Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Tsebacsi #118994 üzenetére

    Én dízel párti vagyok mindig is az voltam de személy szerint nekem (is már) egyre szimpibb az lpg.
    Nem tudom miért fáj az embereknek ha valaki spórol az üzemanyagon ráadásul ha nem úgy teszi mint az egyszeri dízeles (aki teli pofára röhögve kivágja a kocsi alól a katalizátort meg a végdobot mert nyer vele autótól függően 0.5-1,5 litert) hanem drága pénzért berakatja a gázt amitől sokkal tisztábbá válik az autó kipufogógáza. Az olajcserét is jobban ki lehet tolni és a katalizátor is tovább bírja. Ha már környezetvédelem akkor ez sem egy elhanyagolható szempont.

    Az ecoboost-al pedig rendesen átestek a ló túloldalára. Ha belelógatnák a jelenlegi fóka orrába az utolsó generációs 1.6 szívómotorjukat állítom valós körülmények között kevesebbet vagy max. ugyanennyit fogyasztana mint azzal az 1.0 varrógépmotorral. Lehet, hogy 1-2 másodperccel szarabbul gyorsulna meg forgatni kéne, hogy menjen de a kútnál biztos nem kérne többet mint amaz. Az emisszió az elégetett üzemanyag mennyiségével arányos szóval nyugodtan jöhetnek nekem itt a buta downsizeing őrülettel egyelőre ott tartunk, hogy bonyolultabb és hibákra jobban hajlamos autók készülnek az eddigieknél drágábban amik valójában csak papíron tisztábbak a régebbieknél. Adtunk a szarnak egy jó nagy pofont de legalább lehet rá fennhangon recskázni, hogy a teljesen abszurd mérési ciklus szerint milyen keveset fogyaszt. Valóságban meg 8 felett. Ez az én szememben ugyan olyan trükközés ha úgy tetszik csalás mint a Volkswagené. Mindkettő arra ment ki, hogy teljesítsék a normát. A cél szentesíti az eszközt a valós környezetszennyezés már másodlagos.

Új hozzászólás Aktív témák