Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Topiccsendőr #58216 üzenetére

    Nézd meg a "szerk" részt, amit közben még odaírtam az előző hsz-embe. :) Nincs itt rinyálás, max értetlenkedés. Nem tetszik bizonyos szempontból az irány, ennyi.

    A kis-SV-m első villájában 3 éves az olaj, és 9000km van benne, ami nem sok. Pontosan ugyanolyan sz@r vele a teló, mint amilyen 0 naposan volt, 0km-el. Feleslegesen nem fogom cserélni benne, amíg hibátlan, és nem gondolom öregnek. Bőven elég lesz az jövőre, nem gondolom, hogy ezen kellene bármit is jobban karban tartani. :N Az értelmes karbantartásokra sosem sajnáltam a pénzt.

    A rugó az gyári benne. Amúgy itt is utalnék rá, hogy már újkorában is éppen ilyen gagyi volt a futómű. Durván 105kg vagyok beöltözve, ekkora súllyal meg kellene bírkózzon gyárilag is. Bellítani is csak az előfeszítést lehet rajta, több a semminél, de nem egy nagy csoda. Ha puhára rakom viszonylag kényelmes, de az első kritikusabb helyzetben felkoppan, mint a huzat, ha meg keményebbre veszem, akkor olyan kényelmetlen, mint a fene. Az úttartása is eléggé, khm, középszerű, nem túl meggyőző. A legjobb, mikor erős fékezésnél összenyomódott teleszkóppal jön egy kis hupli az úton, mert az kb. csuklótörés+kerék a levegőbe, jelentősen megnövelve a féktávot. Nem csal mosolyt az arcomra emiatt rossz úton.
    Na, ilyeneket a GSXR-en nem éreztem. Ott nem verte szét a kezem úthibán, de nem is búvárkodott le csutkára az első masszívabb fékezésre. Pedig ott nem állítottam semmit magamra, és fékhatásra is jóval többet tudott az SV-nél a jobb gumik és fékek révén, amit a teszten ki is próbáltam.
    Persze, pályára jó lehet az SV így is, hiszen ott alapvetően jók az útviszonyok. A kicsi SV gagyi futóműve leginkább gyengébb minőségű aszfalton bosszulja meg magát, de ott borzasztóan, kényelmetlenebb is sokkal, és az úttartás is gyenge olyankor.
    Az ezres SV futóműve szerencsére más, abban már normális technika dolgozik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák