-
GAMEPOD.hu
Kérdezés előtt az alábbi kérdéseket válaszold meg:
1.: Mennyit szánnál rá?
● Pl: "30.000Ft alatt kellene megoldani."
2.: Milyen gépre kötnéd?
● Pl: "Lásd az adatlapomon."
● Pl: "i7 11700, Asus TUF RTX 3070 OC, MSI B560M Mortar, 1db M.2 SSD."
(esetleg a ház típusával kiegészítve, a megfelelő kábelhosszúságok miatt)
+1: Van extra igényed a táppal kapcsolatban?
● Pl: Moduláris csatlakozók, félpasszív működés, halk, stb…
● Pl: "Tuningolni tervezek." (írd le mit és mennyire tuningolnál)
Ajánlott Tápegységek 2023: [link] (a teljesség igénye nélkül)
Új hozzászólás Aktív témák
-
chopin42
őstag
válasz Cs1csó #133075 üzenetére
+ többiek, utolsó off tőlem, nem akartam flame-t
Itt az volt, hogy a feleségem videózta, ahogy lefejtem a fóliát, kinyitom a csomagot, és a sütő darabjai hullanak a dobozból. Ezt AZONNAL jeleztem, az ügyfélszolgálatos mindössze annyit volt képes a részletes tájékoztatás után kinyögni, hogy írjak a segítőre, küldjem el a videót meg a képeket. Így tettem, leírtam, hogy a kiszállítás rendben volt, a doboz sértetlen volt, de egy törött sütő volt, ami amiatt lehetett, hogy már kibontották, összetörték, visszaküldték. 2 napig b@sztak rá, majd mikor még egyszer írtam, annyit böfögtek ki, hogy 3 napon belül jelezzem a postának. Amikor ez hibás teljesítés volt az elejétől (használt termék, törötten, használhatatlanul). Ez volt nagypénteken húsvét előtt...Írtam a postának (előtte hívtam őket, hogy ez mi akar lenni, nyugtattak, hogy ez kb formaság, várjam meg a posta válaszát, mindenképp rendeződni fog). A postának is részletesen dokumentáltam, kértem őket, hogy mindössze írják le, ami a bizonyítékok alapján egyértelmű: nem hibáztak. Kaptam a levelet, hogy 30 napjuk van kivizsgálni. Na itt elgurult a gyógyszer, és 3 hétnyi egyre udvariatlanabb, idegbetegebb levelezés és telefonálás vette kezdetét, mely MINDIG abban végződőtt, hogy a postánál reklamáljak, 3 napon belül. Szóval vagy csesztek megnézni az eredeti levelet, vagy elolvasni, vagy mittudomén, "sérült áru szarjunk rá a hülye majd bohóckodik".
Az egyik hülyepics@ azzal próbált hülyíteni, hogy azért kell a postára várnom, mert a posta ÁSZF-jében le van írva, hogy ki kell vizsgálni. Kérdezem tőle: én MIKOR írtam alá a postával szerződést, mikor ŐK adták fel velük (a legkényelmesebb szállítást választottam, ők adták fel postán). Meg ilyenek, hogy "nem bírálhatják felül a döntést". Eleinte azért vettem kicsit lazáán, mert általánosan jó volt róluk a vélemény. Mióta megszívtam velük, azóta csak erősödött az a meggyőződés, hogy itthon MINDEGYIK bolt sz@rrágó, rabló banda, amelyiket csak addig érdekled, amíg fizetsz. Ha jótállásra, garanciális ügyintézésre kerül sor, akkor megszűnnek létezni. A boltértékeléseknél is általában a garanciális problémáknál kapnak a boltok 1-est. A többieknek nem igazán van baja, amíg nem romlik el a cucc. Részemről ennyi az off, még egyszer sajnálom.Szakmai kérdések csak a fórumban...
Új hozzászólás Aktív témák
● A minél pontosabb válasz érdekében olvasd el a Téma összefoglalót!
● Hirdetni csak a Hardveraprón szabad!
● Garanciális kérdések: Tápegység garancia GYIK!
- Hír Újabb, 12VHPWR csatolóval szerelt ASUS tápegységek kopogtatnak az ajtón
- Hír Megvan az első leégett NVIDIA tápadapter
- Hír ATX 3.0 szabványú az ASUS Loki tápegysége
- Hír Eléggé kompakt lett az MSI ATX 3.0-s tápbestiája
- Hír Megújultak a Corsair HXi szériás tápegységei
- Hír Hivatalosan is bemutatta az ATX 3.0-t és az ATX12VO 2.0-t az Intel
- Hír Szinte minden kiderült a VGA-k új tápkonnektoráról
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest