Új hozzászólás Aktív témák

  • ludsimon

    veterán

    Sziasztok!

    Szeretem az új kis turbódízelek nyomatékát, csak nehéz döntenem ezek közül melyiket.
    1.3 HDI-n tanultam anno és imádtam mikor a nehéz lábammal odaléptem neki. Ment.
    De szem előtt kell tartani, hogy diákként, főiskola és munka mellett a fenntarthatóságot is figyelembe kell vennem.
    Nyáron 1 évben egyszer lenne egy hosszú út vele, úgyhogy a megbízhatóság a legfontosabb, hogy ne hagyjon cserben!

    A franciától a hátsó torziósrúd miatt tartok, azt mondják 2-3 évente cserés.

    Szerettem azt az autót. Annyira modern volt, szerintem akkoriban meg is előzte a korát annyira új érzésem volt mikor vezettem a '96-os Mondeo 1.8 TD után (hagyományos adagolós). Teljesen olyan érzésem volt, mintha új autó lenne minden szempontból, annyira simán ment, pedig csak 5 évvel volt fiatalabb az a 206-os. :)
    A kasztni rohadása is azért fontos, 5-6 évig szolgálna nálam, és örülnék neki ha ugyanazon az áron tudnék rajta túladni, mint amennyiért vettem. :)

    Városban lenne használva napi 2x11km télen, rossz időben az említett évi 1x-i hosszú utat leszámítva.
    Tudom, hogy a totalcaron, meg itt is mindenki lebeszél ilyen rövidtávra a dízelről, mert a modern részecskeszűrős dízelek nem szeretik az ilyen rövid utakat, nem úgy mint a régi dízelek, ezért kérem ki a segítségetek!
    Ha nagyon nem tolerálja a városi ingázást pl egy modern részecskeszűrős akkor mennyibe kerül egy ilyen alkatrész?

    Szóval a fejemben előforduló lehetőségek a következők:
    1.4 HDI (206) vagy 1.3 JTD (Punto) esetleg 1.3 MPI (Fabia) vagy 1.5 D (Saxo)?

    Csak a hátsó torziósrúd miatt szerintetek érdemes lemondani a Peugeot-ról?

    Az olasz Fiat Punto 1.3 JTD-nél ugyanaz a borzalom a hátsó futómű?

    Köszönöm a segítségetek előre is!

    [ Szerkesztve ]

    undefined

Új hozzászólás Aktív témák