Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz Teasüti #92976 üzenetére

    Az ECU-ra lennék én kíváncsi, szép meló lehet illeszteni a meglévő fedélzeti elektronikához az újat.:
    De miért kellene? Nagyjából kizártnak tartom, hogy akinek van annyi gógyija, hogy egy ilyen projektbe bele vág (és bele tud egyáltalán), az nem szarakodik a gyári dolgokkal. A mechanikus nagyon-nagyon esetlegesen OK dolgok (pl. spirálos Km óra stb., bár én ezzel sem vesződnék az tuti), vagy az egyszerű dolgok, mint pl. a visszajelző lámpák újrahasznosítása stb. De ECU és társai mehetnek a kukába, hiszen az elektromos motor saját vezérléssel rendelkezik. Szerintem ez a tiszta és követendő út. Főleg mivel aprópénzért lehet egyedi bekötésű egységet venni (analógot és digitálisat is).

    Aztán hogy viszed ki az utcára az egyedi motorodat?
    Szerintem alapvetően nem is kell ennyire elmenni az egyedi gépek irányába ebben a témában. Nagyon kevesen tudnák megcsinálni azt és olyan minőségben, amit a videóban látható srác. Nekem rendelkezésre áll egy relatíve komoly műhely CNC marógéptől kezdve mindennel, mégsem állnék neki az 100%. Ha már elektromos gépre vágyom, akkor azt vennék és kész.

    De ha mindenáron a papíroztatás a cél, akkor külföldről intézném a dolgot, ahol ha van alvázszám és minden más papír is rendben van, akkor engedélyezik az átalakítást, ahogy a Gaboman által linkelt videóban is látszik/hallatszik. Kinti papíros motort pedig már lehet honosítani (legalábbis sokkal könnyebben, mint itthon végig szenvedni a bürokratikus herce-hurcát az építés legelejétől kezdve). Persze ez szigorúan SZVSZ. :K

    (#92980) Gaboman:
    A BSR-es srác mondja/írja valahol, hogy még a CRF500-nál is erősebb és durvább az átalakításuk. ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák