-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #33848 üzenetére
Hát igazából nem tudok róla rosszat mondani. Az ülés ülőlapja kicsit rövid, rendesen hátra kell csúszni az ülésben, különben gyorsan elzsibbad a hátsó. Fura még, hogy nem pörög vissza a kormány vagy csak alig, emiatt párszor már majdnem összetörtem, mert a céges Skodában szépen visszapörög és ahhoz vok szokva mert 90-95%-ban azzal közlekedem. 2x is elvittem futóműveshez, mind a két helyen azt mondták nincs baja a futóműnek.
Fura még, hogy vasatg az A oszlop, szokni kell, hogy ott nagy a holttér egyszer majdnem kivasaltam emiatt egy gyalgost a Bajcsy-n.
De ezek ilyen apróságok, önmagában nincs baj a kocsival.Soha nem romlott el, nem hagyott ott sehol, nem hülyéskedik az elektronika mint tesóm Pug 208-ában vagy ilyesmi. Szóval tényleg csupa jót tudok mondani róla. Az 1,4-es alig erősebb papíron de a középsőfordulatszám tartományban érezhetően jobban húz. Viszont cserébe bő fél literrel többet bekér 100-on mint az 1,2-es. Szvsz nem ér felárat az 1,4-es motor, mert igazából egyik sem megy jól, akkor viszont legalább egyen keveset, nem?!
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
Na gyerekek, ha sok pénzem lenne, ez kéne
(#33851) Qru : köszi az infokat, hasznos volt
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ha nagy autók, akkor az s500 milyen? mert gyanúsan olcsók
-
-
Kornel
veterán
ja, ezt vágom
nyilván nem rohannék eladni a splash-t, hogy vegyek egy ilyet.
meg dupláját fogyasztja.
de mondjuk németbe gázzal üzemeltetve nem is olyan vészes, meg kell venni egy donort hozzá, papírok nélkül(#33858) aero.: jaja, most is évi 30-35k-t megyek, nem érné meg, de még eljöhet az az idő, amikor jövedékiadó mentes LPG-t tankolhatok
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
-
-
m3tr0
senior tag
válasz bigmasterg #33860 üzenetére
+1..nagyon egyetértek.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Typhoon47
őstag
válasz bigmasterg #33860 üzenetére
omg. ez gyönyörű
"Education is important but big biceps are importanter"
-
whitezo88
nagyúr
seems legit. [link]
GYÁRI ÁC SNICER BMW VANOS FELSZERELTSÉG LÖKHÁRITÓK ÉS AZ AUTÓ SORSZÁMOZOT TELJESEN HIBÁTLAN MINDEN RAJTA UJ NÉGY LENGÉS CSILAPITÓ UJ FÉK RENCER ÉS FUTÓMŰ ÖSZES SZŰRŐK OLAJAK MOST CSERÉLVE! UJ TÉLI KERÉK GARNI TÚRA!
-
-
-
Integra
titán
válasz bigmasterg #33860 üzenetére
ennek simán kideríthető az előélete, ahogy mindne ritkább hondának itthon. szkeptikus vagyok vele. nekem biztos lesz egy nsx-em még, de ezekre a darabokra nem esküdnék usa-ban vagy japánban van a legnagyobb esélye annak, hogy egy jó darabot kifogjon az ember. európában kb zéró, max az angoloknál. mivel balkormányosból kevés van, ezért marad az usa, ahol az utolsó darabokat 2005-ben értékesítették. mai napig döbbenetes áron mennek el ezek használtban is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #33866 üzenetére
FR 03/1999
129,320 km
DieselHa tuti 130kkm akkor jó, még ha 200kkm is meg karbantartották is ok de 13év alatt 130k egy kombi dízellel? Kombi hodály dízelt nem arra vesznek, hogy heti 2*elmenjenek vele a boltba bevásárolni. Még Yarisból is nehéz ilyen papa kocsit kifogni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
bigmasterg
addikt
válasz MunezXBK #33873 üzenetére
Egy 14 éves dízel autónál akkor is valószínűtlen a 130ezer km.
Szerk.:
Családi 1.9 pdtdi altea XL-ünkben kevesebb, mint 4 év alatt lett 160 ezer.
Azóta már közelebb van a 200-hoz, de végig rendesen hivatalos szervizbe volt hordva, mindig gyári alkatrészeket kapott.
Teljesen szép állapotban van, míg rokon Vectrája, szintén hasonló km állással, már elég pudva.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MunezXBK #33873 üzenetére
"Sőt...ész nélkül sem megyek évi 30.000-et...ebben az évben pont a fele jött össze. Másnál ez nem működhet?"
A fele az akkor 15.000km. 14év alatt az 210.000km. Azaz hol van ez a más amiről te beszélsz?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
-v-
addikt
Nagyonszép
MunezXBK : Az is még az baj, egy ilyen idős autó szinte biztos nem első tulajos.. a sok tulajdonos közül pedig biztos volt legalább egy, amelyik sokat ment vele. Eleve ritka az első tulajos bármilyen autó, ami ennyi idős, meg eleve ritka, ha egy dízellel kevesebbet mennek évente, annak az esélye meg, hogy a kettő egyszerre játszik, tehát 1x éve az első gazdánál van, és alig megy vele évente.. hát elenyésző, na.
[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
-
Zewa
senior tag
Srácok! Német állampolgárságú barátom ír egy meghatalmazást hogy az ő német rendszámú, saját nevén lévő autóját vezethetem. Magyar papír, 2 tanú ahogy illik..
Meddig terelgethetem a vasat itthon, legálisan?Köszi!
Annyira bírom ahogy össze tudtok akaszkodni a semmin.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
harry
veterán
Hogyan lehet arról meggyőződni, hogy egy autónak hány tulajdonosa volt? Hirdetéseknél látom, hogy első / második... Mi erre a bizonyíték?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
neduddki
nagyúr
HI!
elvtasak kozi a hozzaszolasokat, szova nezzuk aki bele se nezett ledveert: privat seller, 1 owner es ami teccik a a TUV felirat, csak ara lesek ivancsi ez vajjom az au-ra erti v. valoban van certifikate?
udv
neduddki
p.s. neke nagypap otonak tunik lasd az arat is
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #33870 üzenetére
HI!
bocs de aki az oto hibatlansaga fasul bel az szimplan hujjje:- ( ajanlok neki eyg ritmo/regatta parost 2 het utan sorva konurogi agat vissza,
most komojjan ezt nem is tudom ertelmezniudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MunezXBK #33882 üzenetére
Annyíra céloztam, nedudkinak, hogy meg kell nézni lehet ez a 1in million nagypapakocsi és a 210kkm se vészes ha rendesen szervizelve volt. Ennyi.
Erre reagáltál ahogy, pedig semmi rosszat nem mondtam.-----
Amikor vki megvesz egy autót, jellemzően tudja, hogy évi 10-15kkmet fog menni, vagy 25-80...kkmet.És innen az üzemanyag árakkal+fogyasztással is számolni kell. 14éves autóról beszélünk, 14éve a dízel jóval olcsobb volt mint a benzín Ausztriában még aszem most is. Avensis mondjuk dizelből eszik 6-6.5et benzinből 9-10et. Hoppá üzemanyagra 50%al többe kerül a benzinest üzemeltetni. Innen teljesen logikus, no brainer opció kifizesni a dízel felárat 30-80...kkmra.
Persze ki lehet fogni mert nagypapa volt és dízelt akart, mert a dizel vmiért jobbnak tartotta mint a 1.8-2les szivót... miközben csak boltba járt vele, meg havonta a gyerekekhez Hápersze.... de biztos van ilyen. Láttam már én csak MOi tapasztalatom szerint 1nap alatt! viszik el. Kereskedésbe már be se kerül, mert megy családon belűl vkinek. De persze ki lehet fogni... én is ilyen exe felszereltségű yarisra pályázom volt is egy amit amikor meghirdettek azonnal szabit kellett volna kivennem és megvenni. Csak nem tettem és ugye elvitték hvére. Ez 7hónapja volt, azóta egy ilyen se jött szembe, pedig nézem. Cest la vie.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
Nehzen már a forgalmiban sem írják bele hánadik tulaj vagy. El kell menni az önkormányzathoz/okmányirodához, ott kikérheted az adatot (persze pénzért).
Ezen kívül marad az ha van spanod aki rá tud nézni a belügyi nyilvántartóra, vagy legalább biztosítónál a saját rendszerükre. Meg persze a tulajdonos saját bevallása...
#nincsbennetarcsi
-
Integra
titán
ez is egyérdekes téma, mert már nagyon rég óta azon megy a hiszti meg "állítólag" a munka, hogy nyílvános legyen a regisztrációs adatbázis, hogy magad letudd hívni a kiszemelt autó adatait.. usa-ban ez már bevett szokás, absz alap, enélkül senki sem vesz autót.. azt, hogy itt miért nem megy még mindig ez a rendszer.. mindenki érdeke kéne, hogy legyen, úgy tűnik nem az.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integra #33889 üzenetére
A mutyizósok nem örülnének neki. Látod hány év kellett, hogy eljussunk oda, hogy a műszakin felírják a kmóra állást (cirka 20-21 év?!). Lassan haladunk, de legalább bizonytalanul...
Sőt sikerült néha visszalépni, mert régebben ugye beírták a forgalmiba hanyadik tulajdonos vagy, ehhez képest már évek óta nem...
#nincsbennetarcsi
-
Integra
titán
kétszer voltam a mozaikban az utolsó 2 hónapban. kőkorszak. drámai...
mikor ráteszi a vizsgáztató a fordulatszámmérő szenzort az intercooler-re a szelepfedél helyett, mert nem látja, hogy a motorblokk az intercooler alatt van és a fejét vakargatja, hogy nem kap fordulatszám jelet a számítógépe... édes istenem.. a másik nagyokos meg nekiáll hátsó görgők nélkül fékerőt mérni az első tengelyen, hiába mondom hogy állandó awd, ez nem az olcsó szar awd.. erre osztja az észt, hogy de menni fog, meg a mitsuk milyenek.. aztán mikor másodikra is elugrik az autó és csak nem működik, mégis alárakja a hátsó tengelynek a görgőket.. isten barma. kb ezen a szinten áll ez az egész informatikai rendszer is, mint amilyen emberek dolgoznak vele.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #33866 üzenetére
100%-ig egyetértek vele, ezek kb. itt állnak meg kintről. A legjobb, h 90LE, mechanikus porlasztóval.
Erős, nyomatékos gép, 300e km környékén is érdemes belevágni, kasztnilakatos ismerősöm jár ilyennel, falu-város, napi 4x, évi 15-20e km. Nagyon tágas, kényelmes, viszonylag igénytelen gép.[ Szerkesztve ]
-
-
zolikaDB
veterán
Cordoba 1.9 PDTDI 100LE - vélemény? Ez hogyhogy nem 130LE, mint a VW PD-k?
-
Integra
titán
válasz bitpork #33895 üzenetére
hallod... de ez tragédia..
egy fiatal kódoló csapat, egy jó, matematikus mérnök, egy rendszer mérnök, egy pár jó ember az állam oldaláról.. felmérik az igényeket, megtervezik a rendszert, lekódolják és megy.. akkora rendszerekre cisnálunk globálisan ilyen rolloutot sok 10ezer userre, hogy ez egészen nevetséges, hogy itt mi megy.. azért nem megy, mert nem akarják, hogy menjen.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
igen, ingyér vannak..
a szakadtabb na1 darabok mennek 6-10 milla között, de azért itt már néha találni olyan alapot, amiből jót lehet építeni és ha sérült volt, talán minőségi aluminium javítási munkát is végeztek, de nagyon lutri. az alkatrész költségek meg teljesen más liga, mint amit az ember megszokott.
a jobb na2 darabok meg 80-100e dollár között mozognak (2003-2005), utóbbi persze csak usa piac és acura név alatt. a jdm na2 nsx-r meg 30-35 millio. yen. már ha valaki árul egyáltalán használt piacon. néha látni szalon állapotút, pár ezer km-rel. ilyenkor sóhajtok egy nagyot és azt mondom, hogy jó lesz nekem az amerikai sima na2 is..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #33896 üzenetére
HI!
me vot abbol sokkkfajta
udv
neduddki
mod: footy: ugyan kerlek a otonak enm az a doga /mint megtudtam.../:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- DXRacer használt szék eladó