Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz EQMontoya #54097 üzenetére
Mi az életveszély ebben? Voltál te már Ausztriában, Németországban, stb.? Sok olyat lehet látni, hogy 90-re beáll a belső sávban, pedig biztos van 100+ LE, de ha a 90 a kényelmes neki, akkor miért ne? Kevesebbet fogyaszt, sokkal biztonságosabb, és ha van ideje, akkor ő dolga.
-
hobizoli
nagyúr
volt ott masik soron -akik ott a sotetben allnak 0:15-nel - egy Nissan Sunny GTI, bogettek revlimitig, hogy gazelvetelkor pukkanjon egyet
...csak meg kellett mar mutatni nekik, hogyan csinaljak ezt a profik...több drón kell ;P
-
válasz Retro DJ #54091 üzenetére
Nekem volt 1 évig fabia 1.4 mpi. Fogalmam sincs h neked hogy jönnek ki ezek a csoda fogyasztási adatok, de nekem városban 9 alatt soha nem evett. Ha klímázni kezdtem a 10 liter szakadékban hátszéllel jött csak össze. Mindezt úgy hogy valami embertelen módon tatás stílusom van... soha többé mpi motoros mittoménmit!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Kornel #54108 üzenetére
Na ne viccelj már! Szerintem már ültek itt páran mellettem és nem hiszem h úgy vezetnék mint Szplötty kolléga
(#54109) neduddki: A faláb két állásos nem? Rólam ez nem mondható el. Viszont az igen hogy a határon is kivárom a soromat, és nem kezdek el sávból sávba ugrálni csak mert 1 autóval kevesebb áll ott...
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zolikaDB
veterán
B.meg... Kutyat nem erdekli most ez a tema. Heti 1 bevasarlas a teszkoba, havi 1x szulokhoz fouton. Fiu-lany, 0 kilometeresek mindketten. Nem erdekli oket a kocsi, csak menjen, ne kelljen a szerelohoz atjelentkezni, amikor ritkan kell, akkor mukodjon. Szoval nem fontos, h 130 km/h-nal hogy lehet vele kiloni palyan.
Tehat, aki a kriteriumoknak megfelelo autot talal es erdemesnek megnezni, kerem linkelje! Fontos, h hajdu-bihari legyen.[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Ezekkel az alulmotorizált autókkal az a baj, hogy lehet, hogy nem akar száguldozni vele az illető, de ha előzni kell az országúton, akkor nem éppen a legsimább dolog.
Magyarországra ez totálisan jellemző, hogy megveszik az autót gyök2 ccm-es motorral 2 tonnás kasznihoz.Láttátok már mennyi b5-s passat van 1.6-os motorral? Ja és a4-es audi?
Én úgy vagyok vele, hogy 0-100-at 10 sec alatt nyomja, és az akkor jó pályára is, meg mindenhova.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz ReSeTer #54114 üzenetére
"Ezekkel az alulmotorizált autókkal az a baj, hogy lehet, hogy nem akar száguldozni vele az illető, de ha előzni kell az országúton, akkor
nem éppen a legsimább dolog."Elozni nem kotelezo, megfelelo alkalommal biztonsagosan az autok 90%val lehetseges!
Hja, kerem Magyarorszagon jellemzo hogy sok dolgot nem esszel, hanem erovel akarunk megoldani...
Retro
-
Xero
nagyúr
válasz Retro DJ #54115 üzenetére
Város 7l és városon kívül 5 alatt? Ezt nehezemre esik elhinni.
Ha az a motor Budapesten vagy valami nagyvárosban klímával 7.5-8l alatt eszik és nem tartja fel a forgalmat, akkor megeszem a kalapomat.
(#54116) Retro DJ: Magyarországra az is jellemző, hogy megvesszük a fiatalabb/jobban felszerelt stb. autót gyengébb motorral, mondván jó lesz az, legalább kevesebbet eszik. Aztán amikor küzdeni kell klímával BP-en és lenyel 9l-t, akkor meg beesik az eső.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #54109 üzenetére
de azert tetszett, valld be
(#54110) bitpork: egyébként nem falábúztalak, csak arra gondoltam, hogy a túl nyugis vezetésben eluustítod a motorokat, ez egy kis benzinesnek, mint a fabia biztos nem tesz/tett jót. őszinte leszek, én is elkezdtem ezt az ellustítást a splash-el, még jó, hogy észbe kaptam, a gyertyák is elég kormosak voltak, illetve a kocsi se húzott rendesen. a lényeg, hogy egy ilyen kis benzinest pörgetni kell, különben ellustul, elkormolódik, aztán jönnek a rém fogyasztás adatok.
(#54111) hobizoli: viccen kívül nem tudom milyen széthajtott vagy éppen ellustított 1.3-asba ültél, nekem ezres volt majdnem 4 évig, igaz ritkán pályáztam, ha mentem is, akkor is általában GPS 120 körül, ott még 6.5 körül eszik. amikor "siettem" (a kocsihoz képest) GPS 130 vagy felette 7.6 liter volt a legnagyobb fogyasztás, ráadásul szar benzinnel, mert az istennek nem akart menni (addig se tankoltam auchanost, de utána végképp nem fogok). suzuki topicba már egyszer kitárgyaltuk, hogy azok a példányok esznek sokat, amik iszonyat el vannak lustítva, vagy persze szét vannak hajtva.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
én "dinamikusan" járok a splash-el, mégse fogyaszt sokat.
ami nem azt jelenti, hogy mindig leforgatom 4000-ig, ha kell, ha nem, de ha kell akkor simán, és nem hagyom, hogy elkormolódjon, mert az hosszú távon jóra nem vezet.
ezt érezni kell, amire sokan nem képesek, csak beülnek az autóba, és mennek. -
Kornel
veterán
nekem is, nyugi. de nem mindig!
amikor nincs értelme, feleslegesen nem égetem a benzint, gondolok itt olyan helyzetre, amikor piros a lámpa, akkor szépen motorfékkel, visszaváltogatva kigurulom azt az időt.
pont ide vág, a múltkor hasonló eset a könyves kálmán felől fordultam az M5 felé, már a kanyarodósávban voltam, a lámpa réges rég piros, erre egy vén banya valami 1.4-es corollával elkezd mutogatni, meg integetni, hogy miért nem megyek (pedig simán gurultam 50-el a 10 méterrel arébb lévő álló auók felé) meg faszán elém is vágott a zárovonal felől. utána amikor meg akartam kérdezni "finoman", hogy mi baja van, az ablakot se mere lehúzni -
Xero
nagyúr
válasz Kornel #54122 üzenetére
Nálam nagyobb motorfék használó nem nagyon van. Még "oktató videot" is próbáltam kreálni róla. De az tény, hogy ami 75 kiéheztetett ló van most a kocsiban, azt kihasználom, de ugyan így kihasználtam a 300+-t is.
Egyszerűen csak arra akarok kilyukadni, hogy normálisabb haladáshoz egy alul motorizált gép kevés. A témát ugyebár az MPI Fabia hozta, ami saját tapasztalatból kiindulva erre alkalmatlan klímával vagy megpakolva. A 206-omat is alul motorizáltnak tartom, mivel azonos körülmények között egy 1.6-ból jobb fogyasztást lehet kisajtolni. Az 1.1-esek is kb úgy esznek mint az 1.4, vagy még jobban. Ezt próbáltam kihozni a dologból.
-
Kornel
veterán
értem én, de ez az alul motorizáltság is sok minden függvénye. (viszonyítás kérdése)
1.2 fabia valóban az, vezettem, ott olyan, hogy gázpedál reakció nem létezik. az 1.4-esről nem tudok nyilatkozni, mert nem vezettem.
ehhez képest a splash-em az 1.2-es motorral egy rakéta, igaz 86 LE és elég rövidre a váltó, ebből következik, hogy pályán viszont kevés, nem oda való.
emellett a tömegről még nem is beszéltünk, ami az egyik legfontosabb tényező, és ezt az autógyárak se nagyon akarják elfogadni.
egy 1.4-es F astra is 5-6 liter között tartható, nem azért, mert ultra modern motor van benne, hanem mert könnyű[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz ReSeTer #54114 üzenetére
Na mert pályán szükséges a 100km-es kifutón, hogy 10 sec alatt legyen 100-on, ott szoktál gyorsulni vagy mi?
Fábia téma, mindenki az MPI-t szidja - szerintem is jogos, bár olyat nem vezettem csak ismerős -, létezik HTP és TSI is, miért pont a MPI lett kiemelve?
A kérdező le is írta, hogy városi használatra lenne leginkább, bár a Fábiának kicsi a csomagtere bevásárláshoz, de azért ellehet benne lenni
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ivan15
senior tag
Valaki ????????? Meg 4 perc... (ha most kene auto megvennem...)
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz amargo #54127 üzenetére
Az 1.2 HTP (High Torque Performance.... persze... performance...) is szörnyű... Abból valami korai modellt vezettem. Lehet azóta fejlődött, de annak a hangja is katasztrófa volt.
(#54131) kornelka: Nyilván, de pont ezért megkínálhatták volna némileg több hangszigeteléssel. Bár sosem felejtem el a tulaj szavait: "Úgy rotyog mint egy V8!" Nem bírtam megállni röhögés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
-
MP4-23
csendes tag
Sziasztok!
Érdekelne az 1,5dci és a benzinmotorokról (1.2Tce, 1.6) vélemények,típushibák(részecskeszűrő,adagoló,EGR szelep,turbó, injektor....) Céges használat lenne, többségében városi és sok indítgatás. Havi kb. 1400km futna az autó. Esetleg ismer valaki tapasztalt rutinos mestert?
Thx.
-
Kornel
veterán
válasz MP4-23 #54136 üzenetére
gondolom akkor renault-ban gondolkozok... (vagy dacia?)
dízelnek nem tesz jót a sok város/rövid út kombináció, bár nyilván az fogyasztaná a kevesebbet.
turbós benzinesnél a turbóra is jobban kell "vigyázni" ilyen felhasználás mellett.
a legtartósabb az 1.6 szívó lenne, viszont ez fogyasztana a legtöbbet.ha nekem mégis ezek közül kéne választanom, akkor újan a dízelt venném, de a gyári 30 ezres olajcserét elosztanám 3-al, tehát 10.000-ként olajat és szűrőket cserélnék, de csakis a legjobból, akkor simán kibírná a garanciaidőt, utána meg el kell adni, mint megkímélt, keveset (és azt is országúton) futott autót
-
Xero
nagyúr
válasz neduddki #54137 üzenetére
190 és fa után, jobb esetben egy Astra, rosszabb esetben egy Kadett GSI-ben, szerinted milyen szervet szednek ki belőle?
Ezért nem értem amikor a motorosokat szerv donorozzák le. Ott is ha úgy dobom el a gépet, hogy ott maradok, akkor maximum kiskanállal kapirgálnak össze. -
Kornel
veterán
válasz Kornel #54141 üzenetére
egyébként ha nem fontos a renault csoport, illetve a kis méret sem számít, akkor megnézném helyedben az új swiftet/splash-t. a telenornál látom mostanában, hogy cseréli a céges autókat splash-re, eddig 1.4 tdci fiesták voltak.
1.2-es motor városba elég, és nem fogyaszt rosszul:
swift
splash
várható szervizköltségei is alulmaradnak egy dízel és vagy turbos autóhoz képest, főleg városi használat esetén. -
ReSeTer
senior tag
válasz amargo #54127 üzenetére
Amelyik autó 10 sec alatt fent van 100-on, az nem fog erőlködni autópályán = kevesebb fogyasztás.
Ha országúton vagy, nem mindegy, hogy adott forgalmi helyzetet kitudod-e használni előzésre, vagy várnod kell egy 1 km-es szakaszra, hogy végre letudd. Megnézem te hogyan mész egy országúton előzés nélkül, ha eléd kerül egy 75-el haladó valami. Ott fogsz menni a háta mögött 200km-t? -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest