Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
nem márkaszervizben is tudják írni a digitális szervizkönyvet?
manuális CX5-ben cserélnétek váltóolajat? 4 éves lesz, 70.600 km van benne“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Moleman
addikt
Mostanában már némelyik márkaszerviz is cseréli 60 ezrenként önszorgalomból, gondolom a bevételért, de amúgy se árt, én 80-120 ezer között már mindenképp cserélném.
Az előző autómban 167 ezernél hullott szét az összes csapágy a váltóban, zsebbenyúlós volt, azóta inkább nem bízom a véletlenre. A Suzuki Swiftben már 41 ezernél cseréltettem, mert a korábbi generációk hajlamosak voltak már 60 ezer előtt széthullani.
-
tag
Sziasztok!
Mi lehet most a reális ára használtan egy benzines 2007-es Mazda 3 1.6 TX Sport-nak? minimális rajta a rozsda (alváz és üregvédelem volt rajta 5 éve) viszont ~270.000km van benne (autópályás ingázásra volt hasznáva).Improvise, Adapt and Overcome! "Ne beszélj, ha nem javítod vele a csendet!"
-
Topikgazda
-
wwhy
veterán
Srácok, van valakinek bővebb infója erről:
A használt autók tulajdonosai számára. Használt Mazda-garancia
Meggyőzték a kiterjesztett garancia előnyei? Akkor éljen a lehetőséggel! Használt autójára is köthet kiterjesztett garanciát, ennek részleteivel kapcsolatban kérjük forduljon Mazda márkakereskedőjéhez.
?ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Épp autót keresgélek és látótérbe került egy CX7 is. Emlékeim szerint a 2.2-es Mazda motorokról jó vélemények vannak. Íme a kiszemelt autó.
Vannak dolgok amire különösen érdemes figyelni? Rozsdán kívül. viccet félretéve, kimondottan CX7-re vonatkozó dolgok érdekelnének.
Köszönettel,
Dani -
DessertFox
aktív tag
válasz hdanesz #6007 üzenetére
Ilyet használok 6 éve. A tapasztalataim: 1. Adblue tartály hőérzékelője típushibaként megadja magát. Csere 200 ezer vagy kiiktattatod a rendszerből 2. DPF szűrővel 100 ezer kilométerenként megyek tisztításra 3. Vezérműláncot 200 ezer kmnél cseréltettem. 4. Olajcserére csak szakszervízbe hordom, ott folyamatosan figyelik az állapotát. 4. A héten teszem bele a 350 000. kilométert, nagyon szeretem.
-
DessertFox
aktív tag
válasz DessertFox #6009 üzenetére
Ja, és még valami tanács. Mindenképpen vidd el márkaszervízbe előzetes állapotfelmérésre, ne sajnáld azt a pár tízezer forintot.
-
hdanesz
senior tag
válasz DessertFox #6009 üzenetére
Huhh, adblue is van....ezt nem tudtam. Akkor valószínű felejtős.
Lehet kicsit komplikált nekem ez az autó.
Köszi szépen a segítséget és neked is Uher! -
veterán
Srácok!
Mazda Connect kapcsán kérek szépen útmutatást. (Jelenleg 70.000.100-on vagyok, AIO tweeks nem játszik, azt elcsesztem még 56.x-n.)1. A rádióadó logókat nem mutatja, mit kell tennem hozzá? (VW-n le kell tölteni, majd felmásolni.)
2. Frissítve van a legfrissebb Gracenote adatbázis, mégsem jelez ki semmit rádióadásnál. Ez így normális? (Zenét nem hallgatok külső forrásból, így nem tudom, hogy pendrive-ról kjelezné-e. VW-n nincs Gracenote.)
3. A navigáció hivatalos frissítése már fizetős. Erre van valami egyszerű, okos megoldás? (Nem kritikus, Waze-t használok, Aliról 27$ lenne, annyit sem ér meg nekem.)
Köszönöm!
Szerk: A másik autóm VW, abban otthonosan mozgok, ezért hivatkozom rá.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz ZeroX92P #6014 üzenetére
Köszönöm!
Némelyik adónál láttam már számkijelzést mutatta mi szól
Azt a jelet maga a rádióadó sugározza (az RDS része).Ez így érdekes... nem azt mondom, hogy a VW MIB2 egyértelműen jobb, de felhasználóbarátabb és "fancy-bb". A MZD Connect nagy előnye, hogy a user is tudja frissíteni a firmware-t, továbbá hack nélkül és ingyen telepíthető az utólagos Android Auto és Carplay.
De akkor mire jó a Gracenote???
-
ZeroX92P
tag
Ez egy régi rendszer 2013- már ez került a kocsikba, nem tudom VW mikori az lehet frissebb. Idén úgy tűnik eol-ba ment a connect, élt 10 évet, az új connect2 lehet tudja már amit hiányolsz, olyat élőbe még nem láttam.
A gracenote egyébként passz, a legjobb tippem, hogy esetleg a nyugatló hanyaton mutathatna valami életjelet, de így itteni körülmények közt nekem sincs meg, hogy mit csinál vagy mit kellene csináljon. -
veterán
válasz ZeroX92P #6016 üzenetére
Összességében nincs bajom a Connecttel, de addig nem nyugszom, míg a rádióadó-logók kijelzését ki nem derítem, nem kellene ördöglakatnak lennie.
(Gracenote kuka.)
MIB1 2012 vége, a Golf 7-tel érkezett.
MIB2 2014 vége, ekkor érkezett a telefontükrözés lehetősége.
MIB3 2019 vége, Golf 8. -
Pogifej
csendes tag
Szia!
Nem írtad mikori az autó. Ha a 70-est feltetted, akkor gondolom a gyári usb update is bekerült.
Enyém 2016-os, én hackelve használom az 52-es firm-el.
A navi sd kártyája párosodik az autóval, nem hivatalos cucc 3 évig frissült aztán annyi. Lehet hivatalossal (160eFt) menne tovább, de ott a vaze, kenjék a hajukra.
A rádió az egy vicc úgy a műsor és a vacak tuner érzékenység miatt a minősége is. A bajorokhoz soha nem fog felérni japán autóban a zenecucc. Kárpótol a motor és a remek futómű. A többi az óccó-kici. -
veterán
válasz Pogifej #6018 üzenetére
Szia!
Igen, az Android Auto miatt frissítettem 70.000.100-ra, illetve cseréltem az USB-egységet [kép].Ezt megelőzően kicsit kapkodtam az AIO hack telepítésekor, és elszállt a 70-re frissítés során. Ez is 2016-os autó, mehet rá a 74.x.Nem a hifi miatt vettem , botfülem van, alacsony van a léc, de nekem is feltűnt hogyan adhatta ehhez a Bose a nevét.
Elég sokat gugliztam ma a rádiólogó témát, se magyar, se angol, se német nyelven nem találtam megoldást, csak az enyémhez hasonló kérdéseket. El kell engedni.
-
veterán
-
shifty!
senior tag
válasz gyuri81 #6020 üzenetére
AndroidAuto-hoz van egy "hack", lényegében linux fut ezeken a fejegységeken, és mint ilyenre, rá lehet applikálni az AA-t szoftveresen, de nem lesz a gyári a sebessége és stabilitása.
Ahhoz, hogy "gyári" szinten tudjon AA-t és ACP-t a rendszer, az USB fogadóegységet kell kicserélni, emiatt van focvis képén szétborítva az autó közepe."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
veterán
válasz gyuri81 #6020 üzenetére
Van egy fotód az USB-egységről? Elvileg ránézésről meg lehet mondani, ha az egyik csati mellett szerepel egy telefon-ikon, akkor jó lehet az eredeti is. (2018-ban talán már alap volt.)
Ahogy shifty! írja, a cseréhez meg kell bontani az autó belsejét, nem elég az USB-aljzatot cserélni, a fejegységhez vezető USB-kábeleket is cserélni kell, ehhez pedig hozzá kell férni a fejegység hátuljához.
-
őstag
ha már AA
nem tudja valaki, miért esik szét a kép?[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
Csak tipp.
Olyan mintha a bal oldalon már az osztott képernyős verzió akarna futni, míg a jobb oldalon még az osztott képernyőt nem támogató Waze fut. Nekem kb. 1 hete frissült az osztott képernyős módra* a Mazdában és a VW-ben is, így feltételezésem szerint nem az autón múlik a dolog, inkább a telefonon vagy a Google roll out-on.AA: 9.3.631434
Waze: 4.94.0.3* Hozzáteszem, megszokást igényel, némileg más a kezelése.
Szerk: Ha valamelyik nem a PlayStore-ból jött, cseréld arra, ill. ha onnét vannak, akkor keress frissítést.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
senior tag
válasz hdanesz #6011 üzenetére
Nos, a korábbi válaszom ellenére mégis megnéztem alaposabban a CX7-et. (2010-es évjárat, 2.2 dízel...ha valaki lemaradt volna )
Csak nem hagyott nyugodni.
Csináltam pár képet az aljáról, annyira nem tűnik vészesnek a rozsda...legalábbis odalent.
Az alábbi kép nem tudom mennyire vészes.
Illetve van egy része a kocsinak amit nem tudok mire vélni, ez így okés? Olyan mint ha hiányozna ott valami...vagy elrohadt?
Egy hely van ahol a karosszérián találtam némi kezdeményt, az a szélvédő felső pereme...de az szinte végig...nem is értem oda hogy sikerült.
Gondolom ezzel nem sok mindent lehet kezdeni.Mentünk vele egy próbakört, meggyőző autó az tuti. Nem nyiszog, nem zörög...megy mint egy tank. Ez a két dolog zavar: a szélvédő feletti cucc, illetve a karikás képen látható cucc.
Minden elektromos cucc működik, egyedül a kulcsnélküli nyitás gombja nem reagált. Vagy ezt lehet tiltani a menüben?
Köszönettel,
Dani -
sutszi
veterán
válasz hdanesz #6026 üzenetére
Én ezt elengedném... a szélvédő feletti sáv javítása elég drága... Ki kell szedni a szélvédőt. És pont ide kapcsolódik, hogy állítólag bármely márkánál akkor növekszik az esély ennek a területnek a rozsdásodására, ha szélvédőt cseréltek, de hanyagul végezték...
Hidd el...jobban jársz, ha keresel egy másikat... Megnéztem én is a CX-7 kínálatot... régen tetszett. Bár én a turbós benzines felé húzok... Jó kiállású típus ez csak keress egy jobb állapotot.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Fandango
veterán
Sziasztok!
2 méteres magasságomhoz a Mazda 3 mennyire vállalható?
Jelenleg egy H Astra-t használok, az úgy nagyjából rendben van ilyen szempontból.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Fandango #6029 üzenetére
Attól függ, hogy a lábad a hosszabb vagy a felsőtested. Előbbi esetén elég jól tudod állítani az ülést (nyilván mögéd nem fognak jól beférni). Szerintem ülj bele egy használtautó kereskedésben vagy szalonban (attól függ melyik szériát vennéd).
195 centisek még viszonylag jól elférnek, de tényleg sokat számít, hogy a lábad és a felsőtested milyen hosszú.
-
mmdms
addikt
válasz Fandango #6029 üzenetére
Mennyire vagy 2 m környékén? Barátom 204cm, még a 10 éves lánya se nagyon fér be mögé. Igaz annyira nincs rá szükségük mivel az én autóm, de ő csak annyit mondott rá h a passatom jobb volt. Sztem neked a hatos jobb irány lenne, ha nem csak egyedül vagy ketten közlekedtek vele. De tény h te veszel autót, aki be akar mögéd ülni az oldja meg.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Fandango
veterán
Köszi az infót! Pont 2 méter vagyok (vagyis amikor utoljára mértem isten tudja mikor, akkor még annyi voltam).
Persze az lesz a legcélszerűbb ha oda kerülne a sor, hogy váltok, akkor valahol kipróbálom. A H Astrába se nagyon fér el mögöttem senki.
Mondjuk az nem is nagy baj feltétlen, mert általában max 3-an használjuk az autót.
Pontosan nem tudom melyik széria, de ilyen 2013-2014-es kocsikat nézegettem.
Persze a 6-os lenne a legjobb, mert még jobban is tetszenek, de az már árban nem feltétlen fér bele.[ Szerkesztve ]
-
csendes tag
válasz Fandango #6032 üzenetére
Az első szériás 3-ast vásárlás előtt úgy próbáltam ki, hogy magamnak beállított vezető ülés mögé beültem hátra. Mondjuk 20 centivel alacsonyabb vagyok nálad. De simán befértem. Az ülés majdnem a legmagasabb pozícióban volt, úgy kb. 15 cm volt a fejem fölött.
Az újabb modellek belső mérete hasonló. De puding próbája az evés . Most az ASX-ben kényelmesen elférek, bár 10 centivel rövidebb mint a 3-as Mazda, de sokkal több hely van az utastérben (is), és nem mellesleg nem a "földről" kell kiszállni.Mouse driver not found! Please click OK!
-
shifty!
senior tag
válasz Fandango #6029 üzenetére
197 cm vagyok, napi használatban nekem tökéletes, aki mögöttem van, ahhoz pici alkalmazodnom kell, előrébbmenni picit, de vállalható.
Kevés olyan autót találtam használtautó próbálgatás közben, amiben így elfértem, meglepő módon a Seat Leon volt az egyik ilyen, az motorikusan nem győzött meg, úgyhogy szerencsére ez lett. (2014 G120 Sedan)
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
mmdms
addikt
Van koztunk olyan aki volt mar palyanapozni a hungaroringen ‘13-18 kozotti harmassal? Kibirnak 3x20 percet a fekek?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
troland26
őstag
Srácok!
Tükörbe lévő bal oldali index alig pislákol, Lumenet szerint ez a fényforrás ledes szóval nem azzal van a gond, valami tipp?
Gyertya csere érik lassan, megéri az NGK (8,5k) a többletköltséget a Bosch(3,5k) al szemben?
H11 Led izzót használ valaki? Milyen?Mazda3 2015 2.0 challenge HB
-
Moleman
addikt
válasz troland26 #6042 üzenetére
A tükörindexben nem tudok segíteni, a többiben igen.
Én Bosch gyertyát vettem, akkoriban belevaló NGK-t nem is lehetett kapni, márkaszervizben pedig 1 db többe került volna, mint a 4 db Bosch. Azóta eltelt 4 év, nem volt gond vele.
Próbáltam mindenféle H11 fényforrást, nekem magasan a xenon volt a kedvencem, de a trafót nem kímélte a generátor, rövid időn belül megölte, több pénzt ezért nem akartam rászánni. Utána évekig Osram Night Breaker Lasert használtam, de most télen meguntam, hogy alig látok vele.
Ezért újra beraktam a Novsight F03 ledet, amit még jóval korábban vettem. Nem szeretem, hogy hideg fehér a fénye, de sokkal jobban látni vele.Engem sose zargattak a xenon/led miatt, de oda is figyelek, hogy ne vakítson, bukkanók előtt pl direkt lentebb szoktam állítani. Műszakira nyilván halogénnel kell vinni.
-
Moleman
addikt
Engem is nagyon zavar. Főleg autópályán, azt vettem észre, hogy osztott pályás úton az "intelligens" automata mátrix-távfények figyelmen kívül hagyják a szembejövőket, telibe tolnak a reflektorral. Meg persze van pár márka, pl Tesla, Hyundai, Suzuki, amik gyárilag úgy vannak beállítva, hogy megvakulj a tompítottól is.
-
tag
válasz Moleman #6045 üzenetére
Nalam a LED matrix jol kapcsol, ha szembol jonnek vagy beerek valakit az uttesten latszik a “kitakart” resz szele.
Mondjuk az igaz, hogy maradtam en is a kezi kapcsolgatasnal, mert igy is villogtak paran, gondolom a fenyszoras miatt a hideg feny igy is zavaro. Meg olyat nem mindig tud, hogy ha erdei uton kanyarban mar latszik a szembejovo fenye akkor elore lekapcsoljon (mondjuk ez atlag soforoknek sem mindig, meg ha villantok elotte sem… )
Új hozzászólás Aktív témák
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Dragon Age: Origins
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- DIGI kábel TV
- Ukrajnai háború
- Yettel topik
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest