Új hozzászólás Aktív témák
-
csendes tag
válasz UberMutant #3034 üzenetére
Városban, rövid utak, hideg motorral, indokolt lehet a fél év, pláne ha kicsit "kopottabb" a motor. Az évente történő olajcserét szinte minden esetben erősen javasolják az autószerelők. A 10e km utáni egy éven belüli csere is szintén "kíméli" a motort, de nyilván ez sokmindentől függ. Én spec.: város/ hosszú 80/ 20 arányban évi 5k-val évente cserélem, és ~300k van a motorban, de nem "csörög" még :). Nem olcsó a gyári olaj, de hosszú távon kifizetődő. Igaz nincs két egyforma autó/motor.
Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz lemmy71 #3039 üzenetére
A youtube tele van olyan videókkal, ahol túlnyújtott olajcsere periódus miatt tönkrement motorokat mutatnak be, márkától függetlenül. Ha a gépkönyv 20k-t ír, jobban jár az ember, ha 15k körül lecseréli, a motor is meghálálja. Az idő előrehaladtával, sajnos minden motor kopik, amit sokminden befolyásol. Sokan azt hiszik, ha a vízhőfok már ~90C°, akkor az olaj is üzemmeleg. Ha csak tehetem, az első 10km-en 2000rpm fölé nem nagyon pörgetem a motort, pedig benzines, elvileg bírja ;) De nem, ez is csak egy gép ami elromolhat.
Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz kenwood3 #2915 üzenetére
Ahh igen, a fránya kopogásérzékelő.
Az enyém is 1.6B 2006, és ha 2C° alá megy a hőmérséklet, kicsit párásabb a levegő, egyből megjelenik a hibakód.
Voltam vele szervizben, megnézték, megmérték, semmi hibát nem találtak.
Törölték a hibakódot.
Pár nappal később újra előjött. Ekkor vettem egy OBDII-es WiFi adaptert és szépen magam kitörlöm, akárhányszor megjelenik.
Érdekes, hogy nyáron egyáltalán nem jön elő ez a hibakód.
Mivel bontani kell a teljes szívosort, a tömítés cserére érett, majd akkor cserélem a kopogásérzékelőt is. Remélem megoldja a problémát. Addig meg marad a Torque.Esetleg van valakinek ilyen kínai android fejegysége beszerelve, ???
Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
-
csendes tag
válasz rasotamas #3053 üzenetére
Textar tárcsát vettem, most lesz 2 éves, eddig bevált, bár elcsesztem, mert a hátsó sajnos nem lakkozott, és ugye így rozsdás a közepe, az első meg szép fényes, de nagyon bevált, sőt, néha túl jól. Az abroncsokat leólcsózva vettem egy csepeli gumis cégtől, elfekvő raktárkészlet, féláron adták. Nekem pont megfelel.
Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
Ja, mert mobilról másoltam. Inkább leülök gép elé.
Elvileg ez lenne az: [OBDII]
Simán a fejegységebn lévő WiFi-hez csatlakozik, nem kell semmilyen hotspot.
Android 7.1 beállítások/ WiFi/ keresés/ csatlakozás. Semmi ördögi beállítás nem kell, max. ip cím a Torque-ban, de az is simán felismerte.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz lemmy71 #3067 üzenetére
Állítólag kevés volt akkoriban japánban a vas, és a kínaiaktól rendelt fémötvözet sem a minőségéről lett híres.
Én azt mondom, hogy mindegy mennyire rohad, javítható, vannak ennél rosszabb autó konstrukciók is.
Mert aki "Macüda"-t vesz, nem szimplán egy autót, hanem élményt vesz!
Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz lemmy71 #3071 üzenetére
Az én 3-asom Szlovéniából került be. 2 éve karácsonykor vettem. Akkor egészen korrekt állapotban volt az alja, ezért is mertem megvenni. 2006-os és most a gyári alvázvédelm itt-ott látszik, hogy már nem nagyon véd. Az ajtók belső éle, kezd a vízelvezetőknél felpöndörödni, de némi rozsdaátalakítóval lassítható.
A motor eddig jó, a vásárlás után kapott új féket, olajakat, feszítőgörgőt, szíjat, és egy új klímakompresszort, ami kicsit fájt. De a dobozhoz nem kellett még nyúlni, talán most lesz egy kipufogó csere, mert a vége az konkrétan tésztaszűrő lett.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz GEPESZ66 #3074 üzenetére
Mazda E10 petrol is cleared for use in all models with petrol engines introduced in and from the year 2002, Mazda6 (GG/GY) and models with petrol engines introduced thereafter.
Magyarul:
A Mazda-ban az E10 benzin használatát engedélyezték minden benzinmotoros modellben, amelyet a 2002-es évtől gyártottak le, a Mazda6 (GG / GY) és az azt követően bevezetett benzinmotoros modellekben. [.pdf]
Ettől függetlenül, én tuti tankolok néha OMW 100-ast, főleg télen. Drága de minden 5. tankolást ezzel tervezem.[ Szerkesztve ]
Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz GEPESZ66 #3074 üzenetére
Egy újabb lehetőség az ellenőrzésre:
[E10 check]
Magyar fejlesztésű oldal. A TC-n is van róka egy cikk.
A "prémium" üzemanyag ~+50Ft/l, ellenben marad E5 jelzésű. Szerintem mindenki maga dönt, hogy mit tankol. Puding próbája az evés. A műanyag sem örökéletű, 2000 év után ígyis-úgyis, lebomlik . Nem kell ahhoz üzemanyag csőnek lennie, hogy kirepedjen.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz aleister #3102 üzenetére
Én a ZSU.hu-nál vettem MAHLE utángyártottat, 2.550,-Ft, teljesen jó, olajcserével együtt ezt is cserélem évente.
A pollenszűrőről sem felejtkezzetek meg . Az sem egy drága dolog, de hasznos, pláne ha sokat megy az ember városban, javasolt az aktívszenes változat, gépkönyv szerint kicsit sűrűbben cserélendő mint az olaj.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz tobias40 #3137 üzenetére
En kidobnám a gyári audiot, vennék egy jó kínai androidos fejegységet, ahhoz van kamera hátra és előre is szinte gombokért Aliexpressen. A sima alap gyári hangszóró sem rossz, pláne ezekhez a fejegységekhez, bőven elég. És spóroltál egy csomó pénzt, cserébe van GPS, MP3, MP4, stb-stb..
Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz tobias40 #3139 üzenetére
Az enyém egy 3-as sedan, saját magam kötöttem be a fejegységet és a kamerákat a tokatóradarral együtt. Semmilyen gyári kamera előkészítés nincs benne. A fejegység csatlakozói teljesen megegyeznek a gyárival, a rádió vételével nekem nincs problémám.
1-2 plusz vezetéket kellett csak a megfelelő helyre bekötnöm, konkrétan 12V-ot, a többi meg adott helyre csatlakozik. Mivel először csináltam így 2 órámba telt, de tökéletesen működik.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz tobias40 #3141 üzenetére
Kvázi régi, 2006 facelift. Igen végig kellett húznom a vezetéket a műszerfalig, de szerencsére simán ment, végig el lehet rejteni a kárpit alá a küszöbnél. Csak a csomagtérben vettem le a kárpitot egy helyen. Seicane fejegység, Aliexpress.com. A többi extráról nem tudok nyilatkozni, de én is találtam már csatlakozó aljzatokat, amibe nincs bekötve semmi. Gondolom automata váltó, stb. helye lehet a kábelkorbácson.
Egy biztos, a gyári extrákkal már nem kell szöszmötölni, max. ha elromlik.Mouse driver not found! Please click OK!
-
-
csendes tag
válasz Debilon #3188 üzenetére
A márkás cuccok drágák, és tulajdon képpen azok is kínai alkatrészekből vannak.
Adtam egy esélyt az eredeti kínai androidos fejegységnek és nem bántam meg.
Tudom nem egy BOSE rendszer, de nekem megfelel, ha nem tekerem max.-ra a hangerőt, akkor szépen szól. És nem kellett külön középkonzol keretet sem vennem.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz lemmy71 #3191 üzenetére
Navigáció jól működik, mind google map mind Igo, vagy bármelyik navi app. BT kihangosítás, telefonélés szintén, rádió vételi minőségben még nem tapasztaltam problémát, mélygarázsban is jól vesz.
Nappali láthatósága átlagos, kicsit fénylik, nem Super-Amoled, de látható, bár én inkább a vezetésre figyelek, mint a kijelzőre, van navi hang, az is elég.
Épitettem hozzá első és hátsó kamerát is, azt is szépen mutatja, szitén kínai cucc.
WiFi-s OBD-II-vel Torque is működik, hibakódot is tudok vele törölni, YouTube is simán fut rajta. CarWebGuru-val átrendezhető a kinézete.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz lemmy71 #3195 üzenetére
Valóban, bocsánat .
Usb-re csatlakoztatott kamera elvileg tud képet rögzíteni, de csak egy csatlakoztatható egy időben, első, hátsó kamera RCA-val csatlakozik, ott nincs felvétel. Kormány canbus jár hozzá gyárilag, arról is vezérelhető. Tolatólámpára kötve kapcsol a hátsó cam.
Aliexpress-ről, Seicane márkát kell keresni UK vagy DE raktárról.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
-
csendes tag
válasz #30610944 #3422 üzenetére
Az én 3-asom lassan 14 éves, Szlovéniából hozták be, de minimális a rozsda a karosszérián.
Gyári alvázvédelemmel. A kipufogó még gyári, idén nyáron tervezem cserélni, mert mostanra sikerült átrozsdásodnia, de még nem lyukas.
Nekem is voltak másik autóim. A német autó jó, csak van jobb :) Volt koreai is, de a japán az igazi! A következő autóm is Mazda lesz, ha anyagilag belegebedek akkor is. 😁Mouse driver not found! Please click OK!
-
-
csendes tag
válasz gabigyerek #4195 üzenetére
Szia!
Igaz nekem csak egy 2006-os benzines 3-asom van, de lekopogom még nem rohad. Nem mindegy, hogy hol használták, ki használta, stb. 100-as benzint kap "sógorkútból", meg évente egyszer "gyári" olajat, stb.
A szerelővel néztem, de nem igazán találtam üza. szűrőt, pedig vettem szép újat, de nincs mit cserélni ;)
Az újabb 3-as 6-os sajnos nekem még mindig drága, évi 4-5e km-hez felesleges lenne. De tervezem én is a cserét egy fiatalabbra. Abból még nem láttam olyat ami úgy rohadna mint a 2006 előttiek. Tény, hogy sok hasonló évjáratú mint az enyém, egy vödör csavar, a motort kivéve. 6-os, 3-as, aztán olvastam véleményeket és 3-as lett belőle. Nem bántam meg, de már fáj a fogam egy újabb évjáratú 6-osra, akkor talán többet is használnám...Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
Valaki találkozott már ezzel a hibakóddal?
P0123 Fojtószelep/gázpedál helyzet érzékelő/kapcsoló A áramkör magas jelszintű bemenet.
Mazda 3 BK 1.6 benzin.
Egyik pillanatról a másikra leesett a fordulatszám, "kockás" lett a motor. Gyorsítás közben mintha visszavenne a gázból.
A motortérből semmi szokatlan hang, semmi füst vagy egyéb jelenség.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz Dave567 #4367 üzenetére
Én egy régebbi benzines 3-ast használok, évi kb.: 4.000Km-t. Vidéken, 80% város /20% hosszabb utak.
Az éves fenntartási költsége, havi bontásban: 18eFt
(Üzemanyag, biztosítás, teljesítményadó, apróbb szerviz költségek, stb.)
Dízel szóba sem jöhet nálam, fél év alatt gazdasági totálkáros lenne a motor.
Ennek ellenére azt mondom, hogy mindenki maga dönti el. Ha lenne most éppen keret rá, én is megvenném. Bár egy 6-os kombi van tervben, de jelenleg ez is megteszi.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz #46372352 #4596 üzenetére
Szia!
Esetleg kopogásérzékelő? Nekem a 3-as 1.6 benzin (2006) játszott hasonlót, hirtelen teljesítmény vesztés, rángatás, nehezen indul, stb. Igaz, ezt mondjuk ki is írta: P0328 hibakód. Nem volt olcsó a csere, de azóta jól megy, és kevesebb a fogyasztás is.
By the way, hibakódot nem ír?Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz #21346560 #4657 üzenetére
Szia!
Szerintem igen, javasolt a más típusú csavar.
Alapvetően 3 csavaranya típus létezik:Kúp csavaranya
Kerek csavaranya
Lapos csavaranya
Mindig az adott felnihez valót érdemes használni, nekem is másik készletet kellett vennem, csak én acélfelniről váltottam alufelnire.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz pecccccccca #4797 üzenetére
Szia!
Szerintem egyszerűbb, ha vesz egy ilyen 2 din android fejegységet [seicane]
Én 3 éve használom, rengeteg funkcióval rendelkezik (GPS, rádió, tolatókamera és első kamera, stb.)
Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz pecccccccca #4801 üzenetére
Ennél az eszköznél egyre érdemes figyelni.
Nincs rajta a kereten oldalt a légelzáró szabályzó.
Én is néztem, jónak tűnik, de azt lefelejtették róla.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz pecccccccca #4803 üzenetére
Azt én is szeretnék, de csak műbizonylattal .
A gyári kipufogó eléggé "hurka" meg persze vastagon rozsdás.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest