Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Micsurin #110329 üzenetére

    Ha nincs megedzve az a fogaskerek, akkor ilyen lesz. Afelol nincs ketsegem, hogy tobb km van abban a motorban, mint a km orajaban, ez a magyaror piac 90% ara igaz. Epp ezert az is lehet, hogy hatul tobb km van a dolgokban. valamilyen hasznalt alkatresz kerult bele amirol nem tudsz, mert valakinel ugyanigy osszekocolodott meg korabban. Vagy elol kellett cserelni valamit es hatul gyari minden. Vagy szimpla gyartas minoseg hullamzas. 15 fok az viszkozitas szempontbol elhanyagolhato 100 fok kornyeken. Nem gondolnam, hogy egy 50 es olajjal jobb lenne hatul, mivel ilyen esetekben szerintem nem a viszkozitasnak kellene kennie - a viszkozitasbol fakado suruseg nem is tudom hol elonyos... talan a dugattyu es hengeren kivul nem sok helyen - hanem az olajban levo kenvegyuletnek kene reakcioba lepnie a fogaskerek femjevel, es megvedeni azt, azon a nagyon kicsi feluleten, viszonylag nagy nyomasnal. Ha nincs akkora nyomas ott, akkor inkabb az eszterbazisu es ezaltal jobb tapadassal rendelkezo olaj marad ott jobban a femen, ha mar mas olajat akarsz beleonteni (Bar ket olajcsere arkulonbsegebol megveszed a vezermufogaskerekeket mar, amik kb 50e km ig birjak az olcso olajjal) Szoval ha nincs megedzve a fogaskerek, a tobbit elintezi a sok km, ami a tobbieknel lehet meg nincs meg.
    50 es olajtol sem lesz baja, ha megnezed, milyen suru 100 fokon a 40 eshez kepest, nincsenek hatalmas kulonbsegek. Melegen minden olaj vizkent lotyog.
    Sot. Ha meghajasz egy motort, akkor fel tud menni az olaj 120-extrem esetben 150 fokra. Ott mar nincs kulonbseg a 30 as es a 60 as olaj kozott sem.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák