-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Djuree #15470 üzenetére
én meg egy ilyen cégnél dolgoztam, és ismerem ezt a karbon matricát, aminek pont az a lényege, hogy anyagában színezett, nem festve van rá a karbonminta. a felülete olyan, mintha szövetek szögben váltakoznának, de ez egy nagyonvastag öntött fólia. innentől kezdve nem sokat ér a lakkozás, lepotyogni lakktól ugyanúgy lefog. A színe meg a nyomott fóliáknak (ez nem az) lakkal együtt is változik, csak nem 1 év után, hanem lakkozva 2 év után. de ha napra gyakran rakod, akkor hónapokban mérhető az élettartama, akármilyen lakkot rakhatsz rá.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hat a f*sznak vettel sportmotort
Az koltseg.
Nagyon gyakran pucold, elso dolgom volt kibaszni a k&n-t es venni 16 e ert egy gyarit az enyemben. Ok az enyem nem lambda szondas volt, de akkorat csuklott attol a szar szurotol.
Meg mindig tiszta homok volt az injektorhaz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #15497 üzenetére
én az ilyen olajtükrös szivacsszűrőket leginkább 2000 ként takarítanám forszírozott tempónál. azaz amit Ali akar vele csinálni talán.
egyik haverom nem takarította, benne volt 10 000 km egy ilyen "sport" légszűrőben, SV 1000. lement rendesen a végsűrítési nyomás. konkrétan nem ment 170 nél többet a motor
persze szerinte a suzuki volt a gyökér, hogy hogy lehet ilyen szar gépet csinálni, meg milyen megbízhatatlanaz olajzással vigyázz, mert besokall a karbi. persze ha nem kormol, meg jó a gyertya színe, akkor eltaláltad
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
a dob az gyári nálad különben csuklana össze-vissza. középdobod exuppal a lényeg
csak a vég más, de az nem baj.papíros a gyári, de eddig 99 től 2006 ig bele lehetett applikálni a többréteges olajtükrös gyári szivacsszűrőt mindegyikbe. lehet hogy az airbox ugyanaz maradt az r6r nél is, legalábbis az a rész, ami az injektorházra megy rá. bár nem hinném.
a 2005 ösnél is próbálkoztak úgy megcsinálni a szűrőt, h ne lehessen mosni, popszegeccsel egy keretre erősítették a szivacsot, de alakra ugyanaz volt, mint a régebbiek. ilyenkor lehet okoskodni. de ezt meg kell nézni az r6r nél is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #15502 üzenetére
Hat az mz az mas teszta, ott a hengert ledaralja, azt ennyi. Egy negyutemuben azt a homokos olajat lehuzza gyuru, az megy mindenfele, kinyirja az olajpumpat, mert csak utana van a szuro.
Daywalker:
Sportszurokrol beszeltem, de a gyari szivacs is atengedi rendesen a szart. A zxr emben is, az osszes r6 omban. Ugyhogy en nem vartam meg a 12 ezret, 5000 kent mostam azokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #15572 üzenetére
Nekem meg a power rangers kb
Big piston villa fasza, y kullo fasza.
De a formatervet hagyjuk meg az olaszoknak, mert ez nem 21. Szazadi. Ha valamit szokni kell az nem jo
Visszarepultunk az elso lampakkal is kb 95 be japan belpiacra, mar csak a turkiz festes hianyzik
Mikor jon ilyen marhasagok helyett a led, vagy barmimas modern dolog vegre...
Egyebkent biztos jo motor, csak le kell torni az idomot minel elobb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
tuti h ez a fickó még mindig a hondánál dolgozik, és most megkapta az RR projektet. 83 ban is figyelemreméltó dolgot hagyott maga mögött, most feljebbtaposta magát 2012 re
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Najo.
Eleg sok tenyezos a dolog. Allando para es homersekletvaltozasnal muanyagban is rossz a benzinszivattyunak, es a benzin sajnos nem akadalyozza meg a korroziot. Sot, bizonyos helyzetekben okozhatja is. extrem, de van ilyen. Ezert szokta feloldani a karbiban a rez fuvokakat, ha bennehagyod telen a benzint, es szabad eg alatt van a motor.
Zart ter mas helyzet, akarhogy elrakhatod joforman, nehany honap az semmi.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #15592 üzenetére
Hat annyira nem kell tulparazni, csak akkor kell leengedni, ha tenyleg kint tarolod.
Kiprobaltam mindkettot, azert merem allitani. Kint tarolaskor zold takony lesz a karbiban, de futetlen garazsban nekem nem volt semmi. A biztonsag kedveert megint kint taroltam, mert az okosok elkezdtek mondani, h azert tortent, mert szar benzin volt benne, de ugyanugy takony lett megint. szoval nem benzin oregedes. zart helyen nem tortenik ilyen. Pedig nagyonregi benzin volt benne.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #15633 üzenetére
allianz ugyanolyan gyökér. ilyen az összes.
nekem fél év után fizetett, de úgy, hogy volt ismerősöm.
addig többször töltették ki velem ugyanazt a papírt, majd még megnézték az okozó autóját, és kitudja milyen indokkal küldek el engem.
ha tehettem volna, azonnal ügyvédre bízom az egészet, és még látleletet vetetek magamról, minél komolyabbat.
meg nem mentem volna dolgozni. legközelebb ezt fogom csinálni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
amikor engem elb sztak, abban az évben hozták azt a törvényt a biztosítóknak, h kifizetési kötelezttségük van 15napra, ha elismeri a másik fél, vagy van rendőrségi jegyzőkönyv.
tehát bizony ketyeg a dolog.
a törvény előtt meg úgy szopatták az embert, ahogy akarták. persze most is ügyeskedni kell, ha normálisan állsz hozzá a dologhoz, kultúráltan, úgy lehúznak, ahogy akarnak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
úgy, hogy ne szitáljon be a kormány. Ha szitál egyáltalán. mert rohadtul nem szokott.
tapasztalataim alapján jónéhány dolognak kell közrejátszania.nagy gázt húzol, és elkönnyül az eleje, majd valamilyen úthiba megüti a kereket. ekkor rohadtul be tud szitálni.
euroringen célrarában volt egy olyan bubi, amin tudott ilyet csinálni a karbis r6 nak nyélgáznál, de annak nagyon be volt ejtve az eleje, szóval kell hozzá egy speciális geometia is. viszont ott mindig csinálta ilyenkor. nem volt rajta kormánylengéscsillapító, elvoltam nélküle.vannak motorok, amire gyárilag szerelik, szóval modellfüggő.
TL 1000 el így halt meg egy ujságíró, arra a motorra cak ezután raktak gyárilag.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem ertek hozza paraszt esszel tisztazva van, elismerte a masik fel, jegyzokonyv van. Jogilag nem eleg? Nem polgari peres uton probalja egyik fel sem tisztazni a dolgot, tehat jogilag all a dolog.
Szerintem. Ugyvedet kell kerdezgetni, csak talalgatni tudunk.Azt tudom, h nalam ugyanez a szitu volt, elismerte a masik fel, jegyzokonyv megszuletett. Nekem semmit nem kellett bizonygatnom papiron. Egesz egyszeruen huztak az idot kamu indokkal. Aztan kiderult, h egyik ismerosom az allianznal dolgozik, es jeee egy heten belul meglett a penzem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nekem van egy koreai öhlinsem
, ott a legkisebb fokozatot is érezni, amúgy meg rohadtul progresszív, szóval ha már van, az sokat segít, nyugodtan lehet a leggyengébben szerintem. Majd ha nagyon tolod neki, úgyis érezi fogod, hogy rá kell tekerni. hirtelen mozdítsd meg a kormányt, egyből érezni fogod.
engem rohadtul idegesítene, ha gyorsan kellene átraknom egyik oldalról a másikra, és a kormánygátló miatt kurnám el a kanyart. szóval nem kell annyira bekeményíteni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
néhányszor átbeszéltük a fórumon, hogy mit jelent a racing olaj, meg mi a különbség olaj és olaj között.
mikor kell racing olaj, és egyáltalán van e ilyen.
sztm keress vissza, mert annyit én le nem írok.
ha lusta vagy visszanézni, akkor a vége az, hogy ne szarakodj, csak gyári viszkozitást rakj bele.
a w jelű a hidegoldali viszkozitás, az leszarható, minél kisebb legyen az a lényeg. a másik szám a melegoldali viszkozitás, az a lényeg, az gyári legyen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
ha visszaolvasnál, egyből világos lesz, hogy a hidegoldali viszkozitás nem arra vonatkozik, hogy hány fokban használod a motorodat. Van egy érték SAE serint, a szivattyúzhatósági határhőmérséklet (ebből jön ki, hogy -30 fokban használatod), de az tökmindegy nekünk. amit még meganak, az az, h 20 fokon mi a viszkozitása az olajnak. és mikor 20 fokos a motorblokkod? amikor be sincs indítva.
akkor megint kezdjük boncolgatni a dolgot. nincs olyan olaj, amelyik eléggé híg lenne 20 fokon. ezért érdemes a hidegoldali viszkozitásnál a legvékonyabbat választani.
a melegoldali azt adja meg, hogy 100 fokon milyen a viszkozitása az olajanak. nekünk ez a leglényegesebb.
a külső hőmérséklet megint nem annyira érdekel mindekt, mert egy motornak van hűtése, az a baszottnagy vizhűtő. az való arra, meg a termosztát, hogy -10 fokban, vagy 40 fokban kb 70-90 fokos legyen a víz meg az olaj. szval ez csak egy sacckábé táblázat, 30 as is simán mehet bele, és a 50 estól sem fog beszarni a motor, csak a sűrűbbel szarabbul megy, meg az olajtesztből az jött le, hogy a siklócsapágyazás jobban kopik, de a melegebb alkatrészek meg nem annyira, mint pl a dugattyú. hígabb olajnál a dugattyú henger kopik jobban , míg a siklócsapágyazás meg nem, lehet válogatni.
a másik. a mai motorok legnagyobbrészt hidegüzemben kopnak, ezért egyáltalán nem elhanyagolható, hogy a hidegoldali viszkozitás mennyire kis szám.
legjobb lenne egy 0 W 30 vagy 40de ne kelljen már hússzor leírni, vissza lehet keresni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Perszehogy.
Ami tetszik, h elmagyarazza, h egy asvanyi olaj is boven ki tud szolgalni egy versenymotort, mert a fullszint olajok csak a hidegoldali viszkozitas miatt lettek kifejlesztve. Asvanyi alapolajjal csak a tul suru hidegoldali viszkozitas a problema. Szoval egy parasztvakitast ki lehet pipalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Ferdzsoo #15740 üzenetére
Ez a loero lenyege.
Meg a valtokiosztas. Azaz nem erdemes csak a nyomatekabrat nezegetni, tudni kell hozza a valtoattetelt is.
Pl egy 600 as ami 128 loeros ezert megy ugyanannyit, mint egy majd ketszerakkora nyomateku ezres v2 es, ami mondjuk 12x loeros.
Az ezresnek mindenhol tobb nyomateka van, megis ugyanannyi a vegsebessege, meg az ereje. Csupan mas fordulaton jelentkezik, ezert aszerint is kell hasznalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mz hez kepest nem eppen
Ez forog 14 et ora szerint es kb 13 loerovel tobb van.Jelenleg alkatreszbeszerzes van, illetve a magyar mentalitas es markaszervizek okozta karfelmeres folyik.
Volt ganyolas rendesen.
De a nagyja mar megvan. Bovdenek, futomufelujitas, szimeringek, nehany csap a hatso rugostaghoz, egy normalis gumi, es viszem fekpadra.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha kesz lesz az RS akkor max edzeni fogok az mzvel, amig nem kell ra kolteni nagyot.
Esni jo vele, mert olcso.
Egyebkent legszivesebben kib*sznam a sufnibol, h ne foglalja a helyet. De venni senki nem akar ilyesmit.Yamahan erdemes egy futomugeneralt csinalni akkor,
Emlekeim szerint a porvedo+szimering az egy 7-10e kb/villa, a hatsot meg el kell vinni deczihez, o kiszerelve 20e ert megcsinalja. Ezt mindenkepp meg kene csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
nem nyomás mérő.
szintjelző.azt jelzi, hogy kevés a kartelban az olaj. nézd meg a manualban és világos lesz.
az olaj nyomását pedig lehet mérni, egy olajfuratba belefúrsz egy gombát.
mivel 4.5-vagy akár 6 barra fújják fel a siklócsapágyakba az olajat, eléggé van nyomás, különben nem nevezhetnénk hidrosztatikus kenésűnek a siklócsapágyakat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tomate #15788 üzenetére
ötezerért azért nem kilencven százalékos a gumit kap az ember, főleg a börzéken, de biztos jó még egy darabig.
csak azért mondom, mert pl nekem sikerült kifognom egy ugyanilyen kaliberű hatalmas bizniszt, tök olcsón vadiúj Heidenau RSW gumit szereztünk, sajnos rosszul tárolták, valszeg megfagyott, és 1 hónap múlva repedezni kezdett. Sajnos az érték elég durván arányban van a minőséggel, főleg itt, ezen a szarrágó helyen.
ebben az esetben valaki megcsípett egy ilyen olcsó szállítmányt, mert németo ban nem kellett senkinek és persze eladta a csodaváró hülyéknek olcsón. az egyik én voltam.
Szerencsére elég hamar elkopott, úgyhogy baj nem lett belőle.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tomate #15791 üzenetére
hmm. ha a képen látható gumiról beszélünk 7 papírért, akkor inkább azt mondanám, hogy árában van, a kopásjelző megvan 1 mm után. inkább 20 százalékos az a gumi. még ha az oldala érintetlen is. nem akarok okoskodni de sportmotornál szarrágoskodhat az ember az idomokon, a fényezésen, de a gumin nem kéne, vagy minek vesz az ember sportmotort
érted.
lehet h negyedannyiból felgumizod a motort, de egy egészséges gázt nem húzhatsz, mert 1000 km után kuka a hátsó gumi. ha lemész mondjuk egy euroringre autópályán tempósabban, ez a gumi kuka is lesz 2 alkalom után. lehet ezt csinálni, csak minek
vagy én nőttem ki ebből, nemtom
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Shakes&Fidget Online Szerepjáték
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- Hardcore café
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!