-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz CPT.Pirk #5518 üzenetére
A ma jellemző DX12 módok szerintem leginkább csak a CPU-n segítenek (ha az fogta vissza a GPU-t DX11-ben), de ott is csak ha kicsit aránytalan a CPU/GPU teljesítmény, és inkább csak az AMD profitál belőle (mert DX11-ben az AMD a CPU érzékenyebb, míg DX12-ben az nV, de előbbi hamarabb látszik meg) nem a VGA-n (talán annyit, ha centikkel futott ki néha a VRAM-ból, de épp sikerült ezt jobban megoldani DX12 módban, hogy belül maradjon, de FHD-nál az csak <=4Gb RAM-al és magas beállításokkal szokott előfordulni. se 8Gb-al, se <Ultra textúrabeállítással).
És felőlem jöhet, de nem tudom miért veszitek készpénznek, hogy javul majd a teljesítmény az update-ekkel, szerintem max 50/50. Még olyan is lehet, hogy egyenesen lassul a játék, ha kijavítanak bizonyos grafikai bakikat (vagy ez elviszi azt az extrát, amit egyébként kihoznak belőle máshol).(#5520) CPT.Pirk - Bioware játék még sohasem kapott DX12-t (vagy Vulkan-t), csak Mantle-t, de azt nem utólag, hanem megjelenéskor (és nálam nagyon vegyes volt a kép, hogy melyik a jobb, próbaképp kacsolgattam ide/oda, de összességében mindegy volt: néha picit jobb volt a problémás helyeken a minimum fps, de gyakrabban voltak véletlenszerű apró grafikai hibák).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen