Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz dízelracer #702 üzenetére

    8eve volt utoljara defektem, ugyhogy leszarom a potkereket
    Van amihez eleve is csak defektjavito szett van ugyhogy ennyi.

    LPG rendszernel nuku turbo, ami magaban 200k, meg 130k-ert se hinnem kicserelik a piezo fejeket, marmint a 4-t, amikor annak inkabb a darabja ennyi -nincs mindekinek csokja meg hatviharja ezeket okosba' szerezni...-, ezen kivul van meg mas szoporaktor is, ami a sima benzineseknel nemvan. Pl a sima benzinesnek olcsobb a olajcsereje is, mert annal nem kell turbo meg PDTDI kompatibilis olaj bele masfelszeres liter aron, es vmivel ritkabban is kell cserelni, mert a turbo nem egeti meg, meg eleve altalaban egy atlagos azonos telejsitmenyhez kisebb ccm-s a motorjuk is, ami miatt kisebb KGFB kategoriaban van. Igen persze, mindenki jo messze lakik Bp-tol, 40+ eves, B10-ben... hat nem.

    Add ossze mennyi ez, ennyibol siman megall az LPG install is es utana olcsobb vele a km futas, mint a dizellel.
    12-16k-ert mar siman kapni normalis popularis meretben eleg jo fajta gumikat is. Azt siman kisporolod LPG-vel meg a dizelhez kepest is, meg akkoris, ha sosem romlik el benne semmi.

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák