Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz etnies #115507 üzenetére

    Tervezni terveztem akkor kezdett el összeállni egy ToDoList mikor elhoztam a motort de eredeti tervek szerint késő ősszel, kora télen tettem volna le a garázsba ahogy szoktam és akkor kezdtem volna el szétszedni.

    De mióta itthon tanulok kellett valami az edzés és a tanulás mellé valami ami nem a gép előtt töltött idő, mivel nincs pofám annyit motorozni mint szeretnék ellenben egész jó tartalékaim maradtak a motorból.(Normálisan felmértem mekkora pénzből mekkora focipályára fog telleni. Nem véletlen vetettem el első körben az MT03, SV és társait...:D ) Így úgy voltam vele akkor most is neki lehet állni a dolgoknak: A gumi méretet már nagyon hamar kitúrtam az angol facebook közösségben (többet használom mint a hazai csoportokat sokkal segítőkészebbek az emberek és alapvetően nem az a téma napi szinten 10W40 vagy 10W50 kell e a mociba vagy tescos olaj, komplett kapcsolási rajzokat tudtak az indexhez is előtúrni :Y ), innen már csak egy ugrás volt az itthoni tanulás mivel itthon vagyok apum meg 24/48-azik így ha valamivel nem boldogulok (pl a rugók gumi bevonata) kapásból van segítségem. Szóval neki tudtam állni a dolgoknak. :DD A fekete - fehér - ezüst kombó sem most lett hasra csapva kitalálva, ami ebbe egyedül beleköpött az a tankon a gyári matrica... a lakk alatt van. :(( Szvsz lesz itt előbb utóbb egy telifény.

    ToDoList:
    --*Fehér hátsó gátlók, akkor már szilent cserék is ha úgy is kint vannak (később Hagon állítható vagy YSS teljesen állítható, áraik miatt elnapolva)
    --Hűtő csere (Frissen feltöltve elnapolva, majd ősszel. Esztétika csak.)
    --*Kisebb idomok festése(utaskapaszkodó, oldal és hűtő takarók festése fényes fehérre.)
    --*Első villa olaj és szimering csere
    --*Hátsó szekció megkúrtítása mivel bumszli és retros a gyári faridom.(Már újra is fújtam ha itt voltam)
    --Lánc csere, akkor már az áttételre is nézzünk rá
    --Első fékmunkahengerbe valami zseni beletépte a tükröt így az ragasztva van --> Radiálisat ide. :DDD
    --*Kipufogó csere itt a szintén angol tapasztalatok alapján nem csak a Delke nyert hanem kellett egy DYNO kit is, hogy ne vágjam haza a karakterét a motornak.
    --*Kormány cseréje lehetőleg valami széles, laposra
    --Első lámpa kitakarítása, hátsó szekció feketére karima fehérre.(A műanyag picit felhólyagosodott ---> króm hatású műanyag, amúgy se barátom )
    --*Böhöm kocka indexekkel való leszámolás(A relé itt meglepetést okozott, ha meg már meg kell oldani akkor úgy akartam megoldani, hogy ne legyen vele többet dolog 20 perc netezés után ---> terhelés függetlent bele)
    --Fényezés, mindent újra feketére kivéve a felniket azokat fehérre, az első villát pedig feketére.
    --Nagyon ritkán felbukan LED-es hátsó lámpa, nem nem integrált indexes gagyiság, tényleg jól néz ki. De már nem gyártják és atom drága általában / Xelvis vagy VTR250 hátsó lámpa mert azok követik az idom ívét.

    Ja tervezett a dolog. :D
    És mivel motoros topik gondoltam megfér a téma főleg, hogy a kipufogó és a relé másoknak is volt napirenden. És hozzá tartozik, hogy mivel nem volt időm az A-t letenni még mindig kellett valami olyan motor ami erősebb mint a Hyo érezhetően de belefér az A2-be itt jött képbe az Er5 és a CB500 mivel ezeket árulták anno 25Kw-os gyári fojtott verzióban. (CB: nagyobb fő fúvóka, hosszabb rugók a karbiban a membránoknál, szűkített torokátmérőjű szívócsonk)

    Ami *-ozott az van készen eddig.

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák