Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
Elvileg pénteken veszem át az új autót (Mazda 6 kombi, 2.5, Takumi Plus), nagyon kíváncsi vagyok. Vannak tapasztalatok a fényezés minőségével kapcsolatban? Sokat megyek autópályán és elég sok kavicsot szoktam kapni. Most tervben van hogy az elejét kőfelverődés ellen lefóliáztatom...
Utoljára 9 éve volt Mazda 6-osom, legelső szériás, 2005-ös 2.3 benzin kombi. Azt imádtam, csak rohadt és 2.3-mal néha probléma volt.
-
Moleman
addikt
válasz Safranek #3950 üzenetére
Én nem hordtam márkaszervizbe, egy kis futóművesnél szervizeltettem az autóimat, én vittem az olajat is, szűrőt is. Nagyon ajánlom, olcsó is, profi is.
Bajban is vagyok most Sopronban, minden szerviz tele van negatív értékelésekkel.#3951 TayRol
Gratula!Ami a fényezést illeti, külföldi fórumokon rendszeresen panaszkodnak a vékony festékre, hogy pattog, eleinte csak a pirosat emlegették, volt is visszahívás, de idővel már kb az összes színre volt példa. Angliában ingyen fényeznek újra a márkaszervizek akár öregebb autókat is, ez nálunk nyilván nem fog megtörténni.
De ha megnyugtat, ez máshol is probléma, pl a Stinger fórumokban is. -
tag
Nemetorszagbol behozott 4 eves Mazda GL-em van, olvastam par helyen, hogy kint elvileg tesznek ra valamilyen plusz alvazvedelmet es a festes is "vastagabb" - az alja valoban nagyon szep, kofelverodes viszont a muanyag elemeken (gepteto es a hutoracs kozott, lampak alatt a lokhariton) van egy par.
Lehet elgondolkoztam volna en is a foliazason ha ujonnan veszem, par embernek bejott az "ongyogyulo" folia; vettem gyari festeket, aztan a muanyag elemeken kis csiszolas meg 2-3 fujas (majd lakk) es eltunik az a par potty ... -
Topikgazda
válasz Uyuarasy #3953 üzenetére
"vettem gyari festeket, aztan a muanyag elemeken kis csiszolas meg 2-3 fujas (majd lakk) es eltunik az a par potty"
Most rendes fényezett elemekről beszélünk? Te próbáltál már fényezni? Én igen és kurva ronda lett flakonból legalábbis. Ha ennek így nekiállsz lesz egy tákolt ronda elemed. Szerintem vidd el fényezőhöz.
Ha csak fekete akkor meg milyen festék?https://tinyurl.com/rasoapro
-
tag
válasz rasotamas #3955 üzenetére
Fuh, egy ideje nem volt mar ilyen elmenyem, de ezek a magyar forumok "szakmai" forumok mindig meg tudnak lepni... Volt egy karcolasom bal elol, csiszolas, alapozo es a kikevert gyari 45P felvitele utan igy nezett ki a dolog: KEP
Ha itt lesz a jo ido, majd kodolni kell, nem dolgoztam ossze a maszkoloszalag szeleinel, aztan megy ra a 2K lakk. Ebben az allapotaban, ha lehajolsz, egy meterrol latszik a javitas.
Annyiban igazad van, hogy fem elemhez en sem nyulnek hozza, viszont esetemben az egesz lokharitot le kellett volna szerelni, fenyeztetni es vissza - ez nem egy 10 ezer forintos muvelet, napokig all az auto, stb. -
Safranek
aktív tag
válasz Moleman #3952 üzenetére
Köszi , erre van nekem Misi bácsi , de elteszem , mert közel van a jelenlegi telephelyemhez , még jól jöhet.
Illetve nem járok/jártam márkaszervizbe sűrűn , ezért nincs tapasztalatom.
Szervizkönyv írása/nem írása miatt dilemmázok.„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
őstag
Én fóliáztattam, mert kell. Ha csak azt nézed, hogy mennyi egy M6 adaptív fényszóró, ha egy kavics miatt cserélni kell már megérte. És a magyar utakon elég sok kavics röpköd főleg az ilyen batár touareg és testvérei után.
.Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
ADAM1337
nagyúr
Van valami új hír a 6 hengeres motorokról, hogy milyen konstrukció lesz ?
Lassan 1 éve van meg a 6gj és annyira unalmas vele az élet gondoltam nézelödök. -
TayRol
nagyúr
Pár kép, egész szép verda. Szerintem jóban leszünk.
-
-
beci
őstag
Sziasztok.
Letezik 2011-es 2.0 benzines Mazda 6-ban 6 fokozatu automata valto? Vagy csak 5ös?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Moleman
addikt
Van több típushibájuk, ha visszaolvasol, párszor volt róla szó az elmúlt hónapokban.
Én inkább benzinespárti vagyok, azokra nem jellemző a meghibásodás, és csak autópályán eszik számottevően többet. Ha az automatától sem idegenkedsz, a 2.5 benzin is jó lehet.
Persze ha kizárólag hosszú távokra használnád, autópályán, akkor még így is megérheti a dízel.
-
őstag
-
beci
őstag
Sziasztok.
Mazda 6 GH gta, 2011-es. Nyari felnim 18-as 225/45. Telre vettem 17es felnit. Mekkora gumi kell ra?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
lemmy71
őstag
16 -os felnivel jobban jártál volna télire, cirka 10 - 12 k -val olcsóbb rá a gumi 205 -ös nél nem raknák szélesebbet, mert hóban az már felfekszik, taknyos nyálkás útra jó a széles gumi. A nejemnek a hatosára pont ma hozta a postás meg a négy új hankook -t 205/55 r16 novemberi magyar gyártás Az előző Vredestein Wintrac volt, 4 szezont bírt ki nem kopott el csak nagyon kikeményedett, pedig évente le és felszereléskor átkentem a gumikat gumiapólóval.
A másik autóra A6 összkerekes, vettem egyszer én is 225/45r17 Michelin Alpin -t, ködös nyálkás időben jó volt, de hóban már nem egy nagy szám, egyszer el is akadtam Most polaris 205/55r17 van rajta, hóban olyat fog mint a zöld festék -
Topikgazda
-
#21346560
törölt tag
Tisztelt Mazda tulajok!
Már régóta szemezek a Mazdával, de sajnos eddig mindig közbejött valami. Járvány, asszonynak gyűrű, stb.
Most újra elkezdtem nézegetni ezeket a csodaszép autókat, és bár eléggé utánaolvastam a "dolgoknak", mégis talán jobb, ha az ember konkrétan olyanokat kérdez, akik rendelkeznek azért hosszabb távon is tapasztalatokkal, nem csak ilyen "leteszteltük", "elvittük egy körre" jellegű irásokat olvasgatok.
Szóval nagyjából ez a kategória ami nekem megfelelne, nem nagyon vágyok semmi egetverő extrára (nekem még az esőszenzor is luxus! ), csak egy megbízható, kényelmes autót szeretnék.
Ami biztos, hogy benzines legyen...
Konkrétan most ezt nézegetem, nem tudom vannak-e kifejezett típushibák, vagy amire jobban oda kéne figyelni!?
Ha van pár perced, és pár év tapasztalatod, megköszönöm, ha írsz pár jótanácsot a típussal kapcsolatban![ Szerkesztve ]
-
tag
válasz #21346560 #3987 üzenetére
Csak egy ev tapasztalatom van, 19500 kilometert mentunk az autoval (2016-os, 2.5 benzin), annyi hiba jott elo csak, amit vartam - az egyik nagynyomasu mosas utan a bal tukrom nem hajtottam be magat teljesen, de ez is megjavult par nap utan magatol... :)
Az itthoni arakat nem kovetem egy ideje, az auto jol nez ki, csak ezzel a felszereltseggel en azert alkudnek belole
A gumikrol nem derul ki mikoriak, hasznalt gyari 17"-os alufelnivel uj teli Yokohama szettet vettem tavaly valamivel 300 ezer forint alatt. Egyebkent csak az kopo dolgok cseresek idovel a Skyactiv-G motoros peldanyokban. -
nyepi
tag
válasz #21346560 #3987 üzenetére
A 2000-es benzinest nyugodtan megveheted, csalódásmentes lesz!
Nagyon jó, megbízható motor, kasztni ezeknél nem rohad, futóművel nem szokott gond lenni.
A fékeket eszi, tükörrel szokott gond lenni, ahogy a kedves fórumtárs is írta.
Ennek az ára szerintem egy kicsit sok, alkudni kell belőle.
Ha van alvázszám, utána tudok nézni az előéletének. -
#21346560
törölt tag
Köszönöm szépen mindkettőtöknek!
Keresgélek tovább még, annyira nem sürgős, a telet szerintem kihúzom még a régivel, ha már vadi újak a téli gumik! -
ADAM1337
nagyúr
válasz #21346560 #3990 üzenetére
Ha teheted a 165le-set keress, szerintem is kicsit drága az adott típus.
Nálam lassan 1 éve van egy revolution felszereltségű 2014-es, nekem eddig semmi bajom nem volt vele, most már kéne hogy erősebb legyen, de ha nem száguldozol kb mindenre elég.Bár a gépemet nehezen tudtam múltkor berakni a csomagtérrel én nem vagyok kibékülve.
És ez egy gépház felette a monitor dobozom.[ Szerkesztve ]
-
#21346560
törölt tag
válasz ADAM1337 #3992 üzenetére
Ez milyen? CX-5?
Nekem a sedan bőven elég, bár a 6-os kombi sem csúnya igazából, de nekem a kombi alapból olyan "halottaskocsi" fíling...
Amúgy most egy 110 lovas Mondeót nyúzok, ami igazából csak előzéskor tűnik picit gyengének, a száguldozással nincs gond, német pályán a 220 km/h megy szépen!
Szóval a 145 LE is elégnek tűnik nekem...[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz #21346560 #3993 üzenetére
A 165-ösnek sokkal rövidebb a váltója, 6-osból én is a 145 lovast választanám, autópályán kevesebbet eszik.
Ha pedig kevés lenne az erő, szögre ugyanaz a két motor, egy átprogramozással 180 lovat biztonsággal tud bármelyik variáns, autótól függetlenül, nálunk 120-145-160-165 lóval lehetett kapni őket. Az MX-5 184 lovas változata már más tészta, ott sok alkatrész különbözik.Az igaz, hogy következőnek én is legalább valami 2.5-3.0 turbót fogok venni, bármi is legyen az, de a még több erő utáni vágy nem az autó hibája.
-
Moleman
addikt
Igen, pakolási szempontból a CX-5 jobb, hiába rövidebb, ezt az egy hasznát találtam eddig a magasabb építésnek.
2 asztali gép, 2 monitor, 2 nagy tévé, 2 szett ágynemű + memóriamatrac, 10 gitár, porszívó, meg még néhány apróság.
#3998 tobias40
A 150 lovashoz 200 ló környékét láttam, a duplaturbóshoz 210.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Tőzsde és gazdaság
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Öregszem
- Futás, futópályák
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest