Új hozzászólás Aktív témák
-
Sipi16
senior tag
válasz spirit007 #120 üzenetére
A mienk 4800-as fordulaton 5-ösbe 200 az óra szerint de a GPS szerint meg csak 190
[Szerkesztve]Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Batman2
őstag
válasz spirit007 #206 üzenetére
Jaja, bejáratós lesz a járgány, 28 év után, ismét !!!
Hát nem semmi !!!Mindenképpen fogom időben cserélni és nem hajtom 100-nál többel, meg csak kíméletesen gyorsítok.
Azon is filóztam, hogy az olajleersztő csavar fejébe, vagy rá rakok egy mágnest, hogy odagyűjtse a fémreszeléket és így jobban távozik majd az első olajcserekor !!Kiváncsi vagyok, hogy az új motornál mennyi idő mulva lesz fekete az olaj?
A régi állapotában, elig hogy beindítottam, már fekete is volt az olaj, akámilyen jól is csorgattam ki a régit. De egy szerelő is azt állította, hogy a dízelekben ne csodálkozzak, hamar fekete lesz az olaj.
Azért kiványcsi vagyok rá, hogy egy vadi új állapotú motornál is olyan hamar befeketedik?
Kétlem.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz spirit007 #567 üzenetére
Sziasztok!
Ma reggelre hozzák házhoz a téli papucsokat, ezen nem sporolok, Dawess-nek igaza van 1,5t elszál azt nehéz megfogni, legalábbis gondolom ezt akarta sugalni. A 18.-ik kerben dolgozom mire a 21.-ik be érek 3 felül járon kell átmenni, ami izgis lenne nyárival ha lefagy.
Egyépként a két garniturás renszert fogom alkalmazni, már csak azért is mert a volt tulaja a Mercinek múlt héten hivott fel hogy megtalálta a gyári alufelniket, és meg válna töllük egy jelképes 1000ft-s árért. Azonnal lecsaptam .w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
válasz spirit007 #629 üzenetére
mindenképpen ki kell szedni őket , ha nem akarsz hosszú cumit . 'x kiszeded és megméred őket , vagy adsz neki egyenként 12V-ot , ha a régi izzitő gyertya van bent (nagy) akkor azok 0.9V-osok , arra is mehet a 12V egy-két pillanatra . kb 10 perc alatt kiszedhető a 4 db , de csak akkor ha nem 1000 éve vannak bent a helyükön , és ha az adagoló nincsen túl közel a blokkhoz . Ha nincs kint 10 perc alatt , akkor jöhet a szívás
-
Odiepapa
csendes tag
válasz spirit007 #620 üzenetére
A motor nagyon szépen jár. Viszont nem coupe-hoz való. Nem egy versenyautó, de szépen gyorsul, mert még a benzines diffi van alatta. Amit viszont szeretek a 3.0D-ben, hogy amikor megindul, úgy megy mint egy tank. Én csak GŐZMOZDONYnak hívom a kicsikét.
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
-
Batman2
őstag
válasz spirit007 #3536 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy mennyi volt közűlük tulaj.
Azt viszint nerm egy szerelőtől hallottam, hogy sokkal kevésbé tartósak, mint a hasonló korú fajtársaik, sokkal több velük a probléma, nehezebb szerelni, és gyakrabban kell szerelni, könnyebben elromlik, mint a hasonlóak.
Az lehet, hogy ők főleg a negatív példákkal találkoztak, de az azért csak jelent valamit, hogy 190-esben több a negatív példa és emiatt a szerelők is gyakrabban találkoznak vele és szenvednek is vele.A legutóbbi információm az volt, amin megintcsak meglepődtem, hogy az egyik fiatal szerelő komának néztem a 123-asát, ami kicsit át volt alakítva és egy 250-es szívódízel, 5 hengeres 190-es motor volt benne.
Mondtam rá, hogy ha ez már 5 hengeres, akkor bizonáyra jobban mehet, mint pl. a 240-es, 4 hengeres, rendes 123-as szívódízel !
És a válaszon meglepődtem !
Az volt, hogy ő már ült felújított 123 200-as dízelben és jobban ment mint neki a járgánya ezzel a motorral.
Jó, erre mondhatod, hogy ez nyilván egy elhanyagol, nem karbantartott motor, aminek némileg ellentmond az, hogy mikor beindította egész szépen indult, röffent azonnal, egy kicsit mocorgott, kotyogott, de az pár másodperces járás után szépen kezdett javulni.
És a fazont sem úgy ismertem meg, aki szarral jár, szóval, azért biztos igyekszik karbantartani, az igaz, hogy nem ő szerelte át ezt a mtort a 123-as vázba, hanem már átalakítva vette.A kinézetével pedig nem vitatkozom, Neked tetszik, nekem pedig nem igazán (előlről elmegy, hátúlról idétlen) ez van.
Nyilván abban az esetben, ha kezdettől fogva rendesen karbantartották a járgányt, akkor egy 190-es is bizonyára sokáig bírja és kevés a baj vele, a többihez hasonlóan, de minden infómból úgy tűnik, hogy kevésbé tartósak, mint a hasonlóak (w123, w124, w126)
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
lazka222
csendes tag
válasz spirit007 #3536 üzenetére
Szerintem is az azonos évjáratú Mercik közül a 190-es a legrosszabb, népítélet szerint is, de a többi márka közül még így is kitűnik, lehet ezért vannak sokan nagyon megelégedve vele, mert előtte rosszabb autójuk volt. Találkoztam már olyannal aki lecserélte 123-ast 190-re, de nem bírta vele sokáig és újra 123-ast vett. Szerintem nem csúnya, csak a magas szélvédője miatt nem tetszik, kicsit aránytalan tőle. Ha a felső 15cm le van fóliázva akkor tűrhető.
W 123 240TD 1983
-
Batman2
őstag
válasz spirit007 #3544 üzenetére
Szevasz
Nem tudom, lehet hogy ez a különbség.
Ha viszont vastagabb a gumi a gyárinál, akkor lehet hogy sokkal keményebb is és rángatni fogja az egész járgányt !Az tény, hogy jobban megfogja a motort csak a keménységétől félek.
Inkább még utána nézetek mégegyszer a boltos fazonnal.Amúgy még nincsen kiszakadva a bak, és éppen az a baj már szerintem, hogy a hosszú idő alatt repedezett és megkeményedett a gumi, így már nagyon rugalmatlan és azért sem csillapít eleget.
Azért kösz.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
qdak
addikt
válasz spirit007 #4229 üzenetére
Mercedes témában az A osztály magamtól a büdös életbe nem jutna eszembe
KillHates persze kisebb dolgoknak igen de a 23 évemmel szinte semmi kocsis tapasztalatom nincs am itt föleg mostanában szinte minden hsz t elolvasok talán vmit tanulok belöle, meg van 1 haverom aki vmennyire ért a motorhoz is bár kasznis, de sztem ha komoly gond lessz ink itt keresek vkit
esetleg ha vki a környéken restaurál vmien gépet azt nagyon szivesen meglesném
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
lapa
veterán
válasz spirit007 #4233 üzenetére
a dupla akksi azért jó, mert nagy hidegben is bírja az esetleg harcosabb indításokat. pláne ha állófűtés lesz meg pláne, hogy nem sokat járok a géppel. az eredeti terv valami normális nagy (150Ah) akksi volt, csak közbejött az önindító. először azt hittem az akksi hullott el és mivel menni kellett, vettem kényszerből egy 80Ah-t a legközelebbi helyen. szerencsére ezen dupla saruk voltak, így később pár ezer forint körüli összeg volt drautot meg sarukat eszkábálni a kettő közé.
azért ha nagyon kéne még egyet 80 Ah-sat be tudnék gyömöszölni a légszűrő meg a generátor közé.
a paldólemez alá különben is be kéne még nyomni jópár darabot, ha már a tündér amerikaiak jópofábbnál jópofább direkt meghajtásos rendszereket csinálnak. és mit ad isten pont van egy ilyen helyem a kocsin, csak a kipufogóval kell valamit kezdeni. kicsit azért a jövőbe is tekintgethetünk az ősdízelből... ha csak 10 km a hatótávolság, a 30 kw elektromotor röhögve kiváltja a dízelt, az elmehet addig alapjáraton a hidralika meg a fék meg a jóleső kerepelés miatt. a többit majd megblogozom, ha odáig vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz spirit007 #4251 üzenetére
Sajna nincsen... Kint áll szegény öreglány az ég alatt. Ha jó lenne a foshalom Suzukim akkor most le lenne ponyvázva és bent állna a fák alatt a vastag avaron. Heti egyszer izzítanék egy hosszút és megpörgetném az indítóval. De így napi használatban van és reggelenként nagyon kaparós a hangja.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
válasz spirit007 #4273 üzenetére
Szevasz
Pontosan ilyet vettem, mint spéci bilbincset az előző az a csigamenetes hagyományos volt, csak "ferdeszemű" kivitelben, ami már enyhe meghúzásra is átfordul, tehát nem jó semmire !
Olcsó húsnak híg a leve, pláne ha azt "ferdeszeműek" készítették !Lehet azért nem zárt, mert erősen meg volt merevedve a szilikoncső (a csomagtartóból vettem elő -7 fokosan előfyagyasztva ), hogy képtelen volt teljesen a csonkhoz szorítani a bilincs, lehet, mire legközelebb próbálom, már beidomul és zárni fog.
Az idő mondjuk nem volt túl ideális szereléshez.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban