- The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Dragon Ball: Sparking! Zero - Fókuszban a játékmódok
- Közel húszpercnyi játékmenet videón a Life is Strange: Double Exposure
- Free Play Days 2024 - 24. hét: Assetto Corsa, Lawn Mowing Simulator
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz szőröscica #107513 üzenetére
Hát ez az nem gyári. Nagy turbó nagy csúcsok nagy kipuf. stb. Sokak szerint pont ezért kéne qrvára sokat zabálnia aztán mégsem mivel jól össze van hangolva a rendszer. A gyári autóknak meg rohadtul semmi baja nem lesz egy normális chiptuningtól maximum használhatóbb lesz, és mivel szélesebb tartományban ad le nagyobb nyomatékot még a fogyasztása is csökkenni fog mert nem kell kitaposni a szemét meg visszaváltogatni emelkedőkön meg szétforgatni előzésnél. De mindegy a chiptuning szar és kész. Mondjuk a seat dízel modelljeihez gyárilag rendelhető volt ill. van egy rakás tuning cég (például az abt is) akik gyári engedéllyel nyúlnak bele az ecu-ba mindezt garanciavesztés nélkül. Ejj jó hülyék ezek a müncheni/ingolstadti/párizsi/sunderlandi/stb gyári mérnökök mert nem tudják, hogy ettől tönkremegy a motor. Ja, nem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!