire keves elol a rugout, biztis alacsonyabb lesz, de kivancsi vagyok mennyivel.
Valszeg hatul is hozza lett nyulva. Kerdes, hogy masik kutyacsontot kapott-e.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125226 üzenetére
Akkor viszont valamit rosszul mertel.
Ha elol feleakkora a rugoutad, akkor valaminek valtoznia kell. Szetszedni akkor szedd, ha mar tudod, mit kell csinalni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125228 üzenetére
Akkor elol nagyobbnak kene lennie a rugoutadnak, nem a fele. Kulonben nem lehet ugyanakkora az ulesmagassagod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125228 üzenetére
Azt hiszem a felreertes ott van, hogy a teljesen osszeult allapotot nem merted le. Akkor van meg a teljes rugout.
Mivel az ulesmagassagod ugyanakkora, ezert valoszinu, tul puha a rugo a sulyodhoz, de gyari minden.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125234 üzenetére
De. Olvastam. Nem nyomtad ossze, csak valami csikhoz raktad.
Kabelkotegelot rakj a villaszarra. Ne filcezz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125241 üzenetére
Igen. Arra van szukseged.
Megmered teljesen kirugozva, majd a kotozo alapjan a teljesen osszenyomott allapotot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #125419 üzenetére
Van belole ketto otthon, ha jol szamolom lassan 8 eve. Azert annyira mar nem izgulok fel :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #125467 üzenetére
Ehhez a gondolkodasmodhoz irnek par sort, nem a konkret balesethez.
kulonvalasztunk gyalogost-kerekparost-motorost-autost. Van aki gyereket szul, van aki gyalogost. A gyalogosnak mar gyerekkoraban meg kell tanitani a kreszt. Mert hulyebb a gyereknel. A szabalyok a legfontosabbak. Akkor is, ha pl a 70 es evekben az egesz varost ugy terveztek meg, hogy az autosoknak legyen a legkenyelmesebb kozlekedni, minden mas menjen a fold ala. Biciklin akkoriban hulyenek neztek, es teljesen el volt lehetetlenitve ez a kozlekedesi forma. Gyalogoskent, ha akkor at akartal menni az ut tuloldalara, varosban, akkor lelepcsoztel, fellepcsoztel. Logikus. Biuzonsagos.
De alapvetoen minden az engergiszintminimumra valo torekvesben el. Az ember is. Ha gyorsabb atszaladni az uton, ket lepcsozes es plusz ido helyett az EMBER (nem gyalogos, biciklis, autos) a kockazatosabbat fogja valasztani.
Ezutan az informacioval a birtokunkban ket dolgot lehet csinalni.
Megtanitjuk a kreszt mar gyerekkoraban, hogy egy alapvetoen osztonos dolgot kigyomlalunk rossz hatasfokkal. Vagy mondjuk a felszinen az autosokat megallito zebrat is kitehetunk.
Ugyanigy parkokban, lerakhatunk teljesen logikusan utakat, amik szepek, derekszog-parhuzam, de nem a legrovidebb ut a-bol b-be.
Ekkor egy kis osveny fog keletkezni, ahol az EMBEREK kitapossak a fuvet, mert az ut egy fasz dolog, de szep.
Ket lehetoseg van. Kirakunk fure lepni tilos tablat, ugy, hogy tudjuk, nem erre van igeny. Vagy lerakjuk az utat az osvenyre.
Sosem az utobbi szokott lenni, mert a szabaly az szabaly. A szabalyok a legfontosabb dolgok, amik rendet raknak az eletunkben.Atfogoan a kultura alapjan fog minden kozlekedesben resztvevo viselkedni. Vannak gyalogosok, akik kerekparossa tudnak valtozni, de olyan is, amelyik autossa valik a nap bizonyos szakaszaban.
A segedmotorkerekparosok is barmit megtehetnek.
A gyalogosok is, es a biciklisek is. Ezeken nincs rendszam. Az autosok pedig el vannak nyomva, es ok nem tehetnek meg barmit. eddigi legextremebb elmenyem, a lakott teruleten, robogo ora szerint 88-nal elozo autos, mert a seggemben volt vegig, az elozesnel meg at is nezett, hogy a kurvaanyamert letezek elotte.Autoskent neked van a legnagyobb felelosseged a karosanyag kibocsajtasban, ezt egy gyaloglo emberrel megosztani nevetseges. Megint osszemossuk a globalis co2 kibocsajtast a karosanyaggal, nem teljesen vagy tisztaban mi mit okoz, mit akarsz szamonkerni.
Ha mindenki gyalogolna mindenesetre nem lenne sem karosanyag, sem co2.Ez a rugalmatlan gondolkodas szerintem nem megoldas semmire.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #125472 üzenetére
Igen, ez tokeletesen boomer perspektiva. Most gyorsan ezeket a szavakat, bedobnank egy bullshit generatorba, akkor valami ilyesmi jonne ki:
Egy kis csaladon beluli eroszak, nem art senkinek, edzi a lelket, meg attol normalisan fog viselkedni mindenki.
legyen minden ferfi katona, tanulja meg a rendet, ne ilyen pulihaju lofaszjoskak teblaboljanak az utcan, megis milyen hajuk van ezeknek, jo dolgukban nem tudjak hogy mit csinaljanak. Bezzeg mi. apank egy nap hatszor leszurt a konyhakessel es az omszki toba dobott, ha harmast hoztunk matekbol. ha meg ivott is, akkor meg csak ugy.Jah, dejo volt regen, akkor egyaltalan nem voltak hulyek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #125481 üzenetére
Hat ha mar lezartad akkor az utolso szo jogan :D
A korodat hozod fel, egy vitaban, mint valami erv, es hogy hany gyereket nevelsz fel egy teljesen mas temaval kapcsolatban. Teljesen irrelevans.
Nekem mindegy, nem azt mondtam, hogy nekem van igazam, hanem azt fejtettem ki, hogy mi az, ami nem mukodik, vagy az ilyen gondolkodasmodnak mik a hatulutoi.
Ha valamivel nem tudsz mit kezdeni, akkor jon a kor, es hogy hany utodod van.
Nem ertem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #125483 üzenetére
Azt hittem lezartad :D
Dehogy tudsz maskent gondolkodni.
Nezzunk akkor csalad nelkuli dolgokat, mert ugylatom nalad vin diesel van kirakva a nappali falara.
Hosszu vilagkoruli utnal azt kerdezed, hogy az utazo mit csinal a csaladjaval, a csaladtagjaival, vagy eskuvovel, vagy ha meghal valaki. El nem tudod kepzelni, milyen az, ha valakit ezek nem erdekelnek, csak az utazas.Vagy ha valaki az egesz eletet egyvalaminek aldozza, es abba nem fer bele parkapcsolat, peldaul az elsportoloknal? Tudsz ugy gondolkodni?
Vagy felmenni a hegyre mulabbal, mert a rehabilitacio tul sokaig tartott volna, inkabb levagatod a labad, hogy megmaszd elobb, es hat nem jon ossze, ott meghalsz.
Nah, az olyan dolog, amit nem mindenki tud megcsinalni, es egyaltalan nem sok ember erti meg.
Mondjuk szerintem tobben hoznak vilagra utodokat, mint amennyien ilyen teljesitmenyt asztalra raknak...
Hogy a momzillak atmenjenek azonnal hullagyalazasba, amiert a csaladjat itthagyta.A motorosbandanal meg azt kerdezted, mit csinalnak azok az emberek csalad nelkul.
Te tenyleg mindent megeltel, es mindenhogyan tudsz gondolkodni, mert mar oreg vagy? Lofaszt.
A vita targya az, mint mindig, amikor kedvem van hozzaszolni az amugy engem nem erdeklo temahoz. Vizsgalsz egy problemat, ekozben kiderul, az emberekkel van a baj, de olyan szinten csak a sajat szemszogedbol, nem gondolkodvan az okon, meg igazabol az ok nem erdekes. Tartsak be a szabalyokat. A gyalogos gondolkodjon, mekkora karosanyag kibocsajtast okoz ha lelep :D ne csinald mar. Ezt nem kell magyaraznom, milyen abszurd.
Jo, hat ez a velemenyed, mondjuk engem meglep mindig.
Majd ha meg ennel is messzeb rugod a pirost, szerintem megint vitazhatunk teljesen feleslegesen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Hobby elektronika
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Formula-1
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Sony PSP
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen