-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #15501 üzenetére
ez viszont erdekes. azt hittem volna h az ilyen szennyezodesekre nagyon erzekeny a blokk. ezexerint ezt is birja valamennyire? vagy erosen mulik a meretezesen is? (kinezem az mz illeszteseibol h jol birja )
-
Topiccsendőr
addikt
a dob az gyári nálad különben csuklana össze-vissza. középdobod exuppal a lényeg
csak a vég más, de az nem baj.papíros a gyári, de eddig 99 től 2006 ig bele lehetett applikálni a többréteges olajtükrös gyári szivacsszűrőt mindegyikbe. lehet hogy az airbox ugyanaz maradt az r6r nél is, legalábbis az a rész, ami az injektorházra megy rá. bár nem hinném.
a 2005 ösnél is próbálkoztak úgy megcsinálni a szűrőt, h ne lehessen mosni, popszegeccsel egy keretre erősítették a szivacsot, de alakra ugyanaz volt, mint a régebbiek. ilyenkor lehet okoskodni. de ezt meg kell nézni az r6r nél is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
A fenét. De eddig elmentem x boltba meg x szervizbe, mindenhol ezt tartják és ezekkel szerelnek többnyire. Felőlem Mann-t is vehetsz, ha találsz, ugyanott készül, csak drágább De te kérdezted b+, hogy ki-mit ajánl Én ezt használom most már egy ideje, ezzel van tapasztalatom, és nem volt vele probléma. Olyat nem tudok és nem is fogok ajánlani, amit nem próbáltam, mert az maximum okos-skodás, semmi több
Persu: a gyári szűrőt is 2k-ként mosni, vagy a kn/bmc-féle cuccokról beszélsz?! A gyártó 12e-t ad meg, akkor gondolom azért tudja, hogy mit vállal...nyilván a több jobb, de nem kéne átesni a másik oldalra, vagy tévedek?
Próbálom nem csurgatósra csinálni az olajozást Eddig eltaláltam, remélem ezután is.&rew: tényleg De máskülönben itt ülnénk és néznénk az üres fórumot
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #15502 üzenetére
Hat az mz az mas teszta, ott a hengert ledaralja, azt ennyi. Egy negyutemuben azt a homokos olajat lehuzza gyuru, az megy mindenfele, kinyirja az olajpumpat, mert csak utana van a szuro.
Daywalker:
Sportszurokrol beszeltem, de a gyari szivacs is atengedi rendesen a szart. A zxr emben is, az osszes r6 omban. Ugyhogy en nem vartam meg a 12 ezret, 5000 kent mostam azokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15505 üzenetére
Ja oks. Persze átenged, nem egy papír De nem mindegy mennyit enged át
Ezért is takarítom 3-5 körül, ahogy mondtam. Asszem erről már beszéltünk euroringen[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #15490 üzenetére
én a fazerrel nem offroadozok inkább, nem teszem tönkre vele, arra ott az mz, azzal lehet csapatni. fazerrel nem merek, majd az 1200gs-el nem lesz gond
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #15507 üzenetére
Az offroad nálam se abból áll, hogy a szántásba tépem neki. Sima száraz földúton/erdei úton szoktam menni.
Én az afrika twinnel vagyok így. Gyerekkori vágyam, hogy legyen egy "dakar"-os gépem, amit nem kell félteni, és mindent kibír.
Másik nem titkolt vágyam a BP-Bamako, de előtte terepen kéne szereznem gyakorlatot, majd társakat kell kerítenem hozzá.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Archer
őstag
"a gyári után gyártott már nincs olyan minőségű mint amit a gyárban beszerelnek" - miért ne lenne? Tök ugyanazt rakják bele gyárilag mint amit a márkakereskedésben tudsz venni gyári Yamaha, Honda stb. címszó alatt. Az más kérdés, hogy sokszor a márkakereskedés nem gyári cuccokkal dolgozik (olaj, szűrők, fékbetétek stb.) ilyen vagy olyan szempontok miatt.
Esetleg idősebb gépeknél tudom ezt elképzelni, ahol a gyártás óta eltelt mondjuk10 év, és azóta már más technológiákkal, más anyagokból készítik az alkatrészeket és bár a méret meg a paraméterek meg minden egyezik, összességében mégis más (általában gyengébb minőségű), mint a 10 éves.Más: ha már így szóba jött, idomon a sima matricákat érdemes lakkoztatni, értem ezalatt, hogy akkor sok-sok évig jó lesz, vagy ha 1-2 év múlva lekopik, ragasztok fel másikat aztán jó napot?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #15509 üzenetére
Azért a dolog tényleg nem ilyen egyszerű. Vannak gyárival megegyező utángyártott cuccok, meg vannak azok, amik jók helyette, de köze sincs a gyárihoz (kínai szarok, olasz másolatok, spanyol kacatok stb). Általában az elsőbe azok tartoznak, amiket ugyanaz az OEM állít elő, ami egyébként a sorozatgyártott modellbe is bekerült (vagy utólag még gyárt hozzá).
Mindenesetre a gyári sokszor túl van lihegve, legalábbis a gyakran kopó-fogyó dolgok tekintetében. Olyan, mintha láncból is csak gyárit szabadna megvenni, holott ott a DID, RK, EK meg egy rakás másik márka, ami ugyanolyan megbízható és jó minőséget gyárt. Persze van, amit nem érdemes utángyártottban megvenni (pl. a DID vezérműlánc drágább, mint a gyári - pedig biztos szar, mert utángyártott )."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Tomate
veterán
Köszi a tippeket, matricáról karbonról, mindenről!
A matrica 3D-s légcsatornás és a neve oracal. Hajszárítóval melegítettem és már arra is kellően puhult.
Ezeket a felületeket még meg tudom csinálni én is, mert nincs benne nagy krikszkraksz, de pl az első-hátsó sárvédőnek amit szeretnék még megcsinálni nem állnék neki...A lakkozást meg nem tudom...
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #15514 üzenetére
Összeszerveződhetnénk. Én megyek motorral, ti kocsival. Nekem az lenne a lényeg, hogy a cuccaim egy részének kocsis társat kéne találnom. Pótkerekeket/alkatrészeket/benzint, szerszámokat nem nagyon szeretnék hurcolászni a motoron.
Persze ez csak úgy működne, ha nem a magyar módszerrel tennétek meg a távot... azaz otthagyjátok a roncsot, és hazarepültökCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #15510 üzenetére
Ha jól értem itt azokról a cuccokról volt szó, amit ha mondjuk bemegyek egy Honda kereskedésbe és kérek, akkor zárt csomagolásban, Honda matricával, jó hosszú termékszámmal ellátva adnak. Szerintem ez a "gyári utángyártott". A kínai, olasz, spanyol stb. által gyártott valami már nem gyári csak szimplán utángyártott. Vagy én keverem itt a dolgokat? Én az előbbire értettem, hogy tök ugyanaz mint amit a gyárban beszerelnek, lévén ugyanonnan jön csak az összeszerelő üzemhez küldenek egy fűzkosárral ömlesztve, a viszonteladóknak pedig szépen becsomagolják, matricázzák, stb.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
shiNIN
tag
Ja, láttam videót láncfeszítésről, fickó lefújta a láncot, kézzel forgatta a kereket, pár másodperc volt a szeánsz
Tologatással percekig tart, de még az is rém rövid A brigéciolozással pöcsöltem hosszabban, de sütött a nap, énekeltek a madarak, elvoltam a ház előtt, pontosabban az utcán, jelenleg ott dekkolnak a kicsikék. -
shiNIN
tag
válasz Djuree #15507 üzenetére
Akkor örülhetek, hogy a mieink bírják a földutat? Nekem eléggé normál használatnak tűnik egy kis normális földút, amin persze néha van sár, tócsa, homok, miegymás. Sose izgattuk magunkat miatta, s direkt is mentünk ilyen helyekre, mert poén, a motor pedig azért van. Legalábbis a mieink. Túlzásba nem visszük, mindig sokkal több az aszfalt, de azért egypár km földút szinte minden tankban van, már csak a lakhelyünk miatt is
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #15515 üzenetére
jól van nem hagynánk ott, tervezünk egy biztos niva-t összerakni, aztán majd eladjuk, mint bamakot megjárt gépet. még kereshetünk is rajta ha ügyesek vagyunk. persze sokat rákölteni nem akarunk.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #15501 üzenetére
Most akkor mi van? A motoromban 17100 km. van Levegőszűrőt nagyjából tudom hol lehet, de még sose láttam. A szervizes fickó azt mondta, hogy majd valamelyik következő szervizkor cseréli. ( pontosan nem tudom, hogy 18 vagy 24 ezernél) A gyárilag berakott van benne.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Buster17
addikt
Üdv!
Szinte a szemem elől vitték el a kinézett GS500-at de egyenlőre nem is bánom, mert most visszaolvastam a fórumba és tovább néztem mocikat.Suzuki GS500 E a fő célpont, de most rábukkantam a Kawasaki ER5 -re ami kinézettre jobban is tetszik, de ebből szinte csak 37kW-os van ami nem jó, mert korlátozott vagyok. Találtam még egy Kawa KLE 500 -at is, de erről fogalmam sincs, hogy milyen lehet.
Most mi tévő legyek? Melyik lenne a legjobb választás?Fő szempontok részemről: minimum 2003-as, 600 ezer alatt (nincs benne az átírás) és amivel lehet sokat menni.
Drágább azért nem kell mert ha leteszem a korlátlan jogsit akkor rögtön csere egy olyanra ami megmarad jó sokáig. -
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #15522 üzenetére
Most, hogy hazajöttem megnéztem és 18 ezrenként ír cserét. Ellenőrzést nem ír. Így tavasszal csere.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #15530 üzenetére
nekem is 600F van, 6000-res olajcserénél úgyis ránéz a szaki mindig, elég akkor cserélni ha ő mondja, vagy ha elkezded lomhának érezni, nehezebb gázreakció stb... (mondjuk egy 110 lovas 600-as sportmotornál utcán ezt nem biztos hogy ki lehet szúrni)
a papírszűrőben pont az a jó ami az olajos sportszűrőnél fordítva van: a sportszűrőt ha nem takarítod beengedi a nagyobb porszemeket is és nem tesz jót a motornak, a papírszűrőt viszont ha nem cseréled eltömődik és még kevesebb dzsuvát (és levegőt) enged be, lefojtja a motort de kárt nem tesz benne..
amíg az olajosra oda kell figyelni, párezrenként pucolni és kenni kell, addig a papír elmegy húszezret is nagyobb gond nélkül, és a 600F-be a gyári nem is olyan drága (kb 10k)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Egyébként ez a 20e km is vicces, persze a gyártó tudja. Csak fura, hogy kevésbé kihegyezett konstrukciós papírszűrős autókban is sokszor 15 ezret írnak elő. Egyébként biztos vagyok benne, hogy a papír is roncsolódik, hiába impregnált stb. Azért kap hideget-meleget, párát, vízpermetes levegőt (torlónyomásosnál méginkább)., de még biztos így is többet szűr, mint az olajozatlan szivacs.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Apropó, én ma letoltam 130 km-t. Nem volt melegem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #15532 üzenetére
attól függ hol használod. mondjuk egy városban dolgozó motoros futár papírszűrője meg a mi papírszűrőnk között égbekiáltó a különbség elhasználódásban.
egyébként pedig a gyártó ugye előír valamit, kontrollt. ha te csak országúton tolod, akkor lehet hogy az adott intervallum alatt nem lesz annyira piszkos, hogy cserélned kell. akkor a szervízesnek sem kell cserélni, megkell tudnia állapítani, hogy kell e csere, vagy sem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #15534 üzenetére
kb. igen. Vicc, hogy ilyen drága. Autóban nem tétel, ott nem szarozok, amikor olajcsere, akkor szűrőcserék is (10e-12e km - előírás 15e km lenne). A gyári is fillérek mindenből (Opel), kivéve ha aktív szenes pollenszűrőt veszek, de jó a sima is, úgyis hamar telemegy.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #15538 üzenetére
én is azzal toltam, nekem 14km de ilyen hidegben már nem azzal járok. izületeket ilyenkor már külön melegíteni kell, szétmennek máskülönben. vagy melegítőkrém indulás előtt, leginkább a térdekre vagy térdmelegítő, én csak betekerem fáslival, nincs melegítőm.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
válasz Daywalker #15538 üzenetére
Nekem ez a(z egyik) bajom ilyenkor biciklivel: a hőmérséklethez be kell öltözni, de abba meg az emelkedőkön szétizzadom magam, aztán a túloldalon jöhet a menetszél... nagyon nem nyerő. Azért jövő nyáron megint megjátszom időnként (nappalosban), most marad a motor Arra csak be kell öltözni, de nem izzadok bele a tekerésbe...
-
NINJA_V
tag
Two Strokes and Four Jokes
-
stifi
senior tag
ezt látta már valaki?, érdemes
letöltenimegvenni?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
KoVee84
senior tag
Elég fincsi vétel: 848
-
Djuree
félisten
válasz KoVee84 #15546 üzenetére
ez annyira szép basszus szivesen birtokba venném
egyik volt csajom basztatott mindig, hogy már-már jobban szeretem a motorom mint őt, hát, így utólag belegondolva igaza volt meg is fogadta, hogy többet nem lesz motoros pasija, mert hülye az összes[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- 3D nyomtatott versenypályák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen