Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz FeniX- #130485 üzenetére

    Az autos vonal kisse mas, de ugyanaz a problema. Magyarorszagon nem vettek soha annyi uj jarmuvet, ami fedezne a hasznaltjarmu igenyt.
    Ezert behozzak a jarmuveket, amiket azonnal visszatekernek. ezert vannak mo-on siralmas allapotban a jarmuvek. Nem azert mert a tulajok nem cserelnek benne olajat, vagy szetforgatjak. (Termeszetesen erre is van pelda, de az, hogy valaki szetforgasson egy autot, az marginalis. Nem ez a jellemzo) akarhogy szervizelhetsz egy jarmuvet, ha mar van benne km. Szart sem er. Alapvetoen nem a szetforgatassal van baj-egy autonal ez amugy is nehez, meg nincs annyi ertelme, mint egy kiskobos motornal, azaz nem eletszeru. Egy kiskobos motor viszont biztosan vegig nyelgazon lesz. Mashogy azzal nem tudsz menni.

    Felujitani meg autot-motort nem fogsz, mert abbol veszel egy masik jarmuvet.
    Szimpla szerviznel vannak problemak, szazezres nagysagrendu tipikusan autoknal 200e+ km utan gyakran elojovo problemak, pl fojtoszelephazat nem fog a penztelen magyar tulaj cserelni egy auton, hanem szetszedi es megpucolja, aztan ha hibakod jon, megint megpucolja. Hasznalt gumit fog venni, ha valami tonkremegy, ossze lesz drotozva.
    Motornal meg elajulnak, ha 80e ert fotengelyjeladot kell venni, gyari csavarokat 900 Ft/db ert, vagy barmi gumibaszt 500/darabert.
    Ezzel van a baj. Nem a felujitassal. a szimpla allagmegovassal, gyari, vagy normalis alkatreszekkel.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák