Új hozzászólás Aktív témák

  • chopin42

    őstag

    válasz Cs1csó #133075 üzenetére

    + többiek, utolsó off tőlem, nem akartam flame-t :(
    Itt az volt, hogy a feleségem videózta, ahogy lefejtem a fóliát, kinyitom a csomagot, és a sütő darabjai hullanak a dobozból. Ezt AZONNAL jeleztem, az ügyfélszolgálatos mindössze annyit volt képes a részletes tájékoztatás után kinyögni, hogy írjak a segítőre, küldjem el a videót meg a képeket. Így tettem, leírtam, hogy a kiszállítás rendben volt, a doboz sértetlen volt, de egy törött sütő volt, ami amiatt lehetett, hogy már kibontották, összetörték, visszaküldték. 2 napig b@sztak rá, majd mikor még egyszer írtam, annyit böfögtek ki, hogy 3 napon belül jelezzem a postának. Amikor ez hibás teljesítés volt az elejétől (használt termék, törötten, használhatatlanul). Ez volt nagypénteken húsvét előtt...Írtam a postának (előtte hívtam őket, hogy ez mi akar lenni, nyugtattak, hogy ez kb formaság, várjam meg a posta válaszát, mindenképp rendeződni fog). A postának is részletesen dokumentáltam, kértem őket, hogy mindössze írják le, ami a bizonyítékok alapján egyértelmű: nem hibáztak. Kaptam a levelet, hogy 30 napjuk van kivizsgálni. Na itt elgurult a gyógyszer, és 3 hétnyi egyre udvariatlanabb, idegbetegebb levelezés és telefonálás vette kezdetét, mely MINDIG abban végződőtt, hogy a postánál reklamáljak, 3 napon belül. Szóval vagy csesztek megnézni az eredeti levelet, vagy elolvasni, vagy mittudomén, "sérült áru szarjunk rá a hülye majd bohóckodik".
    Az egyik hülyepics@ azzal próbált hülyíteni, hogy azért kell a postára várnom, mert a posta ÁSZF-jében le van írva, hogy ki kell vizsgálni. Kérdezem tőle: én MIKOR írtam alá a postával szerződést, mikor ŐK adták fel velük (a legkényelmesebb szállítást választottam, ők adták fel postán). Meg ilyenek, hogy "nem bírálhatják felül a döntést". Eleinte azért vettem kicsit lazáán, mert általánosan jó volt róluk a vélemény. Mióta megszívtam velük, azóta csak erősödött az a meggyőződés, hogy itthon MINDEGYIK bolt sz@rrágó, rabló banda, amelyiket csak addig érdekled, amíg fizetsz. Ha jótállásra, garanciális ügyintézésre kerül sor, akkor megszűnnek létezni. A boltértékeléseknél is általában a garanciális problémáknál kapnak a boltok 1-est. A többieknek nem igazán van baja, amíg nem romlik el a cucc. Részemről ennyi az off, még egyszer sajnálom.

    Szakmai kérdések csak a fórumban...

Új hozzászólás Aktív témák