Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Szükségem lenne féktárcsára a motoromhoz de se gyárit nem kapok, se utángyártottat. A Suzuki ráadásul alvázszám alapján sem tud segíteni. 1996-os Japán belpiacos Suzuki TU 250X-em van. Azt sem tudják megmondani, hogy a későbbi évjáratoknak a tárcsája kompatibilis-e a motorommal így egyedileg kell csináltatnom. Eddig még nem találtam olyan céget ahol vállalták, ti esetleg tudnátok javasolni lehetőleg Budapesti céget ahol érdeklődhetnék ezügyben?
Szerk: Van a fórumon olyan akinek ilyen motorja van fiatalabb évjáratban? Esetleg GZ 250?[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
baboss
őstag
válasz Szakbarbár #107102 üzenetére
Én az eBay-on vettem, nekem is belpiacos, Kawasaki Zephyr 400 itthon 30k lett volna, eBay-ról postával 11k
[link] id hátsó tárcsa.[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Geresics
addikt
Adam Riemann és a KTM 790 Adventure R teszt!
Néhol azért elég durván megküldi neki!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Horvi #107108 üzenetére
Igen, ezt is láttam, szállítással-vámmal már 180€, 60.000Ft és ez sem biztos, hogy jó, mert 1997-1999-ig jó. Bár nem hiszem, hogy változtattak rajta, de ekkora összegnél jó lenne biztosra menni.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Horvi
őstag
válasz Szakbarbár #107109 üzenetére
Hát vagy keresni kell olyan tárcsát ami méretre stimmel, és az osztóköre is jó. Hátha utángyártottban van ilyen. Lehet mákod lesz.
Hello darkness, my old friend...
-
baboss
őstag
válasz Szakbarbár #107106 üzenetére
Nekem az eBay-os leírásban nem szerepelt a motorom típusa, évjárata, külalakra, és méretre vettem meg, szerencsére pont jó.
Ezek nem jók ?
11,557ft
16999ft[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Szakbarbár #107109 üzenetére
-
emre
veterán
válasz Szakbarbár #107102 üzenetére
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #107115 üzenetére
konkrétan nem tudnak belőle annyit gyártani, amennyit ne vennének meg!
A műszaki tartalma egyszerűen lehengerlő, nincs valódi ellenfele! Olyan ez kb., mint 2 kategóriával lejjebb a DRZ, csak épp 20 évvel fiatalabbDe mit jelent, hogy "Január óta szinte csak ezt csináljuk"???
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107117 üzenetére
Ja, hogy te KTM-et gyártasz!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Bogyó bá' #107118 üzenetére
Sőt párom is. Szóval ha valakinek hengerfej felújítás kell, keressétek bátran. Sorjáz, síkol, szelepfészket igazít, nyomáspróbáz bármi ami kell.
790 Adventure R szerintem aránytalanul drága.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #107117 üzenetére
úúúúú, most azért csorog a nyálam!
Mesélhetnél picit erről a KTM-gyártásról! Mindenre is kíváncsiak vagyunk! Minden, ami számodra már unalmas, és említésre sem méltó, az nekem, nekünk gyöngyszem!
Lécci-lécci-lécciiiii!!!(#107119) Jakab66[hun]
Nálunk 4MFt (12.300.€)[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Jakab66[hun] #107119 üzenetére
+1 a sztorikhoz, engem is érdekelne bármilyen belsős infó
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
válasz Jakab66[hun] #107117 üzenetére
Nem tudom miért gondolkodsz ennyit a motorvételen. Vegyél egy új KTM-et, alkatrészt meg hozol haza magaddal, ha kell valami. :)
Vagy rakj össze magadnak egyet. Pár hónap alatt kihordjátok. Én volt melóhelyemen a kollégák elhordták a fél gyárat. Ott buktak be, hogy facebookon hirdették a cuccokat, be is buktak, ráadásul kapásból meglett minden adatuk.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz vendingo #107122 üzenetére
Itt is volt két szerb gyerek, kibéreltek egy céges Sprintert, és mielőtt haza mentek vele beraktak 2 raklap akrapovic kipuffot. mondanom sem kell gondolom, már a kapujukban várták a rendőrök, bent is szétnéztek, €120.000 értékben találtak ezt-azt.
Szerk: “Vegyél egy új KTM-et,” hallotad már azt, hogy ha látnád hogyan készül a virsli soha többé nem ennéd meg?
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #107123 üzenetére
De most tényleg! Minden pozitív és negatív dolog érdekel minket!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Jakab66[hun] #107123 üzenetére
Gyárban dolgoztam én is... Hányszor halottam a minőségellenőrtől, hogy: látom, hogy nem jó de mehet.
A vicc az, hogy életmentő berendetéseket gyártottunk.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #107125 üzenetére
Engem első körben a 790 Adventure és Adventure R érdekelne, de nyálcsorgatva olvasnék minden infót (+/- is) a gyárról is! Ha magáról a cégről is jönnek extra infók, az meg már csak hab a tortán, mert tudom, hogy egy alkalmazott mindig más szemszögből látja a dolgokat, mint amit a marketingesek el akarnak hitetni velünk!
Na, ne kelljen már mindent harapófogóval kihúzni!!!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Polemius
senior tag
válasz Jakab66[hun] #107125 üzenetére
Cégről, gyárról, melóról.
Lassan váltani kellene.
Dolgozóknak nem adnak kedvezményt? -
Geresics
addikt
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #107127 üzenetére
Lényeges negatív infókat tuti nem fogsz kapni, főleg a gyárról nem, meg hogy mi folyik a gyártósoron... Én is mesélhetnék, mégse teszem, pedig lemerem fogadni, hogy a topicból kb. minden második embert érintene a dolog, illetve, hogy mindegyikőtök találkozott már a termékekkel amiket gyártottunk.
Az egy dolog, hogy kirúghatnak érte, de hogy pert kapsz még mellé az is biztos."alkalmazott mindig más szemszögből látja a dolgokat"
Igen, de leginkább negatív szemszögből, mert tudja, hogy mi van a háttérben.
Aki nem dolgozott még gyárban, azt csak annyit lát, amennyit a "hogyan készül?" című műsorban mutatnak a kamerák előtt. De azt már nem ami az éjszakás műszakban megy, amikor nincsen ott a vezetőségMegértem, ha Jakab66 nem akar KTM-et ezek után.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #107122 üzenetére
KTM gyárban dolgozik és Honda-t szeretne vásárolni.
Kell ennél több magyarázat egy "jó" KTM mellé?
Jakab66
Egyébként szerintem a topik teljes egésze kíváncsi úgy általánosságban a véleményedre. Szerintem attól, h a valóságot egy nicknév alól, magyarul egy magyar forumba beírod az életbe nem venne téged elő senki..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Polemius #107129 üzenetére
De, mocikra és alkatrészekre 20-30%. Bringára 16% e-bike 20%.
Na szóval akkor először a cégről pár szó.
Amit csinál, azt mondhatni jól csinálja. Tavaly 1.4 milliárd euro bevételük volt. Persze ez nem elég folyamatosan emelik a darabszámot, még ha ez a minőség romlásához is vezet. Racing részleg elég szépen menetel, Dakaron az első 5 helyet elhozta a cég (dobogón 3 KTM, 4.-5. Huski) motocross, enduro eredményeket gondolom nem kell bemutatnom, illetve GP-n bemutatkoznak a Husqvarnaval is.Most nyilik ugye itt Mattighofenben a KTM Motohall, akit érdekel és erre jár érdemes lehet uticélnak jelölni.
Dolgozókkal próbálnak jól bánni, van sok ajándék, pl minden évben motoGP bérlet az osztrák hétvégére, sapka, póló, táska, termosz stb.stb. Fizetés jónak mondható, itteni viszonylathoz képest is.
Talán a legnagyobb élményem eddig, mikor a karácsonyi partin az ingyen sört szürcsölgetve frankón bekajálva közölték, hogy az akkori prémium €2700 (brutto) per fő, aztán tiltáson verették a 2019 es GP motort ott bent a zárt csarnokban, lefüstöltek egy slicket. ott kb minden felállt ami feltud. Valahol vannak kis videóim, majd előkeresem ha szeretnétek.
Folyt. Köv. Később!
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #107132 üzenetére
Volt KTM-em, szerettem is. (2007 450EXC-F)
Meglepődnél, ha tudnád mennyi magyar van itt, és igen a vezetőségben, tervezők körében, minőség ellenőrök körében, és a munkások közt is. Én azon csodálkozom, hogy én vagyok az első aki közülük ide talált.
Gipsz Jakab
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107133 üzenetére
Azért nagy fax vagy .. idejössz szép csendben, lefutva a naív motorvásárló köröket, aztán kiderül, h olyat csinálsz, olyan infokkal a birtokodba, amire itt mindenki nyálcsorgatva figyel.
Írj folyamatosan, minden ilyen info jól jön és érdekes. Pláne testközelből.
Sőt, ha lehet fotóznod, jöhetnek számodra is érdekes akár rossz, akár jó gyári megoldások, stb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #107136 üzenetére
Természetesen tilos fotózni a gyár területén, gondolom ez nem meglepő.
Attól, hogy itt dolgozom két éve, nem vagyok szakértő, nem próbáltam ki az összes motort, és nem tájékoztatnak minket mezei munkásokat minden technológiai fejlesztésről.
Gondoltam motorvásárlásnál mellékes információ a munkahelyem, de biztos jobb lett volna így bemutatkozni: Sziasztok xy Jakab vagyok, 18 éves korom óta magamat tartom el, szeretem a kutyákat, a motorokat, az autókat, a bringákat, és a KTM gyárban dolgozom 2 éve. Tudnátok egy motort ajánlani?
Gipsz Jakab
-
Horvi
őstag
válasz Jakab66[hun] #107137 üzenetére
Na de kérem ez nem a társkereső oldal
De, hogy ON is legyen. Én is várok minden infót, sztorit. Azért az a GP motoros dolog kemény lehetett
Hello darkness, my old friend...
-
-Mike-
addikt
válasz Jakab66[hun] #107137 üzenetére
SV650
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107137 üzenetére
Nyilván nem így, de valahogy bujtatva célozhattál volna rá.
Nah mind1, amit tudsz fotózni és szabad is csarnokban, vagy bárhol, vagy első kézből értesülsz amúgy is publikálásra kerülő hírekről, történésekről, újdonságokról, tervekről, extrákról, stb..., azokat nyugodtan oszd meg.
Mike
Aljas dög![ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #107098 üzenetére
Na jó, élőben tényleg jobban sárosnak tűnt. De most azért sem mostam le.
Tényleg elengedtem ezt a dolgot a Suzuki-nál.
Műszakilag legyen csecse, de már azóta a kézvédőmről leverte a logót egy kiálló jó 5-6 cm vastag faág, tükreim full karcosak, meg szerintem jó néhány plusz karc lett az oldalán.. benyúló bokrokat, ágakat egyszerűen nem lehet kikerülni azonnal, mert bukta lesz a vége. Csapából nagyon sok rutin kell h 40-50-nél csak hipp hopp átemelje az ember a motort, így inkább az esést nem kockáztatva, hagyom h végighúzzanak az ágak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #107140 üzenetére
Amin nemrég meglepődtem, az a TC 50 vagy 50 SX-nek megfelelő elektromos kis gyerek krossz.
Gipsz Jakab
-
Horvi
őstag
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #107124 üzenetére
Pozitív dolgokat nehéz összevadászni.
Még mielőtt félreértenétek, nem azért nehéz összevadászni a pozitívat, mert nincs, hanem azért, mert azt mindenki természetesnek veszi, nem ír róla, satöbbi.
De az, hogy valami nem jó, azt bezzeg ezerrel nyomja minden.
Nem csak a mattinghofeni bakkecskéről, hanem mindenről. Tv, teló, windows, satöbbi, az összes fórum csak a negatívumokat írja.
Ez sajna ilyen.
Én sem tudok semmi jót mondani az új motoromról, pedig az Yamaha. Egyszerűen azért, mert ami jó, az fel se tűnik, hogy ott van, vagy pedig nem tudom, hogy milyen az amikor az az alkatrész igazán jól működik. pl. nem volt még progresszív felfüggesztésem, nem tudom, hogy mennyire szar a gyári, amíg ki nem próbáltam, és a határokig nem feszegettem a másikat.
Na, szóval, bocsi, hosszú volt, és sok értelmeset megint nem írtam -
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #107146 üzenetére
Eddig fel sem tűnt, h az osztrák piacon kb. csak ABS nélküli VTEC került forgalomba. Nem értem, komolyan. Még ha a keletnek számító Mo.-n fedezhető fel ez a folyamat, azt mondom oké. ~ 300.000ft kedvezmény itt valszeg nagyobb mértékben meggyőzte volna az új motor vásárlót, h azt vegye. De mondmom, itthon aktívan kell keresni olyan VTEC-et, amin nincs ABS.. Láttam már én is, de vagy korai példány volt, vagy egyértelműen import motor..
Hozzáteszem pár napja megnéztem neked a hazai VTEC kínálatot, és megmondom őszintén nem láttam olyat, amire érdemes lenne mozdulni, ezért nem is linkeltem semmit.
Mobile.de? Nem akarsz utazni érte kicsit? Nagy piac, nagyobb eséllyel találsz szépet. Ez nem tűnk rossznak elsőre: [link]
Az ilyen túrákat amúgy jól meg lehet szervezni. Amikor az 1.2-esért mentünk 3 cimborámmal, kényelmesen, 2 teljes napba szerveztük az egész projektet, megnéztünk egy csomó mindent, jól beqrtunk és még motor is lett."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #107148 üzenetére
"...Eddig fel sem tűnt, h az osztrák piacon kb. csak ABS nélküli VTEC került forgalomba...."
Biztos a HSM csinálta!
Sorry….
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #107148 üzenetére
Nem lehet hogy az osztrák piacon nem is volt elérhető, vagy más konfigot kaptak oda mint a kontinens más részeire?
Például a Street Triple RS-nél tudom hogy Ausztriában a gyorsváltó nem része a felszereltségnek, miközben mindenhol máshol az.(#107147) vlevi Az a nem mindegy, hogy a negatív kommentek milyen szintű dolgokról írnak. Relatíve apró dolgok, vagy milliós javítások.
Például amikor tavaly ősszel-télen végignyálaztam a UK meg USA fórumait az S1000R tulajoknak, és azt láttam hogy relatíve sokan főtengely hibáról számoltak be, illetve az összes garival kapcsolatos problémáról a BMW képviselet hozzáállása az elbeszélések alapján kevésbé ügyfélközpontú, akkor kezdtem eldönteni hogy nekem ez nem kell. (Meg amikor láttam hogy itthon 60-80 ezer egy olajcsere átvizsgálással, de az már más téma )https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest