-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
jacis
nagyúr
Ez érdekes. Nekem nagyrészt sportmotorjaim voltak eddig, de egyik sem ette meg ennyi idő alatt a láncot. Nem okoskodni akarok csak kérdezem...nem lehet, hogy az alapból beállított lánc feszességgel van gondod és emiatt van jobban megterhelve a lánc? Szerintem egy 525-ös lánc nem nyúlhat meg ilyen kevés km alatt ha minden jól van beállítva.
Van egy barátom akinek egy 600 gixxer van aminek többet van a levegőben az eleje mint az aszfalton, de neki is többet bír a lánc mint 5000km.[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Czimby
addikt
válasz jacis #114801 üzenetére
Én is user error-ra tippelnék.
Ha ennyire gyakran van ápolva a feszességgel lehet gond.
Bár a túl gyakori mosás sem tesz neki jót.
2-3 max egy szezonban, féktiszttó nagynyomású mosó szigorúan tilos!Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
p87
senior tag
válasz jacis #114801 üzenetére
Műszaki ember vagyok, mindig is ügyeltem a részletekre, igy a feszességre is, szigorúan mindig a gyári 30-40mm közöttire volt beállítva, és gyakran volt ellenőrizve, utánállítva és új lánckerekeket kapott.
Mosva kizárólag petróleummal volt.
Az hozzátartozik, hogy szeretem alacsony seb.ről, hirtelen tépni, ez biztos öli, de azért na.
Most nem tudom ugy beallítani már, hogy jó legyen, egyik helyen feszül, <30mm kicsit arrébb forgatva meg lóg >40mm.
Vagy kifogtam megint egy rossz szeriát vagy egyre szarabbak a did láncok.
Mindenesetre ez az RK az biztos, hogy jobb lesz, márcsak azért is mert nagyobb a terhelhetősége.[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
esetleg 530-as láncra nem gondoltál az 525 helyett? ritkábban kell állítgatnod, egy 600-as hornet szinte sosem fogja szakszosra nyújtani, cserébe talán 15-20 dekával nehezebb (1.9kg vs 2.1, nem tudom hány szemes megy rá). árban is általában 1-2e huf a különbség a kettő között.
#metszéspontok
-
adam320
senior tag
Üdv!
Nyártól szeretnék autóból motorra ülni. Max 125 cm3-es crossmotor érdekelne, nem új. Milyet ajánlotok? Nem akarok drágán, mert biztos hogy használva lesz rendesen.
Szerk.: Talán inkább enduro.
[ Szerkesztve ]
-
adam320
senior tag
válasz Topiccsendőr #114806 üzenetére
Vegyes. 80% terep 20% közút. Mindegy hogy 4t vagy 2t. Km-ről fogalmam sincs.
-
lazatt
csendes tag
válasz baboss #114774 üzenetére
Köszi.
Amikor motorkeresgélés közben először találkoztam a versysel az első lámpa formája engem is eltántorított, de a rövid tengelytáv a magas építés a fordított első villa a hátsó lengőkar formája és úgy általánosságban a motor többi része tetszett.
Az igényeim és a lehetőségeim metszetébe pont bele esett.
Olvastam róla teszteket megnéztem néhány videót és mindenhol dicsérték negatívumként szinte csak az első lámpa formáját emlegették és nekem a műszaki tartalom és a használhatóság fontosabb volt mint a külalak.
Nincs összehasonlítási alapom mert ez az első nagymotorom csak az elolvasott, és megnézett tesztek alapján sejtem, hogy ez a jobban kezelhető motorok közé tartozik.
Örülök neki, hogy ezt ti is megtudjátok erősíteni. -
z123456789
addikt
válasz dellfanboy #114812 üzenetére
Mondjuk ha közúton is akarja használni, akkor lehet hogy cross-t nem fog találni rendszámosat.
Ebben az esetben tényleg endurot kell keressen. :/ -
adam320
senior tag
válasz z123456789 #114813 üzenetére
Szerkesztésbe odaírtam hogy enduro. Terep gumit, az a 20% közút szinte semmi, annyit tesz míg kimegyek terepre meg hazamegyek, esetleg elmegyek 2-3 környező faluba.
-
JoinR
senior tag
válasz runner 125 #114817 üzenetére
20% közútra kell rendszám
Lehet azért nem adott meg árat, mert nem árérzékeny.. így szerintem az RX125 a legjobb választás. -
z123456789
addikt
válasz adam320 #114814 üzenetére
Olvastam.
De ő meg cross-t ajánlott. Én arra reagáltam hogy ha akarod közúton használni, akkor cross-ból nem hiszem hogy találsz rendszámosat. Ritka, na...
Azt mindjárt gondoltam, hogy terepgumi, de majd érdekelne, hogy milyen csíkosat választottál erre a felhasználásra. Tényleg.
Örülök, hogy egyre többen keresik ezt a felhasználási kört itt a topicban.(#114815) geresics
Abból milyet használtok? Vagy abból csak egyféle van? Keménységre gondolok. Vagy olyan szerencsés vagy, hogy a kapualjból nyílik a terep játszótér, és nem kell aszfalton menni?(#114817) runner 125
Szerintem max 400-ra gondolt, ti meg nyilván ilyen 800< körül fogtok ajánlani. Persze cross-t rendszám nélkül, mert rendszámosban egy enduro ennél drágább is lehet. És a kis ccm nagy ccm, öreg vs újabb vita el sem kezdődött.Mindenesetre kíváncsian várom az ajánlásokat. Most jól jönne egy Gabomann is a többiek mellé.
Megidézlek!(#114818) JoinR
2020-as már megvehető? Anno én is nézegettem őket, de itt mindenki azt mondta, betegágy.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz JoinR #114818 üzenetére
..ok, cimborám itt környéken 6-7 faluban járkál a 250-es YZF-fel rendszám nélkül, felőlem lehet az is a 20%..
z123456789
Az a baj, van egy olyan sejtésem h az álmok kergetésének vesszőfutását látjuk most...
Itt 300.000-ig kell majd találni rendszámos endurot, ami persze ne 12 lovas legyen, mert az "rendes használatra" alkalmatlan, hanem 30-40.
mod.
Pedig eskü nem láttam a fölöttem lévő postot.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
adam320
senior tag
válasz runner 125 #114821 üzenetére
De ezt én nem írtam egyébként, ez csak a te sejtésed
-
JoinR
senior tag
válasz adam320 #114820 üzenetére
Most ránéztem a hahura és meglepődtem mennyire nincs kínálat.
Én tavaly ilyenkor adtam el egy hibátlan '94-es KDX125-öt 380-ért, 11kW-os papírokkal...szerintem igen jól járt a vevő, talán már többet is ér azóta.
Lehet gyűjtenék még, és megfontolnám a Keeway TX125-öt újonnan, forgalomba helyezve 700k és bagóért van hozzá minden alkatrész (de leginkább van hozzá alkatrész, nem úgy, mint egy 20-30 éves levedlett motorhoz). -
dellfanboy
senior tag
válasz JoinR #114823 üzenetére
egy kdx 250 volt kivagva a kepesauto?( hogy hivtak azt az autohirdetos ujsagot?) ujsagbol, nalam a garazsba jo 20 eve. azok a 90 evekbeli szinek..
siman becserelnem egy olyanra az exc-meteladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
runner 125
nagyúr
válasz adam320 #114822 üzenetére
Ez a 400k alatti, rendszámos, 125-ös enduro ami megy is, nagyjából az esélytelen kategória.
Rákerestem, 2 ilyen motort találtam. [link] [link]
Ezek mind 30 éves motorok. Ki tudja hányadik vashüvelyzett, kendácsolt henger van rajtuk, mikor reccsen darabjaira a blokk, ennyi idő alatt hány "szakértő" kézen ment keresztül... Elég ha csak mind második barkácsolt valamit rajta..
Szerintem nagyobb az esély egy ilyen motornál a folyamatos szívásra, mint arra h élvezettel, megbyzhatóan közlekedj, pláne terepen motorozz velük úgy ahogy azt te most elképzelted pár csapatós endurós youtube videó megnézése után."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #114824 üzenetére
Ez volt az enyém Hiányzik is, iszonyat hogy ment. Az első futómű nem volt gyári, illetve a teljes kipuff egy japán belpiacos saválló rendszer volt.
A vicc, hogy Debrecenben 1 hónapig hirdettem úgy, hogy fel se hívott senki, átraktam a helyszínt Budapestre, felhoztam a motort és 2 nap alatt elvitték. -
Topiccsendőr
addikt
válasz adam320 #114820 üzenetére
Igy mar jobb.
Sokat nezelodtem ebben a kategoriaban, es tovabbra is csak nezelodo vagyok, mert nagy a dilemma.Ennyiert nagyonregi DT125R es CRM125 kornyeken vagy, neha-neha feljon KTM LC2 ugyanazzal a blokkal, mint a DT. Az RX125 es ETX125 meg belefer ebbe a kategoriaba, neha van rendszamuk, neha nincs. TSR125, ritka, KDX125 ugyancsak ritka egy DT hez kepest. Allapot nagyon vegyes. Feltunhet meg husqvarna WR125, A DT es RX, ETX hez bontott alkatresz van boven, olcson. Apriliaban Rotax 122 es 123 van, ezek a tapasztalatom alapjan ha nincsenek ganyolva, nagyon jol birjak a strapat. DT125 ugyancsak, mivel olcsobb megoldasok vannak rajta, mint egy Rotaxon, ezert igenytelenebb is. Cserebe gyengebb. A Rotaxok loeroben tobbet tudnak, elmeletileg 30 kornyeken, nikaszil hengerbevonattal, a tobbi ennel gyengebb lesz. A DT vasperselyes hengerrel kb 18-22 lo. A CRM hez KDX hez, TSR hez hasznalt alkatresz nem nagyon van, ezek ~20 eves motorok, ott valszeg csak uj alkatresz johet szoba, motor ertekehez kepest dragan.
Nem mennek bele a regi, vagy uj motor dilemmaba. Egy uj motor sokkal kisebb koltseggel uzemeltetheto, mint barmilyen hasznalt. az uj motorok kozott a 125 os kategoriaban kihaltak a 2T motorok, es 12-15 loeros 4T- k vannak, amiknek a teljesitmenyuk szerintem barmilyen terepre siralmas. nagyon kell matekolni, hogy mi rentabilisabb: egy nagyon olcson megveheto regi motor, nagyobb uzemeltetesi koltseggel, vagy egy draga uj, majd' nulla alkatresz igennyel.
Figyelembe kell venni, hogy ez az a szegmens, amit a fiatal, penztelen tulajok birtokolnak legnagyobb szazalekban, tehat semmilyen karbantartast nem vegeztek rajtuk, vagy ha igen, azt sem szakszeruen. Kecskemeti markaszervizbol is kerult hozzam rotax 122 blokkos motor, abban pl egy gyurutores utan visszaraktak a regi dugattyut, es egy gyengebb, boost port nelkuli, svajci specifikacioju hengert raktak az elozo tulajnak fel, gyuru altal utott dugattyuval, tehat sehogy nincs biztonsagban az ember, szamlaval igazolhato volt a javitas, de amikor szetszedtem, nagyot neztem.Ami nalam bevalt, az az, hogy eleve uzemkeptelen DT200 ast vettem 100e-ert, es rakoltottem kb ketszer az arat a ganyolasok eltuntetesere, uzembehelyezesre. Ezutan lett egy eleg jo, rendszamos, 108 kilos, 33 loeros endurom. Ezt a sulyt /loerot manapsag nagyon dragan lehet megvenni, de leginkabb nem. Vagy nehezebbet kapsz ennel, vagy konnyebbet, de mar versenyendurot 50-60 loerovel, ehhez kepest hatalmas uzemeltetesi koltsegekkel. Sokkal jobb motorok az ujak, sokkal nagyobb elmenyfaktorral, de egy versenyenduronak mar mas uzemeltetesi koltsegei vannak megint.
Ebbe az arszegmensbe belefer a VanVan 125, vagy a TW125 is. Ezek nagyon jopofa motorok egyebkent, imadom, de terepkepesseg kb annyi, mint egy divatos scramblernek, csak meg gyenge is melle. Termeszetesen ha nem ugratasrol, dagonyazasrol van szo, csak szimplan elmenni foldesuton a-bol b-be, mint egy olomneheznagyturaenduroval, tokeletes arra is. Blokkjuknak sok baja nem szokott lenni, takarekosak, egyszeruek, olcsok. Akarcsak a megoldasok rajtuk, ezert sokat cserebe nem szabad varni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
adam320
senior tag
válasz Topiccsendőr #114828 üzenetére
Köszi választ, sokat segítettél, májusban lesz véve, addig ezek alapján gondolkozok
-
JoinR
senior tag
Még annyit tennék hozzá, hogy a 125 4t-nél a legolcsóbb tuning a rövidített áttétel, ha ~100 helyett ~80 a vége, azért elfogadhatóbb lesz terepen is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz adam320 #114829 üzenetére
Akkor nagyobb kinalat lesz, most meg eleg halott a piac.
meg szoba johet az MX125, rotax 122 blokkal, 4-500e kornyeken mennek, mar a digitalis muszerfalas is megszerezheto ilyen kornyeken, ugyanaz, mint az RX, csak supermoto. Esetleg enduro szettet venni hozza, megoldas lehet. Sokkal jobb allapotban vannak, mint az enduro RX ek, bar valoban dragabbak is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz alapz@j #114833 üzenetére
Szintem biztos, hogy valaki gyártja a Hondának a dobozokat.
Shad, Nonfango, nemtudom.
Givi, Kappa az inkább a Suzukival áll kapcsolatban, de azt sem zárnám ki teljesen.
Ezeknek a dobozokhoz pedig biztosan van zárbetét.
De, persze az is lehet, hogy valami olyan ok miatt esett ki (eltört valami rögzítőpöcök, elkopott, akármi lehet), hogy előfordulhat, nem tudsz bele zárbetétet tenni.[ Szerkesztve ]
-
alapz@j
tag
válasz -Mosquito- #114836 üzenetére
Köszi, ezeket néztem én is, csak nem tudom, hogy a Honda dobozba passzolnak-e...
-
Micsurin
nagyúr
válasz baboss #114844 üzenetére
Én ezért takarítom ott ki minden második mosás alkalmával, nem adok neki esélyt, hogy felgyüljön.
De nálam a motor mosás egy szép hosszú folyamat, külön alulról a vázat a lengőkart stb majd új víz aztán felülről az egészet.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bányászpocok
csendes tag
válasz alapz@j #114833 üzenetére
Szia!
08885-HAC-P00 a gyári cikkszáma a gyári zárbetét szettnek 2013-as pcx125 29 literes hátsó dobozhoz. Fel kell lamellázni a jelenlegi kulcsodhoz és akkor nem kell külön kulcsot hordani hozzá. Gyári bruttó ára 5.775 HUF. Bármelyik Honda kereskedésben meg tudod rendelni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest