Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz vendingo #113850 üzenetére

    az ülése nem gyári, de részleteket még nem tudok, csak most vettem fel a kapcsolatot az előző tulajjal :B

    Az átlagfogyasztás jelenleg annyira nem érdekel, hogy azt elmondani nem tudom! :DDD
    De tényleg! Minden járművemnél írom táblázatba, ennél is fogom, de ezen a röpke 150km-en ahogy húztam a gázt, minden érdekelt, csak az nem! Egész más dimenzió ez a motor, mint amikkel eddig volt dolgom! És ez nem csak a tökéletesen feleslegesen sok LE miatt van, hanem a komplett csomag annyira egyben van, hogy csak na!
    Ha majd lesz több tankolásom, akkor fogok tudni írni a fogyasztásról, de ha jól tévedek, a fedélzeti computer 6,2-6,5 körül mutathatott, ahogy lépkedtem körbe hazafelé jövet, de simán emlékezhetek rosszul. Az biztos, hogy 3-4°C-ban nem jöttünk túl keményet! :D (Út közben találtunk persze egy téridő-kaput, és a német pályán rájöttem, hogy gyorsabban van 200-on a motor, mint a Pegaso volt 100-on :Y )
    Szerviz-intervallum 15ekm, de akik már régóta tulajdonosai 1190-nek, azt javasolják ezt érdemes megfelezni. Hogy ezt mire alapozva mondják, azt nem tudom, és Persu sem talált erre infót, de mivel évente max ennek a felét ha megyek majd vele, szóval ígyis-úgyis ez lesz :DDD
    Kipufogót eszem ágában sincs cserélni, annyira jó a hangja így is, hogy elmondani nem tudom :B

    "Milyen elktronikai dolgok vannak benne?"
    Minden. Minden is! :DD De tényleg! Ez is volt az egyik fő szempont a választáskor, hogy komplett elektronikai csomagot kapjak! Sokan azt szeretik, ha senki és semmi nem szól bele a vezetésükbe, én meg azt szeretem, ha nem csak a szerencsén múlnak a dolgok. Ekkora teljesítménynél elengedhetetlen a kigyorsításnál is, és a megállásnál is, mert én nem vagyok Chris Birtch, és a reflexeim sem olyanok, mint Michelisznek. Ismerem a határaim, kell a segítség, és ezt nem is szégyenlem beismerni. (Sokkal nagyobb hiba szerintem, ha valaki többet gondol magáról, mint amit tud.)
    Persze minden állítható, szabályozható, kikapcsolható, profilozható. Van pl. Rain (100LE), Street (150LE), Sport (150LE), Off Road (100LE) beállítás, amik a teljesítményen túl állítják a gázreakciót (ride by wire), a kipörgés engedélyezésének szintjét, az egykerekezést, a fékezési megcsúszás mértékét, az ABS-t (off roadban pl. elöl van, hátul nincs), a kanyar ABS-t, a párzó zsiráf hormonszintjét, stb.
    A futómű is elektromosan állítható, így elég megadnom, hogy hányan ülünk a motoron, és vannak-e csomagjaink. Ezt eleinte tök feleslegesnek gondoltam, de ha belegondolok, hogy a Pegaso hátsó rugós tagján soha meg sem próbáltam tekerni sem, akkor az szerintem kb. tükrözi az átlag motoros futómű-hangolását különböző terhelésekre. Mondjuk ettől még felesleges marad :DDD

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák