Új hozzászólás Aktív témák
-
tvamos
nagyúr
Ugy tunik, a Sony megmondta, hol mennyiert kell adni. (Pedig ugy tudom, ezt nem lenne szabad.)
[link] [link]Nekem tetszik ez a vaz, foleg meretre. Egy Samyang AF 24mm f/2,8-cal pont jol hurcolhato lenne... a tekerok szamaval is megbaratkoznek, ugyis altalaban apertura elovalasztas modban hasznalom a gepet.
Kar, hogy a Sony ilyen eszement draga.[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
mikrofon
veterán
Sony tough még csak nem is a sebesség miatt kerül annyiban hanem a kialakítás,tartósság és megbízhatóság miatt:
- TOUGH specifikációjú, törés- és ütésálló kialakítás
- A legmagasabb szintű (IP68) por- és vízállóság
- Az SD Scan segédprogram figyeli a kártya állapotát, és jelez, mielőtt a kártya eléri írási életciklusa végét.Így ez nem egy korrekt összehasonlítás. Mert a sztenderd professzionális SDHC kártyák nem ennyibe kerülne. Persze az is igaz hogy sosem fogja utolérni sebességben még a leggyorsabb sem....
-
Stauffenberg
Topikgazda
Lehet nem jól fejeztem ki magam, inkább abban segít ha nem látod egyből az eredményt, hogy könnyebben megtanulj előre tervezni fejben egy expozíciót, könnyebben válik ez intuitívvá. A live preview, live exposure (tök mindegy minek hívja egy gyártó) tök jó dolog, de egy kezdő kezében inkább a trial & error módszert erősíti. Amikor az analógot fűztük be a gépbe, akkor meg a kompozíciót kellett szintén alaposan előre végiggondolni, nem volt pazarlás a nyersanyaggal.
Ezzel nem azt mondom, hogy régen minden jobb volt, csak máshogy volt jó, meg amivel most kezd egy kezdő, az is máshogyan jó, másféle intuíciókat erősít.
De például szerintem nekem az utcai fotózásban sokat segített az, hogy tudok fejben fotózni, szemlélem az eseményeket és előre meg kell tippelni mi fog történni és már csőre töltve elsütni. Ez a dokumentarista stílusokban szerintem előny. Más stílusokban meg nem sokat ér, egy tájfotós semmire nem megy vele, ellenben az élő előnézet, hisztogram, zebra és hasonlók meg abban segítenek, hogy a lehető legtöbb kigyurmázható dinamikát exponálja ki.
"Hányszor láttam, hogy DSLR user tekergeti, próbakép, nem jó, tekerget, próbakép, megint tekergeti aztán egyszer jó lesz"
Vagy nagyon az elején tart, vagy nem is akar igazán megtanulni fotózni.
[ Szerkesztve ]
-
topikk
senior tag
Kihagyod a szempontok közül az árat. Ha jó áron elérhető egy szolid, megbízható , jó ergonómiájú opció akkor sokan választják majd azt. A Dacia Lodgy sem a technológia csúcsa, mégis rengetegen megveszik. A Z5 és az új Canon modellek más ligában játszanak, ezért is kétszer annyi egy R6.
A ráragadt negatív tesztekben nincs igazad, ilyen alapon a Sonyra is rá kellett volna ragadjon a rossz AF, menürendszer, star eater, melegedés, etb. de nem így történt, amint kijött az A7iii a helyükre kerültek a dolgok. Ha valaki egy Z5-öt akar veni akkor elolvassa a Z5 tesztjét és nem a két évvel ezelőtti Z6-ot.
-
Stauffenberg
Topikgazda
Ugye itt azért írtam róla, hogy a Nikon legyártott darabszámban még mindig a második legnagyobb gyártó az ILC piacon (bár a Sony már nagyon közel van) és akkor ezek még csak a 2019-es adatok, van azért a Nikonnak egy elképesztően hatalmas DSLR bázisa, akik az elmúlt 5-10-15 év során vásárolták be magukat az F-bajonettbe. Ott vannak, megvannak, léteznek és előbb vagy utóbb MILC-re váltanak.
Nekik azt kellene elérniük, hogy onnan tudjanak mozgósítani, hogy aki vált az lehetőség szerint maradjon márkán belül. De ami ez ellen hat, hogy az F-bajonettes üvegeket (akár csak átmeneti megoldásként) nem csak Nikonra tudja feltekerni és a Nikon egy igazán fantáziátlan gyártóvá vált. Így volt ez már akkor is, mikor a MILC-ek még gyerekcipőben jártak. Hiába volt övék az első videózásra képes DSLR, hagyták elmenni ezt a hajót és a Canon aratta le ezeket a babérokat. Aztán jött a MILC láz és kipúztak egy 1" szenzoros viccet a piacra (amit bántani nem akarok, mert a maguk módján tök jó gépek voltak, csak hát értjük, hogy az igazgatótanácsban pont így reagáltak, mikor az egyetlen valamit is érő gyakornok a sarokból halkan megjegyezte, hogy a DSLR nem lesz mindig mainstream, szóval nem egy geg az amire vágyik a közönség, hanem egy DSLR alternatíva).
Persze folyton övék volt a DxO chartok dobogója meg még az utána jövő 3-4 hely, mindenki tapsolt nekik, mert rohadt jó szenzorokat vásároltak egy olyan beszállítótól, amely mára a nyakukra nőtt. De azért akkor is érezte mindenki, hogy ez nem teljesen önálló érdem.
-
Stauffenberg
Topikgazda
Én szeretem az USA árat használni akkor, ha arról beszélünk, hogy egy gyártó hova és kinek szán egy terméket, mert az összes gyártó számára a dollár jelenti a globál piacos kiindulási és igazodási pontot.
Aztán persze régiónként az árak változatos módon eltérhetnek +/- irányba (sokszor csak időszakosan), arról már inkább akkor beszélek szívesebben, ha azt nézzük vásárlási szándék esetén mik a mi saját lehetőségeink.
Meg hát ugye a Sony objektíve már piacon van egy ideje, kapja a leárazásokat, míg ez a Canon vadiúj cucc. Lesz majd ez is közel annyiért zsákolható, mint a Sony. Szerintem a Canon jól lőtte be az árát.
-
tirszin
senior tag
Köszi az infót.
Úgy vagyok beállítva, hogy fixen az EVF megy (illetve a balra nyíllal váltok a kettő között), de az EVF elsötétült egy idő után (gondolom energiagazdálkodás 1 perc) és ha a szememhez emelem, mert helyzet van, baromi hosszú, kivárhatatlan idő, amíg újra bekapcsol.
Remélem egy R6-nál ez gyorsabban megy, mert így használhatatlan életképezni és sportfotózni is.Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
tirszin
senior tag
Nem tudom, még nem néztem meg, de sztem be van kapcsolva valami kilező off energiatakarékosság.
Mert ha nem kapcsolom be, gondolom nehezen húzok ki vele 3 akkuval egy rendezvényt reggel 9-től 16 óráig. Az ugyebár 7 óra kijelzőidő lenne, ha nem kapcsolgatom ki-be a gépet.
Az 5D, 1D-nek ez egyébként nem gond egy akkuval, a 0...5 fokban sem.Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
tirszin
senior tag
Na igen. De sztem mind1, hogy hobbi vagy munka, az ember keze, amivel fogni kell, + meg kell találni a gombokat, az mindig pont u.az.
Ezért írtam, hogy aki nem akar AF stoppot, AE-t és hasonló dolgokat használni, de kis mértet számít, nekik ott a telefon.
Én nem nagyon értem ezt az M50 kategóriát, ami mindent tud, amit az 1D-n is használok (pl. ISO, követő/fix fókusz váltogatás, stb), még dedikált gombok is vannak rá, csak éppen nem lehet őket vakon megtalálni. Plusz olyan helyen vannak, hogy kitörik az ujjam, hogy elérjem némelyiket.Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
Stauffenberg
Topikgazda
Nem csak az AF követőképessége, de a shutter lag is számíthat. Nem vagyok sportfotós, nem tudom ilyen funkció létezik-e bármilyen vázon (itt főleg a felsőkategóriás, kifejezetten riporter gépekre gondolok, használtam már ilyeneket is, de nem pont ilyen témára).
Hozzáteszem a felső ligában látott AF sebességek, objektív sebességek és alacsony shutter lag mellett nem tudom van-e létjogosultsága, nagyon papírvékony DOF kell hozzá, hogy egy gyorsan mozgó tárgy vagy ember kimozogjon az élesség síkjából.#4436 tirszin: Van ennek a funkciónak valami bevett angol neve? Rá lehet keresni. Többféle módon próbáltam utána járni, de mindig a focus shift objektív hibát korrigáló funkciók és a focus stacking jön fel, egyik sem az amit te keresel. Gondolom én. Szerintem is leírhatnád, hogy pontosan miért is van rá szükséged.
-
tirszin
senior tag
Nem dehogy, csak próbálgattam haverokkal az M50-et, de egy futót sem tudott szemből lekövetni (borús erdős terepen, ISO 400 körül).
1x volt nálam élesben, de nyilván nem sportfotóztam úgy vele, ahogy klasszikus értelemben gondoljátok, csak életképeztem és svenkeltem vele. Ezekhez teljesen jó egyébként az 5D I is.Igen, a hazai kis költségvetésű, alig támogatott, állóképességi sportrendezvényeken nehezen termeled ki az 1Dx III árat! :( Egy R6 is fájna, ha nem tudnám jól használni, ezért az M50, hogy lássam, milyen is a milc, elektronikus kereső, stb. (A félreértések elkerülése végett, hogy helyre tegyem, miért van egy M50 nálam.)
Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
topikk
senior tag
És akkor ki venné a 12 PRO-t? Az autókban is ugyanaz a dízelmotor 150 vagy 190 vagy 230 lóerős.
Kíváncsi lennék ennek mi lehet a praktikus felhasználása, és milyen izmos HW kell az utómunkához.
-
nozs23
addikt
Nyilván elbírta volna, ugyanaz a proci, -2GB RAM igazából nem oszt, nem szoroz náluk, tavaly az egész széria 4GB-al volt. Én is hiányolom ezt az alapmodellekből, mert amúgy a Mini nagyon szimpatikus lenne, de mivel ez lenne nálam a legfontosabb új funkció, így az kiesett.
-
topikk
senior tag
Nekem érdekes és hasznos így is ez az összevetés. A DPR is hasonló logika szerint válogatott (az R6 és R5 AF teljesítménye ugyanolyan): https://www.dpreview.com/videos/0846852970/dpreview-tv-best-enthusiast-full-frame-mirrorless-camera
-
p_adam
addikt
Annyival nem lennének olcsóbbak, mint a FF f/1.8-as objektívek, a régi DX DSLR objektíveket meg lehet adapterezni, ha valakinek csak az alacsony ár számít.
Meg itt van az előbbi cikk, miszerint a Sigma a Z / RF bajonettre is hoz ki majd objektíveket, nem nehéz kiszámítani, hogy crop szenzorra mik lesznek azok, ha jönnek.Szerintem a Sony-n kívül semelyik másik gyártónak nem éri meg túlságosan foglalkozni mindkettővel ahelyett, hogy a FF részt bővítik lefele, amennyire csak lehet.
A Leica még fog kiadni egy CL2-t, de ott se hinném, hogy új crop objektívek jönnek hozzá a meglévőkön kívül, arra is jó lehet a Sigma is, ha csak a vázra volt pénz...
A Sigma 18-35mm f/1.8 EF egyébként már egy 8 éves objektív és még mindig fogy rendesen mert kb. szinte mindenhez jó, FF-hez is, ha a 4k60p 1.5x crop módban megy.
Kíváncsi lennék, mit mondanak a tervezők, hogy ennyi idő után lehetséges-e csinálni belőle egy kisebb, jobb változatot a MILC gépekhez (és mennyiből lehet kihozni)[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
Topikgazda
Szerinem arra apellálnak, hogy majd adaptereznek az emberek, meg talán már tudják amit mi nem és ha belép a Sigma oda is, mint hivatalos, licencdíjat fizető third party gyártó, akkor az f/1.4-es Contemporary sort simán ki lehet rá adni.
Mindenesetre a Nikon lépéseit nagyon nehéz megfejteni, mert azt világosan értjük mit akar a Canon, Sony, Fujifilm, Panasonic, de az ő húzásaik valahogy nem akarnak összeállni valamilyen logikus és következetes dologgá.
De kíváncsi vagyok a 2020-as eladási számokra (már amikor végre itt lesznek), mert a 2019 a Nikon számára még mindig a DSLR buborékban létezést jelentette, alig adtak el MILC-et (még az Olympus is jobban teljesített).
-
-
-
Neck
veterán
Azon én is nagyon nevettem - de félig kínomban, mert nagyon igaz. A vakus panorámakép, meg a tabletes fotó a két legnagyobb siralom.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
hibavissza
veterán
Azt kihagytam az elmélkedésből, hogy nem váz, hanem kit árakban gondolkozom. Az XT4 teljesen irreális. Német kollégáim amúgy totál osztják a véleményem. Mire összeraksz egy state of the art starter kitet bőven belenyalsz a 3000 euróba. Szóval most nem csak a lyuk szólt ki a gödör aljáról.
-
Stauffenberg
Topikgazda
De a Sony eddig sem védte úgy a CineAlta sorozatot, mint a Canon a saját Cinema EOS sorozatát. Talán mert érti, hogy a nagypályás filmezésben nem minden a felbontás, bitráta és a frame rate. Fel lehet jönni ezekben fej-fej mellé (vagy legalábis nagyon megközelíteni) egy MILC vázzal is, de attól még nem lesz XLR audio, fantomtáp, Genlock, Timecode In/Out, SDI csatlakozók, gépen belüli proxy lehetőségek és így tovább.
Ha ez a váz tényleg 10k dolcsi körül jön, akkor az FX9 árszintje lesz, ami egy pro kamera, pro kezelőszervekkel, pro interfészekkel, pro funkciókkal, szintén E-bajonettel és 6K full-frame szenzorral. Szerintem a Sony-t hidegen hagyja, hogy valaki 10k dolcsit egy FX9 miatt tesz le az asztalra vagy a holnap bejelentésre kerülő MILC vázért.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
Topikgazda
"Mondjuk ezekkel lehet fotózni is legalább."
Az tény és való. Ezért sem aggódik szerintem a Sony ezen, az FX9 (meg a többi CineAlta kamera) csak videózásra van kitalálva, de azt magas szinten tudják (kodek, bitráta, funkciók, csatlakozók, kezelőszervek, esetenként beépített eND-vel), akinek meg fotózásra is van szüksége, akár csak kicsit is, az meg jobban jár a hibrid vázzal. De azt is el tudom képzelni simán, hogy ügynökségi munkában vagy dokumentumfilmezésben ahol a fotó-videó igények kéz a kézben járnak az adott produkción/megbízáson egyszerűen egy féltucat hibrid váz jobban beválik. Az AP ugye tavaly jelentette be, hogy a belsősöknek szánt felszerelést teljesen lecseréli Sony MILC-ekre és CineAlta kamerákra, ugyanezen okból.
"Egyébként in camra proxy már egy A6300-ban is volt."
Ja, tud proxy fájlt létrehozni, de ki is tudja adni külső forrásba szimultán a teljes felbontású felvétel rögzítésével együtt? Broadcast, live event, stb környezetben ez számíthat.
"Timecode is van már a milc gépekben."
Manuális szinkronnal a belső órajelre hagyatkozva, de mivel nincs sync terminál, nem tudja a külső TC boxok folyamatos szinkronjelét fogadni, kimenet nélkül pedig nem tud master TC módban működni. De nem ismerem egyesével az összes Sony vázat, javíts ki ha azóta már van ilyen. Mindenre van valamilyen megoldás és a manuális szinkronnak sem kell okvetlenül szarnak lennie. Csak aki ezeket a MILC gépeket használja talán nem is érti ezeket a limitációkat (nem is baj, nem azért mondom), csak van az a környezet, ahova továbbra is is a "proli" 6K szenzoros FX9 lesz az ideálisabb munkaeszköz, mint a 8K szenzoros új MILC.
Na meg ugye miből gondoljuk, hogy mondjuk ezt a szenzort nem fogja megkapni aztán az FX9 II.
-
p_adam
addikt
Ezen most az A9II-höz (A7RIV, A7SIII) képest gyakorlatilag semmi jelentőset nem változtattak, csak a súly lett megint kicsit több. Sokkal logikusabb lenne A9III-nak nevezni ahogy eredetileg is kiszivárgott, így mégis sokkal nagyobb a hype, hogy az A1 nevet kapta.
Egyébként a Sony-nak már nem nagyon kell foglalkoznia a Canon-Nikon vázakkal, elég user van a táborukban, hogy elsősorban nekik tervezzék a gépeket (ez az egész bejelentés nekik szól, nem annak, hogy ne vegyél többet Canon vagy Nikon gépeket, annyira nem szeretnék a közvetlen összehasonlításokat, mint a DSLR váltás korszakában), és ha eddig is megfelelt, akkor ezután is meg fog. -
madgie
titán
Aha, változtattak rajta, az A7II után ha lehet, még kevesebb lett a hely az ujjvégeknek az A7III-nál De nem, baj a két és fél milliós A1 is jó lesz úgy, végül is nem lehet úgy megcsinálni, mint ahogy más gyártók a csúcs MILC-eiknél... más még programozható gombot, gombokat is tud oda rakni
Nem hiszem, hogy többet kéne erről beszélni, szerintem elbaltázott konstrukció, más szerint is (sportfotós ismerős pl), ha szerinted nem, lelked rajta, nem fogjuk meggyőzni egymást.
(csak mondom, próbáltam már Sony-kat, köszönöm, nem, hamarabb vennék kb bármilyen más gyártótól milcet)[ Szerkesztve ]
-
p_adam
addikt
Ezek mellett azért még egy eléggé jól kialakított kamera "marad", és azt is nézzük meg, hogy mi volt előtte mint 'rendes' 5D/6D szintű MILC. Semmi, és amik benne vannak, azok jelentős része valóban kihasználható, egy 5fps / 3fps AF-C mód ami egy EOS R-ben volt, azért adott esetben már valóban limitáló lehet.
A Sony ezzel szemben kiad 4+1 féle modellt (gondolom az A9 vonal csak megszűnik) frissít kétévente, és ugyanúgy drágulnak folyamatosan és nincs közte egy olyan, ami mindenre arányosan jól megfelelne, csak jobban, mint eddig.
Ezek után számomra kissé túl jól hangzik, hogy az A7IV majd mindenre jó lesz, ha még az A1 is kompromisszumos maradt, az A7III-hoz képest persze, hogy sokkal jobb lesz.
Ha így lesz, rendben van, de itt már az A7SIII is ott van, mint egyfajta belső konkurencia, nem hiszem, hogy majd ugyanúgy 'félreteszik', mint az A7SII-t.
Most inkább az látszik, hogy a fejlesztés csak a specifikációkra irányul, a többi (már) kevésbé fontos. Az EOS R alapból egy jó kialakítású váz, annak ellenére, hogy "nem tud semmit" (a joystick hiányát a Touch and Drag AF tűrhetően kompenzálja), de az R5/R6 ehhez képest is jobban ki kell alakítva. És ezeket megint nem csak én mondom, hanem az ilyen-olyan tesztelők.
A Sony-val kapcsolatban egyszerűen figyelmen kívül vannak hagyva a problémásabb dolgok (vagy csak el van intézve, annyival, hogy "szubjektív"), miközben az internet arra fókuszál, hogy a Canon túlmelegszik, mert valóban nem oldották meg a hűtését annyira, amennyire képesek lettek volna, hogy el legyen választva a Cinema vonaltól meg emellett ne kerüljön még ennél is több pénzbe és többet adjanak belőle ebben a "formában".
De mikor az látszik, hogy azonos felvételi módban és belső kódolást használva a Sony gépével is ugyanilyen probléma lenne, vagy a hardver meg sem tud birkózni a feldolgozással, ezért ezt a módot inkább kivették, akkor a sport- és természetfotózást leszámítva a gyakorlatban mitől is annyival jobb hibrid ez a kamera, mint egy R5, ami azért nem kimondottan használhatatlan ezekre, személy szerint nem értem, hogy mért írják azt egyesek, hogy az R5 nem egy "Pro" kamera, mert nem tud 30fps-t, ha egyszer nem csak papíron vizsgálható ez a dolog, és építésben nem alacsonyabb szintű, mint ezek a vázak.
Amíg az A7RII meghozta a BSI szenzort 4K videót IBIS-el meg az A9 a rétegelt szenzort A7III pedig az A9 finomítások nagy részét jobb videóval (...) jó áron és eddig nem látott fotó/videó képességeket, addig valóban lehet a Sony-t dicsérni, hogy mennyivel előrébb járt, de itt már ez sokkal kevésbé látszik, csak az érvelések maradnak, hogy ezt már nem lehet megállítani, a Canon és Nikon milyen figyelmetlen, gyenge, lassú, kétségbeesett - és még sorolhatnám
Szerintem az A7SIII összességében egy nagyon jól eltalált modell lett (megérdemelne egy S-Cinetone fríssítést), és az S1H mellett nem nagyon van alternatívája, és a szenzoron és vezérlőtárcsán, gombmegjelölésen, egyéb apróságokon kívül nem látni semmi igazi különbséget az A1-hez képest, az árazás sokkal normálisabb.
De azért érdekes lesz látni a Canon elképzelését is a C50-el, ami az előzetes információk alapján megint nem a specifikációkat hajhássza, mivel egy "C200 light" szintű kompakt videokamera lesz.
Vagyis
-Super 35mm crop szenzor
-nincs 4k120p, gyenge 1080p 120p
-nincs RAW
-nincs IBIS
-gyengébb dinamika
-8-bit 4:2:0 a 4k60p kodek
-nem lehet vele fotózni
De: egyszerűen egy olyan kamera lesz, amit rendesen videóra terveztek (nem lesz másik 4 kamera, ami ugyanígy néz ki) egy jól működő rendszerben, SpeedBooster adapterrel, vagy anélkül, lesz benne egy normális LCD, ND szűrő bármilyen objektívhez, videósabb kialakítás, könnyebb kezelés, bejáratott Canon Log vagy Wide DR profilok, stb. egy R5 helyett vagy mellé sem tűnik rossz választásnak, ha megfelelően elérhető árszintre kerül.
Nem csak az számít, hogy egy kamera papíron mit tud, hanem hogy ebből mire van ténylegesen szükség, és emellett milyen használni, és milyen rendszerben helyezkedik el.
Persze ez is csak egy vélemény.
Lehet hogy egy C70 egyáltalán nem lesz olyan népszerű, mint az eléggé hype-olt, de korántsem tökéletes FX6, és a C50 is hasonló sorsa jut, szóval lehet valóban ez a hajhászás a nyerő út, csak nekem nem annyira tetszik, ha a hype "mögött" nem kísérik más dolgok is, amik mellett egyszerűen elsiklanak. -
p_adam
addikt
A sportfotósoknak van M felbontású 21 megapixeles JPEG (HEIF) ebben a vázban, valószínűleg az is bőven elegendő, főleg az eszeveszett mennyiséget tekintve, vagy APS-C módban is hasonlóan hatékonyan működik a kamera ugyanilyen sok fókuszponttal.
Szóval még jópár évig lesz A9 mint olcsóbb alternatíva, de továbbmennie annak vonalnak nincs hova (mármint pontosan ez a kamera az, nem egy másik lesz), mert az AF fejlődéséhez / megnövelt használhatósághoz a több pixeles új szenzor is hozzájárul, meg megint a saját kameráiknak csinálnának vele konkurenciát. -
nozs23
addikt
Dehogy jobb, warp, wobble minden van. Panáé jobb az S1-es szériában, az S5 már ott sem az igazi a kis méret miatt. Dual IS-es meg pláne. Gyalogolni pedig az összes kompromisszumos még az a e-trükkökkel is. Egy helyből meg nagyjából az összes elmegy, bár Sony van a sor végén.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- HBO Max & OD topic
- Óra topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs