Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #71239 üzenetére
Van sok rendes ruhás, motor nélküli is. De gondoltam inkább motoros illik a motoros topikhoz...
Musquito.: Jah nekem is bejön a csaj.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #71304 üzenetére
A Hondás srácokat merem ajánlani, én még a régebbi, kétszintes rendszerben voltam, és nem csalódtam bennük. Tisztességesen meg volt tartva/kitöltve az idő. Ja, és mindent megmutatnak, és ami nagyon jó, nem saját motorral mész, szval ha valami nem adja ki, nem sokszázezres kárral indítasz, mert azok full ki vannak bukócsövezve.
Van náluk terep-képzés is... Bár azon nem voltam, még.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #71383 üzenetére
Nem akarok vele foglalkozni ennyire egyszerű Számolgassa akinek kedve van rá
De nem is a menetközbeni dolgokkal volt bajom, hanem jó párszor előfordult, hogy 6-ra ráakartam váltani még egyet 90-100-nál már annyira kevés a fordulatbeli különbség, hogy nem tudtam biztosan megállapítani a fokozatot. Nekem ez kellett meg lehet érte kövezni. Volt rá pénzem, felraktam innentől kezdve nem kér enni. Nem más elől ment el rá a pénz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #71304 üzenetére
a Hungaroringen van két féle Off Road képzés is, én elmentem mindkettőre. Azt kell mondjam, a drágább nem éri meg az árát az olcsóbbhoz képest sajnos, viszont a DIRT képzés nagyon-nagyon jól el van találva!
A rövidebb DIRT képzésről csináltam is egy videót, ha gondolod nézd meg, hátha kedvet kapsz! A felvételeken mindenből láthatsz egy picit, és a végén a legnagyobb mókából egészen sokat!
A videó hossza 18:12, ha nem tudod egyben megnézni, akkor a leírásban van tartalomjegyzék a könnyebb tájékozódás kedvéért.Sajnos a tréning előtti napon jött meg a bukóm, és nem volt időm tesztelni, ezért a kameraállás elég ratyi lett, bocsi, azért igyekeztem értelmesebb képeket bevágni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Tarill
őstag
válasz V.Stryker #71578 üzenetére
közben utána olvastam jobban, a gumigyűrűkről el is felejtkeztem, azt kikezdi a benzin. féktisztítóval majd lemosom meg ezzel a cuccal amit vettem ha már tényleg lánctisztító motyó. meg akkor veszek egy rendes láncsprét nem pest környéki vagyok sajna de azért köszönöm
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #71598 üzenetére
Haver rendelt az Aliról két darabot, majd elválik milyen. Tudom, én is vettem Lidl-ist a Mol fújást letakarítja szépen mint a Wd40 azt hittem tisztító.
Bogyó:
Ilyen komplett cucc.. Az a bovden/bringás váltó nem tetszik,majd kitalálom hova dugjam. [link] Nem válik be,eladom neked beszerzési áron meg posta +6eft vagy személyes átvétel 12eft.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #71677 üzenetére
Felfele: igen.
Lefele ha gázt húzol, akkor terhelést adsz a fogaskerekekre, ami nem jó (az énpicifejemben legalábbis így gondolom).
Kuplungszakadásnál én úgy próbálnék elindulni, hogy kicsit lábbal megtolom, és utána próbálom az egyest. De még sosem próbáltam, pedig a múltkor volt kuplung-bowden szakadásom. Inkább megálltam, és megcsináltam*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz V.Stryker #71698 üzenetére
Jelenleg van F700GS és F800GS, de ugye ezek kisebbek, illetve a 800-asból és 1200-asból van Adventure változat.
Régebbi modelleket annyira nem vágom, voltak 650-esek, meg 1150-esek is.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
vlevi
nagyúr
válasz V.Stryker #71698 üzenetére
F700 és F800 GS, ahogy előttem írták.
Nevével ellentétben mindkettő 800cm3-es, csak az F700 még kicsit lájtosabb, utcásabb.Méltatlanul mellőzött zseni: BMW F700GS teszt
Újrafestett arany középút: BMW F800GS 2016 teszt
Az igazi bajor kalandor: BMW F800GS Adventure teszt
De nálam akkor is ez a bejövős. forma, méret, erő, mind passzolna. (árban sajnos ez sem )
Elég 800 köbcenti? Még sok is!
Teszt: Triumph Tiger 800 XC, 2011[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
válasz V.Stryker #71710 üzenetére
bogyo112; V.Stryker: normálisat ja... amire volt pénzem Lazer Bayamo, elvileg van hozzá plexi, az előző sisakomnak is csak a plexije tiszta karc bár azt 5 évig robogó csomagtartójába gyürködtem nepi szinten az azért olyan akkor nem fóliázok, vigyázok rá. Takarítani mivel érdemes? zepteres rongy?
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #71712 üzenetére
Az ilyen nagyon fel tud húzni engem is... Főleg, amikor néhány madárnak hirtelen nagyon sietős lesz amint megelőztem, és utána folyamatosan tol le az útról, amikor normális tempóban mennék tovább.
A bütykölt koromfelhőgyárakról nem is beszélve... Persze, nem ő szagolja, a másik meg nyugodtan pusztuljon el...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #71718 üzenetére
Én azokra a gyökerekre gondoltam, akik gyöketővel mennek előtted, szépen normálisan megelőzöd, és mennél tovább normális tempóben, de nem tudsz, mert vérszemet kapott valamitől a gyökér mögötted, és követési távolságot nem ismerve most már tol le az útról, és ilyenkor nem nagyon tudsz mást csinálni, mint a normális tempónál lényegesen gyorsaban menni, hogy elkerüld a balesetveszélyes követési "távolságot".
Nagyon nem szeretem az ilyet, szerencsére azért nem fordul elő gyakran.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #71747 üzenetére
Haha, ugyanez volt nálam is. Na jó, azért 1 délelőttöt nem csesztem el vele, viszont 1,5 órát tuti.
Pont azon agyaltam, mi van, ha egy gurulás közben, este megy ki az ember izzója (bár nekem mindkettőből dupla van, de akkor is.)Kitekert kormánynál frankón csak egy kézzel férsz hozzá az adott oldalihoz, de még világosban is sötét van ott alul, így próbáltam lámpával világítani, de arra már esély sem volt, h sok a kábelt, fékcsövet, kuplungcsövet a másik kezemmel arrébb húzzam mert akkor tényleg semmit nem láttál belőle, így nőgyógyász mozdulatokkal, 1 kézzel nagy nehezen kiszedtem az izzókat.
A bal oldalinál jól meg is szopattam magam, ahogy lefejtettem sok q anyázás közepette a porvédő gumit, láttam részben az izzó feszítőcsatiját, illetve annak az egyik végét, amin egy kis csavar volt. Nah gondoltam ez nem is akasztós, hanem ki kell csavarni. Elkezdtem kicsavarni, úgy elpattant a pcsába az egész, h fél óráig kerestem a motorban. Az olajhűtőbe pattant bele hátulról... szóval volt kín nálam is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Teasüti
nagyúr
válasz V.Stryker #71747 üzenetére
Lehet én könnyen beszélek, mert ezeken már túl vagyok.
Nekem a szervizkönyv volt a motoros biblia.Elsőre minden sokáig tart és szopás. Másodikra már rá lehet jönni, hogy kell nekiállni. Harmadikra már rutinból megy.
Én alig várom, hogy vehessek már vmi 10 évesnél fiatalabb full idomos gépet, amit fél óra kicsomagolni, ha vmihez hozzá szeretnék férni.
Otthoni körülmények között próbálkozott már vki az újrafényezéssel?
Néztem ilyen színváltós festéket, ami 20-30°C között vhol átmegy egyik színből a másikba, mint régen a matchbox-ok vagy a bögrék, vagy ami volt az akváriumok oldalán hőmérős matrica.
Milyen király lenne már, ha a hűvös reggel elindulok egy fekete motorral, a meleg délután meg hazajövök egy kékkel?
Mint itt ezen.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz V.Stryker #71764 üzenetére
Nem tudom, én még csak suzukihoz vadásztam alkatrészeket. És normális áron voltak, persze csak a gyárihoz képest. MOndjuk ez a suzuki előnye is lehet. Rengeteg van belőle eladva, és ebből következik hogy sok a bontott alkatrész is. Sv-hez biztos hogy nem lehet probléma lábtartót szerezni normális áron.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #71784 üzenetére
Noh meg így gondolkodik a tudatos vásárló. Amiért nem muszáj, nem kell fizetni.
Emellett még én puszta bizalmatlanságból nem tolom be sehova. Hiába viszem az olajat, egyszerűen nem bízom meg egy idegen szervizben, h az kerül bele, amit én vittem, nem pedig valami kommersz mocsok.
Másrészből meg 6 csavar ki-betekeréséért és a 20 perc munkaidőért nem fogok fizetni 8-10k-t, s persze valamiért az olaj / szűrő sem autoteka áron elérhető, hanem 2x annyiért.Otthon a garázsban szépen lecserélem, csinálok róla pár fotót km állással együtt, ami nálam egyben a vezetett szervizkönyv és pont.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz V.Stryker #71784 üzenetére
Látod kellett ez nekem! Ajjjj!
Kommentelő kolléga: imád a környezet, mindig törődök a többiek lelki világával. Ma reggel is így történt.
Az utas meg csak lassít, púp, aki meg nem lenne annak a pasija harap a furikázás miatt, marad a magányos száguldozás, 50-el lakotton kívül.A képhez: nekem is ilyen van, de mindenki tudja, hogy mifelénk a 10w40 az általános.
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz V.Stryker #71794 üzenetére
Ezt szerintem pár ezerből is simán ki lehet hozni. A tartályt még egy esztergályos is elkészíti 3-5.000 Ft-ból a többi kiegészítő (cső, csavarok, rögzítők stb) sem lehet több maximum ennyinél. Tehát szerintem még csináltatva sem lehet az egész 10k-nál több. Bár én magamnak készítem majd a motorra, ha egyszer végre érdemes lesz ilyenekkel foglalkoznom.
-
imibogyo
veterán
válasz V.Stryker #71800 üzenetére
Ami az általad linkelt példányon sem automatikus 35.000 Ft-ért, így gondolom nem olyan nagy probléma ha a tizedannyiba kerülő példány sem tudja ezt... Egy 400 Ft-os csap pedig nem a világ vége...
Idézet a TB cikkből:
"Kormányon a tartály, a tetején kell 90 fokot fordítani, és pár csepp megy a láncra"(#71802) amdk7:
Igen ilyesmi megoldásra (is) gondoltam. És tényleg nem a világ vége. Bár én nem nyitnám rá állandóan, de hát ez már az ízlések és pofonok kategória.(#71803) emre:
Igen az sem egy vészes árú megoldás (szintén kis csappal például). Én például az automatizmust nem erőltetném, mert plusz egy dolog ami elromolhat. Meg aztán (és itt jön a szubjektív rész) szerintem más sűrűséggel kell adagolni esőben, meg 40 fokos melegben. Jobb szeretem az ilyen dolgokat én "irányítani".Én tuti azt csinálnám, hogy vennék egy akármilyen kis tartályt (féktartály, esztergált valami, vagy bármilyen kis tartály). Ezt rákötném egy a kormányra felfogatott "szívató gombára" (ugye ezen csak nyomásra (vákumra) folyik át a cucc, vagy ha megnyomod. Mivel itt csak az utolsó állna fenn, így feleslegesen nem folyna belőle az olaj. Ehhez még jön 1,5 méter vékony cső és készen is van az ember...
Összeraktam egy műszaki szakrajzot:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mini PC
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen