Új hozzászólás Aktív témák

  • !Overdose!

    őstag

    válasz 8th #54373 üzenetére

    Komolyan úgy viselkedsz, mint egy kamasz kölyök! Ha nem tudnám, hogy felnőtt ember vagy véleményem szerint általában jó meglátásokkal, akkor el is hinném.

    Vegyük sorra:

    - Az angol Civic (mert erről volt szó, illetve EuroNCAP törésteszt) miért lenne kevésbé biztonságos, mint az általad kedvelt német kor és kategóriatársai? (Golf III, Astra F, Escort) Ezek közül csak az Escort-ról és a Civic-ről készült törésteszt, mely szerint a Civic sokkal biztonságosabb frontális ütközés esetén, oldalról kb. egál.

    - Nyomaték? Az nincs sok. Ahhoz, hogy menjen keményen vissza kell váltogatni és forgatni, viszont nem fogy el felül sem. Valaki ezt szereti, valaki azt. Egyik sem rosszabb a másiknál. Kevés olyan kis köbcentis benzines van, amelyik alul is és felül is húz, persze ez lenne az igazi...

    - Alkatrész? Valóban drágább a fent felsorolt modelleknél, de szerintem még bőven a józan ész határán belül van. Civic-hez is van olcsó utángyártott alkatrész, de köszönöm én nem kérek belőle.

    - Rozsdásodás? Az enyém közelít a 15. évéhez és a hátsó sárvédőíveken még nyoma sincs a rozsdának. Az első sárvédők alján viszont kezd megjelenni a felületi rozsda. Az alja egyébként hibátlan. Ez a rozsdásodási hajlam sehol sincs egy F Astra-hoz, pláne egy Escort-hoz képest. A Golf-ot ilyen szempontból nem ismerem.

    Persze, hogy nem tökéletesen. Egyik autó sem az. Jobb-e a fenti németektől? Az én szempontjaim szerint igen, neked vagy másnak nyilván nem feltétlenül. Nem is kell, hogy az legyen. Mindenesetre valótlan dolgokat állítani továbbra sem látom értelmét sem erről a típusról, sem másikról. Könnyen megtévesztheted vele a kérdezőt és a végén még el is hiszi, hogy egy igazi német autó, egy Ford Escort biztonságosabb, mint a pillekönnyű (1100 kg) Honda...

    Sztereotípiák, ugye-ugye?

    [ Szerkesztve ]

    Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

Új hozzászólás Aktív témák