Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
őstag
válasz Jakab66[hun] #106749 üzenetére
Évente 2000 km egy ekkora motorral...esetleg szobadísznek vette?
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Jakab66[hun] #106749 üzenetére
Egyszerűbb lenne belinkelni,mi majd megszakétjük,Runner meg majd le is fikázza,ha kell.
Először is kérdezd le rendszám alapján a Km-t,tulajt,műszaki vizsgákat,származását stb. Valami nem stimmel hagyd is ott.Azon még gyári lánc/fogaskeréknek kell lennie. Patentszemet keressél,ha van akkor már cserélték és a Km amit látsz nem biztos,hogy összhangban van a leírtakkal.
Fékbetétek azoknak is gyárinak kell lennie,legalábbis elől mindenképpen. (Talán Nissin van benne)
Tárcsák vállasak-e
Kormány végek nem sérültek
Idomok csavarjai nincs elkenve
Állapotát/összképet nézzed meg,sokat elmond
Számlák,szervizkönyv stb
Gumikat 1x biztos cserélték márFent kinyitod az összefoglalót,ott elég jól le van írva a használt motor vásárlási tanácsok.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
envagyok
veterán
válasz JoinR #106752 üzenetére
Nálam 4 motor van.
BMW R1150R - 5 év alatt 6ekm
Honda CRF250 - újan vettem, most van benne 1000km
Puch 350GS 1939 - évi 500km max
plusz a gyereknek vett DT125, hogy néha végre motorozzunk együtt.Szóval nem ördögtől való a kevés km. Főleg ha az embernek van 2 gyereke, egy motorozni nem szerető feleésge
Más: A most vett Yamaha DT125MX-et elkezdtem átnézni, váltóolaj helyett valami világosszürke trutyi jött ki belőle
Ennek mi az oka?
Mindenesetre most lecseréltem.
Légszűrő jól kiszáradva, azt is kimostam benzinben, és befújtam légszűrő olajjal (Szivacs) -
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #106733 üzenetére
Mondjuk én spec nem értelek. Minek keresel ugyanolyan feltételekkel és felhasználásra egy kisebb motort, mint az Africa?
Azt megérteném, h városon belül szeretnél valami dinamikus közelekdési eszközt (mondjuk egy 200-as robogót), de amiket leírtál arra tökéletes az Africa és totál értelmetlen kiadás másik, ugyanilyen elvárásokat teljesítő motorba beruházni.
Ha meg kifejezetten endurozni kellene valamilyen könnyebb, üthető verhető motor szintúgy megérteném. De nem erről van szó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #106735 üzenetére
Ez a videó ugyan átalakított gyári dob, de 50 másodperctől nagyon jól viszaadja a nyers V4 hangot (cimborám az övén e szerint alakította szintúgy át a gyári dobot és qrva jó lett neki).
Erről beszéltem már itt is oly sokszor.. ebben a V4-es blokkban megvan a fűszer. Az ércesség, a fémes eklektikus hangorkán.. imdátam ahogy szólt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
JoinR
őstag
válasz envagyok #106756 üzenetére
Nyilván nem lehetetlen, én is amit eladtam KDX125-öt, 8 év alatt nem mentem vele 1000 km-t. Sőt van olyan autóm, ami a legutóbbi 2 műszaki között 207 km-t ment
De egy túrasport motortól pont nem ezt várnám, bár így hogy láttuk/hallottuk, hogy német bácsi hirdeti, hihetőbb, mintha itthon árulnának egy kintről behozottat.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #106755 üzenetére
Valós a futása. A gumik már nem gyáriak, de az is látszik h nagyon kíméletesen használták. 30-40.000km-nél a lábtartó belső védő része már meg szokott látványosan kopni..
A gép fotókról patika és az ára is jó. Egy nagy gondom van csak, h ez nem ABS-es verzió. Kb. 100-ból 99 ABS-es volt már ekkora is, valamiért némely piacra került belőle ABS nélkül is pár db, amit nem nagyon értek, mindenesetre utcai motort én már nem vennék ABS nélkül, így bármennyire fájó, mert az állapota miatt tuti vétel lehet, én kihagynám."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106763 üzenetére
Basszus nekem az fel sem tűnt, azt hittem 2009-2010 körül már mind abs-es volt.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106763 üzenetére
Mondjuk azt is hozzá kell tennem, hogy eddig is megvoltam ABS nélkül.
Gipsz Jakab
-
etnies
senior tag
válasz Jakab66[hun] #106765 üzenetére
Én eddig mindig megvoltam biztonsági öv és légzsák nélkül, de azért nem baj, ha van.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #106758 üzenetére
Nem tudom honnan jött nekem, de bejönnek a kis ccm motorok, jó lenne egy nem féltős gép, amit tárolhatnék a kertben, macera garázsból kijárni a kocsi miatt. Bejönne a csavargás, városi használat, instant kis utak mindenféle féltés nélkül. Africat kegyetlenül féltem, nem az ára miatt, hanem a kora miatt. Egyre ritkább, főleg ennyi idősen ilyen kevés kilométerrel. A külsején van pár harci seb, de még mindig szép a korához képest. Most ha elkészül full tiptop lesz műszakilag, még azt is cseréltetem, amit nem kell, csak ajánlott. Gondoltam arra is, hogy pofátlan magas összegért meghirdetem, aztán ha van jelentkező, akkor viheti, ha nincs akkor meg eláll a garázsban, évi ~20 ezerbe fáj a fenntartása.
Jelenleg nagyrobogókat is nézegetek. Amíg készül a moci, addig átrágom magam a témán, hogy vegyek-e valami ütni vágni valót.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #106767 üzenetére
Az a baj, h amit te keresel nem létezik.
Megbízható, olcsó, kisebb ccm-es, tartós 100-at tudó, kint tartható, igénytelen motor nincs a piacon.
Ha az Africa OT vizsgája (és a későbbiekben kb. csak a motor megjáratása) a cél, akkor megértem, viszont azt a teljesítményszintet, használhatóságot helyettesíteni 8-900k alatt nem lesz szerintem értelmes alternatíva.
Jobban átgodolnám a helyedben, h mit szeretnék."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #106768 üzenetére
Nem vagyok egy jó döntéshozó, gyakran változnak az igényeim. Perpill robogóban látom a megoldást. Az AT elkészültéig sok időm van gondolkodni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
veze
őstag
válasz runner 125 #106763 üzenetére
én sem vennék már ABS nélkül, volt eddig épp elég olyan, legutobb már szempont volt, hogy legyen ABS is a 800 -1 mill közé eső árszegmensben és 600+ ccm.motorok között kevés ilyen volt amikor keresgéltem, a cbf-en volt abs, ha nem lett volna nem vettem volna meg, ráadásul magyarországon újonan üzembehelyezett végig követhet előélettel relative kevés km -el jó valós állapotban ( január ota lehetővé vált adatlekérés is megtörtént utólag, és az is csak ezt támasztotta alá, szóval nem volt kamuzás az előéletével, egyébként válás és vagyonmegosztas miatt vált meg tőle a gazdája) z750-el szemeztem, lett is volna ebben az árban, egy 2005-ös külföldről behozott ismeretlen előélettel , ha lett volna abs, ő lett volna a befutó, de nem volt..
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #106770 üzenetére
Robogóban?
450-500 cm3 robogó akkora mint a Afrikád, pl: Kymico Xciting 500.
Elférni úgy gondolom simán elfogysz rajta, ezek nagy hajók, városban nem egyszerű használni őket.
Rossz minőségű úton az úthibákat a kis kerekek végett jobban érzed rajta.
De hogy ezeket is féltenéd abban is biztos vagyok, mert nagyon gusztusos kinézetű motorok, élőben nagyon tetszett nekem is.
Vennék magamnak, de inkább hosszabb utakra lenne, a kényelmük állati jó.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
etnies
senior tag
Ez nagyon kéne melóba járós motornak:
[link]1 óra teljes töltés, 160 km hatótáv, 189 Nm (!!!!) nyomaték, 110 ló.
Kicsit még drágább, mint egy BMW GS1200, de lesz ez még olcsóbb. 17000 Font körül lesz UK-ban."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
Tamás9x
őstag
A kerék nyomás elég kényes téma, erről hol tudok hitelesen olvasni? Ha az előírtaknak megfelelően fújtatok, akkor laposnak érzem, és nincs biztonságérzetem, ha túl akkor meg a tapadásom csökkenhet? 17*2,2/2,5
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Zin
őstag
Üdv!Ha 2-3 évig áll egy motor akkor milyen problémák lehetnek vele ha valaki megveszi?
Gondolok itt a tömítésekre.2004 f4i 3 éve áll garázsban,17.400km.░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
-
-Mike-
addikt
válasz Tamás9x #106778 üzenetére
Mit jelent az, hogy nincs biztonságérzeted?
Ha lapos, akkor azt a legkönnyebben lassú fordulókban, körforgalmakban tudod a legjobban észrevenni, hogy nem akar fordulni a motor, erőlködni kell a kormánnyal és a motorral egyaránt, akkor általában a gyáritól kb már >0,5-0,7bar alatt vagy.
A gyárilag megadott értékkel jónak kell lennie, ha mégsem akkor nem a gumi lesz a ludas.
Ha nagyon fel van fújva, azt a legkönnyebben észrevenni, szétrázza a kezed a legkisebb útegyenetlenség is, fekvőrendőr, rosszabb esetben az óracsoportból, első lámpából fognak kihullani a csavarok. Ha gyorsabban közlekedsz akkor nem lesz jó a gumikopásod, nem lesz annyi tapadásod, nagyobb eséllyel fogsz elesni.Ha pályára kérdeztél, akkor kiindulási alapnak elől 1,9-et, hátul 1,6-ot tudok javasolni (hidegen mérve természetesen) és pályaminőségtől, hőmérséklettől, kopástól függően állítani.
Ezek persze nagy általánosságok, nem tudjuk milyen motor, milyen vezetési stílus, milyen gumi, milyen utak, stb.
-
Tamás9x
őstag
válasz -Mike- #106783 üzenetére
Kanyarokban nem úgy fordul, mintha nem én irányítanék. 2,4-3 nyomáson oda megy ahova szeretném, és igen elkezdi rázni álló helyzetben, ha túl fújom, de nem zavaró út közben nem üt az út egyenetlenség, sem a fekvőrendőr... Lehet gagyi a gumi? vagy a belső, nem bele való lenne? Kerékpáros tapasztalataim vannak inkább, ott bőven 3-7 bar között használtuk a kerekeket, köpenytől függően.
17"-os kerék küllős, a küllők feszesek, elől 2,25 hátul 2,5 ös abroncs szélesség zt-70 125ccm (ne röhögjetek ki jelenleg ez a betanuló gép)
Hamarosan lecserélem a gyári noname gumikat, és lehet meg is szűnik a probléma.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106763 üzenetére
Voltam megnézni, olyan az állapota mint a képeken. Nagyon jó helyen van a motor, látszik hogy igényesek, nem sajnálják a pénzt a dolgaikra. (3db Harley állt még ugyan abban a garázsban, mellette lévőben egy R6, meg egy BMW 430D)
Ami feltűnt, hogy nem 2009es gyártás hanem 2008, illetve a központi rugóstagot ennél körmöskulcsal kell állítani, nem olyan tekerentyűs mint amit mutattál. A hangja nagyon patent, ki van herélve az egyik dob, de ad mellé egy másik komplett gyári kipu rendszert, meg egy komplett hátsó kereket, aminek másabb a közepe. (Korábbi modellé talán)
Gipsz Jakab
-
Chris0321
addikt
válasz Tamás9x #106785 üzenetére
A kezelési útmutató amit találtam 1,6/2 bar nyomást ír elő ami ugyan az mint a 125-ös MZ Trophy-m beállítása tehát az nem mondható alacsonynak. Ha úgy érzed nem igazán úgy fordul ahogy szeretnéd annak a gumi minőségéhez lehet köze esetleg a motorkerékpár minőségének.
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #106786 üzenetére
Jah igen, amelyiken nincs ABS, ott nincs kézi tekerentyű sem a hátsó rugóstaghoz..
Ez full fapad, mondom, én az okát sem értem, h annó miért csináltak belőle ilyet. Nyilván 1-200k-val olcsóbb volt, de én tuti nem sajnáltam volna az ABS-ért és a kézzel állítható rugóstagért a felárat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106789 üzenetére
€1200 felár volt az ABS új korában. Én sem sajnáltam volna rá az biztos.
Gipsz Jakab
-
mm89
őstag
válasz dellfanboy #106784 üzenetére
A pimaszúr az másik nem? Én erre gondoltam :
[link]ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
#31733248
törölt tag
válasz vendingo #106790 üzenetére
Arra, amire keresed, a Kymco Xciting 500 teljesen megfelel. Az olasz importokat javaslom kerülni, kivárásos alapon beeshet belőle egy-egy jó vétel. A márkától pedig nem kell idegenkedni, robogóban nagyon jók, a neves gyártók is együttműködnek velük. A Kawa J300 például egy átfésült Kymco Downtown 300 és a BMW 650-es királyrobogója is Kymco alapokon nyugszik. De ez az árazásán mondjuk nem látszik.
-
Polemius
senior tag
válasz Jakab66[hun] #106786 üzenetére
Amstetten környékén laksz?
-
Tamás9x
őstag
válasz bigdady #106795 üzenetére
Üzem melegnél, pár km után. amikor tankolok, otthon "soha" nincs pumpám
Chris0321: Azt mondták soha ne mérjem hidegen, semmi rételme. Akkor most mi az igazság? Tény nem olyan kritikus mint egy pálya motornál, de ha megvan az A akkor szeretnék kategóriát váltani és ott már nem elhanyagolható kérdés.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest