-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
Ha még nem lett volna....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Rick4
félisten
válasz #10726912 #2701 üzenetére
olvasd már el a 2655-ös hozzászólásban indult a 2.5-ös audiról a beszélgetés. Egyedül Te próbáltad erről a fonalat elvinni egy olcsóbb fenntartású audi felé, csak ugye ettől még nem kezdünk arról beszélgetni, de ott s vezetési élmény, se presztízs nincsen, holott ezek voltak a kiinduló adatok. Kérdeztem a vezérlés árát, arról se jött válasz..
Megint mondom, hagyjuk...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #2679 üzenetére
Nem így van. Főleg most, hogy sok helyen az 1.6T motorokat vezették be. De attól még ez a pályaverseny, és igenis ez a legnépszerűbb. Amcsik csak Indyt és Nascar -t néznek.
mod: Meg is érdemlik... De az ilyet örömmel befizetik, csak az a 300Ft fájt, kb kétszer 1 évben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#10726912
törölt tag
Egy kicsit szét lett szórva ez az egész. Én arra reagáltam, hogy be linkelt egy ember ide egy pár kocsit, azt is hozzá tette, hogy nem pontosan ezeket nézné, csak általánosságban kérdez véleményt. [kiindulási pontom.] Jött vélemény, Ami az Audit Ne!...olvass utána. Lehet, hogy VR6 pusztán arra az egy típusra gondolt, én a teljes hsz-t néztem. Aztán bekapcsolódtál Te is a beszélgetésbe..most akkor miért is tévedtem?
Ezzel az érvrendszerrel nálam csak az a baj, hogy egy negyedannyi pénzből vett kommersz kocsi negyedannyi kiadással jár, miközben ugyanúgy elvisz A-ból B-be... Ez a Te reagálásod. Erre írtam az A4 VS Astra-t. Szerintem jobb az Audi és nem kerül 4* annyiba a fenntartás, mint a kommerszeknél. Kényelmesebb, átgondoltabb, részletesebb. Az 1,6-osuk is jobb a kommerszeknél.
Említettem közben 2.5-est, volt a családban, nem volt baja. Elhiszem, hogy drága az adagoló, meg a vezérlés szett meg a többi cucc. Nem olvastam utána az alkatrész áraknak és nem néztem utána a meghibásodások gyakoriságának. Nem említem egy helyen sem, hogy nem kerülnek sokba. Volt, nem volt vele bajunk, ennyit mondtam...és jó volt menni, utazni vele.
SZVSZ most talán én nem érthetem a reakciód...nem akarok vitatkozni, még egyszer mondom. Elbeszéltünk egymás mellett szerintem.
VR6-Fan: Értem, elhiszem. Kár, hogy az olcsósítás ennyire beférkőzik a németekhez.. -
Rick4
félisten
válasz #10726912 #2712 üzenetére
Én is azt mondom, az első 300K km-nél nincsen baj, de ott nem 3x-os áron van, hanem 5x annyiért. Ott nyilván nem lesz vele gond, csak mint státusszimbólum, nem kell a 2.5 TDI audikról beszélni, mert ezek nem azok már. Srigók, nepperek, feltűnni vágyó senkik inkább veszik, )persze kivételek mindig vannak) mint sikeres üzletemberek, jól menő vállalkozók.
Vehetnék Audibl nagyot, erőset, de nekem nem az a szempont, hogy megnézzenek mikor kiszállok. Más értelemben vannak számomra egy autóknak fontos tulajdonságai, mint ahogy sok más embernek, nekem se kell ahhoz audi, hogy jól érezzem magam, és eljussak A-ból B-be...
Én meg csak erre gondoltam, egyébként valóban jól szét lett húzva.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
tothm
őstag
Hello!
Vajon egy régi swift "gázosítva" mennyit fogyaszthat?
Köszi -
őstag
válasz Yushchenko #2694 üzenetére
Másik viszont... megtudtam a kocsim "régi" rendszámát, mert az új még nem volt benne a szervizadatbázisban. Duna autónál vették a kocsit. Valaki le tudja kérdezni esetleg a szerviz előzményeit?
hívd fel őket, minden adatot meg fognak adni amire kíváncsi vagy szerintem
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Stafni
aktív tag
Akkor én hazudok, aki olyan 100e-t ment a swiftel. A G Asrtám kevesebb gázzal is beéri.
Öcsém autója 7-el is elmegy, bár ott volt már motorcsere is. 7,5 alatt az én autóm soha nem kajált. Volt olyan srác akinek 10L evett a városban gázból. A sok araszolás is tud csodát.
Nem egyedi a magas gázfogyasztás swiftnél. Többször nézettem több helyen, és mindig rendben találták.Nem mérvadó az én fogyasztásom, de nem is az egyetlen. Nem rakok tojást a lában alá, de nem is taposom ki a lelkét.
[ Szerkesztve ]
-
Stafni
aktív tag
Ja ami lemaradt. 1.3 8V
-
hobizoli
nagyúr
Nincs azzal semmi baj, eccer mentem fatereval az is ijen 1.3 8v, 9.5 100km-n, nem nagyon ovatoskodva, de ismi siman uberelte 13 per 100km varossal a sajatjan. Benzinbol. Es nemvolt semmi baja az autonak, csak egy parszor odaragadt a gazpedal a tuzfalhoz, amikor meg izirajder, akkor volt 6.5-7 varosban (Bp)
Be lehet am veretni az ijen kis ccm-s vasakkal is felelmetes mennyisegeket, csak ahhoz "ugy" is kell jarni veluk.
Dizelnel is vki megeskuszik anyjara is, hogy 6.5 es bazzeg kitiportam, en meg a 1.9TD-val ugy benyalattam a 9.5-10 litert varosban, mint a huzat. Es nem fustolt hozza semmit, nem ott ment el az, zoldkartyan mindig neztek is, hogy megengedett ertekek felet eri el csak a meres 200+k km-s motornal
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zolikaDB
veterán
Ha még erről nem lett volna szó: Volvo V70 dízel.
Volt-e valakinek dolga vele? Ár/érték arányban milyen? A totalcar-on Winkler csupa jót és szépet írt róla, mind a biztonságról, mind az 5 hengeres dízelmotorról, ami nem lepadlózott közlekedési morállal 6 liter körül is beéri stb.
Mit lehet és mit érdemes tudni erről a kocsiról? 5-6 éves kellene, és ha jól nézem, a második ráncfelvarrt kasztnival.
Pl ez: V70 dízel 4kerék Summum (full extra) -
soldi3r
veterán
válasz #10726912 #2655 üzenetére
a 2.3-as benzines motorból láttam félmillió km-t futottat, akkor szedték le először a hf-et
(#2657) hobizoli, azért ideje volt, nyugatabbra nem is volt ilyen, ott tudnak gondolkodni, hogy ugyan már miért szivárogna...
(#2676) dízelracer, ez kérlek a porsche-s listaára, nem ilyen szürke/fekete importos kétes eredetű cucc, amiről már nem egyszer kiderül, hogy használhatatlan és garancia nélkül vehetsz még egy garnitúrát
általában ha az első elhullik, 10-20 ezer km múlva megy a többi is a kukába
egyébként ha ezeket nem számítjuk, jók a pdtdi-k, erre 200-300kkm-enként lehet számolni
ha keresztbe akarsz befordulni (nálam ez az élményautózás), akkor pedig jobb, ha hátul teker...(#2683) hobizoli, nem garban, hanem méltányosságban cserélik, abban az esetben, ha minden javítás szakszervizben volt elvégezve, de ezt nem csak a pd elemeknél csinálták, nagyon sok ilyen alkatrész volt
(#2687) Tom5, én nokiant vagy debicat vennék
(#2702) VR6-Fan, adagolóhiba mindegyiknél jöhet, tdi, sdi stb... 300 ezrenként lehet rá számolni
(#2694) Yushchenko, ha már a te neveden van az autó, akkor egy alvázszámmal beballagsz a kereskedésbe és megmondanak mindent
(#2724) Rick4, a szegény keverék nem feltétel kevesebb fogyasztás, sőt valszeg nem
E30 (oo=[][]=oo)
-
lorcsi
veterán
-
dízelracer
senior tag
válasz soldi3r #2731 üzenetére
Hát aki egy 8-10éves dízelhez a porsche budából rendel új alkatrészt annak erősen gratulálok. Hol nem szarom én le, hogy kamionról esett le 1-1 alkatrész. Nincs ráírva. Új alkatrésznél nincs olyan, hogy használhatatlan. Ami a gyári tesztpadon elbukik az megy a megsemmisítőbe. Sorozatszám szerint nyilván van tartva, azt onnan nem hozza kis senki.
Megveszek 1 garnitúrát 200-220k -ért + beszereltetem egy húszasért. Kicsit olcsóbban kijövök mint ha a PB-ből rendelnék és az ő "szak"szervizükben szereltetném be. Az ottani tudálékos okoskodó "jól képzett" szervizesekről már nem is szólnék. Állnak az 1.2pdti fölött és vakargatják a fejüket. Nem értenek hozzá. Az nem mentség, hogy ritka motor és keveset találkoznak vele. Ez a dolga kifejezetten ilyen irányú képzést kapott és fingja nincs róla mi miért és merre mennyi. Röhej. Lépésről lépésre ott van minden, robbantott ábrákkal, érthető pontos leírással, mindennel. Gyerekjáték. Egy kis műszaki érzékkel megáldott átlag autós letölti/feketén megveszi a gyári szervízprogramot és megcsinálja magának otthon.
Ismerős Golf 3-jában (116le pdtdi) 130ezernél behalt egy a négyből. Javításra 40ezret mondtak 6hónap garanciával. Ő vett egy kamionról leesettet újonnan 70ezerért. Ezután beletolt még kb 90ezer kilométert és azóta sincs semmi gond egyikkel sem. Szépen dolgozik mind ahogy kell. -
soldi3r
veterán
válasz dízelracer #2734 üzenetére
a porsche budáról nem tudok mit mondani, de a hibakeresés nagyon nem úgy működik, mint ahogy gondolod
E30 (oo=[][]=oo)
-
VR6-Fan
veterán
-
Ma reggel hallottam a rádióban valami törvénymódosításról, hogy állítólag majd az LPG-s autók is bemehetnek mélygarázsokba, meg azokra a helyekre, ahonnan ki voltak tiltva. Illetve, nem lesz "elszeparált" töltőegység, hanem simán a benzin-gázolaj kútfejek mellett/között is el lehet majd helyezni LPG töltőfejet.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Laraxior
titán
valaki mintha már linkelte volna, mert olvastam tegnap én is
a másik lényeg: csökken a benzinke ára"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
dízelracer
senior tag
-
Anulu79
addikt
Köszönjük viktor! (Direkt a kis betű!)
-
megema
őstag
Vezérlésről tudok nyilatkozni, igaz nem Audi, hanem VW 2.5 V6 TDI. Gyári alkatrészekből ~ 170 ezer a listaára. Vezérlés és hosszbordás szíj (+ tartozékai) munkadíjjal 295 ezer volt baráti áron egy másik márka márkaszervizében.
Más: A benzin/gázolaj ára pedig hihetetlen. Az egy dolog, hogy magas a jövedéki adójuk, de semmi sem indokolta az eddigi folyamatos emeléseket... Oké, a forint árfolyama nem túl jó, de nem arányos a drágulás.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ilyen árak mellett szoktam gratulálni a 2/3-nak!
-
-
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
"de semmi sem indokolta az eddigi folyamatos emeléseket... Oké, a forint árfolyama nem túl jó, de nem arányos a drágulás."
Már mért nem? Ponthogy jól adja magát. Forint gyengült ~15%ot egy hó alatt [link] Brent gyengült ~5%ot kb ki is jön a hónapban történt 10%os áremelkedés.
Amúgy imádom amikor Europában/MOon a WTIre hivatkoznak és nem Brentre.
Javaslom mindenki tankolljon a héten szerda 1tól 5ftal olcsobba benzin, de ahogy a forint mozog jövő héten megent emelés lesz. [link]
Ez van a viktor/matolcsy féle "ortodox" gazdaságpolitikának már a kutya se hisz.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
#10726912
törölt tag
válasz soldi3r #2731 üzenetére
Akkor lecserélem az autó szerelő ismerősöm...infó terén is
Benzin ár: siralmas, amit művelnek S még emlegetik, hogy csak ennyi meg annyi az adó...Ezekről az adókról nem beszélnek
Üdv.
megema: Lefelé nem nagyon rugalmasak, de ezt mindig kompenzálják a felfelé rugaszkodásokkal.[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz Dare2Live #2746 üzenetére
Hülyeséget írtam valóban. Azt akartam mondani inkább, hogy az emelések arányban voltak, de a csökkentések nem!
Ha jól emlékszem volt olyan nemrég, amikor az USA beszolgáltatta a olajkészletei egy részét. Erre jócskán esett az világpiaci ár. Nálunk? Max. 5 forint csökkenés volt. De lehet rosszul emlékszem...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #2745 üzenetére
És még ők panaszkodnak a legtöbb esetben... Ilyenkor szoktam egy bő fél órás hegyi beszédet magamban tartani...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Projektor topic
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Nők, nőügyek (18+)
- BestBuy topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest