Új hozzászólás Aktív témák

  • megema

    őstag

    válasz zolikaDB #1945 üzenetére

    '94 és '05 között volt egy újonnan vásárolt Opel Omega B MV6-unk. Full-full változat, automata váltóval. Hihetetlenül kényelmes volt, nagyon szerettük. Viszont ennek megvolt az ára is. Első széria volt, ami az országba érkezett, így sajnos elektromos problémákkal küszködött. Sokszor fordult elő, hogy be kellett bikázni, mert lemerült az akku. Kb. 6 éves korára sikerült találni egy szakit, aki meg tudta csinálni. Az motoros roló is elromlott benne. Fogyasztásról új korában nem tudok nyilatkozni, de a végén, eladás előtt már 17 lityit bekért városban. Persze ez lábfüggő, és nálunk nem volt kímélve.

    Ezután márkát váltottunk, így konkrétan a B2/C-ről nem tudok nyilatkozni. Előtte volt két A Omega is, de azokról sem tudok sokat.

    Más: Sikerült elkiabálni a dolgot a szüleim Passat-jával kapcsolatban. 8 évesen jelentkezett az első gond. Péntek este, bevásárlás után álltak volna ki a parkolóból. Motor leállt pici füst mellett. Autóklub kihív, hosszbordás szíj szakadást állapítottak meg. Reméljük, hogy ennyiben megáll a dolog, de ugye lehet hengerfejes és vezérlés cserés is... Annyi jele volt (ha ez volt az), hogy pár hete időszakos jelleggel volt valami hang pár másodpercig motor indítás után. Még előttem sem sikerült produkálnia apámnak, így csak ő hallotta. 2.5 V6 TDI 4motion 145 ezer kilométerrel... Mázli, hogy komfort tagságija van apámnak MAK-nál, így 6.000 forintban megállt a szállítás Dabasra (25 ezer kedvezmény).

    Amúgy korábban említettem, hogy szolgálok hosszú távú fogyasztással. 12.5-öt eszik Budafok - Zugló ingázással, nem kímélve, de nem is nyélgázon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák