Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hobbbyt
őstag
válasz _Smooth #20495 üzenetére
Szó szerint a kábelek tartják.. csak nem a projektor kábelei. Galerián voltam kénytelen kialakítani a szobám.. (1.7m belm.) de mivel az egész albi ideiglenes így hemzseg az ilyen ötletes, barkács pillanatnyi megoldasoktól.. mindent a funkcionalitásért.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem.
-
z123456789
addikt
Vagy akár az a tripodos megoldás is szóba jöhet. Szepinek nem volt valami ajánlata? Mintha az rémlene hogy volt neki pár darab olcsó állványos vászna ami beesett hozzá. Nem akarok hülyeséget mondani, lehet avx-en láttam.
SZERK.: itt is van, bár elég régi. :S
[ Szerkesztve ]
-
CyDoN
senior tag
-
Hobbbyt
őstag
Köszönöm mindenkinek!
Igyekszik az ember..
[ Szerkesztve ]
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem.
-
scott_free
senior tag
sziasztok,
e két projektor közül melyik a jobb?
BenQ MS524