Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -KP-

    addikt

    válasz CPT.Pirk #5518 üzenetére

    és multi alatt milyen? gondolom ott jobb kell legyen, mint single alatt.?

    A külön dx12 módról hol olvastál? Mert én sehol nem láttam ilyen infókat. De legyen igazad :)

    [ Szerkesztve ]

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz CPT.Pirk #5518 üzenetére

    A ma jellemző DX12 módok szerintem leginkább csak a CPU-n segítenek (ha az fogta vissza a GPU-t DX11-ben), de ott is csak ha kicsit aránytalan a CPU/GPU teljesítmény, és inkább csak az AMD profitál belőle (mert DX11-ben az AMD a CPU érzékenyebb, míg DX12-ben az nV, de előbbi hamarabb látszik meg) nem a VGA-n (talán annyit, ha centikkel futott ki néha a VRAM-ból, de épp sikerült ezt jobban megoldani DX12 módban, hogy belül maradjon, de FHD-nál az csak <=4Gb RAM-al és magas beállításokkal szokott előfordulni. se 8Gb-al, se <Ultra textúrabeállítással).
    És felőlem jöhet, de nem tudom miért veszitek készpénznek, hogy javul majd a teljesítmény az update-ekkel, szerintem max 50/50. Még olyan is lehet, hogy egyenesen lassul a játék, ha kijavítanak bizonyos grafikai bakikat (vagy ez elviszi azt az extrát, amit egyébként kihoznak belőle máshol).

    (#5520) CPT.Pirk - Bioware játék még sohasem kapott DX12-t (vagy Vulkan-t), csak Mantle-t, de azt nem utólag, hanem megjelenéskor (és nálam nagyon vegyes volt a kép, hogy melyik a jobb, próbaképp kacsolgattam ide/oda, de összességében mindegy volt: néha picit jobb volt a problémás helyeken a minimum fps, de gyakrabban voltak véletlenszerű apró grafikai hibák).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák