Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz fattyu #58220 üzenetére

    Lassabban az agyarakkal....

    Egyfelől egy kétszemélyes motorról beszélünk, amire a kézikönyve alapján akár 200KG is rápakolható lenne, tehát utassal is működnie kéne a technikának, márpedig egy kistermetű férfi vezetős+kistermetű női utas is legalább 110KG. Egyébként tisztában vagyok vele, hogy gyárilag ehhez a 70-80KG-os vezetőhöz lövik be a rugózó elemek ideális működését. Viszont amivel nem számoltál, pl. a 17L-es tank. Ugyanúgy nem jó ha tele van, vagy ha üres. Pedig erősen fogyó tankkal már -15KG, tehát majdnem helyben vagyunk. Amúgy ha rugózó elemeket nézed, még a +25KG sem egy nagy dolog, a motor önsúlya fél tank benzinnel kb. 185KG, ha arra rájön a 80KG-os vezető az 265KG, ha a 105KG-os vezető az 290KG, ami durván +10%-nyi súly.
    Ha ennyi tartalék nincs a futóműben, akkor az alapból kukába való szvsz.
    Ja, igen, és micsoda furcsa véletlen, hogy az ugyanúgy 70-80KG-os vezetőhöz belőtt hasonló önsúlyú GSXR-nek teljesen tökéletesen, kifogástalanul, gyönyörűen működött a futóműve a 105KG-om alatt is.

    De biztos én vagyok a hülye, véletlenül sem az SV gagyi futóműve gagyi.... :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák