Új hozzászólás Aktív témák

  • A Zéé

    addikt

    Én is csavarogtam ma, aztán ez lett belőle:

    Otthonról 120 km-re, Balatonfüreden próbáltam kitalálni mi lehet a baj.
    Tankolás után nem indult be a motor. Gyújtást ráadtam, önindító relé behúzott, aztán minden lekapcs, JG1.6.1 hibakód, aztán utána mindenféle hibaüzenetek villództak a kijelzőn (oldaltámasz lenn, üzemagyag hiány, túl magas vízhőfok).
    Ráguglizva a hibakódot akksi csere megoldja, akik ott a helyszínen segítettek, ők is akksira, vagy fesszabályzóra tippeltek. Betoltak, simán elindult, haza is hozott, de itthon ugyanígy nem indult el.
    Az aksit kimértem alapból 12,4V, a generátor 13,8-at ad le. Ha viszont indítani próbálom, akkor 4-5V-ra esik vissza. Szóval az aksi biztos kuka. Ami fura, hogy előtte 4x 5x indultam el csak ma, mindig egyből indított, semmi gond nem volt. Most egy huzamban mentem ~140 km-t a tankolás előtt. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek a feszültség szabályzó lehet a ludas, hogy így kipurcant az aksi, vagy egyszerűen csak ennyit tud egy 3 éves Banner akku, és random szituációban elfossa magát?

    Just a simple Lineman...

Új hozzászólás Aktív témák