Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz dabadab #9318 üzenetére
Persze, hogy nem ettől lesz itt is olyan életszínvonal mint "nyugaton" és valóban kis tétel de sok kicsi sokra megy...
-----
Az a poén, hogy amikor én gyorsan hajtok abból nincs semmi de amikor kanyar után főúton a busz a megállóból kifordul elém és szemből is jönnek már izzad a tenyerem és még csak nem is mentem gyorsan... vagy amikor tegnap is városban előttem elkezd parkolóból tolatni valaki persze engem észre sem vesz vagy nem is érdekli, hogy jövök és a szembe sávba kell átmennem a hülyéje miatt ahol történetesen szintén tolat ki alaki már egész kalandjátéknak tűnik ez a közlekedés persze őket senki sem fogja megbüntetni de ha én gyorsan megyek az üres főúton megvágnak. Előztem egy nőt a múlt héten, szabályosan indexet kitettem és amikor mellé érek mit látok??? Kiteszi az indexet és jön felém... na mondom ez is szép lesz... ha egy lomhább járművel vagyok lazán nekemjön így viszont egy vissza 3 padlóval sikeresen megelőztem pedig aznap nem is siettem...
Index: na igen nagyon okos találmány, kell is nagyon csak van aki nem használja... úgy vált előttem 4-5 alkalommal sávot, hogy a mobil ott a kezében de indexelni nem tud... jah ugyanaz a fickó csinált olyat, hogy jövök 90-el és kivágódik elém mellékútról és nem az, hogy megindulna, hogy ne tartson fel vagy ne rongyoljak bele a seggébe... nem, mobilozik és észre sem vett... a jó... k... an...... az ilyennek, tapostam is a féket rendesen persze ha nekimegyek hátulról meg rámfogják pedig nem tudok követési távolságot tartani ilyen esetben akármilyen ügyes is vagyok, egyedüli barátom az a fék az autómban szerencsére egészen jól fogIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz dabadab #9345 üzenetére
számomra is rejtély, hogy miért vonatkozik a 30-as illetve 40-es korlátozás a két hármas keresztes tábla közötti terület teljes egészére (cirka 200 méter), pláne, miután elhagytuk a vasúti átkelőt....
a másik amit nagyon bírok, azok a használaton kívüli iparvágányok, amik csak úgy ott állnak évtizedek óta, és egy vonat sem ment rajtuk, sőt, van ahol nincs is kezdete és folytatása a sínnek, csak 10 méter van meg belőle, nade a vasúti kereszteződés tábla, az kint van. Ilyenből is rengeteg van.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
zsid
senior tag
válasz dabadab #9366 üzenetére
Asszem a Mondeonál volt az, hogy az óra 100at mutatott a kocsi sebessége meg 107km/h volt. Valamelyik autós magazinban mértek vagy 15 kocsit padon, hogy mennyit csal a sebességmérő. ( A többi az felfele mért , ahogy írtad. )
Az sem elhanyagolandó, ha valaki cseréli a gyári 15"os felnit 16-17esre. Akkor meg szintén kevesebbet fog mutatni a sebességmérő.
<tRucKdriFteR>
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9390 üzenetére
Nekem nem veszik el a jogsimat, erről biztosíthatlak.
Sőtt, 1 év múlva már meglesz az M5 -re a cashem, az is tuti. Az ám az igazi X márka.Ja, miért is okoznék én balesetet??? Még 5 év alatt a közelében se voltam ilyennek. Pedig 160.000 km bennem van már.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9398 üzenetére
Ok nélkül?
Először ő akadályozott engem, ő volt szabálytalan. Másodiknak nekem ilyen f*szok ne dudáljanak, ne villogjanak és ne is mutogassanak.
Városban ezt egyszerűbben meg szoktam oldani. Ha valaki szemétkedik, meg majd belémjön, pirosnál kiszállok és elmagyarázom neki a dolgokat. Ha így lehet az ilyen barmokat tanítani, akkor így fogom.Volt már olyan, hogy 2 nap alatt 2200km -et levezettem. Ráadásul úgy, hogy alig tudtam pihenni a megbeszélés után.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dabadab #9398 üzenetére
Kicsit akkor gondold át. Megy a pali az Ifa mögött. Elvileg kéne tartsa a követési távolságot, ami annyit tesz,hogy oda gond nélkül akár három autó is be kéne ,hogy férjen. Szóval marhára nem kéne hepajkodnia legalább, ha annyi követési távolságot tartott, hogy nem fér be egy autó.
Az meg,hogy az Ifa mögött sz@rakodott az Ő baja....mellesleg ma már kevés Ifa tud 90-et közúton...még ha 85-el ment is, hadd haladjak én 90-el.Nekem meg ha cirkuszol, lehet letekerem az ablakot és a viperával rábaszok a szélvédőjére,hogy kicsit lenyugodjon. Bár a BMW-s kollega leckéje is tetszik.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dabadab #9402 üzenetére
Nem tudom,hogy minek kell balhézni azért mert a kollega 85 helyett akár 90-el akart menni és ezért előzőtt. Legalábbis feltételezem,hogy 90-el ment tovább Ugye?
Hozzáteszem,hogy én marhára mindent betartok, most már. De aki közúton 90 helyett akár 88-al megy, azt lenyomom. Nem elég, hogy a sok trafi miatt saxi van és nem lehet normálisan menni még a nyomik is akadályozzanak? Brrr...
Eagl3 - Nem tudom,hogy melyik az...Veszprém fele mentem. De az a röhej,hogy vagy egy kilóméteres volt a sor és senki nem ment a belső sávba. És nem értettem,hogy mi a franc van. Pesten ugye ez nem szokás.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dabadab #9409 üzenetére
Érdemes idéznem,hogy miért lassított BMW001? Vagy magad is megtalálod,hogy csinálta a fesztivált a pali, merthogy megmerték előzni és esetleg az 5 méter követési távolságot nem tudta tartani és kicsit lassítani kellett.
dokar: Ne idegelj már. Én marhára nem vagyok odavalósi. Van két sáv. Látom,hogy egyikbe lassítanak és állnak. Miért állnék be oda??? Semmi tábla, semmi útfestés nincs akkor még,hogy be kéne sorolnom, csak a végén. Hadd ne nyomizzak már, hogy ha a többi 100 be áll a sorba, akkor én is álljak be csak mert ők is beálltak, habár nekem még az sem tábla,sem útfestés nem jelzi.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9421 üzenetére
"De egyebkent nem kell idezni, elmondom: azert, mert ugy vezet, mint egy allat."
Ha úgy vezetnék mint egy állat, akkor 160 -nal előzgetnék, és szarnám le, hogy a szembejövő mennyire van, tudván, hogy úgyis lelassít.
De persze, te szent vagy, ezt el is felejtettem. Nem hiszem, el, hogy te még soha nem mentél 90 -nél többel. Tehát akkor te is egy állat vagy.Don't Tread On Me
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dabadab #9429 üzenetére
Hiába próbálsz fikázni, mert nem nyelem be azt,hogy figyelmen kivűl hagyod,hogy az 50km/h-ra lassítást az váltottak ki(bár nem értek teljes mértékben egyet vele...okosabb enged,szamár szenved) ,hogy a nyomorék másik pali baszta betartani a követési távolságot, ahová ugye nyugiba be lehet sorolni és mellette még neki áll dudálni, villogni, mutogatni. Hát én is megsz.patnám az ilyet.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dabadab #9458 üzenetére
Bocs, én ha gyorsabban megyek vagy akármit csinálok, az bárminnyire is szabálytalan, de úgy teszem, hogy más hirtelen (és nem hirtelen) manőverre ne kényszerítsek. De sajna vannak kirívó esetek. Pl. amikor látom,hogy olyan szinten vezet, hogy minimális gyorshajtás árán is,de jobb ha megelőzőm. Jah a kedvencem esőben autópályán világítás nélkül és rámvillog...imádom. Szal, ha hülye valaki, inkább maradjon csendbe és ne kalimpáljon. Nem vagyok egy ász, de amikor én a kresz 80 %-át betartom, akkor az aki lassabban megy mint kéne,de mellette a negyede kresz nemhogy betartásáról de mivoltjáról fingja sincs, az ne kalimpáljon baxa meg. Mert merem állítani,hogy részben az ilyen nyomiktól van baleset...hányszór előfordult,hogy 60-al jön szembe világítás nélkül. Én előznék és vissza kell sorolnom,mert későn látom meg a hiányzó világítás miatt. Mégis engem szólnak meg,hogy hülyegyerek...nem őt,hogy nincs világítás.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9482 üzenetére
Mondtam, hogy nem bevágtam, hanem levettem a gázról a lábam kiraktam a jobb indexet és besoroltam. Ő alapból nem tartotta be a követési távolságot, mert kb. 3 méterre volt az ifa hátuljátol. Na ne mond nekem, hogy ez szabályos. Ha betartja a követési távolságot, akkor én simán bemegyek, még csak erőlködnöm se kell.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9492 üzenetére
Neki ilyenkor kötelessége lett volna a fékre lépni (elég lett volna, ha leszáll a gázpedálról), ahogyan azt meg is tette, csak egy kicsit késve. Én mindig a tükröt nézem, hogy előznek-e. És ha látom, hogy elém akar bejönni mert kiteszi az indexet, akkor beengedem szó nélkül. És neki egy másodpercébe se kerül.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9501 üzenetére
Akkor előttem egy db auto nem volt. Jöttek szembe, az meg elkezdett előzni. A szembejövő nagyon közel volt, annyira, hogy ahogy az audis elkezdett előzni fékreléptem és lehúzódtam. Ezt csinálta a szembejövő is. És így éppen hogy befért.
Az én esetemben más volt a helyzet. Én mehettem volna tovább is, mert az ifat is meg tudtam volna előzni. Csak nem láttam, hogy vannak e előtte, ezért nem mentem, inkább visszahúzódtam. Ott nem az volt a baj, hogy jött szembe, hanem hogy nem engedett be először.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9536 üzenetére
Senki se penge, mert olyan nincs, hogy mindenki tökéletes. Nekem ez a rossz tulajdonságom, hogy gyorsan felmegy a pumpa.
Előtte ugyan így előzgettem egyenként a kocsisort, ott nem volt ilyen gondom. És ő nem akart előzni, mert előtte megtehette volna 1000*, miután mögéértem, akkor is vártam kicsit hátha elkezd előzni, de nem is kukucskált, hanem az út jobb oldalán ment végig.
Ezért kezdtem el akkor én is előzni. Előtte érdekes módon nem volt baj, hogy nem tudtam beférni. Mindenhol volt bőven helyem, és nem reklamáltak. Csak itt volt ilyen gond.
Ezt akárhogyis csavarjátok, nem tudjátok azt kihozni, hogy én hibás voltam.
Az utánnalévő reakciom meg a forrofejűségem eredménye. De abban nem volt veszély, mert nem is lehetett.Nézzétek meg a kresszkönyvbe, hogy mennyi a kötelező köv. távolság. Van rá egy képlet, de én nem nézem ki, mert nem szokásom bújni. de biztos nem 3m.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #9722 üzenetére
a kulcsszo a folyamatosan: ez csak lakott teruleten belul lehetseges
nocsak, lakott területen kívül nem mehetsz folyamatosan egy sávban? váltogatni kell őket, vagy mi?
szerintetek a kresz azt akarja, hogy ha valaki beáll 50nel a belsőbe pesten, akkor siófokig ne lehessen megelőzni?
[ Szerkesztve ]
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz dabadab #9733 üzenetére
Autópályán nincs előzés, mert párhuzamos közlekedés van.
"Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek"
Ellenben kötelező a jobbra tartás. Ami alól kivételt csak a lakott terület képez: 36. § (4)
Szal jobbról elhaladni autópályán nem lehet szerintem sem.
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz dabadab #9738 üzenetére
Erre ismét csak az előzés jogszabály szerinti definícióját tudom felhozni:
1. sz. függelék III (c)
Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek.Innentől fogva lehet azon vitatkozni, hogy ez ellentmondás vagy sem. Itt le van írva hogy nem minősül annak.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #9733 üzenetére
autópályán is van előzés.
ha mésdz a külsőben, utolérsz valakit, kimész a belsőbe, elmész mellette, visszasorolsz a külsőbe. Ez előzés, mert nem folyamatosan haléadtál a sávodban, hanem kétszer is sávot váltottál.
Ha viszont végig a külsőben mász budapesttől győrig, akkor akárhány autó mellett mész el, egy előzésed se lesz, mert folyamatosan a sávodban haladsz. ilyen egyszerű. -
ABE
őstag
válasz dabadab #9778 üzenetére
Szerintem sosem volt igazán jelentős magasságbeli különbség az azonos korosztályú kisautók és nagyobb márkatársaik között; persze idő közben mindkét kategóriában nőttek a hossz, szélesség, magasság és súly értékek.
Mod:
Nem azt mondom, hogy egy kisautó ugyanolyan stabil nagy sebességeknél, mint az egy vagy két kategóriával felette lévő autó, de szerintem túlzás elszörnyülködni egy 160-nal elsuhanó kisautó láttán.[ Szerkesztve ]
-
Allien
veterán
válasz dabadab #9969 üzenetére
Demokráciában élünk. Ilyen csak egy esetben fordulhatna majdnem törvényessen elő. Ha a halálra elgázolt gyalogos felkel, és önvédelmet alkalmaz. Bár, akkor is igazolnia kellene, hogy meghalt, és tényleg önvédelem volt.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #10010 üzenetére
(5) Elsőbbséget kell adni
a) jobbra vagy balra bekanyarodó járművel
- annak az útnak az úttestjén áthaladó gyalogos részére, amelyre a jármű bekanyarodik, továbbá(8) Az útkereszteződésben kanyarodó főútvonal esetén az (5) bekezdés a) pontjában meghatározott szabály a főútvonalon kanyarodó és az arról letérő járműre egyaránt vonatkozik,
-
Mr X
veterán
válasz dabadab #10010 üzenetére
31. § - Bekanyarodás
(7) Útkereszteződésen kívül történő bekanyarodásra az (1)–(2) és a (4–-(6) bekezdés rendelkezései az irányadók.
(8) Az útkereszteződésben kanyarodó főútvonal esetén
a) az (5) bekezdés a) pontjában meghatározott szabály a főútvonalon kanyarodó és az arról letérő járműre egyaránt vonatkozik,
b) a főútvonalról letérő járművel elsőbbséget kell adni a főútvonalon továbbhaladó jármű részére.
*A bekanyarodó járművel elsőbbséget kell adni az úttest mellett levő olyan kerékpárúton (gyalog- és kerékpárúton) érkező jármű részére, amellyel a bekanyarodó jármű:
– a bekanyarodás közben, tehát a bekanyarodás befejezése előtt;
– a kijelölt gyalogos-átkelőhely előtt vagy közvetlen utána;
– az úttest szélétől számított, legfeljebb 6 méter távolságon belül forgalmi kapcsolatba kerül.
Az a szabály, hogy az útkereszteződésben kanyarodó főútvonal vonalvezetését követő jármű nem tekinthető irányt változtatónak, a járművekre és a járművek egymás közötti viszonyára vonatkozik. Ilyen helyen a főútvonal úttestén az útkereszteződésnél áthaladó gyalogosoknak a főútvonal vonalvezetését követő járművel is, és az útkereszteződésnél a főútvonalba betorkolló utak úttestén áthaladó gyalogosoknak pedig a főútvonal vonalvezetését elhagyó, akár jobbra, akár balra bekanyarodó járművekkel is elsőbbséget kell adni.
A (8) bekezdés a) pontjában az (5) bekezdés a) pontjára történő visszautalás a gyalogsokkal kapcsolatos szabályra vonatkozik.
A (8) bekezdés b) pontjában írt szabályból, valamint az 53. § (1) bekezdés b) pontjának a rendelkezéséből következik, hogy a főútvonalról letérő minden járművel, így a villamossal is elsőbbséget kell adni a főútvonalon továbbhaladó jármű részére.*
Khelben gyorsabb volt...
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
válasz dabadab #10202 üzenetére
én bpen sem éreztem biztonságban magam... tökmind1 milyen sebességi fokozatban, mennyire nyomtam a gázt, max hangja votl semmi más.
amúgy egyben van, kényelmes, jó a futómű jó a fék, jó minden, csak ez a motor lenne vmi más...The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
- Automobilista 2
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Sorozatok
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest