Új hozzászólás Aktív témák
-
p_adam
addikt
Ez egyáltalán nem probléma, de be lehet állítani azt is, hogy csak félig lenyomott expogombnál történjen állítás (meg persze felülről is egyből látszik)
A másik meg csak egy CR1 (vagyis eléggé bizonytalan) pletyka, amit felkapott az internet... a bemutatón pl. egyesektől azt kérdezgették, hogy részükről egy 10-24/4 vagy egy 11-24/2.8 lenne-e a preferált ultranagylátó.
-
p_adam
addikt
válasz mikrofon #100 üzenetére
Ahogy már pont az előző hozzászólás végén leírtam, (illetve már egy másik topikban is megjegyeztem erre a két kamerára vonatkozóan) pont ez az órási gond a fórumozással, minden papíron megy (rövid időre kipróbálni egy kamerát még mindig nem hasonlítható ahhoz, ha valaki ténylegesen használja, de még mindig 1000x jobb, mint csak a gép elől írogatni), és ez abból a szempontból baj, hogy nem feltétlen hasznos tanács a végeredménye.
Ezekből az "egyik kamera megeszi a másikat reggelire" típusú posztokból (ami a másik sok előnyét nem említi) csak a bizonytalanság sugárzik abból a szempontból, hogy eddig nem is volt semmi, amivel össze lehet venni, most pedig már van, sőt lesz még jobb is (vagy lesz ugyanez még olcsóbban is, mivel az új modelleknél ezzel mindig számolni kell).
[ Szerkesztve ]
-
p_adam
addikt
válasz mikrofon #104 üzenetére
Direkt belinkeltem a másik hozzászólást is.
A Sony autófókusza csakis középen mondható viszonylag jónak (de annyira azért ott sem jó, igen hosszabb ideig használtam) ellentétben a Canon-al, ami a teljes képmezőn használható, mint a jobbfajta MILC gépeknél (jah és egy jól működő érintőkijelzővel ki is lehet jelölni, hogy hova fókuszáljon, azért ez már valami, nem?)Teljesen felesleges felsorolni a többi különbséget, rengeteg van, de kb. már itt teljesen értelmét veszti a korábbi kijelentés, más a két gép, ha erről szól ez a topik, akkor nem sok értelme van.
-
p_adam
addikt
válasz mikrofon #106 üzenetére
Túl hosszú lenne erre válaszolni (csak azzal a céllal hogy egyensúlyba rakni a dolgokat, persze adott esetben ha valaki nem elfogult, akkor már el van könyvelve az ember, mint aki elfogult a másik kamerával szemben) és egyébként sem ad már semmi értékelhető plusz dolgot.
Mindenesetre az előbbi posztért kivételesen megérte hozzászólni, mert hasonló a Sonyalpharumors oldalon írt RP reakciókra és betekintést ad a lelkivilágba azzal a videóval szemben, amit már legelőször írtam, hogy lehet csak egy kicsivel normálisabb megközelítésben is látni a konkurenciát - de persze nem kötelező, és utóbbi esetben ez valamilyen szinten szórakoztató[ Szerkesztve ]
-
Terapeuta
őstag
Jól gondolom, hogy ez a real-time eye af más, mint az "alap, nem real-time" (amikor nyomni kell a gombot).
[link]. Legalábbis JL-nál majdnem ugyanaddig felismeri a szemet, mint az arcot.(#99) Speeedfire : majd az EM5 III-ban
De szemkövetés van a Tiedben is nem?[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
p_adam
addikt
válasz mikrofon #110 üzenetére
Ez egyáltalán nincs így, szerintem más is örülne, ha lenne még ilyen rendszer, ami ekkora mértékű integráltsággal bírna, de sajnos a Nikon és a Sony DSLR rendszere nem volt ilyen fejlett korábban, és ez közvetetten most jön ki.
Attól függetlenül, hogy a másik irányba elfogultak meg a szűk bajonett hátrányait hangsúlyozzák, ez a gyakorlatban nem igazán érezhető (a belső stabilizálás talán nem lehet olyan erős) és méret szempontból meg hasznos is, ez ugyanígy jó is lehet, csak akkor tervezzenek is ilyen objektíveket, többet és ne olyan drágán, mint egy 24/1.4 GM, meg javítsák ki a bosszantó kezelési hibákat.
Az Olympus ilyen FF géppel nem fog jelentkezni, a Panasonic gépe elég biztató, nem olyan nagy probléma ha a váz nagy, ha egyszer emiatt többet is tud, de azért biztosan lehetne erre a platformra kisebbet is tervezni.
De kérdés, hogy egyelőre miért, ha egyszer a probléma az, hogy a szinte kötelezően megvásárolandó és jó 24-105mm f4 kit objektíven (meg még a 16-35mm f4 lehet, hogy jó lesz) kívül nincs más, ami megfelelően figyelembe venné az ár/méret/súly fontosságát, ténylegesen L-bajonettre tervezett objektív alig van, ami nem eszeveszett drága, az első tükör nélküli Sigma objektívek (pl. 55/1.4) mind APS-C crop szenzorra lettek tervezve, tehát gondolom majd lesz ilyen gép is, de az akkor sem egy kompakt FF, csak a bajonett ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
p_adam
addikt
válasz mikrofon #113 üzenetére
Pont arra, amiért régebben elsősorban Canon EF bajonettes objektíveket adaptáltak Sony-ra is és nem másfélét, de ha ugyanezek az objektívek Canon vázra kerülnek (egy adapterrel, ami gyári és alapkivitelben feleannyi, mint a Sigma MC-11), akkor ott még sokkal zökkenőmentesebb az együttműködés. Ez az előny korábban az EF-bajonettre való átállásnál alakult ki, nem most.
A Nikon F objektívek jelentős része nem működik annyira jól (és a stabilizálás sem lesz olyan jó) a Sony régi bajonettes objektívek nagy részéhez meg külön fókuszrendszer kell, az újabbak meg persze drágák is amiatt, hogy nagyon ritkák és persze nem is összemérhetők az FE objektívek autófókuszával, a Canon esetében nincs ekkora funkcionális különbség EF és RF között (csak élességben és árban)
A Panasonic vagy a Sony vagy akár a Nikon elég jót tudna húzni, ha lemásolná az ND szűrős Canon EF adaptert, az AF-et leszámítva meg is lenne a stabilizált FF 4k videós váz, amire sokan hiába várnak, persze az ő objektív eladásaikat ez nem segítené egyáltalán.
Persze jobban belegondolva más gyártóknak ilyen érdekeik nincsenek - csak akkor csinálják is meg azt az adaptert ugyanolyan jóra, ne olyan legyen, mint a Fotodiox ND Throttle...
[ Szerkesztve ]
-
p_adam
addikt
válasz mikrofon #116 üzenetére
De bizony van különbség, többek közt a Canon objektívek is mosottabbak a Sony gépeken a széleken, mert a szenzorborító üveg vastagabb az utóbbinál. Egyébként az extrém távmérős dolgokat leszámítva még ennek sem tapasztaltam lényeges gyakorlati hátrányát - sőt inkább a fordítottja, a kisebb méret/nagy fényerő kombináció használatra és képi esztétikára vonatkozólag többet ért annál, mint hogy mennyire rendkívül gyenge a szélen a képminőség, vagy hogy éppenséggel van AF. Tudom hogy létezik erre egy Kolari mod mint megoldás meg még kombinálni is lehet egy Techart adapterrel ami ad autófókuszt is, de ugye drága egy árban eleve folyamatosan értékvesztő dolog és csak még jobban összekutyulja a színeket.
Persze, történik azóta is előrelépés, csak már egyre kevésbé érezhető ez a gyakorlatban, a legtöbb fix "L" objektív minősége ma is kiemelkedően jó attól függetlenül, hogy nem annyira tökéletesek, mint a legújabb darabok. A lényeg hogy van opció, nem kötelező ezt választani, de lehet. Itt van a 135/1.8 GM, tényleg perfekt, de a Sigma 135/1.8 már szintén eleve perfekt (tényleg az) és a töredéke, de a gyakorlatban a sokkal könnyebb Canon 135/2 is ugyanúgy megállja a helyét, nem fogja senki azt mondani, hogy mennyivel jobb lett volna, ha ez a legújabb, legdrágább cuccal készült.
A megapixellel is ugyanez van, lehet ezt növelni, de abból a szempontból felesleges, hogy sokkal időigényesebb, minél több van belőle, annál kevésbé lehet kihasználni, akár a diffrakció, akár a bemozdulás mértéke miatt, akár a képzaj miatt (itt már szinte követelmény a stabilizálás, mint kompenzáció, nem pedig egy plusz előny), a 20-30 körüli már egy tökéletes kompromisszumnak mondható, efelett már egy középformátum jóval nagyobb mértékű ugrást ad. Persze egyértelműen segít eladni az újabb, drágább dolgokat.Kicsit sem vagyok elájulva az RP-től (nincs is miért) de másokkal ellentétben én nagyon belekötni se tudok, nekem a sokkal egyszerűbb eredeti Sony A7 koncepciója is jobban tetszik, mint a későbbiek (az "igazi" kompakt FF, nagy szám volt, amikor kijött), csak már nem ez az irány, kell a technikai fejlődés, de azért nem hátrány, ha azért egy "rendes" kamera marad, nem pedig egy nagyobb szenzoros okostelefon, bár ezzel tudom, hogy sokan nem értenek egyet (de valószínűnek tartom, hogy nem használtak sosem egy filmes Leica gépet és nem értik, hogy mi értelme lehet annak 2019-ben, csak ezt a két szót ismerik, hogy elavult+drága).
A 6D Mark II-t is egy teljesen normális gépnek tartom (tudom szentségtörés egy karaktert is szentelni neki itt) még képminőség tekintetében is (dinamika: Sony A7II, színek+ISO: Canon) de az egyik fő előnye a DPAF, a keresővel nem használható. Akkor ugyanez a gép tükör nélküli "egységesített" változatban szintén nem lehet rossz, még magától értetődőbb a használata, és mellesleg még olcsóbb is legyártani. Több korlátozás került bele a vártnál, de nyilván azért, mert így még alacsonyabb az indulóára, ezért még olcsóbb lesz később.
A Nikon Z5 biztos többet tud majd, de nem lesznek meg ezek a pozitív tulajdonságai mint az AF és az integrálhatóság, nagyrészt a gyári objektíveket kell megvenni hozzá, az "okosabb de drágább" kategória, mint a Sony vagy a Panasonic. Legalább azt már tudhatjuk, hogy hány kártyahely lesz benneA porral mindenképp meggyűlik az ember baja, az adapter ezt nem sok dologban gyengíti (de egyébként pont azért van ez az egész, hogy nyitottabb legyen a rekesz videó alatt, tehát annál kisebb az esélye, hogy látszani fog, mintha le kéne rekeszelni f/11 fölé)
Csak ugye a gyártóknak inkább az az érdekük, hogy ezt egy külön modellbe építsék be, nem pedig egy meglévőt olyanra csinálni, hogy az a lehetőségekhez képest mindent tudjon, a Canon is pont ezért csinálta, mert az ő esetükben egy vonzó dolog, de mégsem veszélyeztet semmit.[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz mikrofon #119 üzenetére
"Sőt észre is vehető a fejlődés, amikor másodperceként 20 képet tudsz úgy rögzíteni, hogy mindegyik éles és nem azért, mert áll a téma"
Ez tényleg nagyon fontos
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz mikrofon #200 üzenetére
Ha így nézzük akkor persze. Tudnásban nekem a mostani m5ii is elég, sokmindent nem is használok ki.
Értem én, hogy ár, értékben jobb, de "alig" drágábban ha van jobb, akkor miért ne? 200 euro feláért van a sigma 85 1.4. Nem ismerem, de gondolom, hogy jobb, mint a sony 85 1.4. De néztem még a 135 1.8-ast is, de az meg már jóval drágább.
Sokat fotózok kint, a studiót annyira nem kedvelem. Kintre meg vagy nagyon hosszú obi kell, vagy nagyon kicsi rekesz. Még a közeljövőben teszek egy próbát egy manuális obival.
Igazából itt most az a matek, hogy árában a mostani rendszert ki lehet-e váltani egy FF-re, ami lefedi az igényeimet. Márpedig nagyon úgy néz ki, sőt még sokkal jobb is össze jöhet belőle.
Bár úgy néz ki, hogy a használt árakkal elnéztem valamit.Pl utóbbi képeimből nagyon tetszik ez, de a ekv 40mm F3.4 nem a legjobb erre. FF alatt azért az 1.4, 1.8 sokkal jobban kiemelte volna a témát. Tudom tanuljak meg fotózni....
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
p_adam
addikt
válasz mikrofon #202 üzenetére
Ne keverjük, itt a Canon (Nikon) és Sony összehasonlításról volt szó, nem arról, hogy az A9-nél kompromisszumot kell kötni a néma működés miatt...
Lehet méregetni a végpontokat és kihozni a Sony jobb(pl. tájképre eléggé annak tűnik, de másik se "használhatatlan", 10 éve se volt az), a gond csak annyi, hogy ha csakis azt a tartományt nézzük, ahol az emberi arc van, ott a Sony adott esetben még gyengébbnek is mondható, kevésbé finom, harsány, igaz hogy ez videó meg persze helyzetfüggő stb. de egymás mellett látszik, ami a raw file-ok kinézetére is ugyanúgy igaz, persze utómunkával minden javítható, de nagyon csűrni-csavarni kell a görbét, hogy hasonló legyen (meg egyáltalán, mért kell "javítani").
Bizonyos dolgokat kihangsúlyozni más dolgokat meg teljesen figyelmen kívül hagyni teljesen értelmetlen, már lassan az összes topik csak erről fog szólni....[ Szerkesztve ]
-
p_adam
addikt
válasz mikrofon #209 üzenetére
Tényleg annyira le van maradva, hogy egyesek akik használják, észre se veszik a gyakorlatban, ez az "én kamerán jobb mint a tied" stílus inkább az óvodába való...
-
Speeedfire
nagyúr
válasz mikrofon #213 üzenetére
Volt nekem 25-ös pana, és 45-ös oly. Teljesen jó volt. Kint a 45, bent a 25. Jelenleg azóta változott, lett a 20, és az 56. De csak a fényerő, és a bokeh miatt.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
p_adam
addikt
válasz mikrofon #212 üzenetére
Sokat nem változott a helyzet, mivel ezek a szenzorok ma is jelen vannak (igen az R kicsit gyengébb - de ott is ki van mondva a lényeg "this is totally fine", de a gyakorlatban majdnem ugyanaz), és az A9 meg gyengébb dinamikában, de ez se számít sokat, nyilván nem ezért veszi valaki, mert ebben gyengébb.
nem ez lett volna a lényeg, hanem a lovaglás egy dolgon meg százalékokon a gyakorlat helyett, van, akinek ez a fajta poszolgatás az "erőssége", ezt valószínű mindenki más is látja, csak nem mindenki szenteli rá a drága idejét, hogy reagáljon is rá...
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz mikrofon #215 üzenetére
Aha, hát nem tudom. Ezek szoktak újabban a standart portré obik lenni, 50mm, és 85mm. Felette már ritkán látok pl 135, meg 200.
De egyelőre csak egy agymés. De ahogy látom ezek szerint árban akkor a milc sony-nál nincs jobb, és rendben vannak a belépő fényerős obik is.
.mf: Megtartani nem tartanám meg, esetleg a gépet cserélném egy kisebb pen-re. Az nem volt rossz, pana palacsinta mellé és kész.Sajnos valóban nagyon. Dupla annyi, mint a 12-40 pro. Sajnos FF miatt az obik tényleg nehezek, és nagyok.
Véletlenül írtam a 24-et, 28 akart lenni.
mikrofon: Akkor nem tudom, hogy miként csinálják a többiek azokat a szép háttereket. [link] [link] [link] [link] [link] [link]Pedig ahogy nézem javarészt 50, 85, és 135mm-en fotóznak. A dof-ba én is bele szaladtam már sajnos a sigma 56-al is, többször is írtátok ugye, hogy pl az orr már nem éles.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
konyi79
addikt
válasz mikrofon #234 üzenetére
Akad még ott a tatyóban valami
Ha így nézed két bármelyik fix kevés. Vagy akkor legyen mellé egy kitzoom. De ha elvagy egy alapobival (50 környéke) már a témádon múlik most a 85 vagy a 35 a fontosabb, esetleg a 24 vagy a 135, vagy épp melyiket kedveled.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz mikrofon #232 üzenetére
sokszor bénák/balf@szok/brand szektásodnak, csak épp nem ismerik be maguknak, vagy tudat alatt. (btw ennek a jelenségnek szerepe van az utóbbi idők mindenki szakértő aki tud jutub csatornán sorozatot csinálni jelenségnek)
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
madgie
titán
válasz mikrofon #299 üzenetére
Hát persze annyira sok nyári meleg volt a bejelentése óta... meg annyira jellemző a Sony-ra ,hogy nem melegednek túl a vázai
Haggyukmá. A Fuji legalább addig engedi, amíg bír a hőtermeléssel. Sonyéknál meg nyisd ki az LCD-t, fújd Mentosos lehellettel, stb. akkor talán nem fossa magát össze négy darab tízperces footage után nyáron.
-
konyi79
addikt
válasz mikrofon #318 üzenetére
Szerintem pont Csabát ekézni ilyen miatt felesleges, igen korrektül szokta a szponzorált dolgokat kezelni/közöni. Egy ilyen sorozatnál, mint a pénzizéi persze ha nem követed a tartalmát lehet meglepő így belecsöppenve a végébe, de szerintem maximális korrekt a hozzállása. Messze túmutat a közösségi értéke a videóinak az influencerek felső harmadánál is.
IMHO -
b.vr
őstag
válasz mikrofon #318 üzenetére
Én Magyarósi Csaba vlogját csak akkor tudom elviselni ha épp valami jó külföldi helyen/városban/tájegységen járnak, ebbe most belenéztem (szóval tényleg kérdezem mert emiatt nem fogom végignézni ezt a számomra amúgy érdektelen videót) és ugyan láttam hogy egyszer mellékesen röviden kézbe veszi az Oly 12-100/4-et de amúgy az most hogy merült fel itt a fórumon hogy mellétenni a Sony 18-135-öt? Az egy turistazoom amilyenből van m43 többféle is, de ezt az egész műfajt kár is idehozni. A 12-100 egy más kategória, egyrészt képminőségben, másrészt kicsit is gyakorlottabbaknak nem kell bemutatni miért nem mindegy ha ekv 24 vagy ekv 27-28 mm-től indul a látószög.
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
b.vr
őstag
válasz mikrofon #326 üzenetére
Hát direkt leállítottam a felvételt, a videón a Sony-ra a 16-70/4 van tekerve. Ahogy írtam a 12-100-at megemlíti (de nem annak kapcsán hogy azt tarja ki selfie távolságban a sétálós videóin ugye), mint ahogy a Sonynál is megemlíti hogy arra is vannak amúgy nagyon pici objektívek.
Lényeg a lényeg, és amiért írtam, a Sony 18-135-at (meg úgy általában a turistazoomokat) nem érdemes az Oly 12-100 mellé tenni (a mellé tedd a 14-300-at vagy bármi mást, édesmindegy, a turistazoom kategória engem amúgy is hidegen hagy)"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
Sancza
tag
válasz mikrofon #326 üzenetére
Nem tudom honnan jött, hogy 18-135-ös obit használt. A videoból egyértelműen kiderül, hogy egy Sony Zeiss 16-70F4 OSS obi volt a gépre téve.
8:42 -nél látható:
https://youtu.be/sHayK667ieI?t=521Arra lennék kíváncsi, hogy az OSS be volt-e kapcsolva az obi-ban, mert ennyire szar csak nem lehet az OSS az obiban
[ Szerkesztve ]
-
b.vr
őstag
válasz mikrofon #331 üzenetére
"Szerintem egy tipikus turista zoom, csak pro kivitelbe" És az milyen? Mint a fából vaskarika vagy hogy?
Ahogy írtam is az Oly 12-100 hogy a legfontosabbakat említsem "csak" az induló látószögben és a képminőségben jobb egy tipikus turistazoomnál. Tehát pont amitől nem lesz tipikus turistazoom."Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
b.vr
őstag
válasz mikrofon #406 üzenetére
Az tök jó hogy most már te vagy a második aki a jelek szerint write-onlyban (vagy nem tudom hogy máshogy sikerült ezt összehozni) elkezdi osztani az észt hogy nem a kérdésre jön a válasz mikor külön be is idéztem a kérdést: "nekem kell egy 50 f1.8 meg egy alapzoom"
valamint a 28/2 kapcsán én nem azt olvastam hogy bejött neki hanem hogy "sony-nál sokan a 28 f2(I) ajánlják(/I) ami tényleg nagyon jó, éles csak nem a legjobb portrézni, max amolyan városnézős rárakom és elvagyok vele" Mellesleg nem hiszem hogy bárki le akarta volna róla beszélni, de ez mindegy is
A magam részéről egy dologhoz szóltam hozzá, a normál alapzoom és a fényerős 50es kérdéséhez - ami szerintem mellesleg egy teljesen jó kombó, de még csak ezt sem írtam. Hanem hogy ha valaki ilyet szeretne akkor a Nikon és Sony rendszerekben erre melyik obikat érdemes összehasonlítani. Pont.[ Szerkesztve ]
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
Mercutio_
félisten
válasz mikrofon #406 üzenetére
Ha már az odafigyelés: A kérdező írta az alábbiakat:
"sony-nál sokan a 28 f2 ajánlják ami tényleg nagyon jó, éles csak nem a legjobb portrézni, max amolyan városnézős rárakom és elvagyok vele"
"nekem kell egy 50 f1.8 meg egy alapzoom"
Szóval, jó reggelt mikrofon bácsi, máskor jobban tessen figyelni
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
b.vr
őstag
válasz mikrofon #410 üzenetére
És utána mi volt a konkrét felvetése? Ugyebár az alapzoom. Aztán pedig az 50es. Én konkrétan be is idéztem mindig mire válaszoltam. Szóval had ne legyen már gond ha az én válaszom arra történik amit be is idézek (ráadásul még csak rá sem akartam beszélni semmire, hanem megjegyeztem hogy ezeknél mi az amit a két gyártónál értelmes dolog összehasonlítani mert hasonló minőségűek).
Ezzel jó éjszakát neked is.[ Szerkesztve ]
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
Mercutio_
félisten
válasz mikrofon #410 üzenetére
Figy, felnőtt ember ilyenkor belátja, hogy késő volt/sok volt a pálinka/másik monitoron ment a hdporesz/szimplán figyelmetlen volt, nem pedig keres 1 szem (ráadásul aztán épp a kérdező által későbbi hsz-ben korrigált/pontosított) hsz-t és arra mutogatva a többi X hozzaszólót hibáztatja...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
lugosi
MODERÁTOR
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz mikrofon #506 üzenetére
Nem erre gondoltam, hanem erre:
"de egy vagy két éven belül a tükörreflexesről váltók vissza fognak térni a dSLR rendszerekhez"
vs.
“But after one or two years, some users who changed their system from DSLR to mirrorless come back to the DSLR again.”
A some users ad egészen más értelmet a dolognak. Tükörreflexesről váltók «-» some users who changed their system from dslr. Azaz tükörreflexesről váltók vs. néhány felhasználó, aki tükörreflexesről váltott.
De nem te rontottad el hanem a cikkíró.
-
Stauffenberg
Topikgazda
válasz mikrofon #527 üzenetére
Azért a Pentax később is elég jó dolgokat tudott DSLR fronton, nem csak a K20D/K200D idejében. Meg ami még tök jó gyártóvá teszi őket, az néha egészen apróságnak tűnik, de ezek összeadva tudnak kitenni egy nagyon szerethető vázat. Például a "zöld gomb" azóta is hiányzik, hogy nyugdíjba küldtem a K200D-t.
Meg, hogy ne legyen OFF, ott van a Pentax Q család is, ami igazából egy halálosan jópofa dolog volt, csak éppen ezt nem engedhette meg magának. Ők nem Leica, hogy jópofaságokra fogékony dilinyósokból meg tudjanak élni (én is ilyen dilinyós lennék, ha lenne pénzem Leicára, nem bántásból mondom).
-
konyi79
addikt
válasz mikrofon #543 üzenetére
Alapvetően nem szimpatikus.
Ne Northrup legyen a mérvadó tudom, de innen nézve valós veszélynek tűnik kioldásnál ha nem központosan terheled megharapjon ha lebillen. Persze látom, így tud ekkora lenni.
Meg nincs panoráma funkció. A Befree-vel van hasonlítgatva mindenhol, ami többnyire a 494/6 center fejjel van szerelve, abban pedig van, nem is rossz. Ok, abból a bugyborékot spórolták ki (vízszint). -
konyi79
addikt
válasz mikrofon #554 üzenetére
Kár, hogy a Befree sorozathoz nincs hasonló kialakítású gömbfej szintezővel, mint az Xpro.
Ha hosszra nem is, de átmérőre a PD állvány sokkal kisebb helyet foglal, meg ugye a kialakítása miatt is sokkal könnyebben beledugható bármibe. Hosszra meg ha a PD feje 10mm-rel magasabb lenne senkit nem zavarna, cserébe a panorámáért. Nem szeretem a tekerős lábrögzítést, így nekem is csatos van. A Manfrottóé meg elég beakadós fajta, ha belecsúsztatni akarom valamibe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nők, nőügyek (18+)
- OTP Bank topic
- Mikrotik routerek
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Napelem
- További aktív témák...