-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
igen. es ha anyamnak fsza lett volna akkor most en sem lennek itt.
mf nel a tipikus elso elmart fek jelenseg volt.a veszfek. amit mindig is mondogatok. 99,9% a az embereknek igy viselkedik. kiment az eleje es elcsuszott. hogy mi lett volna ha... ebbe nem erdemes belemenni. az en velemenyem az, hogy a borruha az aszfalton kepes volt annyit lassulni, hogy ne legyen baj, akkor gumival aszfalton is kimozoghato.. tehat ha nem csuszott bele, akkor le is fekezhetett volna, illetve el nem eses es fekezes kozben akar ki is kerülhette volna.ABS el. ugyanolyan feltetelezes, akarcsak a te velemenyed, ebbol nem erdemes kiindulni. amit jol fogalmaztal meg, hogy vannak hatranyai biztosan, viszont az eddigi erveleseidben direkt ugy allitottal be eseteket, illetve igazabol az ervrendszered arra volt felepitve, hogy az abs neked nem jo, es te a defenziv vezetesi technikaddal, illetve a veszfekezesre felkeszultsegeddel sokkal jobban tudod venni az akadalyokat, abs nelkul, mint abs el. egyaltalan nem voltal objektiv ez ugyben, es meg abs es motorral sem volt tapasztalatod. valotlan dolgokat allitottal, csakhogy bizonyitsd a velemenyed helyesseget, pl kanyarodni es veszfekezni nem lehet egyszerre, stb.
ez nagyon antipatikus, kisse arrogans. ezert valtasz ki ilyen reakciokat masokbol sztm. ha csak ennyivel elintezed, hogy jo az abs, de vannak korlatai, es nem minden helyzetben javit a helyzeten, az meg elmegy. csak a szamokat nem tudod, hogy a baleseti statisztikaban ez hogy jelenik meg. tehat van egy elkepzelesed, ami em biztos hogy objektiv, es a helyen van.
nagyon hasonlo a biztonsagi ov kerdes is. van amikor ol, es van amikor eletet ment. es vannak a hivok, akik nem kotik be magukat, kiindulva egy nagyon kis valoszinusegi szambol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nos, mivel en probaltam ezt a satufek es kanyarodast, ebbol indultam ki. te nem probaltad, csak allitod az ellenkezojet. ez nekem fura. az arroganciat tobbek kozt erre es arra ertettem, hogy siman elhiszed magadrol, hogy ugyesebb vagy egy abs nel. hulyenek nezed a gepet, es a fejlesztoket. ez az arrogancia. nem az hogy csunyan beszelsz valamirol. valoban velemenyunk van csak. pontosan. es epp ezert szeretnem idekeverni a statisztikat. amig nincsenek szamok arrol, hogy mennyi ember szenved balesetet abs miatt, es mennyi ussza meg abs el, addig siman johetek a biztonsagi oves temaval. Nincsenek szamok a kezedben, ami alapjan leszurhetnel barmilyen kovetkeztetest, hogy mennyire karos az abs. es hogy mennyire kell felni tole. aztan meg te mehetsz barmilyen treningre, ha beszarsz, ramarkolsz a fekre. te is.
van erre vonatkozo statisztika a kezedben hogy az abs nem ennyire egyertelmu?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
És Archer
Nem gondolom hogy teljesen mindegy lenne azért. Én úgy látom azoknak alkották akik inkább csak utcán használnák. Oda teljesen felesleges amit ledobáltak róla. És az utcára meg pont jó még az a teljesítménygörbe. Úgy is fogalmazhatnék, nagy nehezen rá lehetne beszélni hogy az legyen a motorom
Egyébként meg HSM pont te hozod fel a görbe csúcsot, amikor ha jól emlékszem abból űzöl sportot, hogy max 3000-nél elváltsál...Szerk.: na szerencséd van, visszakerestem ám miket írtál ide, és ez nem te vagy
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
Mivel nincsenek szamok, ezert nem nagyon latni, hogy mit aldoztak fel. Az biztos h ezres motornal pont nem ez a maradek 500 rpm az, amit hasznalsz, versenykorulmenyek kozott max tiltasig akkor forgatod, ha pont ugy adja ki egy fektav, amikor mar amugy is lefele megy a nyomatek. A nyomateogorbet nezve ez sima tiltas elorehozas, vezerlesbe nincs belenyulva.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Meg boven megy lefele a gorbe. Az erzetben ugy fog kijonni, hogy egyfolytaban huz a motor. Nincs azzal semmi baj. Igy is lehet vele versenyezni, hidd el. Olyan problemaid vannak egy majd ketszaz lovas motorral hogy furcsallom az alapjaratrol indulasodat
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Butabb? Vegulis utcaisitott motor. Mondhatjuk butabbnak. Ebbol a gorbebol en nem kovetkeztetnek semmire.
Az a vegfordulat kisebb stressz az alkatreszeknek. Mondhatni megbizhatosagi kerdes.
Versenyhasznalatra visszaterve. A viszonylag keveset forgo es hamar leszabalyzo verseny v2 eseket is tudjak vezetni. Mashogy kell banni vele, ennyi. Siman lehet versenypalyara menni. Mivel levagtak a.fordulatot, annyival kevesebb lesz a loereje is. De ennyi.6M ert en sem ezt vennem, hanem hasznalt panigale s t. De leginkabb nem vennek ilyen dragan motort. Inkabb 3 normalisat, amit foldhozvaghatok. De a jarmuiparban akkora penz van, hogy ezt kikutattak, mire van szukseg. Rondabban fogalmazva, neked van egy velemenyed, ami igazabol oket nem erdekli, mert jobban tudjak nalad, mi a dorges. (ne nezd hulyenek oket ... Is )
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
Turaendurok kozott is elszalltak az árak, de nagyon. Korabban az 1150, 1200gs volt egy millaval a tobbi fölött, most annyi valtozott, hogy a tobbi gyarto is felkúszott abba az arkategoriaba, azisigaz, hogy a bmw, ktm pedig mégegymilkát ráfirkantott az árcédulára. Persze lehet mondani, hogy ott vannak olyan extrák, amik 5-10 éve nem voltak, de kicist félre van értelmezve az agyonelektronoizált adventure bike fogalma. Annyi villanyos vackot raknak beléjük, meg még egy fél motor ára az extralista, hogy az már hihetetlen.
-
Topiccsendőr
addikt
miert, egy sima gsxr villat ki hasznal ki?
vagy meg a te sv villadat? meg azt is keves ember. meg olajat sem cserelnek benne. sot, a sulyukra sem cserelik a rugot.a japan motorgyartok mar reges reg jeleztek, hogy tul olcson adjak a sportgepeket. ez biztos vagyok benne h deficites nekik szinte mindig. kb 2005 korul nyilatkoztak hogy ezt nem lehet tartani. es nem is akarjak.
az meg hogy nekunk draga. valoban. pont leszarjak, magyarorszag nem piac. az itteni kornyezetbol ne idnulj ki, nem ide keszulnek. elhiszem hogy neked szimpatikus egy olcsobb sportmotor. de most ezt megint leirtad?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
en azt elhiszem, hogy te nem latod az ertelmet, de mint mondtam, ott az emberek ezzel foglalkoznak. te meg nem. nem hiaba lett ez igy. a te kezedben nincs annyi informacio, hogy velemenyt alkoss. illetve alkothatsz, csak minek? az egy nagyon szuk, sajat szamodra belathato valosag alapjan alkotod, es persze, az lenne a legjobb ha ingyen sor lenne es jonofelfogogat. de ez nem igy mukodik.
ugy latom ujabb ismetlodo tema utotte fel a fejet.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nagyszeru. akkor ezt ird meg valamelyik motorgyartonak, mert te jobban tudod, hatha tudsz segiteni nekik, hogy hozzak a szamokat
a parttalan rinyalas egyfolytaban bazz.a kis sv d elso villajahoz. nem csereltel meg benne soha olajat. nincs benne valszeg hozzad valo rugo. nem egy csucs a villa, sot fapados. de ha egy mz vel lehet normalis koridot menni, ne mondd mar hogy az sv villajat kihasznalod. meg csak karban sem tartod. nem hogy beallitanad.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
megin te vagy a okos és tuod.
a gyári rugók 75 80 kiló köryékére vannak méretezve.
Szóval szar az sv gyári futóműve mert a 25 kiló túlsúlyodat nem bírja.
Tényleg nem veled van a gond....
sírok tőled.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
BoB
veterán
Az eszmefuttatásodhoz nem kívánok hozzászólni, viszont eszembe juttattad mit utálok igazán. Amikor valamit állandóan állítgatni kell az éppen aktuális körülményekhez.
Az egyik a futómű. Egyedül, vagy utas is van? Lehet tekergetni már ha van mit. Guminyomás? Azzal is lehet szarakodni.
Mikor fog eljönni az idő amikor a futóműállítás full automatán történik jelenidőben számítógép vezérelten, gumikban pedig nem lesz levegő?
Autókhoz már vagy 10 éve volt az a koncepció. Azóta is nagy a csend....
Ilyen jöhetne motoros verzióban:
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
Semmi ertelme valaszolnom, mert nem arra megy ki hogy infot gyujts,hanem hogy igazad legyen, de legalabb annyit profitalhatsz a topic vitaidbol, hogy legalabb utananezel annak, amirol vitatkozol. Igy tobbet tudsz meg a temarol, amit arra hasznalhatsz, hogy a sajat igazadat bizonygasd
Az sv futomuvenek emlekeim szerint nincs nyomofokozati csillapitasa, csak huzo. A gsxr nek van mindketto. Ez nagy elony a gsxrnel. Mivel en pont ilyen fajta futomuvel versenyeztem az mz kupban, biztos vagyok abban, hogy ki lehet hozni valami kozepszart belole. Azt hogy kihasznalod, azt nem gondolnam. Az nem kihasznalas, ha nem ertesz hozza es nem vagy tisztaban a hataraival, es direkt belemesz rossz beallitassal olyan helyzetekbe. Pl puha rugoval satuzol es felkoppan. A gsxr azert kurta meg a kezed, mert allt az eleje. Azert nem tudtal vele kanyarodni. Kozutra nem jo a feszes futomu, es sokszor a puha rugot probaljak orvosolni a nyomofokozati csillapitas betekeresevel, es lesz egy kokemeny eleje ami egy kalap.szar. Nem csak azert, mert a csuklodnak nem jo. Hanem ugyanugy nem koveti le a huplit. Az, hogy te bizonytalansagot erzel az svnel, nem biztos hogy nem koveti le. Nagyon konnyen ossze lehet keverni a nagy rugoutat a kerekcsuszassal.
Persze felulsz egy feszes futomure, teljesen azt hiszed h ez a jo. Jobb erzes, ha nem nyeklik nyaklik a motor, nem erzed az instabilitast, de normalisan beallitva a nyeklo nyaklo motorral is lehet menni baromijo koridoket. Sokkal jobb a gsxr futomuve, de meg ha szar is, ugy erzed a feszessege miatt hogy az a jo.
Szoval ha idot szansz ra es beallitod.rendesen sokkal jobbat lehet menni az sv vel. Soha nem lesz egy gsxr futomuve. De ennyivel elintezni, hogy nem jo mert szar...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Baratom te tenyleg ennyire naiv vagy?
Meg ezt is fotelben kigondolod?
A japanok belekurnak egy nagyonpuha elso rugot barmibe, mindegy hany szemelyes a motor!
Az R6S nel is pont ezzel szenvedtem. Tokmindegy mennyi van a tankban, vagy hany ember ul mogotted.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Burt1793
veterán
Ha nem tárolom egész nap dobozban a sisakot, akkor a Schuberth c3 pro-t veszem fel, 140-nél nem megyek gyorsabban, ez elég csendes darab és hihetetlen finoman lehet nyitni-csukni az elejét és a plexit is, no meg az ellenzőt. Amúgy egy alap nolan sisakot (kb 40-50 ezer forint volt) használok, hogy ne "kopjon" a Schuberth, összehasonlíthatatlan a kettő. Az olcsóbb búg, zúg, párásodik, rosszabb érzetre a plexi és az elejének a mozgatása, huzamosabb 100 feletti tempónál nyomja a homlokomat, pedig jó a méret. persze azt is lehet használni, ha a Schuberth nem lenne, nem is tudnám ezt szidni.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
veled ellentetben szedtzem szet valtot, es kiserleteztem kulonbozo olajokkal, a versenymotorjaimnal nagyon nagy szuksegem Volt arra, hogy ne csereljek pl kuplungrugot, hanem inkabb egy masik olajjal oldjam meg a nagyobb kuplungtapadast. megelhettem azt is, mit befolyasolnak a kapcsolomu alkatreszeinek csereje, mit tesz a valtasi erzettel. es mit tesz egy laza csapagyazasu, befeszulo kapcsolokerek, addig te itt homalykodsz, hogy mit ken ott az olaj ember neked fogalmad sincs mi folyik ott. megis a valtovillanal mit a fraszt ken vagy a horonyban vagy a kapcsolokerek csapagyazasaban mit ken amikor 8cst a viszkozitas?
te max a kuplungot erezheted semmi mast (nem szakad meg tokeletesen a kapcsolat, amit eddig is magyaraztam)
szoval neked a magyarazatom az egeszre ennyi hogy : NEM
ezt fejtegesd tovabb a fotelben,na, igyal egyet az egeszsegemre.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
És az nem tűnt fel hogy itt mindenkinél kiverted a biztosítékot több témában is?
Jah várjál értem már, itt nincsenek normális tagok akkor."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
"De vannak normális tagok, akik velem is tök normálisak," - mondtad, de itt mivel Veled senki sem normális, ebből vonom le a következtetést hogy itt nincsenek normális tagok.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
Az enyém nem jelez, ha fogytában van a benya. Tudom a csapot tartalékra tenni...
(#58804) sqpp nem egy nagy eresztés. Ha van napi számláló akkor 2-3 tankolás után tudod, hogy milyen fogyasztással közlekedsz és abból tudsz számolni mennyi a hatótávod. Utána meg csak mindig 0-zod a számlálód tankolásnál.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Khaosz55
addikt
Sokat olvastam utána Német fórumokon az MT 07 első és hátsó rugó cseréről. Akik cserélték progresszívra elégedettek az eredménnyel. A lágy rugózás megmaradt az úthibákra és erős fékezésnél illetve kanyarváltásnál stabilabb az eleje és nem hintázik annyira. Hozzáteszem, hogy én még nem tartok ilyen szinten, és nem erőltetem a dolgot, előbb a gyári rugót kell kiismernem.
Beszéltem a Németországi Wilbers technikussal. Ő az első rugó cseréjét javasolja kipróbálásra. Ez 100 Euró ami nem vészes. A hátsó rugónál meg meg kell nekik adni a vezető súlyát, és vezetési stílust. Ehhez fogják beállítani a rugóstagot. Persze bármikor átállítható a rugó előfeszítés illetve a lengéscsillapító erőssége.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen