-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Te hidrodinamikus cspagyat hasonlotasz ossze egy hidrosztakus csapaggyal
Siklocspagynal ll fotengelynel egy felszaraz kenes azonnali kuka lesz. Te nem hallhatsz meg kenoanyag es kenoanyag kulonbseget. Azt hallod meg, ha felszaraz kenes van. Akkor nyikorog a csapagy. Nem femes zaj lesz vagy ilyesmi. Nem csattan. Az addig nyikorog amig a ket felulet el nem tavolodik egymastol.
Autokban, motorokban nagyon puha anyagbol van. Es hatalmas terhelest kap.
Csak hideginditasior kopik. Semmilyen kenesi tulajdonsagot nem tud ember megallapitani az erzekszerveivel.
Csak ha mar baj van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mivel a regi olajnak nem marad ugyanaz a viszkozitasa, (nyirasstabilitas) ezert az uj olaj surubb lesz mindig.
De az is higul hamar. Erre is van egy teszt az olajvizsgalatoknal.
Ez semmit nem arul el arrol, hogy hogy ken.
A vibracio az kisulyozas. Ha belegondunk, hogy vibraciot mekkora alkatresz-alkatresz jatek tud csinalni?
Egy tized hezagot mar meghallasz fullel. De a siklocspagyakban semmi nem moccan ennyit.
Olaj nem tud befolyasolni semmilyen kisulyozatlansagbol eredo vibraciot.
Sok oka lehet az olajon kivul. Rangatast egesz egyszeruen keverekkepzesnek gondolom. Ahhoz semmi koze az olajnak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
bigdady
nagyúr
Igen nekem is... Jó ez a piros felni csik
Ezek a metzeller gumik milyenek ezeket nem ismerem... sosem hallottam rólukbogyo112: Azt nem tudom de évente gondoltam cserélni. Most kapott 2,8 liter Honda 10w30-ast
Ami fura hogy a sebváltoolaj nyiláson nem látok folyadék szintet[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ne nézd le a Bandit dupla kürtjét, mert ha úgy szól(nak) mint az enyémek a Csótányon, akkor az hangosabb, mint szinte bármelyik autóé. A két kürt nem egyforma hangmagasságú, hanem "tercben" szólnak (3 hang magasságnyi különbséggel). Régen az 1500-as Ladáé volt ilyen.
(#55301) runner 125: nem tudom mennyire pontos az órád, de ha kb. 10-et csal felfelé, mint az átlag, akkor simán belefértél az "objektív felelősség" határaiba. Akkor meg bekaphatják, ha a helyszínen nem állítottak meg.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na meg a régi, hagyományos, spirállal hajtott analóg km-órák gyártási szórása, és még inkább öregedése is pontatlansághoz vezet: a mágnes gyengül, a visszatérítő rugó is gyengül, de másképp, stb. A gyártók ennek megfelelően "túlbiztosították" magukat. Más kérdés, hogy a digitális km-órás Yarisom is 7%-kal többet mutat, előírt méretű és nyomású gumival. Óra sz. 100km/h az csak 93-94 a GPS (-ek) szerint.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
"Régi nagybanditon..."
Azon legalább valamennyire illik az összképbe; persze hogy szebb lesz tőle azt nem mondanám, de ez ugye szubjektív.Archer!
"...tudom ajánlani ezt."
Musthave!"Amúgy lehet kapni direkt motorokhoz légkürtöt..."
Meggyőző...de nekem pl. totál felesleges lenne bármi ilyesmire költeni: eddig amikor olyan volt a szitu csak arra tudtam figyelni hogy mielőbb elhúzzam a belem, eszembe sem jutott a dudáért nyúlni. Azt eddig mindössze csak párszor sikerült megszólaltatni, mindannyiszor úgy hogy a markolatot túl nagy lendülettel megfogva azt is sikerült megnyomnom. De legalább tudom hogy működik.HGabor89!
"Ezt ugy merik..."
Bázz, hát ott írják a cikk végén a kép alatt.
"...a névleges fordulatszám háromnegyedénél mért adatot hasonlítják össze az adattáblán szereplő értékkel."
De ez így elég érdekes: ezek szerint gyárilag lehet hangos a motor, csak utólag nem...?V.Stryker!
Holnapra az előrejelzés: zápor, zivatar, felhőszakadás, jégeső.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Something_
őstag
-
V.Stryker
nagyúr
Nem tudom, csak mindig erre panaszkodik. De már ilyen külön gombja tuti van rajta, mert a múltkor is nyomkodta.
HGabor89: Ez a nonstopgumi.hu ? Ilyen piros,fekete táblás? Ok nélkül vagyok a sima gumissal bizalmatlan,hogy mit tudja ő a hátsó keréknél,hogy milyen legyen a jó láncfeszesség, stb?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Daywalker
addikt
Ezt az egész casco dolgoz már lebeszéltük, nem mindenkinek járható út.
Sajnos a vinnyogás szar sem ér, ahogy hgabor mondja, szépen purhab aztán vinnyoghat napestig. Annyira apatikusak az emberek, főleg Pesten, hogy nem figyelnek a gyanús jelekre. Autót is elvisznek tréleren anélkül, hogy gyanús lenne. Jó dolog az önámítás, magunkat megnyugtathatjuk, de ez inkább placebo. Ettől függetlenül érdemes lekötni, mert a full amatőröket elriasztja. De ennyi...ha kinézték és kell, viszik."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
A V szvsz jobb kezdőnek, mert alacsony fordulaton van nyomaték, lehet vele gurulni, nem ölöd meg annyira. A sor4-et meg kinyírhatod, ha 2000-3000 között használod a kenés hiánya miatt. 4000-nél meg már az is megindul.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Daywalker
addikt
Én is félreérthetően fogalmaztam: kell kenni, de nem kell túlzásba sem vinni, ha kicsit kevesebb anyaggal fut egy ideig sem lesz baja (ahogy írtam, akkor kell kenni ha nincs vagy kevés van rajta). Szó sincs teljesen száraz láncról...
Hallottam már két ugyanolyan motorról, ahol az egyiken ápolgatták és elszakadt a lánc, a másiknál meg leszarták és még csomót elment. A papás tempó kíméli a láncot. A 2-3x növekedést kicsit soknak tartom, tekintve, hogy egy sportmotoron is elmegy a gyári lánc 20-25 ezret általános használatnál...namármost azt kötve hiszem, hogy ~60 ezret kibír. De hát vannak akik sportot űznek ebből is - mint a hypermilerkedésből. Igazából a láncolajozó is egy vallás, nem kívánok belemenni, mert jómagam nem próbáltam, de a mesékhez meg már öreg vagyok Kicsit olyan ez, mint az otthon kipufogót meg bukócsövet isten tudja mit hegesztenek, "és az jobb mint a gyári"...ezt így minden mérés nélkül, mert hát szegény japán mérnök hülye volt a gyárban.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
Nincs személyeskedés csak én a veled való kommunikációt ezennel berekesztem.
Talival kapcsolatban én is szavaznék egy másik alkalomra, meg mondjuk egy balaton közeli helységre is.
Úgy gondolom az valahol az ország közepén van, az nekem sem úgy indul hogy 2,5 óra egyedül motorozás...Már soltvadkert is sokkal jobban hangzik.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ribi
nagyúr
Mert a windowsban annyira sok a költséges alkatrész
Amit a faszi mond a végén, azt meg azért mondja, mert a hülyék az ilyenek hatására azt hiszik, hogy innentől ők akár jégen is körbemotorozzák a profikat.
A segédeszközök leginkább a pánik helyzetben segítenek. Plusz te akkor fogd megérezni, hogy túlhúztál a féken, amikor már az arcodon csúszol. Bírom az ilyen túlzott önbizalmat. Majd ha a szembejövő kamion alól kanalaznak ki mert sajnos mégsem érezted úgy ahogy te azt csíkos pizsiben elképzelted akkor... akkor már nem lesz semmi. -
pakriksz
őstag
én úgy tudom, hogy kanyarban blokkoláskor nem fölállni szokott a motor (vagy bicikli), hanem lefeküdni. Azt nagyon lehet érezni, az biztos
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Daywalker
addikt
Én jól szórakozom. De csak azért nem válaszolok érdemben az iménti hozzászólásodra, mert nem ülök fel az ilyen hangulatkeltésnek, és nem akarok személyeskedni sem. Sőt, a továbbiakban is ignorállak, ahogy azt múltkor megígértem A többiekkel pedig megyünk motorozni, sörözni, míg te terjeszted az igét.
Jut is eszembe, most hétvégén lesz valami gurulás akkor? Jó lenne ezt a Western falu dolgot odébb tolni kicsit...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
StoneBridge
senior tag
Ez azt jelentené, hogy ilyen esetekben - márpedig városban sok ilyen van - főútvonalon közlekedve hirtelen megállok és elengedem azt, akinek amúgy elsőbbséget kellene adnia. Olyan anyázást kapok hátulról, de mondok cifrábbat, az hétszentség, hogy itt hamarosan arról írhatnék hátulról mennyire telibevert egy autós, mert nem volt meg a "biztonsági helytartalék" és megálltam.
Nekem elkerülhetetlennek tűnik inkább, mint a múltkori (jobbkezet nem adták meg, lehúzódtam, így is sikerült még elkapnia), plusz nincs szerencsém. A város ilyen, aki sokat közlekedik benne, ahogy én, nagyobb eséllyel lesz elszenvedője ilyen eseteknek.(#55960) pakriksz
Tegnap pont rajtam volt, annyira nem is tűnik "sima szivacsnak" az a csipővédelem, és elég nagy felületen véd.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
dugynok
senior tag
Az a baj, ha nagyon jobbra húzódsz annál merészebben dugja ki az orrát és azt is gondolhatja, hogy jobbra kanyarodsz. A holt tér elmélet nem állja meg a helyét, miivel mozgó jármű vagy és merőlegesen közelitesz felé. Ilyen esetek ilyen helyeken szimpla figyelmetlenség és pofátlanság miatt szokott előfurdulni.
-
polimorf
tag
"Váltós géppel durván 8000km-t, 3 szezont,"
Ennyit egy fél szezon alatt szokás menni felénk, de Moschyto is simán lenyom ennyit fél/negyed szezon alatt, de még véletlenül se hangoztatjuk, hogy tudunk motorozni sőt inkább azt mondjuk, hogy még sokat kell tanulnunk. A fékadagolás se megy pánikhelyzetben ahogy szeretném, pedig picit több km-t motoroztam le fél szezon alatt mint te 3 szezonban. De minden elismerésem a Tied hogy ennyire szuper érzéked van a motorozáshoz
Eddig azt hittem több százezer km van a seggedben, hogy ilyen tapasztalatokkal birsz, de már látom mennyire kell Téged komolyan venni
Bocs a hangvételért de nem birtam ki szó nélkülMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Erre irtam azt, hogy szuper érzéked lehet a motorozáshoz, ha szinte 0 rutin után ilyen okosságokat irsz
Lehet, hogy tudsz motorozni ennyi tapasztalattal de akkor Te vagy a következő Rossi.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Burt1793
veterán
Szerintem.feleslegesen bizonygatod a dolgot, mert senki sem ismer téged és senkit sem érdekel igazán, hogy nálad mire elég 3szor 8k km. Az viszont tény, hogy elestél egy abs nélküli motorral és azt állítod, hogy abs-szel szerelve ugyanez történt volna, ami nettó hülyeség. Azért mert nem tövig behúzásnál blokkolt be az első kerék, még beblokkolt, az abs ezt nem hagyta volna...
-
PoLizei
aktív tag
Én sokszor a fejem szoktam elfordítani jobbra és biccenteni. De van, hogy fölemelem a bal kezem (ez nagy sebességnél már nem egyszerű). Lábbal integetni nem szoktam, mert eléggé megoszlanak a vélemények a mozdulatról, bár engem nem zavar. Nyilván ha necces a helyzet, akkor nem a köszöngetés lesz a fontos.
[ Szerkesztve ]
P*L****
-
Xaels
félisten
Nem "turbó" és mivel még 1 éve sincs piacon koránt sem tudjuk hosszú távon mennyire megbízható... Maradjunk annyiban egyelőre nem árasztotta el a netet, hogy bármi miatt is visszahívnák...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
kcsa
veterán
Nem pontosan ezt írtam. Az iphone-hoz gyártott töltők apple termékkel leadják a rájuk írt 1-2 amperes áramerősséget, de ugyanezt szabványos eszközhöz csatlakoztatva, az eszközök csak maximum 500mA áramerősséget vesznek fel. Ezért kellene multiméter, kimérni a feszültséget, aztán az egyes lábakat is.
-
Xaels
félisten
A V2 és a S4 azért teljesen más. A 7000-res fordulat az már egy V blokk végét jelenti általában, nem sok van ami 12-14k-t pörög V-ből. Az SV-nek is valahol 9000 környékén van vége.
(#56637) Daywalker tudom itt én vagyok a gyenge láncszem.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
ahhoz, hogy rendesen használd, kell egy kittet venned, és utána már nem street legal, és buktad a garanciát.
a honda mérnökei azt nyilatkozták, hogy nem akartak kompromisszumot kötni, ezért egyáltalán nem az utcára hangolták a szívóoldalt. ők ezzel magyarázzák ezt a teljesítményt. ez nagyon homálykodás.
Nekem az a véleményem, hogy csupán szívóoldalon nem lehet elveszíteni 60 lóerőt.
egész egyszerűen ilyen lóerővel lehet úgy megcsinálni, hogy ne hulljon szét. Valószínűleg tovább fogja bírni, mint egy desmosedici, aminek egyébként már nem azért, de a vezérlése ugyanaz, mint a GP motoron. a vezérlési idők biztosan nem, de az a motor közelebb van a gp motorhoz, az is egy teljesen más kipufogórendszerrel és megpiszkált motormenedzsmenttel tud 200 lóerő fölé menni, természetesen az utcai használatra ugyanúgy alkalmatlan lesz, és ugyanúgy bukod a garanciát. nincsenek csodák.
mégis a sajtó azt mondja, hogy ez a honda az, amit használnak a GP-n. ez a motor nagyon messze van egy gp motortól. ráadásul japánban 75 lóerős. akárcsak az nr 750 volt.
biztosan nagyon igényes műszaki megoldások jellemzik a motort, de egy gp motor soha nem lesz utcán.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
Mivel előztem a műszereket nem néztem. Annyit éreztem, hogy megy, megy, majd egyszer csak nem megy, akkor pillantottam le és láttam hogy a pirosban vagyok, így váltottam.
De ha kíváncsi vagy próbáld ki, 1-ben voltban és úgy emlékszem valahol 70kmph körül volt a vége, az még nem az életveszélyes sebesség.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Asztalos klub
- Xbox Series X|S
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Parfüm topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Autós topik
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen