Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolti_20

    senior tag

    Üdv emberek! Segítséget szeretnék kérni, KTM 125 LC2-vel kapcsolatban.

    Tegnap előtt jöttem hazafelé munkából, amikor észre vettem az első kereszteződésben, hogy ha leesik a fordulat, akkor leáll a motor. Elektronikai problémára gyanakodtam, mert láttam hogy a világítás egyre halványul és alacsony fordulaton, a lámpa már nem is világít.

    Ahogy haladtam tovább a visszapillantóban láttam, hogy a szokásosnál sokkal jobban füstöl a motor mint kellene. Gondoltam lehet túlmelegedett. Megálltam kb 15 percre, át néztem a motort de nem láttam semmi különöset rajta. Mivel berúgóm nincs csak önindítóm, próbáltam indítani, de nem tudott a motor tekerni még egy kicsit sem. Csak a relét hallottam ahogy kattog.

    Rendeltem egy új relét, aksit feltöltöttem. Ma reggel beszerelem. Önindító épp hogy teker, de egyszer sem tudta átfordítani a lendkereket. Eközben láttam, hogy az aksi negatívnál a saru füstöl, illetve olyan meleg lett a + és - hogy megfogni sem lehetett.

    Önindító motort leszereltem, próbáltam kézzel forgatni a tengelyt éreztem valami pici akadást. Megütögettem minden oldalról, tökéletes lett. Üresen próbálom a motort, teker ahogy kell neki. Vissza szereltem a motorra, ugyan az a gond. Aksi saru melegszik, tekerni nem tud rajta egyet sem. Feszültséget mértem az akkumulátoron üresben és terhelés alatt, teljesen rendben van.

    Gondoltam máshol lesz a probléma így. Próbáltam forgatni a lendkereket kézzel és éreztem olyan mintha homokot öntöttek volna a hengerbe és a dugattyú nem tud rendesen fel és le járni. Gyorsan ki is kaptam a gyertyát és csináltam pár képet. Ez kb 300km motorozás után:

    [link]

    Gyertya nélkül próbáltam át forgatni de érezhetően valami nem engedi rendesen. Attól félek, hogy le kell szednem a hengert és megnézni hogy ott lesz a hiba vagy sem.

    Ti mit javasoltok? Mire lenne érdemes jobban figyelni? Mik azok amiket még esetleg meg tudok próbálni, mielőtt jobban szétszedem a motort? :R

Új hozzászólás Aktív témák