-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #15448 üzenetére
Bar ha nem fujkalja az ember, annak sincs nagy kovetkezmenye talan. Nem akarok leszogezni semmit
ismerosi koromben volt egy srac, r6r el, nah o pl soha nem fujta a lancot.
Baja nem lett. Allandoan egykerekezett vele, inkabb az art . X meg o gyurus lancoknal kenoanyagot nem birsz bevinni a gorgokhoz. A fogaskerek kopasat csak es kizarolag a lanc nyulasa okozza. Az a kopas meg a csapoknal van.Gyuru nelkuli lancoknal eredetileg meleg paraffinba kellene beaztatni egy alapos mosas utan es megvarni mig megdermed. Utana kivenni, es hasznalni
Ezt vedi ki a gyurus lanc, de ha egyszer eleresztette a kenoanyagot, annak vege lesz, barmit locsolhat ra az ember.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
Vettem egy sidi vortice-t elbaszott egy méretezése van. 42-es is rám jött, de a 44-es volt a jó méret. Ezt nem lehet netről rendelni.
-
Integra
titán
na, zsír, jót vettél, gratula
megnézem majd, hogy az enyémben milyen méret van belül. mondjuk nekem kemény 40.5, max 41-es lábam vanpersu: kb minden 1000 km után haljandó vagyok fújkálni, amúgy én is szarok bele
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Archer
őstag
Vesrah fékbetétekről hallott valaki? Japán cucc, mindenhol csoda számban emlegetik, kb. a gyári Honda árában van. Érdemes főképpen utcai használatnál túlspilázni ezt a dolgot vagy vegyem amelyik olcsóbb. EBC-ről, Brembo-ról rosszat nem igen írtak, és majdnem 10k-val olcsóbb tőlük egy első szett mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
shiNIN
tag
válasz Integra #15445 üzenetére
Nekem rohadtul nem lesz tiszta, de mitől is lenne, itt az eső sárral jár.
Én most brigécioloztam le, mert annyira undorítóan nézett már ki szerencsétlen, most se tökély, de ennek a láncnak már ez is bőven jó, tavasszal cserés lesz.A tologatás sose zavart, igaz, én még sosem fújtam le a láncot. Alvaro túl lelkes s az ő motorján nem kell láncot fújni Pedig nem bánná, a szíj jól néz ki, de megvan a hátránya is.
Sokkal többet toljuk a motort láncfújáson kívülMondtam már, hogy tegnap szép idő volt és elmotoroztunk Fenyőfőig és vissza? Azt hiszem, nem. Jólesett, az idő pazar volt, a táj szép. Szegény motor sokat állt, a fék berozsdásodott, az aksi lemerült, de a gravitáció segített betolni.
El tudnék viselni pár ilyen kellemes napot a közeljövőben is. -
-
Ferdzsoo
addikt
Ted 7/10.
Jó film volt, voltak benne nagyon ütős poénok, spoiler: pl. a végén amikor retardáltat játszotta, mondjuk biztos sokat levon belőle egy szinkron, de így angolul szétröhögtem magam rajta...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #15452 üzenetére
ha hosszu ido utan fujom eloszor, akkor erezhetoen konnyebben forog a kerek utana. ennyi nekem eleg, ha akarmiert is nem vesz el a motorerobol. meg akkor is, ha rajta ulve meg sem erzem. es ven fsz vagyok mar, engem szorakoztat matatni a motorral
azon mar en is sokat gondolkodtam h a gyurus lancoknal mennyire kellhet fujni igazabol, amig a gyuruk ellatjak a feladatukat. arra jutottam h ennyivel tudok nekik segiteni a gumigyuruk kulso fele is tobbet van olajfilm alatt, hatha attol tovabb tart. azt legfeljebb nem. -
Tomate
veterán
-
stifi
senior tag
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #15454 üzenetére
A vertigo corsa-t 3 éve nem gyártják, úgyhogy kénytelen vagy ezt venni. XPD-ből a csúcs cuccot nem is hozza a motorline ami pályára való, mert árban annyi mint a sidi (és egyébként a spidi gyártja).
Archer: Hondán brembo van, teljesen megfelel. EBC is jó, szerintem felesleges drágábbat venni.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tomate #15463 üzenetére
a vizes felrakás csak és kizárólag sík felületre való, esetleg nagyon kis ívű felületekre. pl üvegkirakat, autótető.
a kirakat más tészta, azt csak nedvesen lehet felrakni, mert az apró bubik a másik oldalon meglátszódnak.
ilyen domborulatos elemekre hőpisztollyal kellene rámelegíteni az anyagot, úgy, hogy ne nyúljon meg nagyon, de szépen rá legyen feszítve.
ehhez persze gyakorlat kell, nem hiába rakják fel négyzetméterét íves felületekre 3600-5000 forintért.a yamaha feliratot meg vágasd ki itthon kis pénzért. nem érdemes rendelni. dekoros boltban kapsz "kekszet" ez a neve a simítónak amivel kellene a felületre rányomni a fóliát. avery meg az oracal is árul.
Gyuri rosszul gondlja, nem kell lelakkozni még véletlenül sem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #15469 üzenetére
nekem ezzel foglalkozó cég csinálta a matricázást, ők mondták hogy lakkozni kell, hogy tartósabb legyen és ne fakuljon a napfénytől. persze nem muszáj, csak akkor pár év múlva lehet már nem lesz olyan szép.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Djuree #15470 üzenetére
én meg egy ilyen cégnél dolgoztam, és ismerem ezt a karbon matricát, aminek pont az a lényege, hogy anyagában színezett, nem festve van rá a karbonminta. a felülete olyan, mintha szövetek szögben váltakoznának, de ez egy nagyonvastag öntött fólia. innentől kezdve nem sokat ér a lakkozás, lepotyogni lakktól ugyanúgy lefog. A színe meg a nyomott fóliáknak (ez nem az) lakkal együtt is változik, csak nem 1 év után, hanem lakkozva 2 év után. de ha napra gyakran rakod, akkor hónapokban mérhető az élettartama, akármilyen lakkot rakhatsz rá.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #15471 üzenetére
jó hát nem tudom milyen anyag, biztos van többfajta, nekem amit ráraktak azt lakkozták, így jól tartja magát színben is. akkor ezekszerint van amit nem kell.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15471 üzenetére
Ez a karbonos cucc vajon milyen hamar esik le? Bírja a gyűrődést? Csak azért kérdezem, mert pl. a felnicsíkok eléggé jól bírják.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #15471 üzenetére
Ismerem ezt a fóliát, élőben nagyon meggyőzően néz ki, az autóm fekete díszlécét dobtam fel vele egy kicsit.
Motorra is gondolkodtam, 1-2 fekete darabra ráragasztani, de nekem a fekete az pont a tank alatt, ülés előtti rész, szerintem térddel fél nap alatt ledörzsölnék onnan mindent, mert most is fényesedik. -
senior tag
válasz Topiccsendőr #15452 üzenetére
Láncfújás:
Én pl megcsinálom ezt a kis fél órás szeánszt 600-700 Km-enként, elvégre csak ajánlásban van a DID cég által is akitől a lánc van (ráadásul 500 Km-enként). Én még előtte minden alkalommal féktisztító spray-vel szépen le is tisztítom, majd ezt letörlöm alaposan, hiszen ha rajtamarad akkor nem fogja meg a ragacsos spray.
Állvány nélkül mondjuk igazi macera az ide-oda tologatás, azt én sem komálom, dehát kell állvány és kész. :-)Egyébként meg hallani hogy sokkal jobban zörög a lánc ha nincs lefújva (kb 2e Km van a láncban) és engem ez speciel zavar, igazából emiatt csinálom rendszeresen.
Ja és nem utolsósorban eléggé elcsodálkoztam, mikor a vadiúj láncon egy kiadós esős menet utáni 4., 5. napon (addig nem használtam a motort) egy-egy láncszemen megjelent vékonyan a felületi rozsda..
Na ne már... mondom, ezt nem lehet hagyni.. Ez ellen is jó pl a láncápolás.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
BMC légszűrőről mit kell tudni? Ugyanolyan mint a K&N? Használhatom a K&N tisztító szettet BMC-hez? Mi az ajánlott mosási peiródusa a BMC-nek?
-
Daywalker
addikt
Szigorúan az én véleményem, de használj gyári szűrőt (vagy ha mást nem, hiflo-t). A többi ilyen baromságot meg felejtsd el, mert ha minden egyes nap betaknyozod sem fog úgy szűrni, mint a gyári (ami ugyanúgy lehet olajos, csak éppen sokkal sűrűbb szövésű). Főleg a raccsing megoldások szarok. Mondjuk lehet, hogy pályagépbe én is beleraknám, de csak a szopás van az állandó pucolgatással.
Autónál csináltam, és bár rohadt jó szívóhangja volt, letettem róla, mert állandóan retkes volt és kiszárad egy idő után. Most be van vágva a garázs mélyébe. Sajna jobban nem ment tőle, mert az ECU nem tudta olyan mértékben korrigálni a befecskendezést, mint amennyit a többlet levegőhöz megkívánt.
Bármilyen normális tisztítószettet használhatsz. Egyesek simán kimossák benzinnel vagy mosószeres vízzel, kb. ugyanolyan jó.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
ALI_G
veterán
jó, hát így bármit lehet, most nem mondtál újat, de ha már felmentem Pestre a motorline-ba, akkor egyszerűbb volt elhozni azt a példányt, amit felpróbáltam és jó volt. Egyébként máshol se lehet olcsóbban kapni ezeket a sidi csizmákat, font-ban és euróban is kb. ugyanezek az árak vannak, inkább még drágább.
Daywalker: hondában K&N van, a gyári 3x annyiba került volna, mint a mosható K&N és nem racing, csak sport Az r6-ot meg BMC-vel kaptam.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Tudom, senki sem vesz ma már hosszú távra motort, de a kopásból fakadó javítások többre jönnek ki, mint a légszűrő cserék. Vegyél hiflo-t, ha van hozzá. Az megfizethető és kb. ugyanolyan jó (de a kárszájlingos szaroknál biztos milliószor jobb). Ha nem papír, akkor azzal is kell szopni, de nem enged át annyi retket.
Asszem a honda papírozik csak, Yamakka és Kawa is olajozható szivacsot használ.(Most csak úgy általánosságban írom, nem személyre szólóan: nem tudom hogy az emberek miért gondolják, hogy a gyárban hülyék dolgoznak. Persze ők sem tökéletesek, fennáll a tévedés veszélye, és be kell tartani mindenféle normát...de ha ezekhez van méretezve minden, akkor azt csak elb.szni lehet, ha nem ésszel csinálják: pl. sportszűrő meg dob PC vagy fúvókázás nélkül)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #15485 üzenetére
szerintem ez egy elég jó cikk, bár már régen olvastam.
akkor azt a következtetést vontam le, hogy jó lesz a hondába a papír ami bele való, minden 6000-res szerviznél ránéz akinek kell, és van hogy csak 18000 után cserélem.. tisztogassa a halál párezrenként, le kell hozzá bontani a fél motort... a hangja így is szép a hondának, nem kell ide tuning
nem mellesleg a láncom is akkor volt utoljára tiszta, amikor kivettem a dobozából, de legalább befújom néha (erről már sokat beszélgettünk itt)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
Én K&N-el vettem az SV-t, de volt mellé LeoVince dob+ dynojet fúvókák is, mindez összehangolva. Így már van értelme a dolgoknak, amúgy én is gyárit használnék.
2-3 ezer km után meg szépen rászánok fél órát a tisztításra.
Nekem a K&N akkor lesz szívás, ha hosszabb 4000+km-es túrára megyek, mert tuti nem fogok vinni tisztítót/olajzót. Erre az időre kénytelen leszek venni egy gyári szűrőt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #15489 üzenetére
Ártani nem árt.
Főleg, ha túrázok valahol, akkor néha befigyel egy kis light offroad az sv-el
Pl. horvát-montenegrói határnál több km-en keresztül földút öklömnyi kövekkel. Bosznia-montenegrói határnál szintén ez volt, csak az út fele már leomlott a szakadékba
Ha megunom a szokásos útvonalat, akkor néha lecsapok egy részt valami 5-öd rangú traktor ösvényen...
Ezeket kiküszöbölendő szeretnék venni egy afrika twint, mert az SV-el nem leányálom az offroad/por/murva....Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #15489 üzenetére
Valóban, attól is függ hol laksz, és nem kell szélsőséges esetekre gondolni.
Ali_G: A k&n meg a többi fos is utángyártott. De nekem ne mondja senki, hogy egy sűrű szövésű, szivacsos anyag több retket enged át, mint a k&n, bmc és társai, aminek a lyukain szinte át lehet látni (fordítsd a nap felé a kettőt és meglátod a különbséget - zongorázni lehet). Az utángyártott cuccok minősége nagyon nagy szórást mutat, maradjunk ennyibe. Azt nem merném kijelenteni, hogy mindegyik szar és képtelen a követelményeket teljesíteni. A hiflot használják szinte mindenhol motorba, ha utángyártott kell, szóval annyira szar nem lehet - de a mindenféle csoda sportszűrőknél biztos jobb.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #15493 üzenetére
Nem vettem. Milyen után gyártott van hozzá jó ár/minőségben?
-
Topiccsendőr
addikt
Hat a f*sznak vettel sportmotort
Az koltseg.
Nagyon gyakran pucold, elso dolgom volt kibaszni a k&n-t es venni 16 e ert egy gyarit az enyemben. Ok az enyem nem lambda szondas volt, de akkorat csuklott attol a szar szurotol.
Meg mindig tiszta homok volt az injektorhaz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Én most hiflot használok, és kb. 3000-5000 km-enként ki szoktam takarítani (mosás Agip Filter Cleanerrel, olajozás Motul takonyba áztatással). Enni lehet a szűrőházból. 12K van megadva a szervizkönyvben, de évente egyszer ki szoktam takarítani, mostanság pedig csak ennyi jön ki évente - sajnos. De 6K-ként akkor is kitakarítanám.
Tudom, ma már ezek szart sem számítanak, de legalább a hiflo TÜV-ös, azt talán (ha nem hamisítják rá) nem adják mindenre. Ár-értékben szerintem jó, a gyárihoz képest. Gyárilag olajozva jön, de én azért még tettem rá egy picit, biztos ami biztos. Ha nem akarod 100 évig használni, akkor jó lesz. Masszív anyag (az enyém kétféle, egy durvább és egy finomabb szivacsból készített szendvics) messze jobb, mint a sportszűrőnek hazudott hártyák (olajszűrőből gyárit veszek).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #15497 üzenetére
én az ilyen olajtükrös szivacsszűrőket leginkább 2000 ként takarítanám forszírozott tempónál. azaz amit Ali akar vele csinálni talán.
egyik haverom nem takarította, benne volt 10 000 km egy ilyen "sport" légszűrőben, SV 1000. lement rendesen a végsűrítési nyomás. konkrétan nem ment 170 nél többet a motor
persze szerinte a suzuki volt a gyökér, hogy hogy lehet ilyen szar gépet csinálni, meg milyen megbízhatatlanaz olajzással vigyázz, mert besokall a karbi. persze ha nem kormol, meg jó a gyertya színe, akkor eltaláltad
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #15495 üzenetére
fogadni mernek, hogy ezeket is mind mind megbeszeltuk mar. nyolcszor
olyanok vagyunk mint az afrikai torzsekben az okitas: osszeulnek havonta es ugyanazokat a temakat atragjak ujra meg ujra, hiszen olvasni ok sem tudnak
nagyon kene mar az az elso hozzaszolas, csak az a baj h igencsak hosszu lenne. leginkabb egy #1 hsz nevu konyvecske.
mar latom elore a hosszu teli esteken elojonnek pontosan ugyanazok a temak mint tavaly telen, tavalyelott telen, stb... pontosabban nem is kell josnak lenni. a kereso megmondja. -
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #15496 üzenetére
nem csuklik, pedig a dob se gyári. A gyári yamaha r6r szűrő papír alapú?
Daywalker: hiflonál dolgozol?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Energiaital topic
- Autós topik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen