Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz BigBlackDog #156794 üzenetére

    Azért hívják direkt befecskendezésnek, mert direkt a hengerbe fecskendeződik be az üzemanyag. "Szívónál" meg valahova szelep elé.

    Ezért érintett régen 100 autóból 1et a kokszosodás EGR/PCV/Turbo ellenére. Benzin tisztította "lemosta" szelepet, meg mindent amivel érintkezett.

    Most meg ha nincs vhogy kezelve a dolog akkor csak az a kérdés, hogy mikor kell szelepeket, vagy akár az egész rendszert tisztítani. Már ha nem potyog be vmi nagyobb dolog szelepről... hengerbe mert akkor az súlyos számlát tud generálni.

    Van már pár gyártó/tipus ahol a gyártó amúgy megoldotta a problémát pl avval, hogy DI ÉS pl MPI befecskendezése is van. Csak ez ugye pénz a probléma 99.9%ban meg ugy sem jelentkezik garancia idő alatt...

    [ Szerkesztve ]

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák