Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    No, megvolt a gumiteszt, relatív sokféle körülmény között! :B
    Aszfalton 60-tól olyan hangja van, mint a busznak, 70-től már úgy kóvályog az úton, mint öregapám tacskója pálinkafőzés idején! :DDD
    Döngölt, kemény földes úton tökéletes, de nem jön zavarba puhább, vagy nedvesebb körülmények között sem! Sarat jól kiszórja magából!
    A pécsi krosszpályán is mentünk egy kört, nagyon szépen kapaszkodott minden kanyarban, de a motor gyári lánckerekei bizony gyengék, mint a héliumos lufi teherszállításra, esélyem sem volt rendesen fötörni vele...
    Friss szántásban laza talajon úgy kapaszkodik, hogy még egyesben, induláskor, nyél gázon is inkább fullad a motor, mintsem elkaparjon. Salátapalántákra azért vigyáztunk. Amúgy üzenem minden mezőgazdásznak, hogy beszántani az utat, és teleültetni gazdaságos ugyan, de mégsem illő dolog...
    Aztán az eső utáni agyagdagasztás is megvolt. Nos, jelentem a fizikát még mindig nem lehet megb@szni! Az agyag bizony még ebbe a mintába is agyag marad, és pillanatok alatt tele a gumi, és kezdődik a szenvedés.
    ...nekem mondjuk különösen, mert az első kerekem a gumi-, és fékpofa csere óta szorul. Azt hittem, hogy a vállas féktárcsa miatt, de 1-200km után sem javult. Legközelebb szétszedek mindent, és újra összerakom...

    Feltettük a behajthatós tükröket. Nos, jelentem ha nem hajtod be, az is eltörik! :DDD

    Próbáltuk felrakni a kézvédőket is, de a kormány végébe amit be kell dugni, az 17mm-es, a kormány pedig 13,5mm, így ez még várat magára.

    Persze indulás előtt volt egy kis tuning is:
    fékcső-tartó

    A két zöld fékcső-tartó darabja tuti min. 1LE plusz, szóval alakul ez! Hamarosan további boyracer tuningok érkeznek - ha a kínai posta is úgy akarja! :DDD

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák